Hier scheiden onze wegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kelly Clarkson mis ik niet in de T2000 eerlijk gezegd.
Ik ken hem niet maar hij klinkt net alsof hij direct uit het cafe komt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
"We lopen uit"
Lul dan minder Barend
Nee sorry, ik doe dat niet standaard bij elk lijstjequote:Op donderdag 16 februari 2023 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
R2 doet dat overigens heel de nacht, maar daar zitten ook gewoon nummers uit de lijst tussen. Zo'n selectie van de bubbling under vind ik dan leuker.
Heeft iemand toevallig de keuzelijst gestript? @:Cassa95 Anders zal ik eens vragen via de mail , want ik wil vaker herinnerd worden aan pareltjes als Exile Parade - Fire Walk With Me. Al moet ik ook nog ergens het clipbestand van 3voor12Central uit die tijd hebben (die hadden ze online voor als je clips wilde kiezen voor een van hun onderdelen, en die heb ik toen opgeslagen, ik zal vanmiddag eens zoeken en dat alles hier delen) op een van mijn vele harde schijven met verzamelzooi van door de jaren heen. Daar zal ie ook tussen staan, net als vele anderen (Iglu & Hartly, Mumm-ra, Gutter Twins om maar wat te noemen)
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |