Lees even terug.quote:
Oh ja en toen was ik ineens Zuur ipv Soury. Ik heb het zelf niet gezien maar ik weet dat Chufi geen brilletje meer nodig heeft. Anywayquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:44 schreef engine het volgende:
Maar is waarschijnlijk danny die aan de site aan het werken is. Gebeurd gewoon live.
En wat leuker Zuur vs Liefquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja en toen was ik ineens Zuur ipv Soury. Ik heb het zelf niet gezien maar ik weet dat Chufi geen brilletje meer nodig heeft. Anyway [ link | afbeelding ]
Andere verklaring is dat chufi zelf auto translate aan en uit gezet heeftquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja en toen was ik ineens Zuur ipv Soury. Ik heb het zelf niet gezien maar ik weet dat Chufi geen brilletje meer nodig heeft. Anyway [ link | afbeelding ]
Ohh !!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Andere verklaring is dat chufi zelf auto translate aan en uit gezet heeft
dan kan ook nog zie ik nuquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Andere verklaring is dat chufi zelf auto translate aan en uit gezet heeft
Ohooo.......quote:
Ik herinner me dat dit wel eens eerder is gebeurd. Nou jaquote:
Ik heb sinds kort wel een vertaalextensie toegevoegd...quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik herinner me dat dit wel eens eerder is gebeurd. Nou ja
Ach het zorgt weer even voor wat commotie .. leven we weer ff opquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik herinner me dat dit wel eens eerder is gebeurd. Nou ja
Erg handig is het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het zorgt weer even voor wat commotie .. leven we weer ff op
Ajaxquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
@:Prisha veel plezier bij Ajax straks
Voetbalquote:
Jawel allesquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar is opzich niks mis mee
Het is geen spelletje meerquote:
Nou daar gaan we danquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik snap de hysterie erom heen allemaal niet
Dat hebben we al eens eerder gehad, geen idee meer waar het toen aan lag, @engine heette toen ineens motor en nog wat van dat soort dingenquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:09 schreef chufi het volgende:
Maar het viel wel wel op dat ik het pas zag toen ik zag dat Lief een tag had
Het is al duidelijk Chufi had een vertaal iets aan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben we al eens eerder gehad, geen idee meer waar het toen aan lag, @:engine heette toen ineens motor en nog wat van dat soort dingen
Ik heb Danny al gebeld dat ik ook een tag eisquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben we al eens eerder gehad, geen idee meer waar het toen aan lag, @:engine heette toen ineens motor en nog wat van dat soort dingen
Wees blij dat tag gedoe ben je niet waard, je bent ok gozerquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb Danny al gebeld dat ik ook een tag eis
Wat voor één wil je dan. kippenfluisteraar?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb Danny al gebeld dat ik ook een tag eis
Ik trek de servise rekken wel uit elkaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat tag gedoe ben je niet waard, je bent ok gozer
Ik dacht even dat je door zijn kopjes en borden gingquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik trek de servise rekken wel uit elkaar
Dat heb ik ook gezien ja wat ergquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je door zijn kopjes en borden ging
Nou als een olifant door de porseleinkast gaan is wel toepasselijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien ja wat erg![]()
Krat water flessen meenemen heb je wijnquote:
Jezus was een goochelaar idd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Krat water flessen meenemen heb je wijn
Nou ja opnemen en editen duurt wel evenquote:
Ja jesus deed het ook niet live. Daar ging een tijdje overheenquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog 6 weken en dan doen alsof het "live" is
Het verhaal wordt altijd opgenomen, de rest is wel live.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog 6 weken en dan doen alsof het "live" is
Het is een carnavalquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik geloof daar allemaal niet in
Nee maar dat bedoel ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom ik een weekje die kant op!quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hier in Vlissingen doen we niet aan zulke waanzin
Ik heb nog wel een kamer overquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dan kom ik een weekje die kant op!
Ik wel ooit met mijn broer die vond het grappig om een varkenssnuit uit te trekken (elastiek)en toen kreeg hij een aardige pomper terugquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kamer over
Als kind trouwens wel op de basisschool..quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel ooit met mijn broer die vond het grappig om een varkenssnuit uit te trekken (elastiek)en toen kreeg hij een aardige pomper terug
Oh nee niet hierquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Als kind trouwens wel op de basisschool..
Terneuzen zou ik niet doenquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Als het goed is wordt er een hotel georganiseerd.
Mag weer een weekje naar Terneuzen. Had anders wel een dagje carnaval gevierd maar geef er toch weinig om dus vind het wel prima zo.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Terneuzen zou ik niet doen![]()
Zwaar debiel allemaal en zulk volk wil je ook echt niet kennenquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kun je nagaan hoe ik over carnaval denkof polonaises
Joh een beetje los gaan. Schaad niemandquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zwaar debiel allemaal en zulk volk wil je ook echt niet kennen
Ik kan wel losgaanquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh een beetje los gaan. Schaad niemand
Moet kunnen, zolang er geen overlast is idd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh een beetje los gaan. Schaad niemand
Ik kom er zo langs, zal even zwaaien 👋quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
@:Prisha veel plezier bij Ajax straks
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom er zo langs, zal even zwaaien 👋
Hoop wel dat ze die Duitsers inmaken
Dat is toch heel anders dan in Nederland. (lijkt mij dan)...quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
1 zomer in Rio .... een beetje ...
Ja dat is beroofd worden of je keel doormidden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is toch heel anders dan in Nederland. (lijkt mij dan)...
Is het zo erg?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is beroofd worden of je keel doormidden.
Ja ik heb er weinig van mee gekregen ...quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is toch heel anders dan in Nederland. (lijkt mij dan)...
Ik ben ooit uitgenodigd voor Rio ik pas.quote:
Aha.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb er weinig van mee gekregen ...
Is ook niet mijn vakantieland.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ooit uitgenodigd voor Rio ik pas.
Ja daarom bleven we veel binnen ... Ik zag ergens eens wat feest ... was het hoho niet dat gaan we niet doen ... das onder bij de Favelas ...quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is beroofd worden of je keel doormidden.
Toen in 2001 nog wel ... we reden 's avonds bij stoplichten gewoon keihard door roodlicht om een pistool tegen je raam te krijgen te vermijden .. Is mn vriendin wel eens gebeurdquote:
Auto translatequote:Op donderdag 16 februari 2023 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen was er nog geen eens disco
https://www.google.com/se(...)0016,vid:ZJj6d5QSYaEquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik wel naar de Disco wie komt mij ophalen ?
Kom je op schaatsen ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)0016,vid:ZJj6d5QSYaE
Ja primaquote:
Tripjes zijn leukquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat word dan wel een tripje
Lekker dan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen in 2001 nog wel ... we reden 's avonds bij stoplichten gewoon keihard door roodlicht om een pistool tegen je raam te krijgen te vermijden .. Is mn vriendin wel eens gebeurd
BDS bedoeld andere tripjes, denk ik.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
BDS bedoeld andere tripjes, denk ik.
De trein was ellende vandaag.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:57 schreef chufi het volgende:
Gewoon daar waar geen ijs ligt de fiets nemen of anders de trein
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
BDS bedoeld andere tripjes, denk ik.
Vertel @Sodeknettersquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De trein was ellende vandaag.
Zou hij Peggy kennen?quote:
Goed hequote:Op donderdag 16 februari 2023 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De trein was ellende vandaag.
Nee mijn vrouw is een klusserquote:
Geen idee, ze hebben er juist meer neergelegd afgelopen jaren.quote:
Of iemand ligt er onderquote:
Allemaal de schuld van Pro Railquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
De NS is gewoon een grote pauper bende
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik geef het opquote:
Is dat een dorp ofzo ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt er daar nog wel eens een trein?
T is geen zeeuws bedrijf hoorquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je moet niet tegen mij beginnen nu beste vriendquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is geen zeeuws bedrijf hoor
Waarom niet NU? En straks wel?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je moet niet tegen mij beginnen nu beste vriend
Nu mag ook wel wat wil je allemaal ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet NU? En straks wel?
Ik was al weer klaar hoorquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu mag ook wel wat wil je allemaal ?
Moet ik het van je overnemen?quote:
Oeh jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik het van je overnemen?
Jij bent gewoon weer jaloers dat ik met de muis naar de disco ga klote Eendquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik het van je overnemen?
Als ze de nul maar houdenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:28 schreef pullup het volgende:
Man3 dit voetbal is niet best. Kijk nu 10 minuutjes
Ik doe echt wanhopig mijn best om wakker te blijvenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:28 schreef pullup het volgende:
Man3 dit voetbal is niet best. Kijk nu 10 minuutjes
Zo is het maar netquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij bent gewoon weer jaloers dat ik met de muis naar de disco ga klote Eend![]()
Hoe raad je het zo?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij bent gewoon weer jaloers dat ik met de muis naar de disco ga klote Eend![]()
Hangen ze in Amsterdam ook nog een rookgordijn op ... arme @Prishaquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe echt wanhopig mijn best om wakker te blijven
Niet heel fijn nee,quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangen ze in Amsterdam ook nog een rookgordijn op ... arme @:Prisha
Ja dit is geen feest zoquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangen ze in Amsterdam ook nog een rookgordijn op ... arme @:Prisha
Het is al donker dus je ziet er niets van.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet heel fijn nee,
snap het ook niet wat er nou leuk aan is aan al die rook
Nou ja, ze hebben wel zoiets als licht in het stadion hequote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is al donker dus je ziet er niets van.
Er was eensquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ze zoeken het maar uit ik ga verder met mijn boek
Freddy is een baas.quote:
Dat dacht Freddy ook een poosjequote:Op donderdag 16 februari 2023 19:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon voor vrouwen
Hij was biseksueel dus het maakte hem niet uit.quote:
quote:
ik welquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen ManU, weet niet welke ik erger vind.
En gelukkigquote:
Die heeft een raar hoofdquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
'Heitinga' effect ook al weer over
quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid
[ afbeelding ]
BAR-MAN was vermakelijkquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:41 schreef pullup het volgende:
Ze kunnen er echt geen reet meer vanWat een tijdsverspilling
Aan de thumbnail te zien hoef ik dat niet te klikkenquote:
Ja maar dat is buitenlands voetbal. Dat is me weer te veelquote:
Nicequote:
Merckxquote:
OK inmiddels al wel gefixed?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Defect wissel en geen personeel om het te repareren.
Ze gaan er vannacht al aan werken. Vanaf 2200 uur is er geen treinverkeer meer.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Hoorde vandaag dat dat misschien morgen gedaan wordt.
Ah, beter.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze gaan er vannacht al aan werken. Vanaf 2200 uur is er geen treinverkeer meer.
Als het maandad maar opgelost is anders krijgen ze een woedende badeend achter zich aan.quote:
Dat was er toch al niet meerquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze gaan er vannacht al aan werken. Vanaf 2200 uur is er geen treinverkeer meer.
Jawel maar het treinverkeer was gehalveerd.quote:
Ik ben er prima tevreden meequote:Op donderdag 16 februari 2023 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dat ziggo ook een walgelijk schijtbedrijf aan het worden zeg![]()
![]()
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het maandad maar opgelost is anders krijgen ze een woedende badeend achter zich aan.
Ik wil iets in de app bekijken,quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er prima tevreden mee
Waarom dat dan?
Zonder de klacht te horen ben ik het hier mee eens.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Opzeggen!quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil iets in de app bekijken,
maar moet nog een account aanmaken,
dus maak account aan,
moet telefoonnummer opgeven,
die kennen ze niet, want geenvodafail
dus kan geen account aanmaken
maar moet wel iets in de app doen
Ik heb er al 1 van mijn abo's opgezegd, als ze zo doorgaan gaat de tweede er hard achteraan
Over een aantal jaartjes danquote:
Log maar eens in op de app, grote kans dat jij nu ook ineens een telefoonnummer moet opgeven.quote:
Ik log altijd in op mijn laptop niet in de appquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Log maar eens in op de app, grote kans dat jij nu ook ineens een telefoonnummer moet opgeven.
Log eens in dan via je laptopquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik log altijd in op mijn laptop niet in de app
Die Ziggogo app is af en toe gewoon kut ... afgelopen dagen liep ik er wat op te streamen ... stopt het na een tijdje ... "Deze dienst vereist een Abonnement " .. probeer je het opnieuw werkt het weer en soms hangt het daarna...quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Dat komt er nog bij jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Ziggogo app is af en toe gewoon kut ... afgelopen dagen liep ik er wat op te streamen ... stopt het na een tijdje ... "Deze dienst vereist een Abonnement " .. probeer je het opnieuw werkt het weer en soms hangt het daarna...
Donequote:Op donderdag 16 februari 2023 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Log eens in dan via je laptop
quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:57 schreef maily het volgende:
VER / Een matige grap bij de schoenenwinkel
Dan heb ik mijn eerste werkdag. De tram rijd ook niet en ik wil niet opbellen om te zeggen dat ik vrij moet nemen.quote:
Taxi, fiets, bus, lopen, hotel,quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn eerste werkdag. De tram rijd ook niet en ik wil niet opbellen om te zeggen dat ik vrij moet nemen.
Pcies en nog dagen om het uit te vogelenquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Taxi, fiets, bus, lopen, hotel,
opties zat.
Ja zoiets ... hoe ver is het ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
opties zat.
Ga met een praalwagenquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn eerste werkdag. De tram rijd ook niet en ik wil niet opbellen om te zeggen dat ik vrij moet nemen.
Skateboard, rolschaatsenquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
opties zat.
Kijk, waar een wil is is een weg.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ga met een praalwagen![]()
Carnaval ...
Skippyballen, met de kano over slotenquote:
Paard en wagenquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Skippyballen, met de kano over sloten
Ik zal jou bereiden.quote:
Nooit weggeweest, alleen tijdelijk gesloopt door Schreuderquote:
Ik verwonderde me ook al waarom ie weg ging ... OK een wat minder seizoen ... gebeurt iedereen wel eensquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nooit weggeweest, alleen tijdelijk gesloopt door Schreuder
En de coach die er toen zat zag het niet zo in hem.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verwonderde me ook al waarom ie weg ging ... OK een wat minder seizoen ... gebeurt iedereen wel eens
Alles draait om de eenvoud.quote:
Dat ga ik hier niet zeggen.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maily is een lekker kippetje hoor
Mjah, zo goed is het doel niet?quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles draait om de eenvoud.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zo goed is het doel niet?
Als de kachel brandt dan heb je het niet koudquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles draait om de eenvoud.
Waar niet getrokken wordt, wordt meestal wel gedauwdquote:
Wij hadden vroeger wel een friegiel doeletje in de tuin ... maar het heeft onze jeugd overleefdquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zo goed is het doel niet?
quote:
Dan zou ik er even heen lopen als ik jou was. Dan weet je wie het zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het maandad maar opgelost is anders krijgen ze een woedende badeend achter zich aan.
Alleen 's morgens heeeeel vroegquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar niet getrokken wordt, wordt meestal wel gedauwd
Hoezo, die lijst krijg ik wel van jou. Of wil jij een boze badeend achter je aan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan zou ik er even heen lopen als ik jou was. Dan weet je wie het zijn.
Flap flap flap flap op je blote flappiesquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoezo, die lijst krijg ik wel van jou. Of wil jij een boze badeend achter je aan.
Ik zal eens flap flap flap flap op jou blote flappies doen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
Flap flap flap flap op je blote flappies
Die lijst heb ik niet. En ik ben niet onder de indruk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoezo, die lijst krijg ik wel van jou. Of wil jij een boze badeend achter je aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal eens flap flap flap flap op jou blote flappies doen.
Ik las fap fap fapquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal eens flap flap flap flap op jou blote flappies doen.
Ook en ik ren tussen 2 pc's in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik switch wel altijd in de avond naar een anderquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook en ik ren tussen 2 pc's in.
quote:We constateren met eenparigheid van stemmen dat er geen wijdverbreide fraude heeft plaatsgevonden bij de presidentsverkiezingen in Georgië in 2020 die ertoe zou kunnen leiden dat die verkiezingsuitslagen ongedaan moeten worden gemaakt.’
Ik ben een pc opnieuw aan het installeren.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik switch wel altijd in de avond naar een ander
ë=a ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Is Trump ook al president van een ander land
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-getuigen~a6f7044a/
Uit de link:
[..]
een nieuwe ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een pc opnieuw aan het installeren.
Toch wel een dingetje hoor dat een nieuwssite dit niet goed kan controleren.quote:
Niet echt maar hij vroeg om paswoord als ik mijn nas via verkenner wil benaderen. Dat heb ik niet ingesteld dus ik kan mijn NAS niet toevoegen aan windows verkenner.quote:
Ja en dat het AD ... klik je AD linkjes nooit meer aanquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch wel een dingetje hoor dat een nieuwssite dit niet goed kan controleren.
Maar heb je wel toegang op een of andere manier ? Je moet je NAS als network-mappen mappenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt maar hij vroeg om paswoord als ik mijn nas via verkenner wil benaderen. Dat heb ik niet ingesteld dus ik kan mijn NAS niet toevoegen aan windows verkenner.
Op mijn 2 andere pc's kan ik mijn NAS gewoon aan verkenner toevoegen. Eén vd pc's is exact dezelfde als degene waar het mij niet lukt. Ik heb die 2 ook al eens verwisseld en het ligt niet aan het netwerk. Internet en mijn netwerkprinter is ook geen probleem.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar heb je wel toegang op een of andere manier ? Je moet je NAS als network-mappen mappen
Mogelijk dat je NAS selectief is ... of network-rules ff checken ... ik weet het ook niet altijd ... wel Windows neem ik aanquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op mijn 2 andere pc's kan ik mijn NAS gewoon aan verkenner toevoegen. Eén vd pc's is exact dezelfde als degene waar het mij niet lukt. Ik heb die 2 ook al eens verwisseld en het ligt niet aan het netwerk. Internet en mijn netwerkprinter is ook geen probleem.
Windows idd, ik heb ook 2 verschillende nassen. Lenovo en een Synology. Het gaat om de laatste.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
De ene NAS is de andere niet ... ik heb 2 ...
Ik heb idd ook een Synology ... 2 disc 2TB maar al zo oud dat ie niet meer update... maar kan m nog wel bereiken .. via Chrome volgens ... maar die staat 21 uur pd uit .quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Windows idd, ik heb ook 2 verschillende nassen. Lenovo en een Synology. Het gaat om de laatste.
Ik kan zonder problemen met Opera mijn nas benaderen. Synology DS720+ met uitbreiding.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb idd ook een Synology ... 2 disc 2TB maar al zo oud dat ie niet meer update... maar kan m nog wel bereiken .. via Chrome volgens ... maar die staat 21 uur pd uit .
Het kan ook nog wel eens uitmaken welke browser je gebruikt .. Opera doet daar idd moeilijk over is mn ervaring
Vreemd .. je Antivirus etc programmas ff checkenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan zonder problemen met Opera mijn nas benaderen. Synology DS720+ met uitbreiding.
Maar dat de instellingen niet goed staan lijkt mij ook wel weer vreemd als ik er zonder problemen met mijn andere pc's er wel bij kan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:40 schreef chufi het volgende:
Maar gewoon via windows zou wel moeten werken of je instellingen op de NAS staan niet goed
Ja maar soms zijn ze niet helemaal hetzelfde ...quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat de instellingen niet goed staan lijkt mij ook wel weer vreemd als ik er zonder problemen met mijn andere pc's er wel bij kan.
Probleem van morgen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar soms zijn ze niet helemaal hetzelfde ...
Het zijn net vrouwen.quote:
ja boeien ... ik voed mn nas nauwelijks met nieuw voer ... en als er nieuw voer is moet mn andere nas dat ook slikkenquote:
Uh, die zijn allemaal hetzelfde hoorquote:
blond?quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, die zijn allemaal hetzelfde hoor
Ik wil met die pc wel bij mijn bestanden komen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
ja boeien ... ik voed mn nas nauwelijks met nieuw voer ... en als er nieuw voer is moet mn andere nas dat ook slikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |