Toch vind ik dat de laatste tijd wel meevallen, het is in elk geval minder erg dan het geweest is. Al zijn de verhaallijnen ook minder heftig, waardoor het misschien minder opvalt.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:49 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, eens. Hij is een beetje de comic relief en de flierefluiter, vergelijkbaar met Noud in zijn beginjaren, hetzij minder dramatisch en 'straatschofferig'.
Het is gelukkig allemaal niet zo heel slecht, sommige dingen moet je ook niet te serieus en te letterlijk nemen, daarvoor is het nog altijd tievie. Wat ik persoonlijk erg jammer vind, is dat ze nooit meer de tijd lijken te nemen om een verhaallijn op te bouwen cq. een verhaallijn fatsoenlijk af te sluiten. Het is altijd dat je ineens in een verhaallijn zit en ineens is het ook weer klaar.
monica, heeft ie geld voor betaaldquote:Op woensdag 12 april 2023 19:59 schreef DjVero het volgende:
Nola is van Nina en Danny (broer van Rik), dacht ik.
Max van Nina en Amir.
Die middelste is van Bing en ...? Niet van Nina in ieder geval, dacht ik. Maar ik weet het ook niet zo precies meer.
Wat ik helemaal prima vind; ik vind het een verademing dat ruzies en vetes langer doorgaan i.p.v. dat alles binnen twee dagen weer helemaal gesust is. Kom maar op! Hoewel de aanleiding voor de ruzie tussen Nina en haar ouders nog altijd een blamage blijft. Het zou de verhaallijn 'afmaken' als er een break zou ontstaan tussen Nina en Nola, zou ook logisch zijn wat mij betreft.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:16 schreef ZanneG het volgende:
Aha bedankt ik had geen idee meer
Al proberen ze Nina nu wel ouder en volwassener te maken dan Marly zelf is, heb ik het idee.
Denk omdat die naam deuren opentquote:Op woensdag 19 april 2023 20:50 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Als Nina zo'n hekel heeft aan haar ouders en door alle gedoe.. maar ondertussen houdt ze de naam Sanders wel aan... Waarom neemt ze nu niet de naam van haar man aan?
Nola Sandersquote:Op donderdag 20 april 2023 00:02 schreef ZanneG het volgende:
Zijn Nina en Bing wel echt getrouwd?
Of is het daar nooit van gekomen
Wiens achternaam hebben die 3 kinderen dan?
Ja dat weet ze wel leuk te bedenken maar aangezien de Sanders niet bepaald goed in het nieuws is en al een tijdje niet ..zou ik denken ..quote:Op woensdag 19 april 2023 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Denk omdat die naam deuren opent
Hmm, met het niveau van schrijven nu, moeten we dus al wel zo'n beetje aan de aanleiding voor de cliff begonnen zijn. Zou het de bruiloft van Henk en Laura worden? Ruzie tussen Nina en Nola om Ludo en Janine? Je weet gewoon bijna al zeker dat er niets echt heftigs gaat gebeuren, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:29 schreef loezzzje het volgende:
Daar zijn ze mee gestopt. Ze hebben toen uitgelegd dat grote programma’s op RTL op vrijdag dan om 20:00 kunnen beginnen en de jonge kijkers kunnen dan nog even opblijven om te kijken. Viel in de smaak dus daarom is de wijziging permanent.
Boulevard zegt dat deze cliffhanger 1 van de meest spectaculaire ooit is. Nou ben benieuwd
En als er al iets heftigs gebeurt is het weer iets compleet random waardoor het ook nergens op slaatquote:Op vrijdag 21 april 2023 16:17 schreef Japepk het volgende:
[..]
Hmm, met het niveau van schrijven nu, moeten we dus al wel zo'n beetje aan de aanleiding voor de cliff begonnen zijn. Zou het de bruiloft van Henk en Laura worden? Ruzie tussen Nina en Nola om Ludo en Janine? Je weet gewoon bijna al zeker dat er niets echt heftigs gaat gebeuren, dat is wel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |