Bedoel je Stanley, de vader van Bing? maar dat is gene jongeman verder.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:58 schreef Mazikeen het volgende:
Wat is dat met die donkere jongeman. Met blauw haar?
Die is zo opeens aanwezig
Wie bedoel je precies?quote:Op donderdag 27 april 2023 08:58 schreef Mazikeen het volgende:
Wat is dat met die donkere jongeman. Met blauw haar?
Die is zo opeens aanwezig
Ja diequote:Op vrijdag 28 april 2023 00:16 schreef loezzzje het volgende:
Die zijn haar kwam doen bij Shanti en toen ineens geen geld had om te betalen. Was inderdaad erg aanwezig. Mats heette hij als ik me niet vergis?
Ja transgen hype inderdaad. Dat moet er dan ook maar weer bij blijkbaar...quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:28 schreef ZanneG het volgende:
Oh ik heb het nieuwe woke personage helemaal gemist.
is het een transgender bedoel je?
De downer is natuurlijk ook een voorbeeld van kijk eens hoe divers wij zijn.
De situatie Merel en Stefano is dezelfde situatie Linda en Arnie seizoen 1: Linda was zwanger, wilde perse abortus en Arnie wilde het kind perse krijgen en zelf opvoeden. Hij ging zelfs demonstreren met anti abortus bewegingen.
Als ik het goed herinner ging Linda uiteindelijk overstag en kreeg toen een ongeluk en een miskraam ofzo?
Ik verwacht dat nu eigenlijk ook wel weer.
Als Merel volgende week al een abortus krijgt, dan is dat zonde vd hele verhaallijn, die kunnen ze veel langer uit rekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:17 schreef Mazikeen het volgende:
Ben wel heel erg benieuwd wat er met Saskia isIs toch al te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb her iig al gezien.."Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
Als je het over de aflevering van vandaag hebt. Die kan ik pas vanavond kijkenquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:56 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Is toch al te zien?
Ik heb her iig al gezien..
Aah zo hahaquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als je het over de aflevering van vandaag hebt. Die kan ik pas vanavond kijken
Ik denk niet dat dit nog een heel ding wordt, als in een onverwerkt trauma wat erachter zit ofzo. Saskia houdt 1000 ballen in de lucht en niemand houdt rekening met haar, dat vooral denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou er is nog niks bekend. Niet wat de oorzaak is van het flauwvallen
Volgens mij is dat het ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 03:43 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit nog een heel ding wordt, als in een onverwerkt trauma wat erachter zit ofzo. Saskia houdt 1000 ballen in de lucht en niemand houdt rekening met haar, dat vooral denk ik.
Maar in de maand trailer zie je ook datquote:Op zaterdag 6 mei 2023 03:43 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit nog een heel ding wordt, als in een onverwerkt trauma wat erachter zit ofzo. Saskia houdt 1000 ballen in de lucht en niemand houdt rekening met haar, dat vooral denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar in de maand trailer zie je ook datVolgens Videoland waar je een week vooruitkijkt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |