Soms wil ik te snel praten of mijn hoofd denkt dat het een goed idee is om verschillende woorden samen te voegen.quote:
quote:
Dat heb ik ook regelmatigquote:Op maandag 13 februari 2023 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms wil ik te snel praten of mijn hoofd denkt dat het een goed idee is om verschillende woorden samen te voegen.
Dat komt er dan best raar uit, maar over het algemeen lukt het praten wel
Nog een kies?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit iets tussen mijn kiezen![]()
![]()
Tandvleesquote:Op maandag 13 februari 2023 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit iets tussen mijn kiezen![]()
![]()
quote:
Bijdehandjes gegeten?quote:
Nee moet nog bedenken wat ik ga eten, vanmiddag al mijn avondmaaltje opgegetenquote:
Is dat dan van: oh, ik heb honger, laat ik mijn avondeten in de middag maar opeten?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee moet nog bedenken wat ik ga eten, vanmiddag al mijn avondmaaltje opgegeten
Nee meer een beetje verstandig, lang stuk gelopen en ook nog driekwartier met een onhandige zware doos van de progoedkoop gelopenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat dan van: oh, ik heb honger, laat ik mijn avondeten in de middag maar opeten?
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meer een beetje verstandig, lang stuk gelopen en ook nog driekwartier met een onhandige zware doos van de progoedkoop gelopen
Boterham dan.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee moet nog bedenken wat ik ga eten, vanmiddag al mijn avondmaaltje opgegeten
Appeltaart met slagroom.quote:
Nee, ik kwam er niet uit. Dat heb ik wel vaker als ik iets wil kopen. Zelfs als het om een paar sokken gaatquote:Op maandag 13 februari 2023 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Budapestenaar was het nog gelukt met de slowcooker eigenlijk?
Lidl heeft er nu eentje in de aanbieding
Whehe, soms herkenbaar en soms yolo kopennnnnquote:Op maandag 13 februari 2023 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er niet uit. Dat heb ik wel vaker als ik iets wil kopen. Zelfs als het om een paar sokken gaat
Denk even wat pitaatjes in het broodrooster mikkenquote:
Met ka.. oh wacht.. jij bent hetquote:Op maandag 13 februari 2023 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk even wat pitaatjes in het broodrooster mikken
Moet nu ook even op de budabankrekening letten. Dure maandenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe, soms herkenbaar en soms yolo kopennnnn
Ik heb laatst kibbensoep in de slowcooker gemaakt. Echt een ideaal apparaat
Wat eet je daar dan op?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk even wat pitaatjes in het broodrooster mikken
Taaie libiequote:Op maandag 13 februari 2023 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet nu ook even op de budabankrekening letten. Dure maanden
Denk wel dat 4E kan koken hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n slowcooker is toch voor huisvrouwen die niet kunnen koken?
quote:
Nee, mag nietquote:Op maandag 13 februari 2023 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet nu ook even op de budabankrekening letten. Dure maanden
Spareribssoepquote:Op maandag 13 februari 2023 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Kun je heel goed spare ribs 80 uur in koken.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Kaas met mayonaisequote:
Jesse?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben hier onze eigen Trudeau.
In Foqueville?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben hier onze eigen Trudeau.
Smeriequote:
Je hebt een cursus op het werk gehad, “omgaan met mensen”?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Wat ben ik toch zo blij dat jij er bent vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |