Dat is toch morgen?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:46 schreef Arizona het volgende:
New Mexico kwam net aanzetten met een doosje bonbons voor Valentijnsdag voor mij![]()
![]()
Nu ben ik heel blij want hij was super-attent (lees: ik zei vanmorgen toen hij vroeg waarom zo weinig van zijn collega's online waren, dat die mensen wel druk zouden zijn met een Valentijnskado regelen voor hun geliefde en hij heeft de hint opgepikt) én ik hou heel erg van bonbons!
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:31 schreef ijs_beer het volgende:
Stemwijzer Noord-Brabant maar ingevuld.
1) 50 plus. 70%
Ik had ook 50+ bovenaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oh sorryquote:Op maandag 13 februari 2023 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verpest het nou niet
Het was HEEL romantisch!
Lewis of de musical?quote:
Die van mij ook niet. Maar ik zie wel veel reclame voor de BoerenBurgerBewegingquote:Op maandag 13 februari 2023 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor mijn provincie is er nog geen stemwijzer.
Nee daarom, heerlijke stabiliteitquote:Op maandag 13 februari 2023 19:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Aan de andere kant: met Rita als partijleider hadden we niet al 12 jaar dezelfde premier gehad
Ja, dat zal het zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
En toch blijf je terugkomen. Ik denk dat we hier een soort co-dependence situatie hebben.
Ships geregeld dus, dan nog oppassen voor de gunsquote:
Dat was zó'n carcrash geworden, dat we daarna nooit meer wat van de PVV zouden hebben gehoord!quote:Op maandag 13 februari 2023 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee nu hebben we premier Wilders moeten missen
Oh ja, nou bedankt Ritaquote:Op maandag 13 februari 2023 20:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat was zó'n carcrash geworden, dat we daarna nooit meer wat van de PVV zouden hebben gehoord!
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Mental images razen door m'n hoofd nu.
Ennn dat was het, je kunt de beelden weer loslaten, Straanquote:
Nee dat gaat helaas niet meer lukken Ari! Die zitten op m'n netvlies nou.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ennn dat was het, je kunt de beelden weer loslaten, Straan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |