@Nattekat haalt de tags vooralsnog niet weg.quote:Op zondag 23 april 2023 10:19 schreef Zipportal het volgende:
Waarom een stream? Het is gewoon op de BBC. @:nober
Die loopt graag achteraan het veld, maar in een stadsmarathon is dat niet zo handig.quote:
Weinig plekken met een triestere en grijzere aanblik dan de steden van Engeland.quote:Op zondag 23 april 2023 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
Lekkere wegen daar zeg, wat een armoede.
Belgiė?quote:Op zondag 23 april 2023 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig plekken met een triestere en grijzere aanblik dan de steden van Engeland.
Voor mijn gevoel valt dat vergeleken met Engeland nog mee, zeker met die triestige en al 200 jaar lang vervallen meuk in Londenquote:
Ah, deze site kon ik weer eens niet vindenquote:Op zondag 23 april 2023 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://results.tcslondon(...)ard&pidp=leaderboard
Denk pas na 5km.
Ik moest ook zoeken, via de officiėle site kwam je enkel bij de mini-marathon uitslagen.quote:Op zondag 23 april 2023 10:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, deze site kon ik weer eens niet vinden
Dank!
quote:Op zondag 23 april 2023 10:40 schreef Coelho het volgende:
Waar loopt ze nou? Al die dames lijken op elkaar en die met het oranje shirt en blauwe broekje is het niet.
Hoe kan het dat die Hug ineens zo snel is? Jetze was toch Olympisch kampioen en meervoudig wereldkampioen?quote:
in het groen.quote:Op zondag 23 april 2023 10:40 schreef Coelho het volgende:
Waar loopt ze nou? Al die dames lijken op elkaar en die met het oranje shirt en blauwe broekje is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |