abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2023 @ 15:44:14 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_208007394
We weten alleen niet wat Hans luistert :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208007418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 15:21 schreef Sarabi het volgende: [..] Even een lokquote :D Kunnen wij morgen al carnavalsdrukte bij jullie verwachten? We moeten brouwen en vroeg me af hoe het in het café zal zijn.
Nah, iedereen verzamelt zijn/haar krachten voor zaterdag. Of wellicht vrijdagavond. Aan hun agenda te zien ook geen event morgen. Ze hebben het eetgedeelte wel uitgebreid en dat loopt goed. Dus wat meer drukte is wellicht te verwachten, maar neet de vasteloavendjsgekkigheid >:O Succes met brouwen! Ik zit morgen weer in de andere stad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208007511
Middag. Kort lesdagje gehad vandaag. Infectiepreventie. Conclusie: we zijn een stel viespeuken en we motten dr eens wat beter op letten met z'n allen, en vooral ook: theorie en praktijk liggen mijlenver uit elkaar.

Wat betreft persoonlijk grenzen; die liggen bijij mij en collega's geloof ik wat verschoven. Komt wellicht omdat we elke ochtend en middag elkaar in ons ondergoed zien (werkkleding aan/uittrekken) en we toch al de hele dag thermometers in anussen staan te steken. (I die van honden en katten. Niet in die van elkaar. Godzijdank)

Hoewel ik vermoed dat aambeienzalf dan ook wel weer wordt aangebracht op het toilet, want dat heb ik nog nooit hoeven aanschouwen :+
pi_208007622
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nah, iedereen verzamelt zijn/haar krachten voor zaterdag. Of wellicht vrijdagavond. Aan hun agenda te zien ook geen event morgen. Ze hebben het eetgedeelte wel uitgebreid en dat loopt goed. Dus wat meer drukte is wellicht te verwachten, maar neet de vasteloavendjsgekkigheid >:O Succes met brouwen! Ik zit morgen weer in de andere stad.
En het is groot geworden inderdaad! Ben benieuwd hoe druk het morgen is.
pi_208008884
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 15:43 schreef Troel het volgende:

[..]
De ergste klimaatdrammers gaan regelmatig vliegen inderdaad. Ik zeur niet over jouw vliegtuig, maar de ander wel over mijn stukje vlees.
Als de ander nu minder gaat vliegen, dan ben ik wel bereid om minder vlees te gaan eten.
Dé ander? Of élke klimaatdrammer moet "minder"(?) vliegen voordat jij bereid bent om minder vlees te eten? Je bent werkelijk té goed voor deze wereld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208008999
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:10 schreef sigme het volgende:

[..]
Dé ander? Of élke klimaatdrammer moet "minder"(?) vliegen voordat jij bereid bent om minder vlees te eten? Je bent werkelijk té goed voor deze wereld.
Die klimaatdrammers die 6x per jaar naar Antarctica vliegen om pinguins te tellen joh :{w

(Ik ken ze niet. Maar ze schijnen er in grote aantallen te zijn. Zegt men. In de Telegraaf :+ )
pi_208009022
Als het in de Telegraaf staat is het soberso waar
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 15 februari 2023 @ 18:40:44 #8
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_208009224
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:22 schreef Candaasje het volgende:

(Ik ken ze niet. Maar ze schijnen er in grote aantallen te zijn. Zegt men. In de Telegraaf :+ )
Pinguïns? Geen idee. Misschien moet je ze gaan tellen.
  woensdag 15 februari 2023 @ 19:32:31 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_208009950
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:10 schreef sigme het volgende:

[..]
In mijn optiek ben je een drammer als je niet snapt dat je eigen handelen ook meetelt. Iemand die de hele wereld overvloog had commentaar op mijn vleeseten. Daar mag je best commentaar op hebben, maar zorg dan in ieder geval dat je zelf ook alles op orde hebt zeg maar. Het was een beetje de pot verwijt de ketel en daar ben ik niet zo dol op.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 15 februari 2023 @ 19:34:02 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_208009984
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Die klimaatdrammers die 6x per jaar naar Antarctica vliegen om pinguins te tellen joh :{w

Dat klinkt gaaf, waar kan ik me aanmelden ;)

Maar nee, ik heb het niet over mensen in de Telegraaf maar gewoon mensen die je tegenkomt in het dagelijks leven :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208009991
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:32 schreef Troel het volgende:

[..]
In mijn optiek ben je een drammer als je niet snapt dat je eigen handelen ook meetelt. Iemand die de hele wereld overvloog had commentaar op mijn vleeseten. Daar mag je best commentaar op hebben, maar zorg dan in ieder geval dat je zelf ook alles op orde hebt zeg maar. Het was een beetje de pot verwijt de ketel en daar ben ik niet zo dol op.
Ja? Hmm. Sterk punt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 15 februari 2023 @ 19:35:37 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_208010016
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja? Hmm. Sterk punt.
Overigens eet ik al veel minder vlees dan eerst. De persoon in kwestie vliegt nog niet minder. Kák.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208010046
Gelukkig zitten er maar 6 in het doosje.
https://www.greetz.nl/nl/(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Opperdepop. B-)
pi_208010062
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:35 schreef Troel het volgende:

[..]
Overigens eet ik al veel minder vlees dan eerst. De persoon in kwestie vliegt nog niet minder. Kák.
Broeva, haro!
pi_208010080
https://nl.wikipedia.org/wiki/Whataboutism

Goede beoordeling gekregen vandaag tijdens mijn jaarlijkse formele beoordelingsgesprek. Geen verrassingen, en mijn manager en ik hadden onafhankelijk van elkaar dezelfde doelen opgeschreven. Dus ook in die zin een goede beoordeling.
  woensdag 15 februari 2023 @ 19:49:49 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_208010390
quote:
Maar dan ga je ervan uit dat ik ze op dat vliegtuig aanspreek. Dat doe ik niet (ja, net hier even). Ik ga gewoon niet meer in discussie :@
Ik probeer zoveel mogelijk 'wie van ulieden zonder zonde is, werpe de eerste steen' te doen. Of voor mijn part 'de balk en de splinter'. Soms faal ik daar heel hard in, maar meestal gaat dat wel prima en zucht ik in mijn hoofd een paar keer diep.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208010568
Ik zag vanmorgen een auto-ongeval recht voor mijn neus (op 3 meter?). Dat was raar. Ik deed ook een Oscar-waardige gil met mijn handen tegen mijn mond. Beide bestuurders ok, auto's niet. Het bleek daar glad te zijn.

@Candaasje eet jij wel eens erwtensoep? Ik ben 'snert' aan het maken en ik wil er geen vlees in. Hoe maak je het op smaak zonder vlees? Er zitten nu spliterwten, wortel, ui, selderijknol en selderijblad in.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208010640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag vanmorgen een auto-ongeval recht voor mijn neus (op 3 meter?). Dat was raar. Ik deed ook een Oscar-waardige gil met mijn handen tegen mijn mond. Beide bestuurders ok, auto's niet. Het bleek daar glad te zijn.

@:candaasje eet jij wel eens erwtensoep? Ik ben 'snert' aan het maken en ik wil er geen vlees in. Hoe maak je het op smaak zonder vlees? Er zitten nu spliterwten, wortel, ui, selderijknol en selderijblad in.
Kan gewoon zonder vlees, met groentenbouillon.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 15 februari 2023 @ 20:02:05 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208010765
quote:

@:candaasje eet jij wel eens erwtensoep? Ik ben 'snert' aan het maken en ik wil er geen vlees in. Hoe maak je het op smaak zonder vlees? Er zitten nu spliterwten, wortel, ui, selderijknol en selderijblad in.
Nooooooo ;(
Er zijn zoveel dingen die zonder vlees lekker zijn, maar dit is daar niet 1 van.
pi_208010869
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:02 schreef gcjoel het volgende:

Nooooooo ;(
Er zijn zoveel dingen die zonder vlees lekker zijn, maar dit is daar niet 1 van.
Dat weet ik dus nog niet, nooit geprobeerd :X

Er zit overigens ook nog prei in.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208011002
quote:

Hoe streng is het 'geen vlees'? In erwtensoep hoort gelatine te zitten (van dat vlees), zonder vlees helpt het als je wat gelatine toevoegt. Maar dat is niet vegetarisch. Ik denk dat vegetarische alternatieven (agaragar/pijlwortel) niet helpt. Anders zou ik in elk geval wat extra aardappel (bloemig) toevoegen.
En wat extra vet, rrrrrrrrrrroomboter.
pi_208011065
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:10 schreef sigme het volgende:
Hoe streng is het 'geen vlees'? In erwtensoep hoort gelatine te zitten (van dat vlees), zonder vlees helpt het als je wat gelatine toevoegt. Maar dat is niet vegetarisch. Ik denk dat vegetarische alternatieven (agaragar/pijlwortel) niet helpt. Anders zou ik in elk geval wat extra aardappel (bloemig) toevoegen.
En wat extra vet, rrrrrrrrrrroomboter.
Er eet een vegetariër mee, dus ik zal wel aardappel doen en geen gelatine.
Ze is geen vegan, dus boter is prima, neem ik aan?
pi_208011118
Ik gebruik vaak inderdaad een extra aardappel en/of kikkererwten (die kunnen er ook op het laatste moment bij om iets met bite te hebben). En momenteel ben ik helemaal fan van een vleugje rookaroma.
pi_208011157
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Er eet een vegetariër mee, dus ik zal wel aardappel doen en geen gelatine.
Ze is geen vegan, dus boter is prima, neem ik aan?
Ja, boter zou dan moet mogen.
Oh en pro-tip voor snert: een theelepeltje sambal er door (1 theelepel voor de hele pan dus). Je proeft het niet terug maar de hele snert wordt er beter van.
pi_208011192
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:14 schreef sigme het volgende:
Ja, boter zou dan moet mogen.
Oh en pro-tip voor snert: een theelepeltje sambal er door (1 theelepel voor de hele pan dus). Je proeft het niet terug maar de hele snert wordt er beter van.
Ga ik doen _O_ Smaaaak moet ik hebben, want ik denk altijd dat dan van het vlees komt :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')