Wie is Madeleine McCann?quote:I have similar eyes, shape of face, ears, lips, I had the gap between the teeths, I am sending you some pictures of myself that I have
And I talked with my teacher from kindergarden and she told me that I joined there to the last Group (september or later in 2007). Family told me that I was in kindergarden a few years..not one year or even less..I need to know the truth. I need dna test and I need to talk with Madeleine's parents. Help me
Zie ook deze eerdere topics:quote:De ouders van Madeleine waren uit eten in de tapasbar van het vakantiecomplex met een paar vrienden en lieten hun drie kinderen - de destijds driejarige Madeleine en een jongere tweeling (1 jaar oud) - in het appartement slapen. Ze dachten dat dit geen kwaad kon, omdat het appartement van de familie McCann goed in het zicht lag (dit bleek later niet zo te zijn, enkel de bovenzijde van de terrasdeur was zichtbaar). Bovendien gingen de ouders, Gerry en Kate McCann, regelmatig kijken. De eerste keer ging vader McCann. Toen was er nog niets aan de hand. Bij de tweede keer ging een vriend kijken die aangaf dat alles in orde was maar hij bleek achteraf alleen Amelie en Sean, het broertje en zusje van Madeleine, te hebben gezien. Toen Kate voor de derde keer ging, was er geen spoor van Madeleine te bekennen. De ouders van Madeleine hebben vanaf het begin stellig beweerd dat er sprake was van een ontvoering. Als 'bewijs' hiervoor haalden ze aan dat de rolluiken van de kamer omhoog waren en geforceerd, en dat het raam openstond. Later werd door de politie aangetoond dat met de rolluiken niets aan de hand was. De enige vingerafdruk die op het raam werd gevonden was van Kate McCann. De McCanns en hun vrienden gaven daarna verschillende verklaringen over de verdwijning.
Ze is in elk geval niet Engelstalig opgegroeid aan haar posts te zien, maar goed, áls ze wel Madeleine is zou dat wel kunnen kloppen natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:41 schreef Marsenal het volgende:
Je spelt haar naam normaal gezien met dubbel n. Eigenlijk.
Die vrouw op instagram lijkt niet helemaal 100%. Dat zal de politie ook wel vinden, als ze haar negeren?
Mijn eerste vraag zou zijn: "klopt dat vlekje in haar oog?"quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze is in elk geval niet Engelstalig opgegroeid aan haar posts te zien, maar goed, áls ze wel Madeleine is zou dat wel kunnen kloppen natuurlijk
Ja en nee. Deze vrouw heeft wel een vlekje, maar niet zo duidelijk. Ze zegt daarover dat het in de loop der jaren steeds minder werd. En dat een arts zou hebben gezegd dat ze eraan geopereerd kan zijn (om herkenning te voorkomen).quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn eerste vraag zou zijn: "klopt dat vlekje in haar oog?"
Mijn eerste vraag zou zijn: "Kan ze hier even wat bloed af laten nemen? Doen we een test en dan weten we dat het óf onzin is óf het onze dochter is."quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn eerste vraag zou zijn: "klopt dat vlekje in haar oog?"
Een standaard instagram user dus.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:41 schreef Marsenal het volgende:
Je spelt haar naam normaal gezien met dubbel n. Eigenlijk.
Die vrouw op instagram lijkt niet helemaal 100%.
https://thetab.com/uk/202(...)-videos-trend-204772quote:Last week, there was a girl who went viral on TikTok saying she thought she could be missing British girl Madeleine McCann. But now, it looks like the video has become part of a much wider “trend” as TikTok is literally flooded with people claiming they’re Madeleine McCann too.
Zie mijn post hierboven, kennelijk is ze niet de enige die dit beweert. Ik kan me voorstellen dat de politie het dan niet meer serieus neemt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:23 schreef Blues het volgende:
Het zou toch wat zijn als ze het wel is
Maar hoezo wil de Poolse of Britse politie geen onderzoek doen verders? Of las ik dat niet goed in haar berichten.
Zou het? Twee keer verhuizen en je rustig gedragen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:19 schreef Ericr het volgende:
De nieuwe Anna Anderson. Toevallig ook uit Polen en haar leven lang volgehouden dat ze een dochter van de laatste Tsaar was.
Zeker in de tijd dat driftig gezocht werd naar Maddie was ze wel opgevallen. Ook ergens in Polen.
Er is ook iemand die volhardt dat hij de liefdesbaby is van Charles en Camilla.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:30 schreef Viv het volgende:
Ik kwam dit artikel tegen van een paar jaar geleden:
[..]
https://thetab.com/uk/202(...)-videos-trend-204772
Kennelijk gebeurt het regelmatig dat vrouwen op social media beweren dat ze Madeleine McCann (zouden kunnen) zijn.
En soms hebben zulke mensen gelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Er is ook iemand die volhardt dat hij de liefdesbaby is van Charles en Camilla.
Dat ligt toch wel wat anders, van Delphine was wel bekend dat zij een buitenechtelijk kind van Albert was.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:29 schreef Viv het volgende:
[..]
En soms hebben zulke mensen gelijk.![]()
Recent nog in België, die vrouw heeft na bijna 7 jaar juridische strijd een DNA-test af kunnen dwingen en gaat inmiddels als prinses door het leven:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Delphine_van_Saksen-Coburg
Nou, écht erkenning van haar als buitenechtelijk kind kun je dit niet noemen:quote:Op maandag 20 februari 2023 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt toch wel wat anders, van Delphine was wel bekend dat zij een buitenechtelijk kind van Albert was.
quote:Het koninklijk paleis deed het bericht aanvankelijk af als "roddels", maar tijdens zijn kerstboodschap van 1999 gaf koning Albert II het bestaan van - vroegere - huwelijksproblemen toe
quote:De koningin en ikzelf hebben teruggedacht aan heel gelukkige tijden, maar ook aan de crisis die ons koppel heeft doorstaan, nu dertig jaar geleden. Samen, zijn wij erin geslaagd die moeilijkheden te boven te komen en hebben wij sedert lang een diepe liefde en eendracht kunnen herwinnen. Die crisisperiode werd ons onlangs in herinnering gebracht. Daar wensen wij niet verder op in te gaan; zij behoort tot ons privéleven.
Dat ze niet erkend was betekent niet dat het niet bekend was.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Nou, écht erkenning van haar als buitenechtelijk kind kun je dit niet noemen:
[..]
[..]
Ik vind het echt bizar, dat zoveel vrouwen dat beweren. Dan heb je toch niet alle kopjes in de kast staan of welquote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:30 schreef Viv het volgende:
Ik kwam dit artikel tegen van een paar jaar geleden:
[..]
https://thetab.com/uk/202(...)-videos-trend-204772
Kennelijk gebeurt het regelmatig dat vrouwen op social media beweren dat ze Madeleine McCann (zouden kunnen) zijn.
Ze is niet de enige met die claim. Na elke niet-opgeloste vermissingszaak krijg je mensen die roepen het te zijn. Sommigen, zoals mogelijk deze Poolse, kunnen daar serieus in geloven, anderen zijn gestoord (en dan trekt dit soort aandacht), soms zijn het oplichters of aandachtstrekkers, soms zijn de claims echt absurd (totaal andere huidskleur, enz.)quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:23 schreef Blues het volgende:
Het zou toch wat zijn als ze het wel is
Maar hoezo wil de Poolse of Britse politie geen onderzoek doen verders? Of las ik dat niet goed in haar berichten.
• Vrouwen zoals waarschijnlijk deze Poolse, die serieus menen dat ze Maddie zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar, dat zoveel vrouwen dat beweren. Dan heb je toch niet alle kopjes in de kast staan of wel![]()
Kijk dat een paar vrouwen in de wereld dat denken als hun DNA niet overeenkomt met dat van hun ouders, en ze als kind heel erg op Madeleine leken, vooruit. Maar dat kunnen echt niet zoveel vrouwen zijn
Lijkt me ook heel naar voor haar naasten dit.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar, dat zoveel vrouwen dat beweren. Dan heb je toch niet alle kopjes in de kast staan of wel![]()
Kijk dat een paar vrouwen in de wereld dat denken als hun DNA niet overeenkomt met dat van hun ouders, en ze als kind heel erg op Madeleine leken, vooruit. Maar dat kunnen echt niet zoveel vrouwen zijn
Aha ok, dus het is niet zomaar uit de lucht gegrepen (als het allemaal waar is). Maar goed, je zou zeggen dat de politie zoiets al wel opgepikt had met collega's in het VK als het waar zou kunnen zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:34 schreef Schanu het volgende:
Als ik haar verhalen lees - er voor het gemak even van uitgaande dat ze de waarheid spreekt wat natuurlijk nooit zeker is - dan begrijp ik wel waar haar vermoeden op gestoeld is. Ouders die geen babyfoto's kunnen overleggen, geen foto's van een zwangerschap, de basisschool waar ze pas later op is ingestroomd volgens de juf terwijl de ouders zeggen dat ze daar vanaf groep 1 op zat, misbruik door dezelfde persoon die hoofdverdachte was in de zaak van Maddie, de gelijkenissen in uiterlijk.
Benieuwd wat hier uit gaat komen.
Ik vind het vooral bizar, een insta van een week oud, en maar jengelen dat ze niet gehoord wordt maar kennelijk is er wel al contact met de McCanns over een DNA-test.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:34 schreef Schanu het volgende:
Als ik haar verhalen lees - er voor het gemak even van uitgaande dat ze de waarheid spreekt wat natuurlijk nooit zeker is - dan begrijp ik wel waar haar vermoeden op gestoeld is. Ouders die geen babyfoto's kunnen overleggen, geen foto's van een zwangerschap, de basisschool waar ze pas later op is ingestroomd volgens de juf terwijl de ouders zeggen dat ze daar vanaf groep 1 op zat, misbruik door dezelfde persoon die hoofdverdachte was in de zaak van Maddie, de gelijkenissen in uiterlijk.
Benieuwd wat hier uit gaat komen.
quote:Volgens Britse media zouden zij - na eerder te hebben geweigerd - inmiddels hebben ingestemd met een DNA-test op verzoek van Julia. Dit gerucht is tot dusver niet bevestigd door de ouders.
Ik zou als ouders ook alles proberen ....quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:53 schreef Blues het volgende:
Zo te lezen gaan de ouders van Madeleine akkoord met een DNA test.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)verdwijning-mysterie
SpannOnd
Juist niet toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:13 schreef Blues het volgende:
Kees vd Spek gelooft het Poolse meisje.
https://www.rtlboulevard.(...)-madeleine-mccann-te
Bron?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:39 schreef einzeinz het volgende:
Zaakje van die Julia Wendell werd intussen onderzocht al snel bleek dat ze Maddie niet is. Ze deed het om aandacht te krijgen omdat ze -volgens haar familie- heel graag beroemd wilde worden
Gekker moet het niet worden!
Ach........ ik had het op de een of andere manier graag gewild. Voor Julia en voor de ouders van Madeleine.quote:Het onderzoek is nog niet helemaal rond, laat de Poolse politie weten. “Maar we kunnen wel al de mogelijkheid uitsluiten dat het hier om Maddie gaat”, klinkt het.
Dan was er een einde aan de onzekerheidquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Ach........ ik had het op de een of andere manier graag gewild. Voor Julia en voor de ouders van Madeleine.
Lag er wel dik op natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:39 schreef einzeinz het volgende:
Zaakje van die Julia Wendell werd intussen onderzocht al snel bleek dat ze Maddie niet is. Ze deed het om aandacht te krijgen omdat ze -volgens haar familie- heel graag beroemd wilde worden
Leave Julia alone!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:39 schreef einzeinz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:23 schreef maily het volgende:
[..]
Leave Julia alone!!
Oh ja dat perzische medium, wat een typeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Blues heeft het niet over uiterlijk![]()
Klinkt als een figuur waar je ook mee moet lachenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ja dat perzische medium, wat een type
* Blues heeft het niet over uiterlijk
Dat denk ik niet, want dan zou het wel breed in het nieuws gekomen zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:19 schreef Blues het volgende:
Maar heeft ze nou al een positieve DNA test gehad?
Testuitslag is inmiddels bekend:quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:19 schreef Blues het volgende:
Maar heeft ze nou al een positieve DNA test gehad?
https://www.mirror.co.uk/(...)eine-mccann-29623297quote:Julia took a DNA test to find out more about her identity and the results have finally come back after weeks of waiting.
Her DNA test results have now confirmed that she is not the missing girl, instead showing that she is from Poland, with some Lithuanian and Romanian heritage.
De Portugese politie is bij een stuwmeer in de Algarve begonnen met de zoektocht naar de Britse peuter Madeleine McCann. Bij het stuwmeer bij de Arade-dam in de buurt van Faro hoopt de politie meer te weten te komen over de verdwijning uit 2007 van het destijds 3-jarige meisje.
De nieuwe zoekactie komt op verzoek van de Duitse politie. Die verdenkt de 46-jarige Duitser Christian Brückner ervan de kleuter te hebben ontvoerd en vermoord. De man is een veroordeelde pedofiel die regelmatig Portugal bezocht, en momenteel vast zit in Duitsland voor de verkrachting van een vrouw in Portugal. Op zijn pc zijn foto's van de Arade-dam aangetroffen, de politie hoopt hier de laatste puzzelstukjes te vinden om het bewijs tegen Brückner te completeren. Brückner werd in oktober 2022 beschuldigd van drie andere verkrachtingen twee keer seksueel misbruik van kinderen op Portugees grondgebied, gepleegd tussen 2000 en 2017.
In 2008 was de Arade Dam al het doelwit van doorzoekingen door burgers, het onderzoek werd gefinancierd door een advocaat die af ging op de theorieën van een helderziende. Destijds vonden duikers botten in plastic zakken, maar dat bleken kattenskeletten te zijn.
De Arade Dam werd opnieuw relevant in 2020, toen Christian Bruckner werd gezien als de hoofdverdachte in de verdwijning van Maddie MacCann. De Duitser woonde in verschillende huurhuizen in de Algarve, maar Bruckner had ook een camper en verbleef lange tijd in Arade. Hij zei zelfs dat het zijn "paradijs" was.
Dinsdag werden al speurhonden en een onderwatersonde ingezet, woensdag wordt ook gebruikgemaakt van een drone.
Volgens het doorgaans goed geïnformeerd Correio da Manha is de politie op zoek naar een roze deken of de pyjama die Maddie droeg op de avond van haar verdwijning. Er zijn dinsdag wel stukjes stof aangetroffen, maar het is nog onduidelijk of deze in verband kunnen worden gebracht met de verdwijning van Maddie. De zoektocht wordt gevolgd door tientallen journalisten uit verschillende landen, zoals Portugal, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Nieuw-Zeeland, en vindt plaats in een gebied dat voorheen beperkt toegangelijk was.
https://nos.nl/artikel/24(...)en-resultaten-bekendquote:Zoektocht naar vermiste Madeleine McCann beëindigd, nog geen resultaten bekend
De politie in Portugal heeft de zoektocht naar het vermiste Britse meisje Madeleine McCann na drie dagen beëindigd.
[...]
Er zijn geen resultaten bekendgemaakt van de laatste zoektocht. Volgens de Portugese politie kan het verzamelde materiaal aan de Duitse autoriteiten worden gegeven voor onderzoek.
[..]
Er werd de afgelopen dagen onder meer met speurhonden gezocht naar sporen die naar McCann zouden kunnen leiden. De Portugese politie werd gesteund door collega's uit Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Er is onder meer gezocht bij een stuwmeer bij de Arade-rivier, dat vanwege de droogte maar half gevuld is.
De Duitse aanklager heeft laten weten dat de kans op een doorbraak klein is. "Natuurlijk is er een bepaalde verwachting, maar die is niet hoog", aldus aanklager Christian Wolters voor het einde van de zoektocht. Hij verwacht niet dat de resultaten snel bekend zullen worden.
Afwachten dus, hopelijk leveren die gevonden stukken stof wat op..quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:55 schreef Viv het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)en-resultaten-bekend
mocht het ooit zijn dat ze gaan scheiden, kan het best zijn dat de moeder breekt en een boekje open doet. tot op dit moment leeft ze in de macht van haar man.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:20 schreef Blues het volgende:
Die Brueckner zou het zo maar eens kunnen zijn.
Hoop echt ooit eens op de waarheid voor de ouders
Dus jij denkt dat de ouders haar weggemaakt hebben?quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mocht het ooit zijn dat ze gaan scheiden, kan het best zijn dat de moeder breekt en een boekje open doet. tot op dit moment leeft ze in de macht van haar man.
Dat denk ik idd, na de docu's op YT gezien te hebben tussen de 1 en 5 uur lang.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de ouders haar weggemaakt hebben?
Op een geven moment denk je ook, ga eens verder met je leven. 2007 is zij verdwenen, dat is 17 jaar geleden, ze zou dan nu 20 zijn, als ze nog zou leven. Het lijkt erop dat die ouders aandachtsverslaafd zijn geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:52 schreef huxley84 het volgende:
De cadaver hond Eddie en de bloed hond Keela met een bewezen staat van dienst in het oplossen van moord zaken hebben al aangeslagen op het appartement, huur auto en objecten in het bezit van de ouders die miljoenen aan donaties binnen geharkt hebben. De hele groep heeft ook tegenstrijdige verklaringen afgelegd en hun verklaringen aangepast en veranderd.
Ze zijn bezig de vermissing van hun dochter tot de aller laatste cent uit te melken en ook constant aan het bedelen voor donaties en zeuren dat de donatie stroom opdroogt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Op een geven moment denk je ook, ga eens verder met je leven. 2007 is zij verdwenen, dat is 17 jaar geleden, ze zou dan nu 20 zijn, als ze nog zou leven. Het lijkt erop dat die ouders aandachtsverslaafd zijn geworden.
Ik kan me niet voorstellen dat ouders van een vermist kind ooit de draad weer volledig op kunnen pakken en doorgaan met hun leven en stoppen met hopen en zoeken. Pas als je kind terug is of er overblijfselen zijn gevonden die zeker weten van je kind zijn, stop je met hopen en zoeken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Op een geven moment denk je ook, ga eens verder met je leven. 2007 is zij verdwenen, dat is 17 jaar geleden, ze zou dan nu 20 zijn, als ze nog zou leven. Het lijkt erop dat die ouders aandachtsverslaafd zijn geworden.
een boek van 800 pagina's vind ik iig teveelquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:23 schreef Blues het volgende:
Facts of weer wilde verhalen, speculee overflakkeeMet die val en medicijnen etc?
Stukken kleding en botten gevonden:quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:29 schreef The-BFG het volgende:
Ze zijn weer aan het zoeken:
https://nos.nl/artikel/25(...)aar-madeleine-mccann
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Duitse verdachte komt binnenkort vrij, vandaar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:29 schreef The-BFG het volgende:
Ze zijn weer aan het zoeken:
https://nos.nl/artikel/25(...)aar-madeleine-mccann
Wat een leugens worden er verkondigt.quote:De tijd dringt. Momenteel zit de Duitser nog in de cel voor de verkrachting van een Amerikaanse toeriste (72), maar in september kan hij vrijkomen. En als dat gebeurt, is de vogel voor altijd gaan vliegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |