Lees even terug.quote:
Oh ja en toen was ik ineens Zuur ipv Soury. Ik heb het zelf niet gezien maar ik weet dat Chufi geen brilletje meer nodig heeft. Anywayquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:44 schreef engine het volgende:
Maar is waarschijnlijk danny die aan de site aan het werken is. Gebeurd gewoon live.
En wat leuker Zuur vs Liefquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja en toen was ik ineens Zuur ipv Soury. Ik heb het zelf niet gezien maar ik weet dat Chufi geen brilletje meer nodig heeft. Anyway [ link | afbeelding ]
Andere verklaring is dat chufi zelf auto translate aan en uit gezet heeftquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja en toen was ik ineens Zuur ipv Soury. Ik heb het zelf niet gezien maar ik weet dat Chufi geen brilletje meer nodig heeft. Anyway [ link | afbeelding ]
Ohh !!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Andere verklaring is dat chufi zelf auto translate aan en uit gezet heeft
dan kan ook nog zie ik nuquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Andere verklaring is dat chufi zelf auto translate aan en uit gezet heeft
Ohooo.......quote:
Ik herinner me dat dit wel eens eerder is gebeurd. Nou jaquote:
Ik heb sinds kort wel een vertaalextensie toegevoegd...quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik herinner me dat dit wel eens eerder is gebeurd. Nou ja
Ach het zorgt weer even voor wat commotie .. leven we weer ff opquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik herinner me dat dit wel eens eerder is gebeurd. Nou ja
Erg handig is het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het zorgt weer even voor wat commotie .. leven we weer ff op
Ajaxquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
@:Prisha veel plezier bij Ajax straks
Voetbalquote:
Jawel allesquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar is opzich niks mis mee
Het is geen spelletje meerquote:
Nou daar gaan we danquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik snap de hysterie erom heen allemaal niet
Dat hebben we al eens eerder gehad, geen idee meer waar het toen aan lag, @engine heette toen ineens motor en nog wat van dat soort dingenquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:09 schreef chufi het volgende:
Maar het viel wel wel op dat ik het pas zag toen ik zag dat Lief een tag had
Het is al duidelijk Chufi had een vertaal iets aan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben we al eens eerder gehad, geen idee meer waar het toen aan lag, @:engine heette toen ineens motor en nog wat van dat soort dingen
Ik heb Danny al gebeld dat ik ook een tag eisquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben we al eens eerder gehad, geen idee meer waar het toen aan lag, @:engine heette toen ineens motor en nog wat van dat soort dingen
Wees blij dat tag gedoe ben je niet waard, je bent ok gozerquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb Danny al gebeld dat ik ook een tag eis
Wat voor één wil je dan. kippenfluisteraar?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb Danny al gebeld dat ik ook een tag eis
Ik trek de servise rekken wel uit elkaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat tag gedoe ben je niet waard, je bent ok gozer
Ik dacht even dat je door zijn kopjes en borden gingquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik trek de servise rekken wel uit elkaar
Dat heb ik ook gezien ja wat ergquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je door zijn kopjes en borden ging
Nou als een olifant door de porseleinkast gaan is wel toepasselijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien ja wat erg![]()
Krat water flessen meenemen heb je wijnquote:
Jezus was een goochelaar idd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Krat water flessen meenemen heb je wijn
Nou ja opnemen en editen duurt wel evenquote:
Ja jesus deed het ook niet live. Daar ging een tijdje overheenquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog 6 weken en dan doen alsof het "live" is
Het verhaal wordt altijd opgenomen, de rest is wel live.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog 6 weken en dan doen alsof het "live" is
Het is een carnavalquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik geloof daar allemaal niet in
Nee maar dat bedoel ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom ik een weekje die kant op!quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hier in Vlissingen doen we niet aan zulke waanzin
Ik heb nog wel een kamer overquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dan kom ik een weekje die kant op!
Ik wel ooit met mijn broer die vond het grappig om een varkenssnuit uit te trekken (elastiek)en toen kreeg hij een aardige pomper terugquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kamer over
Als kind trouwens wel op de basisschool..quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel ooit met mijn broer die vond het grappig om een varkenssnuit uit te trekken (elastiek)en toen kreeg hij een aardige pomper terug
Oh nee niet hierquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Als kind trouwens wel op de basisschool..
Terneuzen zou ik niet doenquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Als het goed is wordt er een hotel georganiseerd.
Mag weer een weekje naar Terneuzen. Had anders wel een dagje carnaval gevierd maar geef er toch weinig om dus vind het wel prima zo.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Terneuzen zou ik niet doen![]()
Zwaar debiel allemaal en zulk volk wil je ook echt niet kennenquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kun je nagaan hoe ik over carnaval denkof polonaises
Joh een beetje los gaan. Schaad niemandquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zwaar debiel allemaal en zulk volk wil je ook echt niet kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |