abonnement Unibet Coolblue
pi_208927049
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 21:57 schreef GS-Raw het volgende:

[..]
Lol, die Saskia is ergens in de 50. Hou oud moet die man dan wel niet zijn?
Jaartje of 80 waarschijnlijk. Ik gok op iets te veel borreltjes op Koningsdag en Jan tegengekomen in Bergen en dat papa Noort zijn emoties ff niet te baas was
pi_208927052
Cees N. te B. (76)

:')

Zijn alle Kezen zo?

@Starhopper ben jij ook agressief als je dronken bent?
pi_208927243
quote:
Scoop @Zipportal
pi_208927401
Dus Jan zegt te pas en te onpas dat zn dochter een verkrachting verzint, lacht haar bijna wekelijks uit in zn show.

Jan zelf heeft mensen voor minder een tik verkocht. (Ook gewoon vertelt in roddelpraat, ook buiten z'n veroordeling nog).

En dan nu aangifte doen.. das jantje wel uitdelen niet kunnen incasseren.
pi_208927453
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2023 22:21 schreef koemleit het volgende:
Dus Jan zegt te pas en te onpas dat zn dochter een verkrachting verzint, lacht haar bijna wekelijks uit in zn show.

Jan zelf heeft mensen voor minder een tik verkocht. (Ook gewoon vertelt in roddelpraat, ook buiten z'n veroordeling nog).

En dan nu aangifte doen.. das jantje wel uitdelen niet kunnen incasseren.
Stompen die ouwe gek. Op z'n Glennis.

Zoiets?
pi_208929222
quote:
Jan Roos is mishandeld door de vader van Saskia Noort gistermiddag. Jan heeft, zoals we allemaal weten, al jaren ruzie met zijn familie waaronder Saskia. Gisterenmiddag heeft de vader van Saskia besloten dat het genoeg was toen hij Jan tegen kwam, want Jan kreeg een goeie klap in zijn gezicht van de 78 jaar oude man.
Koningsdag liep anders dan verwacht voor Jan Roos

Koningsdag liep wel even wat anders voor Jan Roos dan dat hij verwacht had. Hij kwam namelijk de vader van Saskia Noort tegen. Jan was rustig Koningsdag aan het vieren in Bergen, waar de vader van Saskia woont. De beste mannen kwamen elkaar tegen, waar de vader van Saskia besloot om de eerste klap uit te delen.

Daarna is er een worsteling ontstaan tussen Jan en zijn eigen oom. Zoals Jan het verwoordt: “Het moet niet gekker worden.” Door meningsverschillen en allerlei onzin, heeft jan al jaren ruzie met driekwart van zijn familie, maar dit spant dus echt de kroon. Een man van 78 die op Koningsdag besluit zijn eigen neef een klap in zijn gezicht te geven, hoe kun je het bedenken?
Jan Roos is mishandeld, daarom heeft hij direct aangifte gedaan

Jan Roos is al jaren bezig met zijn eigen familie, maar nu heeft hij toch echt aangifte te gaan. Het dossier schijnt veel groter te zijn dan dat we allemaal weten en dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden, wanneer je een oorlog moet voeren met je eigen familie.

Saskia zei dan ook twee jaar geleden al: “Wij willen hem niet meer zien vanwege zijn gelieg en gedrag, zijn extreme gescheld, zijn obsessieve jaloezie en zijn narcistische persoonlijkheid.” Dit laat maar weer zien hoe ze over Jan en zijn mening denken, maar dan wel iemand op zijn bek slaan als je hem tegenkomt? Dan klopt er iets niet helemaal aan je statement.
https://www.roddelpraat.n(...)-vader-saskia-noort/
Scoooooop
  vrijdag 28 april 2023 @ 08:31:31 #182
311340 J83
New kid, be nice
pi_208929247
quote:
Wat was dit een slechte show zeg, allemachtig :N

[ Bericht 1% gewijzigd door J83 op 28-04-2023 09:10:52 ]
pi_208930029
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 22:25 schreef Nober het volgende:

[..]
Stompen die ouwe gek. Op z'n Glennis.

Zoiets?
Nee dat zeg ik niet.
Ik zeg precies wat daar staat.

Jan is een provocerend mannetje die zelf vaker in beschonken toestand iemand een klap heeft gegeven.

Maar Jan is het type wel uitdelen (provoceren) niet kunnen incasseren.
Getuigd ook altijd zn gejank als iemand iets over hem gezegd heeft. Terwijl het zn verdienmodel is om mensen te beledigen.
pi_208930030
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 21:59 schreef ISVV het volgende:

[..]
Jaartje of 80 waarschijnlijk. Ik gok op iets te veel borreltjes op Koningsdag en Jan tegengekomen in Bergen en dat papa Noort zijn emoties ff niet te baas was
Zal het niet eerder Jan zijn die de borreltjes op had? Ik denk dat Jan trouwens ook iemand op zijn bakkes zou slaan wanneer diegene beweerde dat zijn dochter een verkrachting verzint.
pi_208930050
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 08:25 schreef PS. het volgende:

[..]
Scoooooop
Dus zn hele familie kotst hem uit, maar dat ligt aan hen niet aan Jan.

En "het dossier is veel groter" zegt ie alleen maar omdat ie zelf ook wel door heeft dat een aangifte over worsteling/tik binnen een familievete een beetje treurig overkomt.

Dus dan maar doen alsof er een heel dossier is over ome Noort.
pi_208930052
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 10:33 schreef koemleit het volgende:

[..]
Nee dat zeg ik niet.
Ik zeg precies wat daar staat.

Jan is een provocerend mannetje die zelf vaker in beschonken toestand iemand een klap heeft gegeven.

Maar Jan is het type wel uitdelen (provoceren) niet kunnen incasseren.
Getuigd ook altijd zn gejank als iemand iets over hem gezegd heeft. Terwijl het zn verdienmodel is om mensen te beledigen.
Begrijp met niet verkeerd want ik lach me altijd gek om Jan maar ik denk wel dat het een ontzettende narcist is met (anger) issues.
pi_208930076
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 10:34 schreef GS-Raw het volgende:

[..]
Zal het niet eerder Jan zijn die de borreltjes op had? Ik denk dat Jan trouwens ook iemand op zijn bakkes zou slaan wanneer diegene beweerde dat zijn dochter een verkrachting verzint.
Zeker. Jan heeft ook vaker dingen in de trant van "als dit mijn dochter zou overkomen ging ik ervoor de bak in" getweet.

Kijk slaan mag nooit, maar Jan kruipt altijd gigantisch in de slachtofferrol.
Als hij degene is die de tik heeft uitgedeeld (vaker voorgekomen) dan was het zelfverdediging of verdient. Die man heeft geen relativeringsvermogen of zelfreflectie.
pi_208930752
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 10:34 schreef GS-Raw het volgende:

[..]
Zal het niet eerder Jan zijn die de borreltjes op had? Ik denk dat Jan trouwens ook iemand op zijn bakkes zou slaan wanneer diegene beweerde dat zijn dochter een verkrachting verzint.
Oh zeker, Jantje lijkt me ook bij uitstek het type dat in een groot gezelschap vader Noort nog even extra uit gaat dagen. Misschien is laatstgenoemde normaal de verstandigste, maar vielen de oranjebittertjes ff niet lekker en vloog ie Jan aan.
pi_208933365
Jan heeft jaren geleden ook een klap van een maat van me gehad omdat ie tijdens het stappen het normaal vond een vrouw vol in haar borsten te knijpen. En zo zullen er vast nog (veel) meer verhalen zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Regilio_ op 28-04-2023 15:41:15 ]
pi_208933417
Jan Roos is een kwal van een vent en hier kon je natuurlijk op wachten. Is het goed? Nee. Maar als je constant verhalen de wereld in slingert, net zoals Dennis dan wil het wel eens bij de verkeerde terecht komen.
pi_208934743
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2023 15:21 schreef Regilio_ het volgende:
Jan heeft jaren geleden ook een klap van een maat van me gehad omdat ie tijdens het stappen het normaal vond een vrouw vol in haar borsten te knijpen. En zo zullen er vast nog (veel) meer verhalen zijn.
Meen je
pi_208935057
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 17:33 schreef ISVV het volgende:

[..]
Meen je
Ja, dat meen ik ja :?
pi_208935097
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2023 18:08 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ja, dat meen ik ja :?
Bizar. Sloeg Ome Jan terug?
pi_208935274
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2023 18:13 schreef ISVV het volgende:

[..]
Bizar. Sloeg Ome Jan terug?
Nee, was te lam leek het :')
pi_208938267
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 10:36 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dus zn hele familie kotst hem uit, maar dat ligt aan hen niet aan Jan.

En "het dossier is veel groter" zegt ie alleen maar omdat ie zelf ook wel door heeft dat een aangifte over worsteling/tik binnen een familievete een beetje treurig overkomt.

Dus dan maar doen alsof er een heel dossier is over ome Noort.
Onlangs nog bedreigd en uitgescholden en schreeuwen op straat door haar ouders.

"Ik kom er nog wel een keer achter"

Vanaf 19:00 (of vanaf 13:35 als je ook van het Saskia Noort stuk wilt genieten)
pi_208985503
Floris deze week weer in roddelpraat -O-
pi_208987668
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 08:06 schreef PS. het volgende:
Floris deze week weer in roddelpraat -O-
Jaaaaaaaa
Gino ♥
pi_208987831
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 12:11 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Jaaaaaaaa
Neeeeeeee ;(
pi_208987936
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 12:24 schreef PS. het volgende:

[..]
Neeeeeeee ;(
Jaaaaaaaa
pi_208988396
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 12:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jaaaaaaaa
lekkere sabrage genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')