Ze is niet de enige met die claim. Na elke niet-opgeloste vermissingszaak krijg je mensen die roepen het te zijn. Sommigen, zoals mogelijk deze Poolse, kunnen daar serieus in geloven, anderen zijn gestoord (en dan trekt dit soort aandacht), soms zijn het oplichters of aandachtstrekkers, soms zijn de claims echt absurd (totaal andere huidskleur, enz.)quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:23 schreef Blues het volgende:
Het zou toch wat zijn als ze het wel is
Maar hoezo wil de Poolse of Britse politie geen onderzoek doen verders? Of las ik dat niet goed in haar berichten.
• Vrouwen zoals waarschijnlijk deze Poolse, die serieus menen dat ze Maddie zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar, dat zoveel vrouwen dat beweren. Dan heb je toch niet alle kopjes in de kast staan of wel![]()
Kijk dat een paar vrouwen in de wereld dat denken als hun DNA niet overeenkomt met dat van hun ouders, en ze als kind heel erg op Madeleine leken, vooruit. Maar dat kunnen echt niet zoveel vrouwen zijn
Lijkt me ook heel naar voor haar naasten dit.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar, dat zoveel vrouwen dat beweren. Dan heb je toch niet alle kopjes in de kast staan of wel![]()
Kijk dat een paar vrouwen in de wereld dat denken als hun DNA niet overeenkomt met dat van hun ouders, en ze als kind heel erg op Madeleine leken, vooruit. Maar dat kunnen echt niet zoveel vrouwen zijn
Aha ok, dus het is niet zomaar uit de lucht gegrepen (als het allemaal waar is). Maar goed, je zou zeggen dat de politie zoiets al wel opgepikt had met collega's in het VK als het waar zou kunnen zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:34 schreef Schanu het volgende:
Als ik haar verhalen lees - er voor het gemak even van uitgaande dat ze de waarheid spreekt wat natuurlijk nooit zeker is - dan begrijp ik wel waar haar vermoeden op gestoeld is. Ouders die geen babyfoto's kunnen overleggen, geen foto's van een zwangerschap, de basisschool waar ze pas later op is ingestroomd volgens de juf terwijl de ouders zeggen dat ze daar vanaf groep 1 op zat, misbruik door dezelfde persoon die hoofdverdachte was in de zaak van Maddie, de gelijkenissen in uiterlijk.
Benieuwd wat hier uit gaat komen.
Ik vind het vooral bizar, een insta van een week oud, en maar jengelen dat ze niet gehoord wordt maar kennelijk is er wel al contact met de McCanns over een DNA-test.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:34 schreef Schanu het volgende:
Als ik haar verhalen lees - er voor het gemak even van uitgaande dat ze de waarheid spreekt wat natuurlijk nooit zeker is - dan begrijp ik wel waar haar vermoeden op gestoeld is. Ouders die geen babyfoto's kunnen overleggen, geen foto's van een zwangerschap, de basisschool waar ze pas later op is ingestroomd volgens de juf terwijl de ouders zeggen dat ze daar vanaf groep 1 op zat, misbruik door dezelfde persoon die hoofdverdachte was in de zaak van Maddie, de gelijkenissen in uiterlijk.
Benieuwd wat hier uit gaat komen.
quote:Volgens Britse media zouden zij - na eerder te hebben geweigerd - inmiddels hebben ingestemd met een DNA-test op verzoek van Julia. Dit gerucht is tot dusver niet bevestigd door de ouders.
Ik zou als ouders ook alles proberen ....quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:53 schreef Blues het volgende:
Zo te lezen gaan de ouders van Madeleine akkoord met een DNA test.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)verdwijning-mysterie
SpannOnd
Juist niet toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:13 schreef Blues het volgende:
Kees vd Spek gelooft het Poolse meisje.
https://www.rtlboulevard.(...)-madeleine-mccann-te
Bron?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:39 schreef einzeinz het volgende:
Zaakje van die Julia Wendell werd intussen onderzocht al snel bleek dat ze Maddie niet is. Ze deed het om aandacht te krijgen omdat ze -volgens haar familie- heel graag beroemd wilde worden
Gekker moet het niet worden!
Ach........ ik had het op de een of andere manier graag gewild. Voor Julia en voor de ouders van Madeleine.quote:Het onderzoek is nog niet helemaal rond, laat de Poolse politie weten. “Maar we kunnen wel al de mogelijkheid uitsluiten dat het hier om Maddie gaat”, klinkt het.
Dan was er een einde aan de onzekerheidquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Ach........ ik had het op de een of andere manier graag gewild. Voor Julia en voor de ouders van Madeleine.
Lag er wel dik op natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:39 schreef einzeinz het volgende:
Zaakje van die Julia Wendell werd intussen onderzocht al snel bleek dat ze Maddie niet is. Ze deed het om aandacht te krijgen omdat ze -volgens haar familie- heel graag beroemd wilde worden
Leave Julia alone!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:39 schreef einzeinz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:23 schreef maily het volgende:
[..]
Leave Julia alone!!
Oh ja dat perzische medium, wat een typeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Blues heeft het niet over uiterlijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |