abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208025318
De verdwijning van Madeleine McCann vond plaats op 3 mei 2007 en kreeg internationale aandacht als een langdurig onopgelost mysterie. Het meisje was uit haar slaapkamer in een appartementencomplex in Praia da Luz in de Algarve (Portugal) verdwenen.

Madeleines ouders Kate en Gerry (beiden geboren in 1968) leerden elkaar in 1993 kennen, waarna ze in 1998 in het huwelijk traden. Madeleines ouders waren beiden werkzaam als arts. Kate en Gerry konden lange tijd geen kinderen krijgen, maar na vijf jaar ivf-behandelingen werd Kate zwanger. Madeleine werd geboren op 12 mei 2003 in Leicester. Ze kreeg in 2005 een broertje en een zusje, de tweeling Sean en Amelie. Ten tijde van de vermissing woonden Madeleine en haar familie in Rothley.

De ouders van Madeleine waren uit eten in de tapasbar van het vakantiecomplex met een paar vrienden en lieten hun drie kinderen - de destijds driejarige Madeleine en een jongere tweeling (1 jaar oud) - in het appartement slapen. Ze dachten dat dit geen kwaad kon, omdat het appartement van de familie McCann goed in het zicht lag (dit bleek later niet zo te zijn, enkel de bovenzijde van de terrasdeur was zichtbaar). Bovendien gingen de ouders, Gerry en Kate McCann, regelmatig kijken. De eerste keer ging vader McCann. Toen was er nog niets aan de hand. Bij de tweede keer ging een vriend kijken die aangaf dat alles in orde was maar hij bleek achteraf alleen Amelie en Sean, het broertje en zusje van Madeleine, te hebben gezien. Toen Kate voor de derde keer ging, was er geen spoor van Madeleine te bekennen. De ouders van Madeleine hebben vanaf het begin stellig beweerd dat er sprake was van een ontvoering. Als 'bewijs' hiervoor haalden ze aan dat de rolluiken van de kamer omhoog waren en geforceerd, en dat het raam openstond. Later werd door de politie aangetoond dat met de rolluiken niets aan de hand was. De enige vingerafdruk die op het raam werd gevonden was van Kate McCann. De McCanns en hun vrienden gaven daarna verschillende verklaringen over de verdwijning.

Zoals Jane Tanner; zij verklaarde dat ze om 21.10 uur een man had zien lopen met een kindje in zijn armen; Tanner liep terug naar de tapasbar nadat ze terugkwam van haar appartement, ze zag Gerry McCann, die met een man stond te praten, in de verte zag ze een man lopen in de richting van het strand. De man droeg donkere kleding, donkere schoenen, hij had donker lang haar. Het kindje dat door de man werd gedragen had een roze pyjama aan, het kind had blond lang haar en Jane Tanner kon duidelijk de blote voetjes zien van het kind. Jane Tanner was er niet zeker van of het een jongen of meisje was die de man die nacht droeg, waarschijnlijk een meisje door de roze pyjama die het kind droeg. De armpjes waren om de man zijn hals gewikkeld.

Hier hielden veel rechercheurs zich mee bezig tot 2013. In 2013 kwam men erachter dat er in de buurt van het appartementencomplex een crčche ligt, de man zou de vader zijn van het kindje en hem/haar uit de crčche hebben gehaald om het kindje naar huis te brengen. Dat verklaarde een rechercheur, Andy Redwood, in een Crimewatch-reconstructie van de BBC over Madeleine.

Tips en profiteurs
Op 13 juni 2007 werd er een anonieme brief aan De Telegraaf gestuurd. Hierin stond de mogelijke vindplaats van het vierjarige meisje. In de brief was sprake van de plek waar ze is begraven, waarop de Portugese politie het aangegeven gebied afzocht met speurhonden.

Vanaf 14 juni 2007 stuurde een man vanuit Eindhoven een aantal e-mails aan de ouders van het meisje, waarin hij 2 miljoen euro vroeg voor informatie over haar verblijfplaats. De man werd aangehouden en verklaarde alles te hebben verzonnen.

Op 26 september 2007 zou Madeleine gezien zijn in Marokko. Een toerist zou van haar een foto hebben gemaakt, maar die bleek niet erg duidelijk.[4] De media zouden hierop zijn ingelicht, maar na onderzoek van de Engelse krant Daily Mirror bleek dat het om een ander vierjarig meisje ging.

Volgens een andere tip zou Madeleine McCann ontvoerd zijn door een kamermeisje dat wraak wilde nemen voor haar ontslag uit het appartementencomplex waar de McCanns verbleven. De tip werd gestuurd naar de website van Koning Charles. De Britse politie probeerde de tipgever te traceren en vermoedde dat de tip naar prins Charles was gestuurd omdat Charles en zijn vrouw de McCanns hadden gesteund.

Op 17 mei 2013 liet de Londense politie weten een aantal potentiėle verdachten in kaart te hebben gebracht bij een herziening van de onopgehelderde vermissing van Madeleine (Maddie) McCann. De herziening gaf verdere onderzoeksmogelijkheden waar de Portugese politie mee aan de slag kon.

Op 3 juni 2013 meldde een mogelijke vrouwelijke getuige zich voor een tweede keer, waarbij ze aangaf ervan overtuigd te zijn dat ze in 2009 de vermiste Madeleine McCann had gezien in een Spaans restaurant in Amerika.[8] Ze meldde dat destijds al, maar de autoriteiten namen pas contact met haar op nadat ze het voor de tweede keer had gemeld.

Begin 2023 werd er op Instagram door een Poolse vrouw gemeld dat zij dacht Maddie was.

Zie hieronder (originele OP) :

Ja, ik weet dat er ook een ONZ topic geopend is hierover, maar het past ook wel hier.
Is ze het wel of is ze het niet?
En waarom is er dan geen DNA test afgenomen?
Waarom wil de politie hier niet bovenop zitten?
Vragen Vragen.....

https://www.instagram.com/iammadeleinemccan/

quote:
I have similar eyes, shape of face, ears, lips, I had the gap between the teeths, I am sending you some pictures of myself that I have
And I talked with my teacher from kindergarden and she told me that I joined there to the last Group (september or later in 2007). Family told me that I was in kindergarden a few years..not one year or even less..I need to know the truth. I need dna test and I need to talk with Madeleine's parents. Help me
Wie is Madeleine McCann?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Verdwijning_van_Madeleine_McCann

quote:
De ouders van Madeleine waren uit eten in de tapasbar van het vakantiecomplex met een paar vrienden en lieten hun drie kinderen - de destijds driejarige Madeleine en een jongere tweeling (1 jaar oud) - in het appartement slapen. Ze dachten dat dit geen kwaad kon, omdat het appartement van de familie McCann goed in het zicht lag (dit bleek later niet zo te zijn, enkel de bovenzijde van de terrasdeur was zichtbaar). Bovendien gingen de ouders, Gerry en Kate McCann, regelmatig kijken. De eerste keer ging vader McCann. Toen was er nog niets aan de hand. Bij de tweede keer ging een vriend kijken die aangaf dat alles in orde was maar hij bleek achteraf alleen Amelie en Sean, het broertje en zusje van Madeleine, te hebben gezien. Toen Kate voor de derde keer ging, was er geen spoor van Madeleine te bekennen. De ouders van Madeleine hebben vanaf het begin stellig beweerd dat er sprake was van een ontvoering. Als 'bewijs' hiervoor haalden ze aan dat de rolluiken van de kamer omhoog waren en geforceerd, en dat het raam openstond. Later werd door de politie aangetoond dat met de rolluiken niets aan de hand was. De enige vingerafdruk die op het raam werd gevonden was van Kate McCann. De McCanns en hun vrienden gaven daarna verschillende verklaringen over de verdwijning.
Zie ook deze eerdere topics:
Topicreeks: Verdwijning Madeleine McCann

[ Bericht 18% gewijzigd door Jippie op 25-05-2023 12:15:22 ]
pi_208025420
Je spelt haar naam normaal gezien met dubbel n. Eigenlijk.

Die vrouw op instagram lijkt niet helemaal 100%. Dat zal de politie ook wel vinden, als ze haar negeren?
-nee-
pi_208025434
Het is McCann toch? Voor de titel bedoel ik.

Anyway. Ja ik heb het account ook gezien. Vreemd.
Begrijp ik nou goed dat dit meisje ontvoerd is ooit? Of weet ze dat niet? Waarom kan ze geen DNA test met haar eigen ouders doen om dat iig te checken?

Misschien staat het ook wel op haar account hoor, maar had geen zin om elke post te checken.
pi_208025472
Ah en n vergeten ja..
Mss kan @Viv dit fixen ^O^


Kan ook zijn dat de politie haar niet serieus neemt, getuige de meerdere meisjes die hebben gezegd dat ze Madeleine zijn.
DNA testje is zo gedaan toch :Y
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 16 februari 2023 @ 20:53:16 #5
269689 crew  Viv
pi_208025630
TT aangepast :)

Wel apart, die Instagram-account. Maar ik denk dat het niet echt is. :@ Toen Natascha Kampusch ontsnapte, heeft ze ook geen account hoeven aanmaken om gehoord te worden.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 16 februari 2023 @ 21:17:32 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208026044
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:41 schreef Marsenal het volgende:
Je spelt haar naam normaal gezien met dubbel n. Eigenlijk.

Die vrouw op instagram lijkt niet helemaal 100%. Dat zal de politie ook wel vinden, als ze haar negeren?
Ze is in elk geval niet Engelstalig opgegroeid aan haar posts te zien, maar goed, įls ze wel Madeleine is zou dat wel kunnen kloppen natuurlijk :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Spellchecker donderdag 16 februari 2023 @ 21:20:32 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208026080
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ze is in elk geval niet Engelstalig opgegroeid aan haar posts te zien, maar goed, įls ze wel Madeleine is zou dat wel kunnen kloppen natuurlijk :P
Mijn eerste vraag zou zijn: "klopt dat vlekje in haar oog?"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 16 februari 2023 @ 21:25:53 #8
269689 crew  Viv
pi_208026147
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:20 schreef maily het volgende:

[..]
Mijn eerste vraag zou zijn: "klopt dat vlekje in haar oog?"
Ja en nee. Deze vrouw heeft wel een vlekje, maar niet zo duidelijk. Ze zegt daarover dat het in de loop der jaren steeds minder werd. En dat een arts zou hebben gezegd dat ze eraan geopereerd kan zijn (om herkenning te voorkomen).
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 16 februari 2023 @ 21:38:11 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_208026342
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:20 schreef maily het volgende:

[..]
Mijn eerste vraag zou zijn: "klopt dat vlekje in haar oog?"
Mijn eerste vraag zou zijn: "Kan ze hier even wat bloed af laten nemen? Doen we een test en dan weten we dat het óf onzin is óf het onze dochter is."

Ben je er - waarschijnlijk - gelijk definitief van af.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208027406
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:41 schreef Marsenal het volgende:
Je spelt haar naam normaal gezien met dubbel n. Eigenlijk.

Die vrouw op instagram lijkt niet helemaal 100%.
Een standaard instagram user dus.
pi_208027969
De nieuwe Anna Anderson. Toevallig ook uit Polen en haar leven lang volgehouden dat ze een dochter van de laatste Tsaar was.

Zeker in de tijd dat driftig gezocht werd naar Maddie was ze wel opgevallen. Ook ergens in Polen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 17 februari 2023 @ 01:30:55 #12
269689 crew  Viv
pi_208028191
Ik kwam dit artikel tegen van een paar jaar geleden:

quote:
Last week, there was a girl who went viral on TikTok saying she thought she could be missing British girl Madeleine McCann. But now, it looks like the video has become part of a much wider “trend” as TikTok is literally flooded with people claiming they’re Madeleine McCann too.
https://thetab.com/uk/202(...)-videos-trend-204772

Kennelijk gebeurt het regelmatig dat vrouwen op social media beweren dat ze Madeleine McCann (zouden kunnen) zijn. :{
pi_208028801
Het zou toch wat zijn als ze het wel is :o
Maar hoezo wil de Poolse of Britse politie geen onderzoek doen verders? Of las ik dat niet goed in haar berichten.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 17 februari 2023 @ 08:37:40 #14
269689 crew  Viv
pi_208029138
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 07:23 schreef Blues het volgende:
Het zou toch wat zijn als ze het wel is :o
Maar hoezo wil de Poolse of Britse politie geen onderzoek doen verders? Of las ik dat niet goed in haar berichten.
Zie mijn post hierboven, kennelijk is ze niet de enige die dit beweert. Ik kan me voorstellen dat de politie het dan niet meer serieus neemt. :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 17 februari 2023 @ 08:57:58 #15
269689 crew  Viv
pi_208029329
Ik heb nog eens naar de foto's gekeken, en denk dat ze het niet is. Madeleine heeft een dunne bovenlip, en deze vrouw van Instagram niet (ook niet op haar kinderfoto's):

pi_208030968
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 00:19 schreef Ericr het volgende:
De nieuwe Anna Anderson. Toevallig ook uit Polen en haar leven lang volgehouden dat ze een dochter van de laatste Tsaar was.

Zeker in de tijd dat driftig gezocht werd naar Maddie was ze wel opgevallen. Ook ergens in Polen.
Zou het? Twee keer verhuizen en je rustig gedragen.
pi_208043982
Ze is wel vasthoudend met haar filmpjes :o
  Spellchecker zaterdag 18 februari 2023 @ 11:49:40 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208044030
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 01:30 schreef Viv het volgende:
Ik kwam dit artikel tegen van een paar jaar geleden:
[..]
https://thetab.com/uk/202(...)-videos-trend-204772

Kennelijk gebeurt het regelmatig dat vrouwen op social media beweren dat ze Madeleine McCann (zouden kunnen) zijn. :{
Er is ook iemand die volhardt dat hij de liefdesbaby is van Charles en Camilla.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 18 februari 2023 @ 13:29:10 #19
269689 crew  Viv
pi_208045139
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 11:49 schreef maily het volgende:

[..]
Er is ook iemand die volhardt dat hij de liefdesbaby is van Charles en Camilla.
En soms hebben zulke mensen gelijk. ;)

Recent nog in Belgiė, die vrouw heeft na bijna 7 jaar juridische strijd een DNA-test af kunnen dwingen en gaat inmiddels als prinses door het leven:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Delphine_van_Saksen-Coburg
pi_208063513
Update:
https://www.mirror.co.uk/(...)eine-mccann-29253423


https://www.dailystar.co.(...)tm_campaign=sharebar

[ Bericht 38% gewijzigd door Blues op 19-02-2023 17:21:57 ]
  maandag 20 februari 2023 @ 13:47:10 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208075209
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:29 schreef Viv het volgende:

[..]
En soms hebben zulke mensen gelijk. ;)

Recent nog in Belgiė, die vrouw heeft na bijna 7 jaar juridische strijd een DNA-test af kunnen dwingen en gaat inmiddels als prinses door het leven:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Delphine_van_Saksen-Coburg
Dat ligt toch wel wat anders, van Delphine was wel bekend dat zij een buitenechtelijk kind van Albert was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 februari 2023 @ 13:50:52 #22
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_208075259
Raarrrr account weer.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 februari 2023 @ 14:02:26 #23
269689 crew  Viv
pi_208075411
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 13:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat ligt toch wel wat anders, van Delphine was wel bekend dat zij een buitenechtelijk kind van Albert was.
Nou, écht erkenning van haar als buitenechtelijk kind kun je dit niet noemen:

quote:
Het koninklijk paleis deed het bericht aanvankelijk af als "roddels", maar tijdens zijn kerstboodschap van 1999 gaf koning Albert II het bestaan van - vroegere - huwelijksproblemen toe
quote:
De koningin en ikzelf hebben teruggedacht aan heel gelukkige tijden, maar ook aan de crisis die ons koppel heeft doorstaan, nu dertig jaar geleden. Samen, zijn wij erin geslaagd die moeilijkheden te boven te komen en hebben wij sedert lang een diepe liefde en eendracht kunnen herwinnen. Die crisisperiode werd ons onlangs in herinnering gebracht. Daar wensen wij niet verder op in te gaan; zij behoort tot ons privéleven.
  maandag 20 februari 2023 @ 14:06:35 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208075466
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 14:02 schreef Viv het volgende:

[..]
Nou, écht erkenning van haar als buitenechtelijk kind kun je dit niet noemen:
[..]
[..]

Dat ze niet erkend was betekent niet dat het niet bekend was.
Vergeet niet dat je in NL tot een paar jaar geleden een buitenechtelijk kind helemaal niet kon erkennen als je met iemand anders getrouwd was, de kans is aanwezig dat dat in Belgiė ook niet kon.
Plus alle andere problemen als een koning een buitenechtelijk kind heeft.

Albert heeft nog tot zo'n 15 jaar na haar geboorte een buitenechtelijke relatie met haar moeder gehad, hij wist echt wel dat ze zijn kind was.
Alleen met de billen bloot voor je eigen vrouw en de natie is een ander verhaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door Leandra op 20-02-2023 14:17:37 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 februari 2023 @ 14:17:56 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_208075589
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 01:30 schreef Viv het volgende:
Ik kwam dit artikel tegen van een paar jaar geleden:
[..]
https://thetab.com/uk/202(...)-videos-trend-204772

Kennelijk gebeurt het regelmatig dat vrouwen op social media beweren dat ze Madeleine McCann (zouden kunnen) zijn. :{
Ik vind het echt bizar, dat zoveel vrouwen dat beweren. Dan heb je toch niet alle kopjes in de kast staan of wel :{
Kijk dat een paar vrouwen in de wereld dat denken als hun DNA niet overeenkomt met dat van hun ouders, en ze als kind heel erg op Madeleine leken, vooruit. Maar dat kunnen echt niet zoveel vrouwen zijn :N
  maandag 20 februari 2023 @ 14:18:30 #26
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_208075593
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 07:23 schreef Blues het volgende:
Het zou toch wat zijn als ze het wel is :o
Maar hoezo wil de Poolse of Britse politie geen onderzoek doen verders? Of las ik dat niet goed in haar berichten.
Ze is niet de enige met die claim. Na elke niet-opgeloste vermissingszaak krijg je mensen die roepen het te zijn. Sommigen, zoals mogelijk deze Poolse, kunnen daar serieus in geloven, anderen zijn gestoord (en dan trekt dit soort aandacht), soms zijn het oplichters of aandachtstrekkers, soms zijn de claims echt absurd (totaal andere huidskleur, enz.)

De politie kan moelijk al die gevallen na gaan jagen zonder enig bewijs.

De McCanns moeten vaak wel meegaan met dit soort "aanwijzingen", omdat de Britse pers er nog steeds bovenop zit. Zodra ze wat minder enthousiasme zouden tonen zou de toon van de kranten naar heel negatief omslaan.

Ik denk nog steeds dat er iets is gebeurd toen de moeder even ging controleren hoe het met Maddie stond, en dat de vader haar heeft geholpen dit te verhullen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 20 februari 2023 @ 14:21:24 #27
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_208075627
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 14:17 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik vind het echt bizar, dat zoveel vrouwen dat beweren. Dan heb je toch niet alle kopjes in de kast staan of wel :{
Kijk dat een paar vrouwen in de wereld dat denken als hun DNA niet overeenkomt met dat van hun ouders, en ze als kind heel erg op Madeleine leken, vooruit. Maar dat kunnen echt niet zoveel vrouwen zijn :N
• Vrouwen zoals waarschijnlijk deze Poolse, die serieus menen dat ze Maddie zijn.
• Vrouwen die gestoord zijn, en van daaruit zich inleven in dit soort spannende zaken (er zijn er geweest die zich achtereenvolgens vereenzelfdigden met meerdere verdwenen kinderen).
• Vrouwen die aandacht willen.
• Vrouwen die er een slaatje uit willen slaan (tenminste geld vragen voor interviews).
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 februari 2023 @ 14:23:24 #28
269689 crew  Viv
pi_208075652
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 14:17 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik vind het echt bizar, dat zoveel vrouwen dat beweren. Dan heb je toch niet alle kopjes in de kast staan of wel :{
Kijk dat een paar vrouwen in de wereld dat denken als hun DNA niet overeenkomt met dat van hun ouders, en ze als kind heel erg op Madeleine leken, vooruit. Maar dat kunnen echt niet zoveel vrouwen zijn :N
Lijkt me ook heel naar voor haar naasten dit. :X
pi_208075770
Als ik haar verhalen lees - er voor het gemak even van uitgaande dat ze de waarheid spreekt wat natuurlijk nooit zeker is - dan begrijp ik wel waar haar vermoeden op gestoeld is. Ouders die geen babyfoto's kunnen overleggen, geen foto's van een zwangerschap, de basisschool waar ze pas later op is ingestroomd volgens de juf terwijl de ouders zeggen dat ze daar vanaf groep 1 op zat, misbruik door dezelfde persoon die hoofdverdachte was in de zaak van Maddie, de gelijkenissen in uiterlijk.

Benieuwd wat hier uit gaat komen.
  maandag 20 februari 2023 @ 14:38:44 #30
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_208075807
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 14:34 schreef Schanu het volgende:
Als ik haar verhalen lees - er voor het gemak even van uitgaande dat ze de waarheid spreekt wat natuurlijk nooit zeker is - dan begrijp ik wel waar haar vermoeden op gestoeld is. Ouders die geen babyfoto's kunnen overleggen, geen foto's van een zwangerschap, de basisschool waar ze pas later op is ingestroomd volgens de juf terwijl de ouders zeggen dat ze daar vanaf groep 1 op zat, misbruik door dezelfde persoon die hoofdverdachte was in de zaak van Maddie, de gelijkenissen in uiterlijk.

Benieuwd wat hier uit gaat komen.
Aha ok, dus het is niet zomaar uit de lucht gegrepen (als het allemaal waar is). Maar goed, je zou zeggen dat de politie zoiets al wel opgepikt had met collega's in het VK als het waar zou kunnen zijn.
  maandag 20 februari 2023 @ 17:35:44 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208077438
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 14:34 schreef Schanu het volgende:
Als ik haar verhalen lees - er voor het gemak even van uitgaande dat ze de waarheid spreekt wat natuurlijk nooit zeker is - dan begrijp ik wel waar haar vermoeden op gestoeld is. Ouders die geen babyfoto's kunnen overleggen, geen foto's van een zwangerschap, de basisschool waar ze pas later op is ingestroomd volgens de juf terwijl de ouders zeggen dat ze daar vanaf groep 1 op zat, misbruik door dezelfde persoon die hoofdverdachte was in de zaak van Maddie, de gelijkenissen in uiterlijk.

Benieuwd wat hier uit gaat komen.
Ik vind het vooral bizar, een insta van een week oud, en maar jengelen dat ze niet gehoord wordt maar kennelijk is er wel al contact met de McCanns over een DNA-test.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208091764
Ze is op haar vierde ontvoerd. Haar foto ging de hele wereld over. Het is raar dat die kleuterjuffrouw of ouders van andere kinderen haar niet herkenden En vanaf je vierde herinner je heus wel je eigen naam.
pi_208092861
Zo te lezen gaan de ouders van Madeleine akkoord met een DNA test.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)verdwijning-mysterie

SpannOnd :B

Oh ;(

quote:
Volgens Britse media zouden zij - na eerder te hebben geweigerd - inmiddels hebben ingestemd met een DNA-test op verzoek van Julia. Dit gerucht is tot dusver niet bevestigd door de ouders.


[ Bericht 32% gewijzigd door Blues op 21-02-2023 21:00:16 ]
  Spellchecker dinsdag 21 februari 2023 @ 21:00:32 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208092958
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:53 schreef Blues het volgende:
Zo te lezen gaan de ouders van Madeleine akkoord met een DNA test.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)verdwijning-mysterie

SpannOnd :B
Ik zou als ouders ook alles proberen ....

O edit, nog niet zeker ...
pi_208092982
Ja ik ook, maar het was nog niet officieel bevestigd. Zie m'n edit.
pi_208095700
Iemand het verhaal van haar ouders al gevonden? Die blijken namelijk wel te bevestigen dat er een geboorteakte is.
pi_208108009
Ik zag gisteren op Facebook een foto voorbijkomen van het Poolse meisje met haar eigen moeder. Daar zit zoveel gelijkenis tussen dat je geen dna test nodig hebt om te zien dat zij echt wel haar moeder is.
pi_208110841
Kees vd Spek gelooft het Poolse meisje niet.
https://www.rtlboulevard.(...)-madeleine-mccann-te

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 23-02-2023 12:31:31 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 23 februari 2023 @ 12:23:40 #40
269689 crew  Viv
pi_208111068
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:23 schreef Viv het volgende:

[..]
Juist niet toch? :@
Er stond niet achter, dacht ik :D
pi_208129388
Zaakje van die Julia Wendell werd intussen onderzocht al snel bleek dat ze Maddie niet is. Ze deed het om aandacht te krijgen omdat ze -volgens haar familie- heel graag beroemd wilde worden :')

Gekker moet het niet worden!
Cindy De Vuyst
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 24 februari 2023 @ 18:56:55 #43
269689 crew  Viv
pi_208129580
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 18:39 schreef einzeinz het volgende:
Zaakje van die Julia Wendell werd intussen onderzocht al snel bleek dat ze Maddie niet is. Ze deed het om aandacht te krijgen omdat ze -volgens haar familie- heel graag beroemd wilde worden :')

Gekker moet het niet worden!
Bron? :)
pi_208131072
Nieuwsblad.be
Cindy De Vuyst
  Spellchecker vrijdag 24 februari 2023 @ 20:20:03 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208131334
quote:
Het onderzoek is nog niet helemaal rond, laat de Poolse politie weten. “Maar we kunnen wel al de mogelijkheid uitsluiten dat het hier om Maddie gaat”, klinkt het.
Ach........ ik had het op de een of andere manier graag gewild. Voor Julia en voor de ouders van Madeleine.
-O-
  Spellchecker vrijdag 24 februari 2023 @ 20:42:11 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208131500
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Ach........ ik had het op de een of andere manier graag gewild. Voor Julia en voor de ouders van Madeleine.
-O-
Dan was er een einde aan de onzekerheid :Y

Soms wil je gewoon een sprookje horen met een goed einde O+
pi_208137675
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 18:39 schreef einzeinz het volgende:
Zaakje van die Julia Wendell werd intussen onderzocht al snel bleek dat ze Maddie niet is. Ze deed het om aandacht te krijgen omdat ze -volgens haar familie- heel graag beroemd wilde worden :')

Gekker moet het niet worden!
Lag er wel dik op natuurlijk :')
Uitvinder van de biersmiley.
  Spellchecker zaterdag 25 februari 2023 @ 11:23:50 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208137827
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 18:39 schreef einzeinz het volgende:
Zaakje van die Julia Wendell werd intussen onderzocht al snel bleek dat ze Maddie niet is. Ze deed het om aandacht te krijgen omdat ze -volgens haar familie- heel graag beroemd wilde worden :')

Gekker moet het niet worden!
Leave Julia alone!! :(


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208138112
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 11:23 schreef maily het volgende:

[..]
Leave Julia alone!! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja dat perzische medium, wat een type _O-

* Blues heeft het niet over uiterlijk :+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')