abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207987417

De huidige cast:

...Soms geluk, en soms verdriet... ;(

Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
GTST Courant
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 13 februari 2023 @ 21:46:07 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207987656
Met wie klooien ze?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207987662
TT naar een quote van oud-acteur en scenarioschrijver Martin van Steijn in 2014.

...en wauw, ik had nooit gedacht dat die quote nog eens van toepassing zou zijn. Maar wat zijn ze momenteel weer rampzalig bezig met GTST. Ludo die om geen reden paranoïde raakt. Stefano én Nina die zonder echte goede reden of motivatie hun broer/vader ten gronde willen richten. Linda die met haar zoveelste comeback nóg kinderachtiger is geworden. De ouwe trouwe Henk die ineens dertig jaar geleden heeft liggen wippen met de buurvrouw, met een belabberd acterend joch als gevolg. En dan zal ik er vast nog een paar vergeten, maar dit zijn toch wel de voornaamste personages waar het gruwelijk mis bij gaat. Waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig daar?

https://www.instagram.com/p/Com8buTs05s/

In deze video (waarin wordt teruggekeken naar de auditietapes van Sophie Bouquet alias Merel) wordt en passant ook gemeld dat het oorspronkelijk de bedoeling was dat Merel een bipolaire stoornis zou hebben, en zodoende haar gezin (en vooral Saskia) zou terroriseren, maar dat dat compleet is geschrapt. Dit had, mits goed uitgewerkt, een fantastische en meeslepende verhaallijn kunnen zijn, en dat hebben ze geschrapt?! En oké, soms werken dingen beter op papier en wil je toch een andere kant uit met een personage, maar het is niet alsof ze Merel in die afgelopen jaren ook maar iets boeiends hebben gegeven.

Ik snap de makers echt niet. Alsof ze willen dat het om de zoveel jaar weer slecht gaat met de serie. Terwijl het toch niet zo moeilijk zou moeten zijn om goede, spannende en meeslepende verhaallijnen te schrijven.
  maandag 13 februari 2023 @ 21:50:29 #4
268260 Dr.Mikey
pi_207987711
Ze moeten Merel en Marwan weer samen brengen
En nu echt voor een tijdje. Ludo en Janine hebben de macht inmiddels weer gewoon in handen ik dat verhaaltje zonder dat Ludo echt is doorgedraaid en Stefano en Nina zijn altijd al matige personages geweest eigenlijk he.
R.I.P DTS.
pi_207987976
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten Merel en Marwan weer samen brengen
En nu echt voor een tijdje.
Ook een enorme fout geweest om ze na zo'n lange opbouw (met consequenties) zo snel weer uit elkaar te laten gaan. En dat eigenlijk alleen omdat Noël van Kleef al gecast was om in de serie te komen als protegé van Stefano, maar ze dat omwille van Bas Muijs' hartaanval moesten omschrijven tot een nieuw personage. Wat heeft het bijgedragen of toegevoegd aan het karakter van Merel dat ze vijf minuten met een vrouw is geweest? Oh ja, helemaal niks. Zo kennen we de schrijvers weer.

quote:
Ludo en Janine hebben de macht inmiddels weer gewoon in handen ik dat verhaaltje zonder dat Ludo echt is doorgedraaid en Stefano en Nina zijn altijd al matige personages geweest eigenlijk he.
Het is ook een waardeloze lijn vanaf de start. Dus omdat Daan zich intussen bewezen had bij Ludo als loyale werknemer, en daarvoor dus beloond werd door aangesteld te worden als zakelijk directeur en Stefano bot ving, moet Ludo ten gronde worden gericht? Wat is dat zelfs voor belachelijke, onsamenhangende redenatie voor een wraakactie?
Dat Nina wraak wil op haar vader omwille van zijn betrokkenheid bij die inval bij Barry de Bever ( :') ), waar Nola een fysiek en mentaal trauma door heeft opgelopen, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar dát had dan ook het startpunt en het hele gegeven moeten zijn voor de wraakactie: Ludo laten voelen wat Nola doormaakt. Dát is een logische manier van storytelling. Maar nu is het er zo random bij geschreven dat het de plank flink misslaat, met als toppunt Ludo die na amper twee dreigbrieven al paranoïde raakt, zichzelf zowat opsluit in huis en een safe room laat installeren? Wie denken de schrijvers dat Ludo Sanders eigenlijk is? Ongelofelijk, wat een gepruts.
pi_207993810
Ludo en Janine O+
  vrijdag 17 februari 2023 @ 00:43:46 #7
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_208028070
Die droom van Nina in de aflevering van aanstaande donderdag op Videoland, en prachtige muziek van The Platters - My Dream

Tevens een mooi stukje doorbreken van 'de vierde wand' in de set :)
Nu weten we dus dat de CS-store grenst aan de buitengevel van Huize Sanders, waar normaal een raam geplaatst is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208029877
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 22:04 schreef PeterKelder het volgende:

Het is ook een waardeloze lijn vanaf de start. Dus omdat Daan zich intussen bewezen had bij Ludo als loyale werknemer, en daarvoor dus beloond werd door aangesteld te worden als zakelijk directeur en Stefano bot ving, moet Ludo ten gronde worden gericht? Wat is dat zelfs voor belachelijke, onsamenhangende redenatie voor een wraakactie?
Dat Nina wraak wil op haar vader omwille van zijn betrokkenheid bij die inval bij Barry de Bever ( :') ), waar Nola een fysiek en mentaal trauma door heeft opgelopen, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar dát had dan ook het startpunt en het hele gegeven moeten zijn voor de wraakactie: Ludo laten voelen wat Nola doormaakt. Dát is een logische manier van storytelling. Maar nu is het er zo random bij geschreven dat het de plank flink misslaat, met als toppunt Ludo die na amper twee dreigbrieven al paranoïde raakt, zichzelf zowat opsluit in huis en een safe room laat installeren? Wie denken de schrijvers dat Ludo Sanders eigenlijk is? Ongelofelijk, wat een gepruts.
Eens. Het acteerwerk van Ludo en Janine daarentegen maakt wel wat goed - de blik van Janine in die auto toen ze erachter kwamen dat Stefano de boosdoener is _O_ - maar het is doodzone dat het weer deze kant op gaat.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 10:22:01 #9
268260 Dr.Mikey
pi_208030204
Ludo en Janine die samen werken redden de verhaallijn Nina krijgt net op tijd spijt waardoor alle blame naar Stefano gaat enige wat je krijgt tussen Nina en haar ouders is een koude die na dat er iets schokkends gebeurd zonder gevolgen wel weer goed is ook dat hebben we al eerder gezien.

Alleen Bing en Nola zullen der nog wel een flinke veeg geven al is Bing echt een dooie sufkut geworden dit seizoen die had bijna geen enkele verhaallijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Mikey op 17-02-2023 23:52:48 ]
R.I.P DTS.
pi_208093717
De schrijvers blijven ons verrassen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208093908
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:45 schreef PeterKelder het volgende:

SPOILER
jezus wat slecht :')
  dinsdag 21 februari 2023 @ 22:01:52 #12
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_208093918
quote:

SPOILER
Wat :')
pi_208094438
quote:

SPOILER
Ongelofelijk, wie hebben het daar tegenwoordig voor het zeggen? Wat een verschil met 1-2 jaar geleden.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 23:23:06 #14
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_208094964
quote:

SPOILER
SPOILER
  woensdag 22 februari 2023 @ 00:56:02 #15
268260 Dr.Mikey
pi_208095454
Geil

Nee Merel is leuk met Marwan kwam toen uit het niks maar die hebben meer chemie samen als een Bing en Nina ofzo.
R.I.P DTS.
pi_208105579
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:23 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_208162992
Heb gisteren even bij-gebinged ivm een week gemist door carnaval. Fijn dat die chantage-lijn nu in elk geval klaar is, jammer hoe het tot nu toe loopt.
't Echte en 't ware!
  maandag 27 februari 2023 @ 22:01:51 #18
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_208172305
Janine _O_
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_208175528
Wat bijzonder dat Demi en Marwan een Surinaamse baby hebben gekregen!
  dinsdag 28 februari 2023 @ 10:53:07 #20
268260 Dr.Mikey
pi_208175778
Goeie scènes wel van ludo ik mis alleen de zin ik had nog liever Nick en Amy gehad ipv van jullie.
R.I.P DTS.
pi_208179054
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeie scènes wel van ludo ik mis alleen de zin ik had nog liever Nick en Amy gehad ipv van jullie.
De scènes van Stefano deden me echt denken aan Nick. En daarmee ook denken; waarom laten jullie Stefano dit doen? Nu heeft Ludo alleen maar psycho-kinderen. Nick was al verworden tot jaloerse psychopaat, Amy is nooit anders geweest dan psychopaat en nu is Stefano, die altijd perfect naast Ludo opereerde, ook verworden tot jankend kind dat eerbied van zijn vader wil. Nah. Stefano en Ludo hebben eerder mot gehad, en dan ging Stefano hem gewoon kapot concurreren met zijn bedrijf. Zoiets was spannender geweest. Wat doet Bas Muijs nu nog in de serie? Familiebanden weg, werk weg, geen overige betrekkingen. Ze zijn na een half jaar alweer helemaal klaar met Stefano. Zelfde met Nina, al is het daar allemaal minder ver mee gegaan. (zelfs) De familie Sanders is nu stuk. Het enige positieve nu is dat Janine rotsvast achter Ludo blijft staan.
't Echte en 't ware!
pi_208179922
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:31 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Wat bijzonder dat Demi en Marwan een Surinaamse baby hebben gekregen!
Uhhh ja dat viel mij ook op. opeens een hele donkere baby :')
pi_208179971
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 16:54 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Uhhh ja dat viel mij ook op. opeens een hele donkere baby :')
Valt me nog mee dat die niet non-binair was..
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_208189927
Dat van Merel en Stefano is echt gewoon triest .

Maar Linda heeft het huis toch verkocht, maar ik krijg niet echt de indruk dat zij graag een nieuw huis zoekt. Ze logeert zo nu en dan in de Rozenboom of bij Ludo en Janine, maar dat is het dan ook.

En Demi heeft echt een baby face hoor.. daarnaast neemt ze echt totaal geen verantwoordelijkheid voor haar zoon.
Ook dat zegt tegen Jesse dat 'mama' oppast. Come on..

Ben benieuwd wat er met de koning gaat gebeuren, kan niet een Stefano of een Henk die tent kopen? En het gewoon weer maken zoals het was?

En Nina kan ik totaal niet serieus meer nemen.
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat verder, Saskia wilde eerst niks weten van Jonathan en ineens vanwege juridische vraag gaat ze met hem eten in de Rozenboom en is alles weer koek en ei.
India, ga er na toe!
pi_208191248
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')