Handjes niet thuis kunnen houdenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
https://fysiotherapieweer(...)j/marnix-cleveringa/
marnix smeerlap duur slechte behandeling
Kijk mij lekker gek doen met lp’squote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef OProg het volgende:
En dan vragen ze 'neem iets mee' en daarna 'kan je gewoon een beetje als een halve tamme voor de camera gaan staan bewegen'.
Was je eisenlijst zo lang dat ze niemand konden vinden?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik heb mij ook daadwerkelijk opgegeven, helaas nooit meer van wat gehoord.
Wat vond ze van je zelfportretten?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ooit wel eens iemand van first dates een DM gestuurd haha. Ze reageerde heel positief, maar bleef om in First Dates termen te spreken bij "contact op social media maar daarna verwaterde het". Was wel een paar weken leuk, was vooral benieuwd naar hoe ze was.
Jammer, maar misschien komt het nog? Of is dit het laatste seizoen en is alles inmiddels al opgenomen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik heb mij ook daadwerkelijk opgegeven, helaas nooit meer van wat gehoord.
kan een hoodie niet op een date?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Komt zij aan in haar jurkje. De Hoodie wacht op de kruk.
Ik snap deze niet denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat vond ze van je zelfportretten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |