Zet het in een spoiler zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:43 schreef gtststreetteam het volgende:
Er zijn al dingen bekend over het nieuwe seizoen. Zijn er mensen die wat willen weten?
Ik twijfel om de eerste week nu te bingen. De ergste slachtoffers zijn na aflevering 1 verrassingen. Na aflevering 1:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 01:12 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik twijfel om de eerste week nu te bingen. De ergste slachtoffers zijn na aflevering 1 verrassingen. Na aflevering 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste 3 afleveringen gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dr.Mikey op 24-08-2023 01:59:04 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Chris Comvalius is overleden. Ze speelde de rol van Dorothea Gramtsaan, de vrouw van Jeff Alberts, en moeder van Bing Mauricius. Comvalius is 75 jaar geworden.
https://www.veronicasuper(...)Y#Echobox=1692886013![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:31 schreef GayGuy het volgende:
Chris Comvalius is overleden. Ze speelde de rol van Dorothea Gramtsaan, de vrouw van Jeff Alberts, en moeder van Bing Mauricius. Comvalius is 75 jaar geworden.
https://www.veronicasuper(...)Y#Echobox=1692886013
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Na de eerste 4 afleveringen gezien te hebben, denk ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ik denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:35 schreef Redbullkid het volgende:
Tot nu toe wel een goed begin dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien heb ik iets compleet gemist voor de zomerstop maar zijn alle problemen qua bouw bij de Koning nu opgelost?![]()
Haha ik dacht gister precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:24 schreef bomptonking het volgende:
Misschien heb ik iets compleet gemist voor de zomerstop maar zijn alle problemen qua bouw bij de Koning nu opgelost?
Niet wat laten zien is zover ik weet.
Zal wel een filler zijn geweest om de zomerstop te halen. Hoor je denk ik niks meer van.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]Het leek er niet op alsof het slechts een verbranding van rug en schouder was naar mijn mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik keek op mobiel dus wellicht verkeerd gezien..![]()
Ik dacht dat diequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het leek er niet op alsof het slechts een verbranding van rug en schouder was naar mijn mening.
Maar ik keek op mobiel dus wellicht verkeerd gezien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had een harde schrijf met een aantal seizoenen van Goede tijden slechte tijden helaas is de harde schrijf kapot gegaan en de dvd's zijn amper tot niet verkrijgbaar.
Als dit hier niet geplaatst mag worden haal ik het weg
[ Bericht 25% gewijzigd door MadMaster op 26-08-2023 13:17:34 ]![]()
Dvd's zijn echt wel verkrijgbaar, check Marktplaats of anders desnoods de afleveringen op Videoland.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef jk1999 het volgende:
ik had een harde schrijf met een aantal seizoenen van Goede tijden slechte tijden helaas is de harde schrijf kapot gegaan en de dvd's zijn amper tot niet verkrijgbaar.
Als dit hier niet geplaatst mag worden haal ik het weg
[ Bericht 6% gewijzigd door MadMaster op 26-08-2023 13:19:00 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Goed, ik krijg via via dus een boel door. Dus concreet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het allemaal nogal tam na de intense cliff.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goed, ik krijg via via dus een boel door. Dus concreet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het allemaal nogal tam na de intense cliff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed dat het zo tam is en uitgesmeerd juist omdat ze nu rekening houden met videoland en spoilers voor de tv kijkers.
Dat daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja klopt voornamelijk de echt oudere seizoenen maar ook zijn die financieel niet te betalen ook niet tweedehandsquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dvd's zijn echt wel verkrijgbaar, check Marktplaats of anders desnoods de afleveringen op Videoland.
vandaar mijn vraag hier![]()
Die zijn ook allemaal allang uit de handel en worden steeds zeldzamer. Ik zit er al een tijd niet in, maar volgens mij zijn ze na seizoen 26 ook gekapt met die DVD's? Rest is inderdaad ook niet top verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:52 schreef jk1999 het volgende:
[..]
Ja klopt voornamelijk de echt oudere seizoenen maar ook zijn die financieel niet te betalen ook niet tweedehands
vandaar mijn vraag hier
Wel leuk dat die classics op Videoland langzaam een beetje richting de vroege tot mid-zero's gaan nu. Voor mij toch zo'n beetje de beste jaren van GTST, was toen ook echt enorm populair. De bedoeling is geloof ik dat uiteindelijk alle seizoenen daar beschikbaar komen tot nu, dus met wat geduld zal je ze uiteindelijk sowieso weer kunnen zien. YouTube heeft ook een boel van bepaalde seizoenen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Als die niet blijft leven wordt het denk ik echt een vermoeiende verhaallijn, vooral omdat wij als kijker al wel weten dat het klopt wat ze zegt. Daar zit dus geen raadsel/spanning meer, en als ze haar dan wekenlang niet geloven of het er gewoon niet meer over hebben zorgt dat vaak alleen voor irritatie. Dat kan best even, maar daarna moet hij gewoon wakker worden en schot in de zaak brengen. Hoop dat ze dat inmiddels wel hebben geleerd daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: