SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel op de Xbox, dus ik heb vierkantje knop 😜quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In je Inventory op het gewenste kledingstuk gaan staan en dan op vierkantje drukken, en dan verschijn al je looks, die je dan met kruisje selecteert.
De X inhouden, staat er ook bij als goed is. Transmog.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik speel op de Xbox, dus ik heb vierkantje knop 😜
De poachers zijn slecht maar je kan zelf wel vrolijk beesten vangen en verpatsen voor een hoop geldquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker schommel! Welkom
Ik heb 1 ding waar ik me aan erger in deze game en dat is dat m'n character na het slachten van wat poachers ineens denkt dat ze Gretha Thunberg is
"It's shameful what you've done to these beasts"
Ugh
Sommige challenges (zoals de landing pads, balonnen en die sterrenkijk plekjes) behelsen het complete aantal, van die Merlin Trials zijn er idd veel meer dan alleen die genoemd bij de challenges. Zo heb ik volgens de challenges alle Field Guides maar heb ik op de gehele map nog 20 te gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:53 schreef Starhopper het volgende:
Ik zit nu op 33 uur, level 32, en overal progress 67%. Klopt dit percentage wel? Als ik kijk naar wat ik allemaal nog moet doen is dat nog heel erg veel? Ik zit voor mijn gevoel nog echt niet ruim over de helft. Hoe berekenen ze dit?
Volgens de challenges moet ik bijvoorbeeld nog 7 merlin trials doen. Maar er staan nog 40+ merlin trials open.
Yay!!! Het is het zó waard.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:10 schreef schommelstoel het volgende:
Hogwarts legacy net gekocht en morgen komt de PS5 binnen![]()
Zit er veel of überhaupt verschil in gameplay qua welke House je komt/kiest?
Helaas moet je dat elke keer opnieuw doen als je nieuwe gear aantrekt. Dat is mijn punt van ergernis in deze game. De rest is echt top!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In je Inventory op het gewenste kledingstuk gaan staan en dan op vierkantje drukken, en dan verschijn al je looks, die je dan met kruisje selecteert.
Ja maar...De dame die ze koopt zorgt er voor dat ze bij goede eigenaren terecht komen. Is duidelijk uitgelegd in een dialoogquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De poachers zijn slecht maar je kan zelf wel vrolijk beesten vangen en verpatsen voor een hoop geld
Xbox en pc heeft geen exclusieve questquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:45 schreef streamjohan het volgende:
Kijken jullie ook elke dialoog? En op welke difficulty spelen jullie?
Ik normal en soms hard, en had bij die eerste towerboss even op easy gezetsorry no sorry
Ps5 exclusive quest? Heeft xbox er ook een?
Speel alles op normal...kijk wel bijna ieder dialoog...alhoewel ik met side quests wat lastiger vind dat op te brengenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:45 schreef streamjohan het volgende:
Kijken jullie ook elke dialoog? En op welke difficulty spelen jullie?
Ik normal en soms hard, en had bij die eerste towerboss even op easy gezetsorry no sorry
Ps5 exclusive quest? Heeft xbox er ook een?
Ja. Maar toch voelt het niet goedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:43 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ja maar...De dame die ze koopt zorgt er voor dat ze bij goede eigenaren terecht komen. Is duidelijk uitgelegd in een dialoog
Pfoe. Dan moet ik als ik klaar ben dus alles even nalopen. Ik vond die challenges juist wel makkelijk met het bijhouden. Blijkbaar heb je daar niet altijd wat aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Sommige challenges (zoals de landing pads, balonnen en die sterrenkijk plekjes) behelsen het complete aantal, van die Merlin Trials zijn er idd veel meer dan alleen die genoemd bij de challenges. Zo heb ik volgens de challenges alle Field Guides maar heb ik op de gehele map nog 20 te gaan
Die completion trophy is ook fucked trouwens, geeft aan dat ik nog maar 125 van alles heb maar zit daar al zó ver overheen
Tiramisu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |