Wij waren destijds zo dom om het aan de garage te vragen die onze oude innam....35 Euro lichter. Trappen we nooit meer in. Maar nu hebben we een radio die volledig in het dashboard is geintegreerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:56 schreef Nijna het volgende:
Ik heb net eigenhandig mn autoradio verwisseld en nu voel ik me best stoer.
Tijdje terug hadden we een iets hippere radio in mn auto gezet, maar nu gaan we de auto inruilen van de week en wil ik eigenlijk kijken of we de nieuwere nog kunnen verpatsen op marktplaats... wie weet vang ik er nog iets voor.
Want in mn volgende auto kan die niet meer, want die heeft alles er al in zitten.
Kluspech zeg...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind het ook knap.
Mijn kluspower is kapot. Ik ben de tripptrapps aan het schuren, maar heb intussen al 2 schuurmachines geslooptniet mijn schuld trouwens, de eerste was oud, bij de tweede liet de klittenbandlaag van de schuurzool zomaar los en daar wordt een nieuwe voor opgestuurd.
Vanavond ga ik lekker mijn carnavalscape in elkaar naaien met de hand. Meer mijn type klus
Ohhh dat vond ik altijd een heel leuk klusje. Deed ik altijd voor alle mannen (toen nog jongens) in de vriendengroep. Want ik ben voorzichtig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:56 schreef Nijna het volgende:
Ik heb net eigenhandig mn autoradio verwisseld en nu voel ik me best stoer.
Tijdje terug hadden we een iets hippere radio in mn auto gezet, maar nu gaan we de auto inruilen van de week en wil ik eigenlijk kijken of we de nieuwere nog kunnen verpatsen op marktplaats... wie weet vang ik er nog iets voor.
Want in mn volgende auto kan die niet meer, want die heeft alles er al in zitten.
Wie denk je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wie denk je?Foei! Of je had altijd al een nieuwe auto voordat je nieuwe ruitenwissers moest. Is ook een strategie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat we vooral met slechte reden. Of de garage het lieten doen, maar die regelt Jul dus dat weet ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Foei! Of je had altijd al een nieuwe auto voordat je nieuwe ruitenwissers moest. Is ook een strategie.
Oh ik vind dat inmiddels leuk. ( waar je in kan blijven zitten dan )quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik durf geeneens de auto door de wasstraat te halen![]()
![]()
Flinke regenbui werkt overigens prima
Ja, nou, dat alleen al op die band zien te krijgen lijkt me een crime. Ben in staat om ernaast te gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:25 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Oh ik vind dat inmiddels leuk. ( waar je in kan blijven zitten dan )
Al vond ik dat eerst wel spannend, omdat ik bang was dat ik weer uit zenuwen stond te kutten om hem op die band te rijden. Maar je kunt dat haast niet fout doen.
Dat gevoel had ik ook. Maar het stelde echt niks voorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:32 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ja, nou, dat alleen al op die band zien te krijgen lijkt me een crime. Ben in staat om ernaast te gaan
ik durf het ook niet omdat mijn antenne er een keer door kapot is gegaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik durf geeneens de auto door de wasstraat te halen![]()
![]()
Flinke regenbui werkt overigens prima
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:34 schreef Clubsoda het volgende:
Je zet de wielen er recht voor (dat seinen ze naar je ook) en geeft gas tot de zeggen dat je dat niet meer moet doen.
Opletten als ie wenkt, wielen er recht voor en gassen...oké. Zal ik doen als ik de autokleur niet meer kan zienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook. Maar het stelde echt niks voor![]()
Ze wenken je gewoon, en als je staat, dan sta je. Je komt er eigenlijk al recht voor rijden. Dus erg scheef kan het nooit, want meer plek is er niet.
Oooh goeie om op te letten! Ik weet niet eens of ik een antenne heb. Zal morgen es kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:49 schreef trui het volgende:
[..]
ik durf het ook niet omdat mijn antenne er een keer door kapot is gegaan.
ja dat lukt bij die van mij dus niet zo goed (dat losdraaien).quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:06 schreef exode het volgende:
Wij hebben er 1 in de buurt waar je eigenlijk niet in de auto blijft zitten. Zo'n automatische. Maar ik ben inmiddels handig genoeg om op tijd in mijn auto te springen![]()
En de antenne draai ik er eerst af.
Lastige keuze Tink89, wel fijn dat je 2 opties hebt dat dan weer wel!quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:18 schreef Tink89 het volgende:
Ik doe veel zelfs. Bandenspanning en halfjaarlijkse wissel, vloeistoffen, wasstraat (al mag dat nog voor de eerste keer gaan gebeuren en rijd deze auto al jaren) enzo, allemaal geen punt. Alleen de ruitenwissers kreeg ik de vorige keer niet los en toen ze eraf waren de nieuwe er niet op...en de oude ook niet meer.
Met slechte ruitenwissers rond rijden doe ik overigens niet. Da's zo frustrerend en gevaarlijk...
Ik heb nu twee job offers op de plank liggen en geen idee hoe ik moet kiezen. Alle voors en tegens staan op een rij en nu komt het neer op kiezen voor de grotere en engere uitdaging of de job in het team dat me fijner lijkt.
Snap ik helemaal. Heb er ook tien jaar over gedaan. Tot ik de dienstauto door de wasstraat moest rijden. Heb tegen een collega gezegd dat ik dat eng vond, die heeft me geholpen. Of ja, geholpen…. Want het ging in 1x goedquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
[..]
Opletten als ie wenkt, wielen er recht voor en gassen...oké. Zal ik doen als ik de autokleur niet meer kan zien![]()
Ben echt een trut wat dat betreft. Eerste keer zoiets doen is een berg die steeds hoger wordt, over. Vind dat eng![]()
Wat zijn de voors en tegens?quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:18 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb nu twee job offers op de plank liggen en geen idee hoe ik moet kiezen. Alle voors en tegens staan op een rij en nu komt het neer op kiezen voor de grotere en engere uitdaging of de job in het team dat me fijner lijkt.
Je hoeft ook geen vrienden te maken, je betaalt ze er voor. Belachelijk om spullen bovenop planten te zetten. Als het niet anders kan is overleg wel even het minste.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:47 schreef exode het volgende:
Wat zegt je eerste instinct Tink? Daar zou ik voor gaan.
Verloofde is de handige Harry in huis en anders vragen we de buurman, zwager die verderop woont of mijn broer die automonteur is maar wel op een uur rijden woont. Tenzij het de garantie in de weg zit, dan lost de Kia garage het maar op.
In huis doet verloofde veel en anders wederom zwager en als hij een goede bui heeft schoonvader (we wachten slechts 2 maanden op zijn oplossing voor de trapleuning die loskomt)
En kunnen jullie wat harder tikken? IK ZIT IN EEN ENORM LAWAAI.
Ik weet niet of ik vrienden heb gemaakt met de mannen van de voegen. Ze hebben een kleine aggregaat mee op een aanhangertje en bovenop onze lavendel en hortensia was echt de beste parkeerplek geloof ik. Nou had ik met alles wat er in en om het huis gebeurt al ingesteld op nieuwe planten in de voortuin maar dit was wel heel lomp gedaan.
Ik was sowieso geirriteerd omdat de kinderen voor geen meter meewerkten vanochtend. Dus ik was iets korteraf dan ik normaal ben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:53 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen vrienden te maken, je betaalt ze er voor. Belachelijk om spullen bovenop planten te zetten. Als het niet anders kan is overleg wel even het minste.
En sterkte. Straks is het allemaal weer mooi.
Ik ga altijd meteen naar ze toe en maak een praatje, biedt ze koffie aan, geef ze iets bij de koffie etc. Maar nu kwam ik buiten voor dat praatje en die koffie en zag een aanhanger bovenop mijn border staan. Niet 10 cm ernaast op de bestrating.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn strategie bij vaklui is:
1. Interesse tonen. Mag ik kijken? Hoe gaat dat? Oh, wat interessant! Mag ik foto's maken?
2. Attent zijn. Willen jullie koffie? Kan ik nog iets doen?
3. Lief vragen. Ik hoop dat de tuin het overleeft. Lukt het om daar rekening mee te houden?
Ik voel me een enorme seksist als ik dit doe.
Is wel de beste aanpak!quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
1. Interesse tonen. Mag ik kijken? Hoe gaat dat? Oh, wat interessant! Mag ik foto's maken?
3. Lief vragen. Ik hoop dat de tuin het overleeft. Lukt het om daar rekening mee te houden?
Haha das ook mijn tactiek.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik doe het niet alleen omdat het strategisch is, maar ook omdat ik echt interesse heb en houd van ouwehoeren en lol hebben. Maar ik vind het wel een beetje ongemakkelijk dat het bij mannen zo goed werkt om de rol te spelen van vrouw die geïnteresseerd is.quote:
Herkenbaar jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik doe het niet alleen omdat het strategisch is, maar ook omdat ik echt interesse heb en houd van ouwehoeren en lol hebben. Maar ik vind het wel een beetje ongemakkelijk dat het bij mannen zo goed werkt om de rol te spelen van vrouw die geïnteresseerd is.
Stoer!quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:34 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. Heb er ook tien jaar over gedaan. Tot ik de dienstauto door de wasstraat moest rijden. Heb tegen een collega gezegd dat ik dat eng vond, die heeft me geholpen. Of ja, geholpen…. Want het ging in 1x goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |