quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 15:17 schreef AirwiN het volgende:
Moet ik nou ook een Barb seks face plaatje gaan maken?
quote:
iedereen is druk carnaval aan het vierenquote:
Ben je gisteren nog geweest?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen is druk carnaval aan het vieren
nee, gisteren de heel dag het huis niet uit geweestquote:
Of hard aan het werk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen is druk carnaval aan het vieren
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gisteren de heel dag het huis niet uit geweest
nee, ik stap zo op de fietsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]valt me tegen
Ga je vandaag nog dan?
Hard gelachen.quote:
Met alle bouwputten bedoel je?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent er precies op het goede moment gaan wonen.
Gezellig toch? Ik zwaai nu elke keer als ik vlak bij jullie langsrij op de toeristische route naar huis.quote:
Handjes aan het stuur houden!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezellig toch? Ik zwaai nu elke keer als ik vlak bij jullie langsrij op de toeristische route naar huis.
Vanmorgen bijna verslapen en allemaal moeten haastenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:34 schreef DrMarten het volgende:
Werd vanochtend wakker van de wekker, mezelf afvragend waarom dat klereding in weekend om 7 uir af ging.
Werd vervolgens 3 kwartier later met een hoop stress wakker omdat ik bedacht sat het geen weekend is
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezellig toch? Ik zwaai nu elke keer als ik vlak bij jullie langsrij op de toeristische route naar huis.
Binnenkomen op kantoor en dan een collega hebben die direct koffie haaltquote:
Oh ja, ik ben meestal niet die collega, maar ik zit dan ook vaak als eerstequote:Op woensdag 22 februari 2023 09:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Binnenkomen op kantoor en dan een collega hebben die direct koffie haalt
Das netjes!quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Binnenkomen op kantoor en dan een collega hebben die direct koffie haalt
Ik drink nog maar 1, maximaal 2 bakjes per dag. Eventueel vervangen door decaf?quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer te minderen, maar het lukt niet
Goed plan. Ik ga een extra lekkere koffie halen bij de koffiebar.quote:
Ik probeer het ook bij 1 a 2 te houden, 's ochtends. De cappuccinos van de koffiebar op m'n werk zijn veel te lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik drink nog maar 1, maximaal 2 bakjes per dag. Eventueel vervangen door decaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:18 schreef rival het volgende:
Koffie smaakt naar de dood.
En dan niet gaan roepen dat niemand weet hoe de dood smaakt,Met (opgeklopte) melk, suiker en een kilo kaneel proef je daar niets meer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De koffie die koffiemeneer drinkt. Of dirty chai latte, dat gaat ook nogquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:19 schreef STING het volgende:
[..]
Met (opgeklopte) melk, suiker en een kilo kaneel proef je daar niets meer van
Hier gaat het redelijk om en om qua koffie halen. Alleen irritant als er 8 mensen binnen zijn. Vandaag zijn we met 4, dus prima te doen om er een rondje in te gooienquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben meestal niet die collega, maar ik zit dan ook vaak als eerste.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:19 schreef STING het volgende:
[..]
Met (opgeklopte) melk, suiker en een kilo kaneel proef je daar niets meer van
That's what she saidquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd ook met smaakvarianten maar die nasmaak blijft
En dan niet gaan roepen dat niemand weet hoe de dood smaakt,In dat geval ben ik weer een stukje positiever naar de dood gaan kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan niet gaan roepen dat niemand weet hoe de dood smaakt,Elke dag koffie drinken helpt mij in de acceptatie van die onvermijdelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |