abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208006749
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:34 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
In before:
"Via een door de CIA veroorzaakte illegale staatsgreep!"
Vergeet het WEF niet, uit welingelichte FvD kringen verneem ik met regelmaat dat Zelensky een WEF puppet is, in Kiev neergezet door Schwab.

:') :') :') :') :') :') :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 15 februari 2023 @ 14:46:53 #102
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_208006750
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, en wij waren ooit onderdeel van Spaans Nederland, Bataafse Republiek., Franse Keizerrijk, Nazi Duitsland. Wie mag ons nu hebben?
We doen alsof we slaaf van de VS zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_208006761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Nou de mensen in die landen hebben denk ik ook nog wel wat te zeggen wat er met hun land zou gebeuren. Wat er allemaal in het hoofd van Putin of andere Kremlin figuren om gaat zou niet relevant moeten zijn voor mensen in andere landen.
Oekraïne is een immens land, oostelijke regio is zo pro-Russich als wat. Westen is een heel ander verhaal. Dat geeft ook wel aan waarom deze oorlog in Russische ogen gerechtvaardigd is. Poetin ziet zichzelf als de bevrijder en Zelinsky als dictator en vice versa.. Je kan dus niet generiek spreken over mensen in "die landen" in dit geval, omdat er geen feitelijke eenheid is in de manier van denken of opvattingen.
blablablabla
  woensdag 15 februari 2023 @ 14:48:30 #104
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_208006765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kunt er een komische act van maken maar feit is dat een dergelijke verzelfstandiging tijd kost . Wij Nederlanders zijn qua geschiedenis ook niet Roomser dan de Paus. Men had het over Indonesië maar dat is ook niet zomaar van de ene op de andere dag opgegeven. Daar was eerst Japanse bezetting en later grote druk van De Amerikanen voor nodig, en zelfs daarna duurde het nog bijna 10 jaar voor het officieel als zelfstandig erkend werd . Door ons dan, want voor de rest van de wereld en de lokale bevolking stond dat allang niet meer ter discussie.
Rusland is vazalstaat van Nederland, vraag maar aan Peter de Grote.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 15 februari 2023 @ 14:49:23 #105
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208006778
Iemand wordt met harde hand geconscript lijkt het
twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 15-02-2023 14:55:34 ]
pi_208006785
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Oekraïne is een immens land, oostelijke regio is zo pro-Russich als wat. Westen is een heel ander verhaal. Dat geeft ook wel aan waarom deze oorlog in Russische ogen gerechtvaardigd is. Poetin ziet zichzelf als de bevrijder en Zelinsky als dictator en vice versa.. Je kan dus niet generiek spreken over mensen in "die landen" in dit geval, omdat er geen feitelijke eenheid is in de manier van denken of opvattingen.
Bron? Het dagboek van Poetin?
  woensdag 15 februari 2023 @ 14:50:30 #107
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208006790
quote:

[..]
Je kan wel spreken van mensen in "die landen" want ze hebben zelf een overheid gekozen op een democratische manier.
pi_208006792
quote:

[..]
Ze zijn daar al die tijd nooit zo Pro Russisch dat ze zich bij Rusland wilden aansluiten. Maar ik weet nog steeds niet wat het punt nou precies is wat er in Poetins kop omgaat.
Цой жив
  woensdag 15 februari 2023 @ 14:53:05 #109
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208006816
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:39 schreef Elan het volgende:
Je kunt er een komische act van maken maar feit is dat een dergelijke verzelfstandiging tijd kost .
Nou en?
&lt;signature here&gt;.
pi_208006824
quote:

[..]
Rot eens op met deze Kremlin prietpraat. Je lijkt Riazop wel m’n z’n eeuwige gezanik over “russofonen”, die allemaal pro-Russisch zouden zijn en bij Rusland willen horen. Kom eens met bewijs. Tot die tijd is het gewoon kremlinpropaganda om het bestaansrecht van Oekraïne ter discussie te stellen.
pi_208006825
quote:

[..]
Dat heeft het Kremlin inderdaad tactisch goed gedaan, Oost Oekraine helemaal volstouwen met etnische Russen en dan een schertsreferendum houden om te kijken bij wie ze willen horen. Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat etnische Oekrainers in het oosten gewoon liever Oekraiens blijven, uitzonderingen daargelaten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_208006834
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dus je geeft hier gewoon toe dat Putin's Rusland zich gedraagt als een whiny bitch
Oh absoluut, ik keur de Russische agressie verder niet goed maar ik begrijp wel verdomde goed waar het vandaan komt.
blablablabla
  woensdag 15 februari 2023 @ 14:54:49 #113
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208006842
quote:
Oekraïne is een immens land, oostelijke regio is zo pro-Russich als wat.
Dit is echt kremlin propaganda.

Je kan filmpjes opzoeken van demonstraties donbas 2014, en het ziet daar alleen maar geel blauw van de oekrainse vlaggen.
&lt;signature here&gt;.
pi_208006846
quote:

[..]
En weer een leugen. Je hebt er wel zin in he?

https://en.interfax.com.ua/news/general/834975.html

https://en.m.wikipedia.or(...)%20and%20the%20media.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208006848
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh absoluut, ik keur de Russische agressie verder niet goed maar ik begrijp wel verdomde goed waar het vandaan komt.
Ah. De oorlog is uitgelokt. Daar hebben we het volgende Kremlin-talkingpoint al :')
pi_208006860
quote:

[..]
Een heel stuk minder pro-Russisch dan dat, toen tenminste nog mochten stemmen en volksraadplegen zonder dat er gewapende enquêteurs aan de deur klopten. En sinds 24-2-2022 zijn ze nog veel minder pro-Russisch geworden.
pi_208006876
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Mooi. Terug schoppen over de grens Rusland in dus. Uit heel Oekraïne.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208006880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:55 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ah. De oorlog is uitgelokt. Daar hebben we het volgende Kremlin-talkingpoint al :')
Het is ook exact hetzelfde narratief elke keer.

Maar oh wat zijn ze toch kritisch en nadenkend.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208006882
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:50 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ze zijn daar al die tijd nooit zo Pro Russisch dat ze zich bij Rusland wilden aansluiten. Maar ik weet nog steeds niet wat het punt nou precies is wat er in Poetins kop omgaat.
Dat was het inderdaad. Ze waren pro-Russisch in de zin dat ze tegen Rusland aangeschurkt zitten, er handel mee dreven, familieleden uit Rusland zullen hebben, Russische toeristen op bezoek hebben etc etc. Bij Rusland willen aansluiten wilden ze helemaal niet. En nu hun kinderen gedeporteerd zijn, hun huizen verwoest en hun mannen geconscript om als fodder te dienen denk ik dat het met die pro-Rusland houding inmiddels wel meevalt.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 15 februari 2023 @ 14:57:32 #120
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208006886
quote:

[..]
Maar er zijn ook pro-Russen in het oosten van Oekraine! Denk dat zelfs in dat soort gebieden de meeste mensen gewoon bij Oekraine willen horen en hopen dat het weer zoals voor de Russische inmenging wordt die sinds 2014 actief in de Donbass.
pi_208006893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:53 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat heeft het Kremlin inderdaad tactisch goed gedaan, Oost Oekraine helemaal volstouwen met etnische Russen en dan een schertsreferendum houden om te kijken bij wie ze willen horen. Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat etnische Oekrainers in het oosten gewoon liever Oekraiens blijven, uitzonderingen daargelaten.
Maar waarom dan? Zij staan zowel geografisch als qua politiek als economisch toch veel dichter bij Rusland dan bij het Westen?

Daarbij is het Westen pro-Oekraine dus logisch dat het direct uitgelegd is als een schijnreferendum, is feitelijk exact het soort gedrag als waar wij Poetin van betichten.
blablablabla
pi_208006896
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar er zijn ook pro-Russen in het oosten van Oekraine! Denk dat zelfs in dat soort gebieden de meeste mensen gewoon bij Oekraine willen horen en hopen dat het weer zoals voor de Russische inmenging wordt die sinds 2014 actief in de Donbass.
Er zijn zelfs pro-Russen in Nederland 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208006898
Als mijn vriendin bij me weggaat, en een nieuwe vriend heeft en mij niet meer wil zien, ga ik toch ook niet die ex terroriseren en de nieuwe vriend bedreigen omdat ik het niet kan verkroppen? Precies dat is namelijk wat Rusland doet. Hoe is dat terecht?

@Elan
pi_208006901
Vladimir jongen,

Superbedankt voor het bevrijden!

groetjes de Oost-Oekrainer
pi_208006903
quote:

[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')