Hadden er best 2 mogen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:59 schreef Tussle266 het volgende:
De plaat die echt de moeite waard is, is Suburban Train. Maar ik hoorde in de wandelgangen dat die maar 1 stem had gekregen.
Tot 2009 was het wel leuk, maar daarna eigenlijk heel weinig goeds over te zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:17 schreef Tussle266 het volgende:
Eigenlijk vind ik deze fase in de P!nk-loopbaan best oké.
Samequote:Op woensdag 15 februari 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot 2009 was het wel leuk, maar daarna eigenlijk heel weinig goeds over te zeggen
Dat zijn fijne uurtjes ja!quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:22 schreef Tussle266 het volgende:
Gisteren tot aan Nelly die er wel pap van lust geluisterd. Kwam erachter dat maandag tot en met donderdag tussen 0:00 en 1:00 iedere dag bubbling under uurtjes zijn (geweest). Dat had ik liever niet geweten wat nu moet ik die zaterdag alle 4 terugluisteren.
Dit was me geeneens opgevallen, maar dit is wel heel ellendig. Ik vind dat de hele week nu ongeldig moet worden verklaard.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat Father and Friend er 2x in?(Waarschijnlijk als Father & Friend en Father and Friend geteld ofzo? Of de versie met én zonder pa ofzo?
)
803 was een andere Maria gedraaid, bij Robbie weet ik het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |