Dank je! Ik kan geen uren meer achter elkaar haken (pijnlijke handen) dus ik verspreid het over een paar dagen en dan meestal 's avonds. En het ene telpatroon is ingewikkelder dan een ander dus dan moet je het vaker nakijken. Maar ik denk dat ik ongeveer 8 uur over een mandala doe maar dan krijg je het zwaarste werk, de mandala in de grote ring vast haken. Dat is echt een crime, het zijn ijzeren ringen van 1.20 meter, dus super onhandig om die vast te houden. En daarnaast moet je om de ring haken want dat ijzer wil je natuurlijk niet zien en gelijktijdig de mandala vasthaken aan die rand. En dat karweitje duurt vaak toch wel een paar uur.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
Wat prachtig summer! Hoeveel uur zit daarin?
Heel mooi.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:01 schreef summer52 het volgende:
Ik verbaas mij nog steeds dat je van zo'n diagram een mandala kan haken. Diegene die dit soort diagrammen ontwerpt is wel echt een kunstenaar. Ik ben ook verslaafd aan dit soort diagrammen!![]()
Deze veren mandala heb ik gisteravond afgemaakt op naar de volgende!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat soort dingen moet je niet vragen maar afdwingen. DM eventueel maar voor tips.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:24 schreef Arizona het volgende:
Ik kan moeilijk zeggen, kun je wat minder ademen![]()
Lekker bezig Momo!quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:26 schreef Momo het volgende:
ESF / [2023] Deelnemers Eurovisie songfestival 2023 A-Z
Hallo jongens, het A tot Z topic wordt ook weer opgezet voor dit jaar, zodat alle informatie makkelijk terug te vinden is.
Nooit gedacht dat de woorden Hitler en Putin nodig waren in een topic als deze, maar dit jaar komt het er toch vanquote:
Jij bent geen SloMoquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:26 schreef Momo het volgende:
Hallo jongens, het A tot Z topic wordt ook weer opgezet voor dit jaar, zodat alle informatie makkelijk terug te vinden is.
Niet fijn! Beterschap!quote:
Gelukkig niet als deelnemersquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat de woorden Hitler en Putin nodig waren in een topic als deze, maar dit jaar komt het er toch van
Zorg dat je een eigen kantoortje krijgt. Ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kantoordagen zijn niet goed voor de productie.
Ik was ergens wel blij dat een manager mij uit mijn eigen kantoortje schopte en ik aan een gezamenlijke desk moest gaan zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zorg dat je een eigen kantoortje krijgt. Ik heb nergens last van
(Al voelt het soms wel een beetje alleen)
Momogodinquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:26 schreef Momo het volgende:
Ik heb verdorie vanavond nog thuis overgewerkt omdat ik op kantoor mijn werk niet af had gekregen vanwege alle prikkels.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kantoordagen zijn niet goed voor de productie.
Ik snap dat. Ik ga morgen nog even knallen om het een en ander af te ronden voor het weekend. Hopelijk kan ik wel om 15 uur stoppen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb verdorie vanavond nog thuis overgewerkt omdat ik op kantoor mijn werk niet af had gekregen vanwege alle prikkels.
Dank je Strani, je bent een ware vriendquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen moet je niet vragen maar afdwingen. DM eventueel maar voor tips.
Op kantoor was het best gezellig, maar ik moest gewoon dingen gedaan krijgen en dat lukte niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap dat. Ik ga morgen nog even knallen om het een en ander af te ronden voor het weekend. Hopelijk kan ik wel om 15 uur stoppen.
Echt raar ja.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bizar soms he met oude beelden
Wow wat ziet het er mooi uit zo.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ze is ook wat 'ouderlijk' gekleed waardoor ik haar eerst ook ouder inschatte. Maar in haar gezicht kun je zien dat ze nog jong is. Persoonlijk is dit ook mijn favoriete Franse chanson op het esfquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |