SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:05 schreef jogy het volgende:
Dat is dan 12,50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
avada kedavraquote:Op maandag 13 februari 2023 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
Miss Garlic maakte net een kwetsende opmerking 😱
It's all in the wrist
Erg fijn, als reuma patiënt![]()
Kutwijf
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ga nog niet opzoeken wat dat betekent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
je kunt beter gewoon 2 of 3 combat opzetjes makenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:10 schreef StateOfMind het volgende:
Wellicht een keer kijken welke spells goed samen en zo 3 slots gebruiken voor 4 toffe combo's per slot.
En 1 slot houden voor handige spells zoals Lumino, Repairo en die onzichtbaarheids spell.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 13 februari 2023 21:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt beter gewoon 2 of 3 combat opzetjes maken
en dan met de vierde klooien met veelgebruikte spells en/of tijdelijke
dan heb je 3 d-pad opties (die je dan van te voren goed samenstelt) die goed werken in een gevecht
Ik zou graag de optie hebben om in speciale omgevingen andere spells te hebben.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:15 schreef OMG het volgende:
Aan de ene kant vind ik die spell slots wel handig, maar ik moet er constant 1 aanpassen als ik weer eens in de Room of Requirements aan de slag ga of wanneer ik een stel vijanden tegenkom en al m'n slots hebben bijvoorbeeld vuur spreuken die niks doen of zo. Had er dan nog een paar extra slots in gestopt, nu blijf ik alsnog constant alles rondschuiven.
Oh, dat ook ja. Zou handig zijn dat wanneer je in je Room of Requirements bent alleen maar die spreuken in de spell slots hebt, dat zijn er toch maar een paar.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik zou graag de optie hebben om in speciale omgevingen andere spells te hebben.
Het slaat nergens op dat ik bepaalde spells elke keer moet vervangen om wat neer te zetten in je kamer of om wat te doen met een beest
Dit is een van de weinige onderdelen die gewoon niet zo soepel werken. Het is voor de feel wel leuk, maar sommige acties hoeven geen spell te zijn op deze manier.
Past eigenlijk in het rijtje met het menu (en dus de interface) die traag als stront werkt
Ik vind weapon wheels juist vreselijk irritant. Ach, zo heeft iedereen z'n voorkeuren. Maar wat een spel!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:09 schreef StateOfMind het volgende:
Intussen 4 volle Spell Slots maar ik loop nog regelmatig te kutten in een gevecht als ik een bepaalde spell gecast heb, en ik een andere spell wil casten die weer in een andere slot zit.
Hele tijd dat gekloot met R2 en dan de D-pad en dan zoeken werkt niet fijn.
Beter hadden ze dat onder R1 of zo in een soort Weapon Wheel geplaatst.
Dat zou zoveel fijner zijn.
Incendio!quote:
De eerste ronde ging nog wel maar dat tweede vragenvuur..... man man, de paar die ik goed had heb ik allemaal moeten gokken.quote:
hier hetzelfde. hahaquote:Op maandag 13 februari 2023 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De eerste ronde ging nog wel maar dat tweede vragenvuur..... man man, de paar die ik goed had heb ik allemaal moeten gokken.
spinnen haten vuur, tipquote:Op maandag 13 februari 2023 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat werkt niet zo goed op level 35 Acromantula's
Dat weet ikquote:
Bij mij is het nog herfstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door cherrycoke op 14-02-2023 01:19:16 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Had een youtube filmpje gekeken met spoiler free 15 thing you need to know.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:14 schreef Starhopper het volgende:
Thnx trouwens voor de tips vanmiddag! Ik stond idd niet dicht genoeg bij de kladjes![]()
En heb de challenges geunlockt
wist ik veel dat dit moest
![]()
Waarschijnlijk om niet overlevelled te raken en te makkelijk door het spel heen te gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:50 schreef Mazikeen het volgende:
Waarom willen jullie niet snel levelen?
maar de levels van de tegenstanders in de main quest levelen met je mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:54 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om niet overlevelled te raken en te makkelijk door het spel heen te gaan
Ben zelf bezig met het unlocken van Alohamora fase 2 en 3..want ik haat het dat ik niet alle deuren in kanof alle kisten kan openen
is dat zo?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
maar de levels van de tegenstanders in de main quest levelen met je mee.
Dat is wat mij verteld werd. Zou je op zich wel moeten merken als je speelt. als in de main quest de tegenstanders altijd rond je eigen level zijn.quote:
Baas stuk hout in de nek leggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:53 schreef Mazikeen het volgende:
godver wat duurt je werkdag lang als je zin hebt om een spel te spelen
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Baas stuk hout in de nek leggen.
Probleem opgelost
Linkje graagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Had een youtube filmpje gekeken met spoiler free 15 thing you need to know.
Geen spijt van gehad. Normaal kijk ik ze niet, maar omdat er spoiler free stond wwel gedaan. Die tip kwam daar ook uit, van de challenges.
quote:
Ik zorg er voor dat ik elke keer in the Room of Requirements startquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
Hebben jullie dat ook? Ben je ergens mee bezig, maar dan stop je of gaat tussendoor even naar hogwarts.
En dan wil je verder gaan en dan weet je niet meer wat je aan het doen was.
Dat heb ik straks dus, ben gisteravond gestopt, maar weet niet meer waar ik mee bezig was.
Het bevalt bij een ieder die hier post.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:48 schreef streamjohan het volgende:
Dus de game bevalt hoe ik het hier lees?
Misschien rare vergelijking, maar grafisch heeft het wat weg van Elden Ring, klopt dit? En is het makkelijker te spelen dan deze? Elden Ring lukt me gewoon niet, en ben niet echt een beginner (wel met soulsgames). Heb dat eerste grote paard verslagen, na weken, en nu? Geen idee.
Graphics van deze spreken me aan en die effecten van die spells ook. Heb wel alle films gezien maar geen echte grote HP fan.
Dat grote paard had je dan ook gewoon moeten negeren en een uur of 30 later terug komenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:48 schreef streamjohan het volgende:
Misschien rare vergelijking, maar grafisch heeft het wat weg van Elden Ring, klopt dit? En is het makkelijker te spelen dan deze? Elden Ring lukt me gewoon niet, en ben niet echt een beginner (wel met soulsgames). Heb dat eerste grote paard verslagen, na weken, en nu? Geen idee.
Graphics van deze spreken me aan en die effecten van die spells ook. Heb wel alle films gezien maar geen echte grote HP fan.
Kijk gewoon zelf https://www.twitch.tv/directory/game/Hogwarts%20Legacyquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:48 schreef streamjohan het volgende:
Allang gekeken, maar dat geeft me geen gameplay feeling, en er is geen demo beschikbaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kijk gewoon zelf https://www.twitch.tv/directory/game/Hogwarts%20Legacy
Ik speel op hard. Dus ik ben wel wat vaker dood gegaan hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Het bevalt bij een ieder die hier post.
Makkelijker dan Elden Ring, maar nog best uitdagend.Ik ben in Elden ring zooooo vaak dood gegaan...in Hogwarts 3x tot nu toe.
Zitten hier ook mensen die geen HP fan zijn en het erg naar hun zin hebben met de game
Elden ring vond ik geen fuck aanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:48 schreef streamjohan het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Elden ring vond ik geen fuck aan
Maar deze game
Had ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:47 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
man man man, waar kan die laatste nou zijn
Jaja, je hebt gewoon een anonieme dreigbrief gestuurd zodat ie af zou zeggenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:18 schreef Mazikeen het volgende:
Sportmaatje belde af
1,5 uur eerder gamen
Misschien die spreuk maar eens gebruiken in het Oekraïne topicquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:31 schreef cherrycoke het volgende:
Imperio op grote trollen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Main quest
complete
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:14 schreef cherrycoke het volgende:
En dan is het helemaal over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Main quest
complete![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ssstttrquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jaja, je hebt gewoon een anonieme dreigbrief gestuurd zodat ie af zou zeggen
Daarna kan je je field guide completen voor 100%,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Daarna kan je je field guide completen voor 100%,Oeh gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je de quests van medeleerlingen ook nog doen?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oeh gelukkig maarKan je de quests van medeleerlingen ook nog doen?
Random enemy buiten Hogwarts?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet wat dodge rolls doen voordat ik aan de Dark Arts assignment kan beginnen. Waar kan ik meer gevechten vinden, behalve duel quest? De duel quest heb ik al volledig gedaan.
Dan maar Hogsmeade een bezoekje brengenquote:
Beter! Dan hoef ik niet bang te zijn dat ik per ongeluk de boel afrondquote:
Ja ik op normal...maar Elden Ring is wel even iets anders...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:22 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik speel op hard. Dus ik ben wel wat vaker dood gegaan haha
Op hard word je later in de game ge onsehoted door trollsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja ik op normal...maar Elden Ring is wel even iets anders...
Dit vind ik leuker...speelbaarder omdat je niet gelijk volledig afgestraft wordt op het moment dat je even verkeerd drukt..
SPOILER: main questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan ben je op weg naar die quest en dan ga je door de forbidden forest en bam bam bam bam, oeps inventory alweer half vol, oh even wat potions maken voor ik bij de quest aankom, oh even wat gear verkopen, oh oja wat was ik aan het doen. Shit, bedtijd.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:18 schreef Scrummie het volgende:
Lang geleden dat ik een game speelde die echt 'aan de kant' moest leggen omdat ik de volgende dag moet werken. Blijft een beetje unbalanced qua level, maar goed, dat is ook wel eigen schuld. Nu level 17 en de main quest is level 8. Vijanden die ik tegenkom zijn dan weer level 20. Ik had wel heel wat skillpoints uit te delen toen ik eindelijk de talent tab vrijspeelde.heb je hem al op hard gezet? als je level te hoog is kan dat misschien nog wat 'helpen'SPOILER: main questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan ben je op weg naar die quest en dan ga je door de forbidden forest en bam bam bam bam, oeps inventory alweer half vol, oh even wat potions maken voor ik bij de quest aankom, oh even wat gear verkopen, oh oja wat was ik aan het doen. Shit, bedtijd.
Ja misschien moet ik dat doen als de main quest echt te makkelijk is. Maar vooralsnog niet want ik vermaak wel, zo'n briljante gamer ben ik toch ook weer niet, lol.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je hem al op hard gezet? als je level te hoog is kan dat misschien nog wat 'helpen'
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:18 schreef Scrummie het volgende:
Lang geleden dat ik een game speelde die echt 'aan de kant' moest leggen omdat ik de volgende dag moet werken. Blijft een beetje unbalanced qua level, maar goed, dat is ook wel eigen schuld. Nu level 17 en de main quest is level 8. Vijanden die ik tegenkom zijn dan weer level 20. Ik had wel heel wat skillpoints uit te delen toen ik eindelijk de talent tab vrijspeelde.alles leveled met je mee ook al is de quest level 8, de mobs op normal zullen 1-3 levels hoger dan jezelf zijn.SPOILER: main questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan ben je op weg naar die quest en dan ga je door de forbidden forest en bam bam bam bam, oeps inventory alweer half vol, oh even wat potions maken voor ik bij de quest aankom, oh even wat gear verkopen, oh oja wat was ik aan het doen. Shit, bedtijd."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Ah kijk, vandaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
alles leveled met je mee ook al is de quest level 8, de mobs op normal zullen 1-3 levels hoger dan jezelf zijn.
succes met de rest van die kut owls vinden, deze collector dingen vind ik het kutst want tijdens de dag komen dezen niet tevoorschijn met revelioquote:
Heb net alohamora niveau 2 unlocked...bezig om voor 3 te gaan...daarna laat ik ze links liggen tenzij ik er toevallig 1 tegen kom...wel erg fijn dat je de tijd heel makkelijk vooruit kan zetten. Je hoeft niet te wachten....geen trucjes...niet slapen ofzo...gewoon even tijd verzetten naar nacht en je kan verderquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
succes met de rest van die kut owls vinden, deze collector dingen vind ik het kutst want tijdens de dag komen dezen niet tevoorschijn met revelio
Gelukkig kan je na uitzoomen op de map zien waar je er wat mist, meestal liggen ze in een huisje ergens. Als ik ze echt niet kan vinden nadat ik het spel heb uitgespeeld pak ik wel een guidequote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
succes met de rest van die kut owls vinden, deze collector dingen vind ik het kutst want tijdens de dag komen dezen niet tevoorschijn met revelio
HL heeft een redelijk grote overworld maar is niet zo intimiderend groot als een Assassin's Creed.quote:Op woensdag 15 februari 2023 01:45 schreef BigSign het volgende:
Ik ben geïnteresseerd om deze game aan te schaffen puur vanwege het magische stijltje, de physics en omdat ik voornamelijk de eerste drie Harry Potter films nostalgisch vindt.
Voordat ik de game wil aanschaffen heb ik hier en daar wat vragen.
Vaak bij hele grote, open of lange games heb ik steeds vaker moeite met het begrijpen en onthouden van de ontwikkelingen in het verhaal. Dit komt vaak voor wanneer er bijv. heel veel verschillende personages in een verhaal gestopt zijn. Dit heb ik bijv. ook al snel met films, dat ik bepaalde dingen niet helemaal lekker mee krijg of het op een gegeven moment niet meer snap. Dit heeft te maken met mijn verwerking snelheid.
Bijv. de eerste drie Harry Potter films kijk ik heerlijk rustig weg. Kijk ik de laatste drie/vier films dan is het al heel anders, gaat alles sneller, verhaal wordt meer opgepompt, meer personages etc. Ik raak dan al snel de draad kwijt wat lijdt tot dat ik mijn concentratie verlies, ik afgeleid raak en/of ik mijn interesse verlies. Bijv. Assassins creed Valhalla vindt ik veels te veel ivm het extreme verhaal wat ik niet kan volgen en de extreme map.
Nu is mijn vraag, zal ik deze game goed op kunnen pakken of is dit een heel diep uitgeschreven verhaal waarbij je ieder moment oplettend en geconcentreerd bezig moet zijn omdat je anders niet mee kan komen of veel mist? Meestal speel ik wat minder grote games met een wat trager verhaal met herkenbare personages en waarbij tijd niet echt een rol speelt. Graag zou ik wat advies willen wat betreft mijn vragen. Alvast bedankt!
De game is gigantisch en je kúnt verdwalen in de talloze kleine verhaallijntjes. Maar op zichzelf zijn al die verhalen niet ingewikkeld en niet noodzakelijk om te weten/volgen voor de volgende.quote:Op woensdag 15 februari 2023 01:45 schreef BigSign het volgende:
Ik ben geïnteresseerd om deze game aan te schaffen puur vanwege het magische stijltje, de physics en omdat ik voornamelijk de eerste drie Harry Potter films nostalgisch vindt.
Voordat ik de game wil aanschaffen heb ik hier en daar wat vragen.
Vaak bij hele grote, open of lange games heb ik steeds vaker moeite met het begrijpen en onthouden van de ontwikkelingen in het verhaal. Dit komt vaak voor wanneer er bijv. heel veel verschillende personages in een verhaal gestopt zijn. Dit heb ik bijv. ook al snel met films, dat ik bepaalde dingen niet helemaal lekker mee krijg of het op een gegeven moment niet meer snap. Dit heeft te maken met mijn verwerking snelheid.
Bijv. de eerste drie Harry Potter films kijk ik heerlijk rustig weg. Kijk ik de laatste drie/vier films dan is het al heel anders, gaat alles sneller, verhaal wordt meer opgepompt, meer personages etc. Ik raak dan al snel de draad kwijt wat lijdt tot dat ik mijn concentratie verlies, ik afgeleid raak en/of ik mijn interesse verlies. Bijv. Assassins creed Valhalla vindt ik veels te veel ivm het extreme verhaal wat ik niet kan volgen en de extreme map.
Nu is mijn vraag, zal ik deze game goed op kunnen pakken of is dit een heel diep uitgeschreven verhaal waarbij je ieder moment oplettend en geconcentreerd bezig moet zijn omdat je anders niet mee kan komen of veel mist? Meestal speel ik wat minder grote games met een wat trager verhaal met herkenbare personages en waarbij tijd niet echt een rol speelt. Graag zou ik wat advies willen wat betreft mijn vragen. Alvast bedankt!
ik wacht op een zwarte markt DLC, laat mij ook wat poachenquote:
Hoe doe je dat farmen? Ik heb nu van verschillende soorten mannetjes en vrouwtjes in de kas gezet maar ze gaan niet neuken. Komt dat later in het verhaal?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:49 schreef Questular het volgende:
ff beestjes farmen en hop 30k verdiend.
Verschijnt vanzelf na wat andere quests, volgens mij bij mij na een quest met Polly.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:14 schreef Starhopper het volgende:
Waar/wanneer kan je de PS5 sidequest vinden? In de winter rechtsonder in Hogsmeade lees ik maar ik kan het nergens vinden. Doe ik iets fout?
Gewoon beestjes vangen, kies voor de makkelijkste (Puffskeins) en verkoop zequote:Op woensdag 15 februari 2023 09:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe doe je dat farmen? Ik heb nu van verschillende soorten mannetjes en vrouwtjes in de kas gezet maar ze gaan niet neuken. Komt dat later in het verhaal?
Ja daar heb ik al een uil van gehad dacht ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Verschijnt vanzelf na wat andere quests, volgens mij bij mij na een quest met Polly.
Ooh! Die je vangt kan je ook gewoon verpatsen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Gewoon beestjes vangen, kies voor de makkelijkste (Puffskeins) en verkoop ze
Maar de stropers zijn pas echt foutquote:Het breeden duurt een half uur en voelt toch ergens verkeerd om die babies bij de ouders weg te plukken en te verkopen voor 120 Galleons
Verkoop die babies ook wel hoor nadat ik de resources heb gepaktquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh! Die je vangt kan je ook gewoon verpatsen?![]()
![]()
Cool!!!!
[..]
Maar de stropers zijn pas echt fout![]()
![]()
Ik ga naar een plek waar je Mooncalfs hebt. Vang ze allemaal vlieg naar Hogsmead en verkoop ze voor 120 per stuk. Je kunt er 16 per keer verkopen. Dus je vangt er 9 (dan zijn ze op daar), je laat het weer dag en nacht worden en vangt de volgende 7. Dan vlieg je naar Hogsmead en verkoop je ze bij Brood and Peck shop. Kost je ongeveer een minuut of 6 en je bent 1920 rijker.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe doe je dat farmen? Ik heb nu van verschillende soorten mannetjes en vrouwtjes in de kas gezet maar ze gaan niet neuken. Komt dat later in het verhaal?
Porno opzettenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik kwam elders deze guide tegen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig kan je na uitzoomen op de map zien waar je er wat mist, meestal liggen ze in een huisje ergens. Als ik ze echt niet kan vinden nadat ik het spel heb uitgespeeld pak ik wel een guide
Lolquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Verkoop die babies ook wel hoor nadat ik de resources heb gepaktHet houdt je bezig zeg maar
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
Die beestjes vangen, dat kan zeker pas na een bepaalde quest?
Mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ging eerst voor de slotjes.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ging eerst voor de slotjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer zeg ik niet
Dat is wel domquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:17 schreef streamjohan het volgende:
https://www.4gamers.be/ni(...)rts-legacy-personage
Uitkijken dus
Tot je de level II en III locks tegen komtquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:19 schreef StateOfMind het volgende:
Aangezien ik gisteravond Alohomora unlocked heb, ga ik vanmiddag eerst Hogsmeade leegroven mwoehahaha
Breeden kan pas later. Je krijgt dan echt een aparte ruimte in je kamer en dan krijg je het item om dat mee te doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ach zijn maar 7 uurtjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:17 schreef streamjohan het volgende:
https://www.4gamers.be/ni(...)rts-legacy-personage
Uitkijken dus
De reden waarom ik gelijk voor 2 en 3 ga....geen gesloten deuren en kisten meer...weg er mee...zo frustrerend hahaquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Tot je de level II en III locks tegen komt
Als je nog steeds boven zit, tv en PS5 meenemen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:16 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga vanavond eerst even twee afleveringen BB kijken, en daarna ga ik weer tot 22:30 uur verder. Was gister een nieuwe missie gestart voor Alohomora 2. Want ik wil alles kunnen openen.
40 urige werkweek is niet leuk als je een game hebt die je eigenlijk 24/7 wilt spelen
helaas werkt dat niet zoquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je nog steeds boven zit, tv en PS5 meenemen.
En een mp3-tje met werkgeluiden aanzetten.
Wel oppassen dat je niet te enthousiast bent, dat wekt argwaan.
wacht maar totdat een afstand naar een plek "5000" isquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:26 schreef Questular het volgende:
Ik merk ook dat ik fasttravel nauwelijks gebruik. Beetje door de school lopen of op mijn bezempje vliegen vind ik een stuk leuker.
Is na slechts 24u speeltijd de main quest al af?quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:28 schreef cherrycoke het volgende:
24h speeltijd level 31, main quest complete
Ik zit op 24 uur en zit nog niet op de helft volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is na slechts 24u speeltijd de main quest al af?
ik zit op 27/28 uur en zit net over de helft volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens How long to beat is de main quest 24 uur.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht maar tot de speedrunners de eerste tijden submitten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens How long to beat is de main quest 24 uur.
Wil je alles doen zit je op 67 uur.
Ik zit altijd ruím over die tijden heen.
https://howlongtobeat.com/game/83145
Heb je alle ogenkisten al? Die leveren 500 euro per stuk opquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:28 schreef Questular het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen maar beesten aan het vangen. Geen idee waarom maar ik wil 35k hebben.
Die heb ik in het begin gepakt om zo mijn room of requirments te vullen met tafels om shit te groeien en potions te makenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je alle ogenkisten al? Die leveren 500 euro per stuk op
heb er een 30 uur in zitten en ben bijna klaar met de main quest.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens How long to beat is de main quest 24 uur.
Wil je alles doen zit je op 67 uur.
Ik zit altijd ruím over die tijden heen.
https://howlongtobeat.com/game/83145
Ja mooi is dat hequote:Op woensdag 15 februari 2023 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
Moet voor Logbrok de Goblin een helm vinden die door Ashwinders meegenomen is.
Kom ik bij hun kamp aan, komt er net een troll dat kamp binnen gevallen die iedereen doodmaakt, en intussen zelf health verliest![]()
Amateurquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:48 schreef StateOfMind het volgende:
Te lang door gegaan, kan nu mijn telefoon amper vasthouden![]()
Stoer hoorquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:50 schreef streamjohan het volgende:
[..]
AmateurSpeelde vroeger 15 uur per dag WoW. School, slapen, wat was dat? Had een full epic paladin, was me belangrijker
Reuma is geen grapje...quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:50 schreef streamjohan het volgende:
[..]
AmateurSpeelde vroeger 15 uur per dag WoW. School, slapen, wat was dat? Had een full epic paladin, was me belangrijker
quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe jij nog speciale LG settings? Of specifieke HDR met je LG?
Tnx, morgen even checken. Ik vind het bij (ingame) daglicht af en toe wat flets ogen namelijk. Zodra het donker is is het weer een spektakel om te zien. LG TV beste aankoop ooitquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
HGIG enabled
LG C9 heb ik, dus 850 nits
Ja dat kanquote:Op donderdag 16 februari 2023 07:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kan je gear kopen in hogsmeade. Ik moet jackdaw rerst quest doen. Ik ben al een paar gedood door de spiders
Ik gebruik het af en toe. Ik loop ook veel, bewust. Je ziet dan toch af en toe leuke en nieuwe dingen die je mist als je vliegt en vliegend de fast travel hebt unlocked.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:26 schreef Questular het volgende:
Ik merk ook dat ik fasttravel nauwelijks gebruik. Beetje door de school lopen of op mijn bezempje vliegen vind ik een stuk leuker.
Console hier. Ik weet de controls daarvan ook wel, maar ik vind die races echt lastig.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:33 schreef cherrycoke het volgende:
Voor pc spelers is het awd vliegen maar naar beneden is ctrl. Ik druk dan op s en maak dan een 90 graden bocht.
Bij die kledingwinkel in Hogsmeade.quote:Op donderdag 16 februari 2023 07:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kan je gear kopen in hogsmeade. Ik moet jackdaw rerst quest doen. Ik ben al een paar gedood door de spiders
heb je wel eens gekeken naar speciale controllers?quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:08 schreef StateOfMind het volgende:
Halve nacht wakker gelegen van de pijn.
En toen ik wakker werd geen pijn meer![]()
Hopelijk blijft dat zo en kan ik vanmiddag/vanavond weer spelen.
Verder met de beestjes quest
Nee helaas, op dat soort momenten doet zelfs een bepaalde houding verschrikkelijk veel pijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je wel eens gekeken naar speciale controllers?
kan mij voorstellen dat een andere opzet je zou kunnen helpen met spelen
veel gamepartijen hebben hardwarelijnen gericht op allerlei handicaps, misschien zit er iets tussen dat je handen minder belast
pff wat kut. Ik heb een lichtje vorm van rsi. Kan vrijwel alles gewoon spelen. Behalve hadesquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee helaas, op dat soort momenten doet zelfs een bepaalde houding verschrikkelijk veel pijn.
En is zelfs de kleinste belasting en/of beweging een hel (zoals gisteravond de telefoon vasthouden) of met een lepeltje een hapje ijs nemen
Reparo
Ik zie zo snel geen 'hug'-emote. Dan maar deze:quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee helaas, op dat soort momenten doet zelfs een bepaalde houding verschrikkelijk veel pijn.
En is zelfs de kleinste belasting en/of beweging een hel (zoals gisteravond de telefoon vasthouden) of met een lepeltje een hapje ijs nemen
Reparo
Je die heb ik ook gegoogledquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:20 schreef Starhopper het volgende:
Weet iemand hoe je de puzzels van Herodiana moet doen? Ik zit al 1,5 uur vast bij de 3e en ik snap er geen reet van. Ik heb via google meerdere guides opgezocht maar zelfs dan lukt het niet. De blokken staan bij mij anders. Het is een hele andere puzzel bij mij?
Heb je hem opgelost? Ik heb het opgegevenquote:
Reset je de puzzel wel op sommige punten?quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je hem opgelost? Ik heb het opgegeven
Dat blok resetten bedoel je? Ja, ik weet hoe dat moet. Maar vanaf het punt waar je moet staan volgens de guide op internet kan ik hem niet resetten want er zitten allemaal blokken voorquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Reset je de puzzel wel op sommige punten?
quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat blok resetten bedoel je? Ja, ik weet hoe dat moet. Maar vanaf het punt waar je moet staan volgens de guide op internet kan ik hem niet resetten want er zitten allemaal blokken voorIk zal vanavond wel ff een screenshot maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ook zijn dat je een bug had, lees daar meer over. Saven en reloaden
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]Dan is het een bugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]Ooh ik hem hem niet gesaved. Ik ben gewoon wat anders gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ook zijn dat je een bug had, lees daar meer over. Saven en reloadenIs dat erg? Ik ga het zo ff proberen!
Gewoon even je savegame herladen, moet goedkomen denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh ik hem hem niet gesaved. Ik ben gewoon wat anders gaan doenIs dat erg? Ik ga het zo ff proberen!
Yesquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je hem opgelost? Ik heb het opgegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Dat zegt ze toch?quote:
Ik kreeg ze eerst niet open omdat ik verdween voor de ogen van de kistquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je alle ogenkisten al? Die leveren 500 euro per stuk op
Ik ook. Heb de flight controls nu omgedraaid oin de settings en dan gaat t stukken beter.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:45 schreef Morri2 het volgende:
Ik had trouwens best moeite met dat vliegen![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg ze eerst niet open omdat ik verdween voor de ogen van de kist
Moest wel ff t hoekje om natuurlijk
Jaaa! Het is geluktquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Gewoon even je savegame herladen, moet goedkomen denk ik
lijkt mij meer dan genoeg voor een harry potter verhaalquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Dat zegt ze toch?
24h speeltijd en main quest complete
Ik vind een main quest van 24h niet echt heel lang. Valt me tetgen.
Al ga ik er natuurlijk zelf vele langer over doen, want side quest hoer.
ik vind het op die beesten niet te doen, maar op de bezemsteel prima met de originele controlesquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Heb de flight controls nu omgedraaid oin de settings en dan gaat t stukken beter.
Maar hoe ze die opgezet hebben met zowel linker als recfhter stick is niet handig.
Ik vind de bezemsteel ook goed te doen. Was in het begin ff oefenen maar gaat prima! Zonder moeite haal ik de 1e plek in de racequote:Op donderdag 16 februari 2023 17:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het op die beesten niet te doen, maar op de bezemsteel prima met de originele controles
Ik heb omhoog en omlaag moeten omdraaien, nu voelt t "wel oke".quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind de bezemsteel ook goed te doen. Was in het begin ff oefenen maar gaat prima! Zonder moeite haal ik de 1e plek in de race
Ik vind alleen het automatisch draaien van de camera vervelend. Maar dat is een kwestie van niet scherp sturenquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb omhoog en omlaag moeten omdraaien, nu voelt t "wel oke".
Netjes!!!quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:37 schreef CoExist het volgende:
Game zojuist uitgespeeld.
88% overall progress.
Moet nog wat Collection Chests en Field Guide Pages in Hogwarts vinden.
In Hogsmeade en in de Highlands heb ik wel alles gehaald.
Maar wat een dijk van een game. Tegen mijn verwachting in na 2 jaar uitstel.
Zo'n 75 uur.quote:
Als je maar van mijn toverstok afblijftquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:43 schreef CoExist het volgende:
[..]
Zo'n 75 uur.
Maar ik moet nog een paa challenges doen. Ik mis nog wat uitrusting zoals kleding en één toverstok.
Sowieso Deekquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:19 schreef Morri2 het volgende:
Alohomora geunlockt. Deek zit popcorn te eten
Wellicht heb je de difficulty op story of easy mode staan. Met normal of hard doe je er iig langer over.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Dat zegt ze toch?
24h speeltijd en main quest complete
Ik vind een main quest van 24h niet echt heel lang. Valt me tetgen.
Al ga ik er natuurlijk zelf vele langer over doen, want side quest hoer.
Ik heb juist dat ik enkele mis en wel de 'ping' hoor met revelio en niks ziequote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:25 schreef CoExist het volgende:
99% overall progress.
Moet nog steeds Collection Chests en Field Guide Pages in Hogwarts vinden.
Ik kan sommige echt niet vinden… ik zie ze wel door de muren heen met de Revelio spreuk maar kan er niet bij komen.![]()
Net nog een paar trophys gehaald. Waaronder die waar je die magische beesten met elkaar moet laten seksen.
Dat is wel effe een karweitje.
Ik ga proberen deze game te platten!
Ik ga er aan beginnen zodra the witcher 3 klaar is. Daar zit ik nu een uur of 100 gok ik in en net begonnen aan de toussaint DLCquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:37 schreef CoExist het volgende:
Game zojuist uitgespeeld.
88% overall progress.
Moet nog wat Collection Chests en Field Guide Pages in Hogwarts vinden.
In Hogsmeade en in de Highlands heb ik wel alles gehaald.
Maar wat een dijk van een game. Tegen mijn verwachting in na 2 jaar uitstel.
Ik denk dat ik ook een poging ga wagen. Ik ga hier wel lang mee bezig zijn, denk ik. Misschien te lang en dan haak ik af. Maar ik heb nog steeds veel lol aan rondlopen en vanalles bekijken.quote:
Die vind ik ook weer lastig. Ik ga er vanavond voor zittenquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:57 schreef Divje het volgende:
Heel veel succes in de Depulso Training Room 2godskolere
Ik vind t vervelend dat de rechter stick voor zowel op en neer is, als OOK de camera.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind alleen het automatisch draaien van de camera vervelend. Maar dat is een kwestie van niet scherp sturen
Het ging niet over mezelf hequote:Op donderdag 16 februari 2023 20:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wellicht heb je de difficulty op story of easy mode staan. Met normal of hard doe je er iig langer over.
Of je hebt alles opgezocht 🤣
Wat heteronormatiefquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:01 schreef StateOfMind het volgende:
Nu Puffleskeins, Jobberknollen en Mooncalfs gevangen.
Van elk een menneke en een vrouwke
Nu maar eens kijken hoe ik ze aan het werk krijg
Helemaal mee eens. Geef gewoon een vinkje om aan te geven dat de gear niet moet veranderen, dan ben je van het steeds maar switchen af.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:14 schreef Morri2 het volgende:
Er is één ding dat me begint te irriteren. Elke keer als je nieuwe gear krijgt en je die slot, moet je weer opnieuw de looks aanpassen. Ik had liever gehad dat je dat onafhankelijk van elkaar zou kunnen instellen. Dus: slots voor de looks apart van de gear met stats.
Ik heb daar vaak geen zin in, maar hier voelt t (nu tenminste nog) als leuk om te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:20 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een poging ga wagen. Ik ga hier wel lang mee bezig zijn, denk ik. Misschien te lang en dan haak ik af. Maar ik heb nog steeds veel lol aan rondlopen en vanalles bekijken.
Ik en ook zo sloom hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik zit nu op 20 uur....en heb nu net in room of requirements de beasts unlocked haha.
Volgens mij ben ik echt sloom...ben zo veel bezig met andere dingen dan de main quest. Nu ga ik dus vol voor het vangen van beestjes....weer afgeleidt dus haha
Ik ben daar gisteren pas na 28 uur aan begonnen, op level 22quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik zit nu op 20 uur....en heb nu net in room of requirements de beasts unlocked haha.
Volgens mij ben ik echt sloom...ben zo veel bezig met andere dingen dan de main quest. Nu ga ik dus vol voor het vangen van beestjes....weer afgeleidt dus haha
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:10 schreef schommelstoel het volgende:
Hogwarts legacy net gekocht en morgen komt de PS5 binnen![]()
Zit er veel of überhaupt verschil in gameplay qua welke House je komt/kiest?
Lekker schommel! Welkomquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:10 schreef schommelstoel het volgende:
Jij ingamequote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker schommel! Welkom
Ik heb 1 ding waar ik me aan erger in deze game en dat is dat m'n character na het slachten van wat poachers ineens denkt dat is Gretha Thunberg is
"It's shameful what you've done to these beasts"
Ugh
In je Inventory op het gewenste kledingstuk gaan staan en dan op vierkantje drukken, en dan verschijn al je looks, die je dan met kruisje selecteert.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe kan het uiterlijk van de gear aanpassen naar gewone hogwarts kledij zonder dat ik gear eraf moet halen of bij loop als een kermisattractie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel op de Xbox, dus ik heb vierkantje knop 😜quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In je Inventory op het gewenste kledingstuk gaan staan en dan op vierkantje drukken, en dan verschijn al je looks, die je dan met kruisje selecteert.
De X inhouden, staat er ook bij als goed is. Transmog.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik speel op de Xbox, dus ik heb vierkantje knop 😜
De poachers zijn slecht maar je kan zelf wel vrolijk beesten vangen en verpatsen voor een hoop geldquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker schommel! Welkom
Ik heb 1 ding waar ik me aan erger in deze game en dat is dat m'n character na het slachten van wat poachers ineens denkt dat ze Gretha Thunberg is
"It's shameful what you've done to these beasts"
Ugh
Sommige challenges (zoals de landing pads, balonnen en die sterrenkijk plekjes) behelsen het complete aantal, van die Merlin Trials zijn er idd veel meer dan alleen die genoemd bij de challenges. Zo heb ik volgens de challenges alle Field Guides maar heb ik op de gehele map nog 20 te gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:53 schreef Starhopper het volgende:
Ik zit nu op 33 uur, level 32, en overal progress 67%. Klopt dit percentage wel? Als ik kijk naar wat ik allemaal nog moet doen is dat nog heel erg veel? Ik zit voor mijn gevoel nog echt niet ruim over de helft. Hoe berekenen ze dit?
Volgens de challenges moet ik bijvoorbeeld nog 7 merlin trials doen. Maar er staan nog 40+ merlin trials open.
Yay!!! Het is het zó waard.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:10 schreef schommelstoel het volgende:
Helaas moet je dat elke keer opnieuw doen als je nieuwe gear aantrekt. Dat is mijn punt van ergernis in deze game. De rest is echt top!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In je Inventory op het gewenste kledingstuk gaan staan en dan op vierkantje drukken, en dan verschijn al je looks, die je dan met kruisje selecteert.
Ja maar...De dame die ze koopt zorgt er voor dat ze bij goede eigenaren terecht komen. Is duidelijk uitgelegd in een dialoogquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De poachers zijn slecht maar je kan zelf wel vrolijk beesten vangen en verpatsen voor een hoop geld
Xbox en pc heeft geen exclusieve questquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:45 schreef streamjohan het volgende:
Kijken jullie ook elke dialoog? En op welke difficulty spelen jullie?
Ik normal en soms hard, en had bij die eerste towerboss even op easy gezetsorry no sorry
Ps5 exclusive quest? Heeft xbox er ook een?
Speel alles op normal...kijk wel bijna ieder dialoog...alhoewel ik met side quests wat lastiger vind dat op te brengenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:45 schreef streamjohan het volgende:
Kijken jullie ook elke dialoog? En op welke difficulty spelen jullie?
Ik normal en soms hard, en had bij die eerste towerboss even op easy gezetsorry no sorry
Ps5 exclusive quest? Heeft xbox er ook een?
Ja. Maar toch voelt het niet goedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:43 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ja maar...De dame die ze koopt zorgt er voor dat ze bij goede eigenaren terecht komen. Is duidelijk uitgelegd in een dialoog
Pfoe. Dan moet ik als ik klaar ben dus alles even nalopen. Ik vond die challenges juist wel makkelijk met het bijhouden. Blijkbaar heb je daar niet altijd wat aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Sommige challenges (zoals de landing pads, balonnen en die sterrenkijk plekjes) behelsen het complete aantal, van die Merlin Trials zijn er idd veel meer dan alleen die genoemd bij de challenges. Zo heb ik volgens de challenges alle Field Guides maar heb ik op de gehele map nog 20 te gaan
Die completion trophy is ook fucked trouwens, geeft aan dat ik nog maar 125 van alles heb maar zit daar al zó ver overheen
Tiramisu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |