Daarna de opbaring ?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:19 schreef Senn88 het volgende:
Tijd voor een warme douche en balseming
lekker man, stukje DRTquote:Op maandag 13 februari 2023 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh alleen nog wachten op een dozenschuiver die tussen 20:30 ebn 22:30 komt. Hoop dat ie opschiet, wil eigenlijk wel naar bed
Moet je toch niet aan denken.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Leuke wandeling gemaakt in de schemering met Gergi. 2 vosjes en een hert gezien, schaapjes geaaid..En de eigenaar van een stukje bos tegengekomen, die een half uur uitleg heeft staan geven over de bomen en dieren in zijn stukje bos
Bruno, 72, komt blijkbaar 3-4x per week z'n stukje bos en al z'n vogelhuisjes onderhouden tot zonsondergang. Hij zei dat z'n schoonvader dat ook heeft gedaan tot z'n 97e
O ja en z'n verhaal duurde zo lang dat we in het donker terug moesten lopen.
Hoezo moet je niet aan denken? Lijkt me heerlijk, als gepensioneerde lekker de hele dag buiten bezig zijnquote:Op maandag 13 februari 2023 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken.
Mijn maat ook, verzorgde zijn demente moeder, woont al 15 jaar alleen hele dagen te poetsen in een oud huis. Nu naar een verzorgingstehuis en de shovel is al besteld
Nee joh, zinloos. En vaak doen ze dat om de verplichting van een ander op te volgen “die dat ook altijd maar deed”quote:Op maandag 13 februari 2023 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo moet je niet aan denken? Lijkt me heerlijk, als gepensioneerde lekker de hele dag buiten bezig zijn
Zo hip ben ik nietquote:Op maandag 13 februari 2023 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
https://www.ensie.nl/woordenboek-van-populair-taalgebruik/libie
Ja eh..quote:
Piept hij niet?quote:Op maandag 13 februari 2023 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit nog een was in de wasmachine![]()
Nu moet ik de wasmachine in de gaten houden
Ja, 1 of 2 keer, maar ik heb een wasmachine -jingle nodig.quote:
Ik zou best Bruno kunnen zijnquote:Op maandag 13 februari 2023 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Mmm, dat lijkt allemaal leuk en relaxed als je eigenlijk een te druk en gehaast leventje hebt maar na vogelhuisje 50.000 zou ik wel de neiging krijgen om aan een handgranaat te likken.
Die van mij blijft aan de gang met piepenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 1 of 2 keer, maar ik heb een wasmachine -jingle nodig.
Oke, dat is misschien ook wel wat irritantquote:Op maandag 13 februari 2023 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij blijft aan de gang met piepen
Eeuwenlang zomaar bestaan, als een oude eik, met slechts de herhaling van de voorgaande 700 seizoenen als afwisseling of een hond die tegen je aan pist, ik denk dat je dan wel een beetje weemoedig naar dat verliefde stelletje staart met troebele bomenogen dat hartjes in je stam aan het kerven is.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best Bruno kunnen zijn
Ja ik zie jou dat ook wel doenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best Bruno kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |