Ook een enorme fout geweest om ze na zo'n lange opbouw (met consequenties) zo snel weer uit elkaar te laten gaan. En dat eigenlijk alleen omdat Noël van Kleef al gecast was om in de serie te komen als protegé van Stefano, maar ze dat omwille van Bas Muijs' hartaanval moesten omschrijven tot een nieuw personage. Wat heeft het bijgedragen of toegevoegd aan het karakter van Merel dat ze vijf minuten met een vrouw is geweest? Oh ja, helemaal niks. Zo kennen we de schrijvers weer.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten Merel en Marwan weer samen brengen
En nu echt voor een tijdje.
Het is ook een waardeloze lijn vanaf de start. Dus omdat Daan zich intussen bewezen had bij Ludo als loyale werknemer, en daarvoor dus beloond werd door aangesteld te worden als zakelijk directeur en Stefano bot ving, moet Ludo ten gronde worden gericht? Wat is dat zelfs voor belachelijke, onsamenhangende redenatie voor een wraakactie?quote:Ludo en Janine hebben de macht inmiddels weer gewoon in handen ik dat verhaaltje zonder dat Ludo echt is doorgedraaid en Stefano en Nina zijn altijd al matige personages geweest eigenlijk he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Het acteerwerk van Ludo en Janine daarentegen maakt wel wat goed - de blik van Janine in die auto toen ze erachter kwamen dat Stefano de boosdoener isquote:Op maandag 13 februari 2023 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
Het is ook een waardeloze lijn vanaf de start. Dus omdat Daan zich intussen bewezen had bij Ludo als loyale werknemer, en daarvoor dus beloond werd door aangesteld te worden als zakelijk directeur en Stefano bot ving, moet Ludo ten gronde worden gericht? Wat is dat zelfs voor belachelijke, onsamenhangende redenatie voor een wraakactie?
Dat Nina wraak wil op haar vader omwille van zijn betrokkenheid bij die inval bij Barry de Bever (), waar Nola een fysiek en mentaal trauma door heeft opgelopen, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar dát had dan ook het startpunt en het hele gegeven moeten zijn voor de wraakactie: Ludo laten voelen wat Nola doormaakt. Dát is een logische manier van storytelling. Maar nu is het er zo random bij geschreven dat het de plank flink misslaat, met als toppunt Ludo die na amper twee dreigbrieven al paranoïde raakt, zichzelf zowat opsluit in huis en een safe room laat installeren? Wie denken de schrijvers dat Ludo Sanders eigenlijk is? Ongelofelijk, wat een gepruts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
De schrijvers blijven ons verrassen...jezus wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De schrijvers blijven ons verrassen...WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De schrijvers blijven ons verrassen...Ongelofelijk, wie hebben het daar tegenwoordig voor het zeggen? Wat een verschil met 1-2 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De schrijvers blijven ons verrassen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De scènes van Stefano deden me echt denken aan Nick. En daarmee ook denken; waarom laten jullie Stefano dit doen? Nu heeft Ludo alleen maar psycho-kinderen. Nick was al verworden tot jaloerse psychopaat, Amy is nooit anders geweest dan psychopaat en nu is Stefano, die altijd perfect naast Ludo opereerde, ook verworden tot jankend kind dat eerbied van zijn vader wil. Nah. Stefano en Ludo hebben eerder mot gehad, en dan ging Stefano hem gewoon kapot concurreren met zijn bedrijf. Zoiets was spannender geweest. Wat doet Bas Muijs nu nog in de serie? Familiebanden weg, werk weg, geen overige betrekkingen. Ze zijn na een half jaar alweer helemaal klaar met Stefano. Zelfde met Nina, al is het daar allemaal minder ver mee gegaan. (zelfs) De familie Sanders is nu stuk. Het enige positieve nu is dat Janine rotsvast achter Ludo blijft staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeie scènes wel van ludo ik mis alleen de zin ik had nog liever Nick en Amy gehad ipv van jullie.
Uhhh ja dat viel mij ook op. opeens een hele donkere babyquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:31 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Wat bijzonder dat Demi en Marwan een Surinaamse baby hebben gekregen!
Valt me nog mee dat die niet non-binair was..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Uhhh ja dat viel mij ook op. opeens een hele donkere baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |