abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 april 2023 @ 22:43:45 #101
436222 Japepk
Padvinder
pi_208732297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 20:49 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ja, eens. Hij is een beetje de comic relief en de flierefluiter, vergelijkbaar met Noud in zijn beginjaren, hetzij minder dramatisch en 'straatschofferig'.

Het is gelukkig allemaal niet zo heel slecht, sommige dingen moet je ook niet te serieus en te letterlijk nemen, daarvoor is het nog altijd tievie. Wat ik persoonlijk erg jammer vind, is dat ze nooit meer de tijd lijken te nemen om een verhaallijn op te bouwen cq. een verhaallijn fatsoenlijk af te sluiten. Het is altijd dat je ineens in een verhaallijn zit en ineens is het ook weer klaar.
Toch vind ik dat de laatste tijd wel meevallen, het is in elk geval minder erg dan het geweest is. Al zijn de verhaallijnen ook minder heftig, waardoor het misschien minder opvalt.
't Echte en 't ware!
  maandag 10 april 2023 @ 23:39:56 #102
436222 Japepk
Padvinder
pi_208732674
Dubbelpost, maar ik lees net dat Elizabeth Hubbart is overleden in de mooie leeftijd van 89 jaar. Ze was bekend als Lucinda Walsh uit As the world turns, maar dook in 2009 ook in Meerdijk op als de vrijgevochten Sair Pointdexter, de moeder van Irene Huygens. Sair zorgde onder andere voor de vermakelijke verhaallijn waarin Laura een seksspeeltje krijgt.

https://www.rtlboulevard.(...)th-hubbard-overleden

https://gtstcourant.com/t(...)haar-vibrator-kwijt/
't Echte en 't ware!
  dinsdag 11 april 2023 @ 00:06:14 #103
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_208732803
Leuke gastrol was dat.
Ik kijk trouwens vooruit en vandaag kon je weer mooi zien waarom Marwan een belangrijke rol is.
Iemand vergeleek hem met Noud maar ik vergelijk hem eerder met Jef toen hij in de koning werkte.

Julian zag hem en hij kon eindelijk de stress loslaten was mooi om te zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_208733551
Omg wat is dit :')

Steve sandro _O-
pi_208734169
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 07:32 schreef Mazikeen het volgende:
Omg wat is dit :')

Steve sandro _O-
zelden zo een genant moment gezien :D wtf
pi_208752501
Ik vind de familie levens vd Verduyns en de Bings best aardig om te volgen, het is niet echt spannend maar het is wel realistischer.

Ik heb dat toendertijd niet zo gevolgd maar van wie zijn die kinderen van Nina en die van Bing? Of is die jongen van Bing van hen samen?
pi_208752559
Nola is van Nina en Danny (broer van Rik), dacht ik.
Max van Nina en Amir.
Die middelste is van Bing en ...? Niet van Nina in ieder geval, dacht ik. Maar ik weet het ook niet zo precies meer.
pi_208752729
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 19:59 schreef DjVero het volgende:
Nola is van Nina en Danny (broer van Rik), dacht ik.
Max van Nina en Amir.
Die middelste is van Bing en ...? Niet van Nina in ieder geval, dacht ik. Maar ik weet het ook niet zo precies meer.
monica, heeft ie geld voor betaald
  woensdag 12 april 2023 @ 20:09:13 #109
436222 Japepk
Padvinder
pi_208752733
Nola is van Nina en Mike Brandt, die omkwam bij de parachutesprong.
Manu is van Bing en Monica, een draagmoeder in principe maar dat werd later een heel ding.
Max is van Nina en Amir, maar Amir was alleen zaaddonor dacht ik.

Maar Nina als moeder van een tiener komt niet uit de verf, Bing als conservatieve vader ook niet en überhaupt Bing :') , Bing & Nina :') :') en Bing als succesvolle zakenman en Ludo's ideale schoonzoon :') :') :') :') :')
't Echte en 't ware!
pi_208752866
Aha bedankt ik had geen idee meer

Nina als tienermoeder is niet realistisch, daar voor is ze te jong.
Al proberen ze Nina nu wel ouder en volwassener te maken dan Marly zelf is, heb ik het idee.
Alsof ze nu in de 40 zijn terwijl ze 35 is denk ik

Was Bing niet onvruchtbaar omdat hij kanker heeft gehad ofzo?
pi_208758718
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 20:16 schreef ZanneG het volgende:
Aha bedankt ik had geen idee meer

Al proberen ze Nina nu wel ouder en volwassener te maken dan Marly zelf is, heb ik het idee.

Wat ik helemaal prima vind; ik vind het een verademing dat ruzies en vetes langer doorgaan i.p.v. dat alles binnen twee dagen weer helemaal gesust is. Kom maar op! Hoewel de aanleiding voor de ruzie tussen Nina en haar ouders nog altijd een blamage blijft. Het zou de verhaallijn 'afmaken' als er een break zou ontstaan tussen Nina en Nola, zou ook logisch zijn wat mij betreft.

Ook valt het me op dat ze karakters weer wat meer (levens)principes meegeven, dat ze weer meer love-to-hate worden, zoals ik bijvoorbeeld altijd een hekel aan Rikki heb gehad. :D Nu Bing met z'n pa.

Goede ontwikkelingen wat mij betreft.
pi_208763932
Ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd toch wel weer leuk vind om te volgen.
Het verhaal kabbelt zonder grote hoogte en dieptepunten maar de familieperikelen zijn leuk.

De familie Verduyn is echt een hele goede toevoeging, vooral dat zij een happy family zijn zonder scheidingen en gedoe en sterk zijn met elkaar vind ik een pluspunt. Opa is ook leuk, maar zijn nieuwe zoon voegt weinig toe.
Dat Merel dezelfde fout maakt als dr zusje is wel dom maar op zich wel een interessante ontwikkeling al denk ik niet dat ze het door zet.

Nina die tot voor kort altijd de schreeuwende puber uithing en nu er uit wordt gekrijst door die irritante puber dochter is ongeloofwaardig maar ook wel weer grappig.

Ik vind het niet kloppen dat Ludo (en Janine) niets meer met Nina te maken wil hebben en Ludo ook niet veel aandacht aan de kleinkinderen besteed.

Ludo is een egoist maar Nina en haar kinderen waren heel belangrijk voor hem en nu is die een soort Scrooge die niemand nodig heeft en alleen voor zichzelf leeft.
pi_208778841
Stefano, excuus Steve Sandro _O- , als motivational speaker, hoe geniaal :D :D
pi_208830474
Als Nina zo'n hekel heeft aan haar ouders en door alle gedoe.. maar ondertussen houdt ze de naam Sanders wel aan... Waarom neemt ze nu niet de naam van haar man aan?
India, ga er na toe!
pi_208831492
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 20:50 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Als Nina zo'n hekel heeft aan haar ouders en door alle gedoe.. maar ondertussen houdt ze de naam Sanders wel aan... Waarom neemt ze nu niet de naam van haar man aan?
Denk omdat die naam deuren opent
pi_208832652
Zijn Nina en Bing wel echt getrouwd?
Of is het daar nooit van gekomen
Wiens achternaam hebben die 3 kinderen dan?
  donderdag 20 april 2023 @ 00:21:10 #117
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_208832699
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 00:02 schreef ZanneG het volgende:
Zijn Nina en Bing wel echt getrouwd?
Of is het daar nooit van gekomen
Wiens achternaam hebben die 3 kinderen dan?
Nola Sanders
Manu mauricus
Die laatste weet ik niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_208837733
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 21:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Denk omdat die naam deuren opent
Ja dat weet ze wel leuk te bedenken maar aangezien de Sanders niet bepaald goed in het nieuws is en al een tijdje niet ..zou ik denken ..
India, ga er na toe!
pi_208849580
De laatste aflevering van GTST seizoen 33 eindigt op donderdag 1 juni. Best wel vroeg vind ik, normaal gesproken eindigt het altijd begin juli.
pi_208850714
Wat is de reden dat het een maand eerder stopt?? Belachelijk trouwens!
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 21 april 2023 @ 14:15:42 #121
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_208851873
Schandalig ja. En wanneer gaan ze afleveringen op vrijdag weer uitzenden? Toen vanwege covid hebben ze de vrijdag geschrapt herinner ik mij, maar inmiddels zou dat toch wel weer moeten kunnen?
pi_208852030
Daar zijn ze mee gestopt. Ze hebben toen uitgelegd dat grote programma’s op RTL op vrijdag dan om 20:00 kunnen beginnen en de jonge kijkers kunnen dan nog even opblijven om te kijken. Viel in de smaak dus daarom is de wijziging permanent.

Boulevard zegt dat deze cliffhanger 1 van de meest spectaculaire ooit is. Nou ben benieuwd ;)
pi_208852268
Dat zeggen ze altijd bij die cliffhangers, elk jaar is het 'de meest spectaculaire ooit'...Dat soort superlatieven zijn altijd lachwekkend.

Hopelijk komt de zomerse GTST Podcast ook weer terug. Die kan dan wel verlengd worden naar meer afleveringen nu het eerder stopt. Duurde voorheen zolang de zomerstop duurde, elke vrijdag een aflevering.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 21 april 2023 @ 16:17:19 #124
436222 Japepk
Padvinder
pi_208853204
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 14:29 schreef loezzzje het volgende:
Daar zijn ze mee gestopt. Ze hebben toen uitgelegd dat grote programma’s op RTL op vrijdag dan om 20:00 kunnen beginnen en de jonge kijkers kunnen dan nog even opblijven om te kijken. Viel in de smaak dus daarom is de wijziging permanent.

Boulevard zegt dat deze cliffhanger 1 van de meest spectaculaire ooit is. Nou ben benieuwd ;)
Hmm, met het niveau van schrijven nu, moeten we dus al wel zo'n beetje aan de aanleiding voor de cliff begonnen zijn. Zou het de bruiloft van Henk en Laura worden? Ruzie tussen Nina en Nola om Ludo en Janine? Je weet gewoon bijna al zeker dat er niets echt heftigs gaat gebeuren, dat is wel jammer.
't Echte en 't ware!
pi_208856015
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 16:17 schreef Japepk het volgende:

[..]
Hmm, met het niveau van schrijven nu, moeten we dus al wel zo'n beetje aan de aanleiding voor de cliff begonnen zijn. Zou het de bruiloft van Henk en Laura worden? Ruzie tussen Nina en Nola om Ludo en Janine? Je weet gewoon bijna al zeker dat er niets echt heftigs gaat gebeuren, dat is wel jammer.
En als er al iets heftigs gebeurt is het weer iets compleet random waardoor het ook nergens op slaat :')

Maar los van dat: een zomerstop is toch volledig achterhaald anno 2023? Met vooruit- en terugkijken op een streamingdienst als Videoland al helemaal. En dan ook nog eens eerder stoppen met het seizoen zonder een logische reden (zoals een sportzomer of iets), naast het feit dat met één dag minder uitzenden het seizoen al was teruggeschroefd met 40 afleveringen op jaarbasis... Nog even en ze komen in januari met een winterstop :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')