quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Implanterenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
moet je dan op je 22ste met een teruggetrokken haarlijn
Het is een actquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou laten we eerlijk zijn. Dit 19?
We gunnen Bibi wat leukersquote:
Hij is duidelijk op zoek naar een reservepaar schoenen, al is het voor af en toe.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Kom je voor niks
Jezus Marnix meld je dan af
Sneu jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Is ze er eindelijk klaar voor, krijgt ze deze mafkees.
Maar het dan wel zeggen tijdens de date is ook raarquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Dan ben je toch een klootzak dat je toch mee gaat doen
Wil je haar een DM sturen voor wat liefde? Arme vrouwquote:
Idd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef DKUp het volgende:
Walgelijk lul, Marnix hoort niet in het warme bad
Dat is niet waar hij het over had.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil je haar een DM sturen voor wat liefde? Arme vrouw
Ik heb het vaak wel bij het rechte eind als ik na een paar minuten al iemand met een honkbalknuppel op zijn hoofd wil slaanquote:
Ik wel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is niet waar hij het over had.
Ik heb mij ook daadwerkelijk opgegeven, helaas nooit meer van wat gehoord.quote:
Matcht bij haar uiterlijk.quote:
Nog een keer doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik heb mij ook daadwerkelijk opgegeven, helaas nooit meer van wat gehoord.
Het ging niet over meedoen aan het programma.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ooit wel eens iemand van first dates een DM gestuurd haha. Ze reageerde heel positief, maar bleef om in First Dates termen te spreken bij "contact op social media maar daarna verwaterde het". Was wel een paar weken leuk, was vooral benieuwd naar hoe ze was.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil je haar een DM sturen voor wat liefde? Arme vrouw
Handjes niet thuis kunnen houdenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
https://fysiotherapieweer(...)j/marnix-cleveringa/
marnix smeerlap duur slechte behandeling
Kijk mij lekker gek doen met lp’squote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef OProg het volgende:
En dan vragen ze 'neem iets mee' en daarna 'kan je gewoon een beetje als een halve tamme voor de camera gaan staan bewegen'.
Was je eisenlijst zo lang dat ze niemand konden vinden?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wat vond ze van je zelfportretten?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ooit wel eens iemand van first dates een DM gestuurd haha. Ze reageerde heel positief, maar bleef om in First Dates termen te spreken bij "contact op social media maar daarna verwaterde het". Was wel een paar weken leuk, was vooral benieuwd naar hoe ze was.
Jammer, maar misschien komt het nog? Of is dit het laatste seizoen en is alles inmiddels al opgenomen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
kan een hoodie niet op een date?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Komt zij aan in haar jurkje. De Hoodie wacht op de kruk.
Ik snap deze niet denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat vond ze van je zelfportretten?
Net niet gehoord. Zoekt ze een lief iemand of is ze lief?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:00 schreef Caland het volgende:
Als een vrouw binnen een minuut het heeft over lief is het 99 van de 100 keer niks
Ter info
BNNVARAquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:01 schreef Centenbak het volgende:
Kutzooi, waarom moet er dit letterlijk altijd in...
Nee als de vrouw een man al snel lief vindtquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net niet gehoord. Zoekt ze een lief iemand of is ze lief?
Oh ja. Zeker.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee als de vrouw een man al snel lief vindt
Die doet idd niet andersquote:
Oke, dat geeft een idee, maar dan als werk. Oké…quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Soort tuinenrace, ken je dat van vroeger?
Apenkooi?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Soort tuinenrace, ken je dat van vroeger?
Oh ik ben wakkerquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Was flauw. Zelfportretten van een klein deel van je anatomie.
Stukje ‘t Hardequote:
nu nog een rode neus en een pruik dan is het helemaal af.quote:
Zij vind het helemaal niks.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Stilte kan goed zijn
Op een date
Ze weet het mooi recht te strijken
Precies. Hence de laatste zinquote:
Dacht moederkoekquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:06 schreef OProg het volgende:
Dit gaat niks worden.
Zij gaat nu de moederkloek uithangen.
Boombeschermer tochquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Die wegenbouwer komt over alsof hij geen 100 punten heeft. Maar waarschijnlijk wel een miljoen op zijn rekening
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:09 schreef Caland het volgende:
Toen ie dood is gegaan
Dat was wel balen
balen dat de muziek stoptequote:Op woensdag 15 februari 2023 20:09 schreef Caland het volgende:
Toen ie dood is gegaan
Dat was wel balen
Ook als je 18 bent kan dat toch nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe ben je 42 en ga je met hoodie naar een date?
Maar kan dat echt niet op een date?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Kan dat echt niet?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Dan heb je nog enigszins een excuus, zeker bij een middagdatequote:Op woensdag 15 februari 2023 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook als je 18 bent kan dat toch niet
Neequote:Op woensdag 15 februari 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan dat echt niet?
Ik vind hoodies wel leuk eigenlijk
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die freerun
Leuke eerste date
Hey halloquote:
Graag een stukje indoorquote:
nou nou nouquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Meisje moet gewoon een keer goed geraakt worden
Deze man weet altijd allesquote:
Sommige mensen voelen het gewoon op een hele bijzondere manier echt niet aan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Ze probeert hem voor te bereiden op nee.
Lekker DIRECTquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:15 schreef Haags het volgende:
vrouw als HR zijn vaak gewoon pleuris wijven
Ja dit ook. Ze komt wel over als zo'n vervelende "powervrouw" die allerlei cursussen effectief communiceren heeft gehad en er wel even voor zorgt dat ze krijgt wat ze wil.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:15 schreef Haags het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:15 schreef Haags het volgende:
Wat voor vrouwen kun je wel krijgen dan als autist zoals die gozer?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:15 schreef Haags het volgende:
Bijstandsvrouwen met een beperking die een geld donor zoeken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:17 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen kun je wel krijgen dan als autist zoals die gozer?
Hij had zelfs kinderen namelijk, wtf
Ciaoquote:
Hij had nooit gedate dus waarschijnlijk gewoon een wijf tegengekomen wiens eierstokken al een tijdje aan het rammelen waren in hetzelfde of nabijgelegen dorp op een verjaardag ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:17 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen kun je wel krijgen dan als autist zoals die gozer?
Hij had zelfs kinderen namelijk, wtf
Ze waren wel likablequote:Op woensdag 15 februari 2023 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Noor is wel leuk vind ik, toch niet zo erg met woke bezig als je in eerste instantie zou verwachten. En praat lekker makkelijk en spontaan.
Even the sun shines on a dog's ass some days.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had nooit gedate dus waarschijnlijk gewoon een wijf tegengekomen wiens eierstokken al een tijdje aan het rammelen waren in hetzelfde of nabijgelegen dorp op een verjaardag ofzo
Het werd hier ook iets te plat zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Spannende uitnodigende serene TT
@:NoCigar
Is die al in de uitzending geweest?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
Dat pakje van dat meisje dat in de intro aan de bar gaat zitten is wel hnng
Bedankt prinsesquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Rooie geeft in het voorstukje een kus
Kleine spoiler
Waarschijnlijk stomdronkenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Rooie geeft in het voorstukje een kus
Kleine spoiler
Sneeuw is niet leuk meer als het boven je dak komt en alles is verdwenen onder de sneeuw.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:30 schreef DKUp het volgende:
Sneeuw is alleen leuk als vrij bent en geen verplichtingen hebt.
Sorry.quote:
Deze alleen zonder biblebeltquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
Aartje lijkt op het meisje van gisteren.
Alleen maar praten over het buitenland
Ik kan mij niet voorstellen hoe Chevy zou zijn op een datequote:Op donderdag 16 februari 2023 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
Dit gaat goed (lol)
Zo stel ik me een date van @:chevycaprice voor
Alle mannen die meedoen aan het programma zijn lelijk?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat de knappe man minder snel meedoet dan een knappe vrouw
knappe mannen hoeven ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat de knappe man minder snel meedoet dan een knappe vrouw
Nee maar vaker een iets mooiere vrouw in een date.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Alle mannen die meedoen aan het programma zijn lelijk?
Zijn er ook niet gewoon meer mooie vrouwen dan mooie mannen?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar vaker een iets mooiere vrouw in een date.
Ik hap vanavond nietquote:
Ik ga NU kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
Dit gaat goed (lol)
Zo stel ik me een date van @:chevycaprice voor
Een beetje. Geen 70/30 ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zijn er ook niet gewoon meer mooie vrouwen dan mooie mannen?
Gewoon chill, relaxed en grappig.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen hoe Chevy zou zijn op een date
Fijn uitzicht in februariquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
Random Braziliaans nummer tussendoor
![]()
![]()
Ja misschien zoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |