quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:24 schreef heywoodu het volgende:
Voormalig polsstokhoogspringer Tim Lobinger is op 50-jarige leeftijd overleden aan kanker. Wereldkampioen in 2003, toen Rens Blom brons pakte. Toch wel heel lang een van de vaste gezichten van de technische onderdelen geweest voor mijn gevoel, ook al volgde ik het in mijn tienerjaren (2000-2009) nog wat minder allemaal.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Lobinger
quote:De 21-jarige Amerikaanse Anna Hall heeft zaterdag in het Amerikaanse Albuquerque de bijna magische grens van 5.000 punten in de vijfkamp overschreden.
De bronzenmedaillewinnares in de zevenkamp op het WK van vorig jaar in het Amerikaanse Eugene, waar ze het goud naar Nafi Thiam zag gaan, zette in de vijfkamp een puntentotaal van 5.004 op de tabellen, na de 60m horden, hoogspringen, kogelstoten, verspringen en 800m.
Met 5.004 punten zette Hall de op een na beste prestatie aller tijden neer in de vijfkamp. Het wereldrecord staat sinds maart 2012 op naam van de Oekraïense Nataliya Dobrynska. Zij was toen op het WK indoor in het Turkse Istanboel goed voor 5.013 punten. Daar worden begin volgende maand de eerstvolgende Europese kampioenschappen gehouden.
Negen puntjes.quote:
Daarna DSQ Gidey omdat haar trainer haar overeind hielp.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Bij Gidey ging het licht even uit.
Ja, hoewel het wel frappant is dat het voornaamste recente bericht is dat ze er dit weekeinde niet bij is op het NK indoor en nog niet bekend is wanneer ze weer wedstrijdfit isquote:Op zondag 19 februari 2023 00:47 schreef Evertjan het volgende:
gekke vraag misschien maar is Dafne Schippers nog actief als sporter?
Op instagram te zien is ze nu op tenerife aan het trainen..quote:Op zondag 19 februari 2023 00:47 schreef Evertjan het volgende:
gekke vraag misschien maar is Dafne Schippers nog actief als sporter?
Wat dacht je van het hoogspringen dan..quote:Op zondag 19 februari 2023 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat niveauverschil bij het kogelstoten bij de vrouwen
11 augustus 1643.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een Nederlands wereldrecord. Hoeveel jaar moeten we terug?
Een officieus of een officieel wereldrecord?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een onzin, leuke sympathieke actie juist.quote:
Indoor kunnen we als officieel tellen lijkt mij?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een officieus of een officieel wereldrecord?
Niet zo lang, vanwege Hassan. Daarvoor wel heel lang denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haar WR op de 500 meter van laatstquote:Op zondag 19 februari 2023 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Indoor kunnen we als officieel tellen lijkt mij?
Die baan is inderdaad nogal krap. Starten in baan 1 of 2 is geen pretje weet ik uit eigen ervaring.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Haar WR op de 500 meter van laatst
Baan lijkt mij trouwens vrij krap voor een 200 meter baan of vertekent dat vanwege de wielerbaan die er om heen zit?
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:57 schreef Spies het volgende:
[ afbeelding ]
De stagiair van de Telegraaf keek ook mee.
De wedstrijd is sowieso door de IAAF geaccrediteerd. Dus WR is zeker officieelquote:Op zondag 19 februari 2023 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Indoor kunnen we als officieel tellen lijkt mij?
Dat ja. Eerder deze week probeerde ze een snellere 200 meter en dat beviel toch iets minderquote:Op zondag 19 februari 2023 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo te zien was op 200 meter langzamer dan afgelopen week. Dan heeft ze echt geschroeid in de tweede ronde.
Ellie van Hulst ?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |