Waarschijnlijk om niet overlevelled te raken en te makkelijk door het spel heen te gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:50 schreef Mazikeen het volgende:
Waarom willen jullie niet snel levelen?
maar de levels van de tegenstanders in de main quest levelen met je mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:54 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om niet overlevelled te raken en te makkelijk door het spel heen te gaan
Ben zelf bezig met het unlocken van Alohamora fase 2 en 3..want ik haat het dat ik niet alle deuren in kanof alle kisten kan openen
is dat zo?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
maar de levels van de tegenstanders in de main quest levelen met je mee.
Dat is wat mij verteld werd. Zou je op zich wel moeten merken als je speelt. als in de main quest de tegenstanders altijd rond je eigen level zijn.quote:
Baas stuk hout in de nek leggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:53 schreef Mazikeen het volgende:
godver wat duurt je werkdag lang als je zin hebt om een spel te spelen
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Baas stuk hout in de nek leggen.
Probleem opgelost
Linkje graagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Had een youtube filmpje gekeken met spoiler free 15 thing you need to know.
Geen spijt van gehad. Normaal kijk ik ze niet, maar omdat er spoiler free stond wwel gedaan. Die tip kwam daar ook uit, van de challenges.
quote:
Ik zorg er voor dat ik elke keer in the Room of Requirements startquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
Hebben jullie dat ook? Ben je ergens mee bezig, maar dan stop je of gaat tussendoor even naar hogwarts.
En dan wil je verder gaan en dan weet je niet meer wat je aan het doen was.
Dat heb ik straks dus, ben gisteravond gestopt, maar weet niet meer waar ik mee bezig was.
Het bevalt bij een ieder die hier post.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:48 schreef streamjohan het volgende:
Dus de game bevalt hoe ik het hier lees?
Misschien rare vergelijking, maar grafisch heeft het wat weg van Elden Ring, klopt dit? En is het makkelijker te spelen dan deze? Elden Ring lukt me gewoon niet, en ben niet echt een beginner (wel met soulsgames). Heb dat eerste grote paard verslagen, na weken, en nu? Geen idee.
Graphics van deze spreken me aan en die effecten van die spells ook. Heb wel alle films gezien maar geen echte grote HP fan.
Dat grote paard had je dan ook gewoon moeten negeren en een uur of 30 later terug komenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:48 schreef streamjohan het volgende:
Misschien rare vergelijking, maar grafisch heeft het wat weg van Elden Ring, klopt dit? En is het makkelijker te spelen dan deze? Elden Ring lukt me gewoon niet, en ben niet echt een beginner (wel met soulsgames). Heb dat eerste grote paard verslagen, na weken, en nu? Geen idee.
Graphics van deze spreken me aan en die effecten van die spells ook. Heb wel alle films gezien maar geen echte grote HP fan.
Kijk gewoon zelf https://www.twitch.tv/directory/game/Hogwarts%20Legacyquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:48 schreef streamjohan het volgende:
Allang gekeken, maar dat geeft me geen gameplay feeling, en er is geen demo beschikbaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kijk gewoon zelf https://www.twitch.tv/directory/game/Hogwarts%20Legacy
Ik speel op hard. Dus ik ben wel wat vaker dood gegaan hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Het bevalt bij een ieder die hier post.
Makkelijker dan Elden Ring, maar nog best uitdagend.Ik ben in Elden ring zooooo vaak dood gegaan...in Hogwarts 3x tot nu toe.
Zitten hier ook mensen die geen HP fan zijn en het erg naar hun zin hebben met de game
Elden ring vond ik geen fuck aanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:48 schreef streamjohan het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Elden ring vond ik geen fuck aan
Maar deze game
Had ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:47 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
man man man, waar kan die laatste nou zijn
Jaja, je hebt gewoon een anonieme dreigbrief gestuurd zodat ie af zou zeggenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:18 schreef Mazikeen het volgende:
Sportmaatje belde af
1,5 uur eerder gamen
Misschien die spreuk maar eens gebruiken in het Oekraïne topicquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:31 schreef cherrycoke het volgende:
Imperio op grote trollen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Main quest
complete
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:14 schreef cherrycoke het volgende:
En dan is het helemaal over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Main quest
complete![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ssstttrquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jaja, je hebt gewoon een anonieme dreigbrief gestuurd zodat ie af zou zeggen
Daarna kan je je field guide completen voor 100%,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Daarna kan je je field guide completen voor 100%,Oeh gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je de quests van medeleerlingen ook nog doen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oeh gelukkig maarKan je de quests van medeleerlingen ook nog doen?
Random enemy buiten Hogwarts?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet wat dodge rolls doen voordat ik aan de Dark Arts assignment kan beginnen. Waar kan ik meer gevechten vinden, behalve duel quest? De duel quest heb ik al volledig gedaan.
Dan maar Hogsmeade een bezoekje brengenquote:
Beter! Dan hoef ik niet bang te zijn dat ik per ongeluk de boel afrondquote:
Ja ik op normal...maar Elden Ring is wel even iets anders...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:22 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik speel op hard. Dus ik ben wel wat vaker dood gegaan haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |