abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 februari 2023 @ 14:18:30 #26
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_208075593
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 07:23 schreef Blues het volgende:
Het zou toch wat zijn als ze het wel is :o
Maar hoezo wil de Poolse of Britse politie geen onderzoek doen verders? Of las ik dat niet goed in haar berichten.
Ze is niet de enige met die claim. Na elke niet-opgeloste vermissingszaak krijg je mensen die roepen het te zijn. Sommigen, zoals mogelijk deze Poolse, kunnen daar serieus in geloven, anderen zijn gestoord (en dan trekt dit soort aandacht), soms zijn het oplichters of aandachtstrekkers, soms zijn de claims echt absurd (totaal andere huidskleur, enz.)

De politie kan moelijk al die gevallen na gaan jagen zonder enig bewijs.

De McCanns moeten vaak wel meegaan met dit soort "aanwijzingen", omdat de Britse pers er nog steeds bovenop zit. Zodra ze wat minder enthousiasme zouden tonen zou de toon van de kranten naar heel negatief omslaan.

Ik denk nog steeds dat er iets is gebeurd toen de moeder even ging controleren hoe het met Maddie stond, en dat de vader haar heeft geholpen dit te verhullen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 20 februari 2023 @ 14:21:24 #27
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_208075627
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 14:17 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik vind het echt bizar, dat zoveel vrouwen dat beweren. Dan heb je toch niet alle kopjes in de kast staan of wel :{
Kijk dat een paar vrouwen in de wereld dat denken als hun DNA niet overeenkomt met dat van hun ouders, en ze als kind heel erg op Madeleine leken, vooruit. Maar dat kunnen echt niet zoveel vrouwen zijn :N
• Vrouwen zoals waarschijnlijk deze Poolse, die serieus menen dat ze Maddie zijn.
• Vrouwen die gestoord zijn, en van daaruit zich inleven in dit soort spannende zaken (er zijn er geweest die zich achtereenvolgens vereenzelfdigden met meerdere verdwenen kinderen).
• Vrouwen die aandacht willen.
• Vrouwen die er een slaatje uit willen slaan (tenminste geld vragen voor interviews).
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Manager PR/Moderator maandag 20 februari 2023 @ 14:23:24 #28
269689 crew  Viv
pi_208075652
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 14:17 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik vind het echt bizar, dat zoveel vrouwen dat beweren. Dan heb je toch niet alle kopjes in de kast staan of wel :{
Kijk dat een paar vrouwen in de wereld dat denken als hun DNA niet overeenkomt met dat van hun ouders, en ze als kind heel erg op Madeleine leken, vooruit. Maar dat kunnen echt niet zoveel vrouwen zijn :N
Lijkt me ook heel naar voor haar naasten dit. :X
pi_208075770
Als ik haar verhalen lees - er voor het gemak even van uitgaande dat ze de waarheid spreekt wat natuurlijk nooit zeker is - dan begrijp ik wel waar haar vermoeden op gestoeld is. Ouders die geen babyfoto's kunnen overleggen, geen foto's van een zwangerschap, de basisschool waar ze pas later op is ingestroomd volgens de juf terwijl de ouders zeggen dat ze daar vanaf groep 1 op zat, misbruik door dezelfde persoon die hoofdverdachte was in de zaak van Maddie, de gelijkenissen in uiterlijk.

Benieuwd wat hier uit gaat komen.
  maandag 20 februari 2023 @ 14:38:44 #30
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_208075807
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 14:34 schreef Schanu het volgende:
Als ik haar verhalen lees - er voor het gemak even van uitgaande dat ze de waarheid spreekt wat natuurlijk nooit zeker is - dan begrijp ik wel waar haar vermoeden op gestoeld is. Ouders die geen babyfoto's kunnen overleggen, geen foto's van een zwangerschap, de basisschool waar ze pas later op is ingestroomd volgens de juf terwijl de ouders zeggen dat ze daar vanaf groep 1 op zat, misbruik door dezelfde persoon die hoofdverdachte was in de zaak van Maddie, de gelijkenissen in uiterlijk.

Aha ok, dus het is niet zomaar uit de lucht gegrepen (als het allemaal waar is). Maar goed, je zou zeggen dat de politie zoiets al wel opgepikt had met collega's in het VK als het waar zou kunnen zijn.
  maandag 20 februari 2023 @ 17:35:44 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208077438
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 14:34 schreef Schanu het volgende:

Ik vind het vooral bizar, een insta van een week oud, en maar jengelen dat ze niet gehoord wordt maar kennelijk is er wel al contact met de McCanns over een DNA-test.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208091764
Ze is op haar vierde ontvoerd. Haar foto ging de hele wereld over. Het is raar dat die kleuterjuffrouw of ouders van andere kinderen haar niet herkenden En vanaf je vierde herinner je heus wel je eigen naam.
pi_208092861
Zo te lezen gaan de ouders van Madeleine akkoord met een DNA test.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)verdwijning-mysterie

SpannOnd :B

Oh ;(

quote:
Volgens Britse media zouden zij - na eerder te hebben geweigerd - inmiddels hebben ingestemd met een DNA-test op verzoek van Julia. Dit gerucht is tot dusver niet bevestigd door de ouders.

[ Bericht 32% gewijzigd door Blues op 21-02-2023 21:00:16 ]
  Spellchecker dinsdag 21 februari 2023 @ 21:00:32 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208092958
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:53 schreef Blues het volgende:
Zo te lezen gaan de ouders van Madeleine akkoord met een DNA test.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)verdwijning-mysterie

SpannOnd :B
Ik zou als ouders ook alles proberen ....

O edit, nog niet zeker ...
pi_208092982
Ja ik ook, maar het was nog niet officieel bevestigd. Zie m'n edit.
pi_208095700
Iemand het verhaal van haar ouders al gevonden? Die blijken namelijk wel te bevestigen dat er een geboorteakte is.
pi_208108009
Ik zag gisteren op Facebook een foto voorbijkomen van het Poolse meisje met haar eigen moeder. Daar zit zoveel gelijkenis tussen dat je geen dna test nodig hebt om te zien dat zij echt wel haar moeder is.
pi_208110841
Kees vd Spek gelooft het Poolse meisje niet.
https://www.rtlboulevard.(...)-madeleine-mccann-te

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 23-02-2023 12:31:31 ]
  Manager PR/Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 12:23:40 #40
269689 crew  Viv
pi_208111068
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:23 schreef Viv het volgende:

[..]
Juist niet toch? :@
Er stond niet achter, dacht ik :D
pi_208129388
Zaakje van die Julia Wendell werd intussen onderzocht al snel bleek dat ze Maddie niet is. Ze deed het om aandacht te krijgen omdat ze -volgens haar familie- heel graag beroemd wilde worden :')

Gekker moet het niet worden!
Cindy De Vuyst
  Manager PR/Moderator vrijdag 24 februari 2023 @ 18:56:55 #43
269689 crew  Viv
pi_208129580
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 18:39 schreef einzeinz het volgende:
Zaakje van die Julia Wendell werd intussen onderzocht al snel bleek dat ze Maddie niet is. Ze deed het om aandacht te krijgen omdat ze -volgens haar familie- heel graag beroemd wilde worden :')

Bron? :)
pi_208131072
Nieuwsblad.be
Cindy De Vuyst
  Spellchecker vrijdag 24 februari 2023 @ 20:20:03 #45
197773 crew  maily
pi_208131334
quote:
Het onderzoek is nog niet helemaal rond, laat de Poolse politie weten. “Maar we kunnen wel al de mogelijkheid uitsluiten dat het hier om Maddie gaat”, klinkt het.
Ach........ ik had het op de een of andere manier graag gewild. Voor Julia en voor de ouders van Madeleine.
-O-
  Spellchecker vrijdag 24 februari 2023 @ 20:42:11 #47
197773 crew  maily
pi_208131500
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Ach........ ik had het op de een of andere manier graag gewild. Voor Julia en voor de ouders van Madeleine.
-O-
Dan was er een einde aan de onzekerheid :Y

Soms wil je gewoon een sprookje horen met een goed einde O+
pi_208137675
quote:

Lag er wel dik op natuurlijk :')
Uitvinder van de biersmiley.
  Spellchecker zaterdag 25 februari 2023 @ 11:23:50 #49
197773 crew  maily
pi_208137827
quote:

Leave Julia alone!! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208138112
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 11:23 schreef maily het volgende:

[..]
Leave Julia alone!! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja dat perzische medium, wat een type _O-

* Blues heeft het niet over uiterlijk :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')