Lees even terug.quote:
Oh ja en toen was ik ineens Zuur ipv Soury. Ik heb het zelf niet gezien maar ik weet dat Chufi geen brilletje meer nodig heeft. Anywayquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:44 schreef engine het volgende:
Maar is waarschijnlijk danny die aan de site aan het werken is. Gebeurd gewoon live.
En wat leuker Zuur vs Liefquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja en toen was ik ineens Zuur ipv Soury. Ik heb het zelf niet gezien maar ik weet dat Chufi geen brilletje meer nodig heeft. Anyway [ link | afbeelding ]
Andere verklaring is dat chufi zelf auto translate aan en uit gezet heeftquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja en toen was ik ineens Zuur ipv Soury. Ik heb het zelf niet gezien maar ik weet dat Chufi geen brilletje meer nodig heeft. Anyway [ link | afbeelding ]
Ohh !!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Andere verklaring is dat chufi zelf auto translate aan en uit gezet heeft
dan kan ook nog zie ik nuquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Andere verklaring is dat chufi zelf auto translate aan en uit gezet heeft
Ohooo.......quote:
Ik herinner me dat dit wel eens eerder is gebeurd. Nou jaquote:
Ik heb sinds kort wel een vertaalextensie toegevoegd...quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik herinner me dat dit wel eens eerder is gebeurd. Nou ja
Ach het zorgt weer even voor wat commotie .. leven we weer ff opquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik herinner me dat dit wel eens eerder is gebeurd. Nou ja
Erg handig is het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het zorgt weer even voor wat commotie .. leven we weer ff op
Ajaxquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
@:Prisha veel plezier bij Ajax straks
Voetbalquote:
Jawel allesquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar is opzich niks mis mee
Het is geen spelletje meerquote:
Nou daar gaan we danquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik snap de hysterie erom heen allemaal niet
Dat hebben we al eens eerder gehad, geen idee meer waar het toen aan lag, @engine heette toen ineens motor en nog wat van dat soort dingenquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:09 schreef chufi het volgende:
Maar het viel wel wel op dat ik het pas zag toen ik zag dat Lief een tag had
Het is al duidelijk Chufi had een vertaal iets aan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben we al eens eerder gehad, geen idee meer waar het toen aan lag, @:engine heette toen ineens motor en nog wat van dat soort dingen
Ik heb Danny al gebeld dat ik ook een tag eisquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben we al eens eerder gehad, geen idee meer waar het toen aan lag, @:engine heette toen ineens motor en nog wat van dat soort dingen
Wees blij dat tag gedoe ben je niet waard, je bent ok gozerquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb Danny al gebeld dat ik ook een tag eis
Wat voor één wil je dan. kippenfluisteraar?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb Danny al gebeld dat ik ook een tag eis
Ik trek de servise rekken wel uit elkaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat tag gedoe ben je niet waard, je bent ok gozer
Ik dacht even dat je door zijn kopjes en borden gingquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik trek de servise rekken wel uit elkaar
Dat heb ik ook gezien ja wat ergquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je door zijn kopjes en borden ging
Nou als een olifant door de porseleinkast gaan is wel toepasselijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien ja wat erg![]()
Krat water flessen meenemen heb je wijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |