quote:The movie's line "I'm not bad. I'm just drawn that way." was voted as the #83 of "The 100 Greatest Movie Lines" by Premiere in 2007.
Sherlock_Holmes +1quote:
Dat is nummer 1.quote:
Aangezien het moeilijk blijkt te zijn, zal ik alvast de voornamen geven van de 4 dames genoemd in mijn vorige bericht.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is nummer 1.
Als we ons richten op de 4 (zonder Ronan dus) meest recente genomineerden dan hebben we nog:
- Een actrice uit de HBO serie Rome die dit jaar genomineerd was voor een Ierse film. Kerry
- Een actrice die in onder meer in Chernobyl en Fargo heeft geacteerd. Jessie
- Een actrice die in Ethiopië is geboren en in series als Preacher and Agents of Shield heeft geacteerd. Ruth
- Een actrice die de enige Ierse Oscar winnares is voor acteren. Dit was voor een film waarin Daniel Day-Lewis de
enige andere Oscar voor wist binnen te halen. Brenda
En de eerste 2 actrices hebben eerder dit jaar ook een nominatie gekregen voor een SAG award (voor 'best supporting actress' en 'best ensemble').
Dit: verder bekende koppen: maar geen namen...quote:Op zondag 30 april 2023 01:47 schreef FireFox1 het volgende:
De laatste is van Home Alone 2, verder zegt het mij nog steeds niets.
Dat is prima.quote:
quote:The name of the Paris cafe, La Belle Aurore, means The Beautiful Dawn.
Nee, maar 1 iemand in de cast die geboren is in Frankrijk.quote:
quote:The film had six quotes on the American Film Institute's list of top movie quotes, more than any other movie on the list.
FireFox1 +1quote:
Helpt dit een beetje?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:04 schreef pipster het volgende:
Ziet er wel heel bekend uit, kan het alleen niet plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |