Lees even terug.quote:
Oh ja en toen was ik ineens Zuur ipv Soury. Ik heb het zelf niet gezien maar ik weet dat Chufi geen brilletje meer nodig heeft. Anywayquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:44 schreef engine het volgende:
Maar is waarschijnlijk danny die aan de site aan het werken is. Gebeurd gewoon live.
En wat leuker Zuur vs Liefquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja en toen was ik ineens Zuur ipv Soury. Ik heb het zelf niet gezien maar ik weet dat Chufi geen brilletje meer nodig heeft. Anyway [ link | afbeelding ]
Andere verklaring is dat chufi zelf auto translate aan en uit gezet heeftquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja en toen was ik ineens Zuur ipv Soury. Ik heb het zelf niet gezien maar ik weet dat Chufi geen brilletje meer nodig heeft. Anyway [ link | afbeelding ]
Ohh !!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Andere verklaring is dat chufi zelf auto translate aan en uit gezet heeft
dan kan ook nog zie ik nuquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Andere verklaring is dat chufi zelf auto translate aan en uit gezet heeft
Ohooo.......quote:
Ik herinner me dat dit wel eens eerder is gebeurd. Nou jaquote:
Ik heb sinds kort wel een vertaalextensie toegevoegd...quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik herinner me dat dit wel eens eerder is gebeurd. Nou ja
Ach het zorgt weer even voor wat commotie .. leven we weer ff opquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik herinner me dat dit wel eens eerder is gebeurd. Nou ja
Erg handig is het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het zorgt weer even voor wat commotie .. leven we weer ff op
Ajaxquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
@:Prisha veel plezier bij Ajax straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |