Daarna de opbaring ?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:19 schreef Senn88 het volgende:
Tijd voor een warme douche en balseming
lekker man, stukje DRTquote:Op maandag 13 februari 2023 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh alleen nog wachten op een dozenschuiver die tussen 20:30 ebn 22:30 komt. Hoop dat ie opschiet, wil eigenlijk wel naar bed
Moet je toch niet aan denken.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Leuke wandeling gemaakt in de schemering met Gergi. 2 vosjes en een hert gezien, schaapjes geaaid..En de eigenaar van een stukje bos tegengekomen, die een half uur uitleg heeft staan geven over de bomen en dieren in zijn stukje bos
Bruno, 72, komt blijkbaar 3-4x per week z'n stukje bos en al z'n vogelhuisjes onderhouden tot zonsondergang. Hij zei dat z'n schoonvader dat ook heeft gedaan tot z'n 97e
O ja en z'n verhaal duurde zo lang dat we in het donker terug moesten lopen.
Hoezo moet je niet aan denken? Lijkt me heerlijk, als gepensioneerde lekker de hele dag buiten bezig zijnquote:Op maandag 13 februari 2023 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken.
Mijn maat ook, verzorgde zijn demente moeder, woont al 15 jaar alleen hele dagen te poetsen in een oud huis. Nu naar een verzorgingstehuis en de shovel is al besteld
Nee joh, zinloos. En vaak doen ze dat om de verplichting van een ander op te volgen “die dat ook altijd maar deed”quote:Op maandag 13 februari 2023 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo moet je niet aan denken? Lijkt me heerlijk, als gepensioneerde lekker de hele dag buiten bezig zijn
Zo hip ben ik nietquote:Op maandag 13 februari 2023 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
https://www.ensie.nl/woordenboek-van-populair-taalgebruik/libie
Ja eh..quote:
Piept hij niet?quote:Op maandag 13 februari 2023 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit nog een was in de wasmachine![]()
Nu moet ik de wasmachine in de gaten houden
Ja, 1 of 2 keer, maar ik heb een wasmachine -jingle nodig.quote:
Ik zou best Bruno kunnen zijnquote:Op maandag 13 februari 2023 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Mmm, dat lijkt allemaal leuk en relaxed als je eigenlijk een te druk en gehaast leventje hebt maar na vogelhuisje 50.000 zou ik wel de neiging krijgen om aan een handgranaat te likken.
Die van mij blijft aan de gang met piepenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 1 of 2 keer, maar ik heb een wasmachine -jingle nodig.
Oke, dat is misschien ook wel wat irritantquote:Op maandag 13 februari 2023 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij blijft aan de gang met piepen
Eeuwenlang zomaar bestaan, als een oude eik, met slechts de herhaling van de voorgaande 700 seizoenen als afwisseling of een hond die tegen je aan pist, ik denk dat je dan wel een beetje weemoedig naar dat verliefde stelletje staart met troebele bomenogen dat hartjes in je stam aan het kerven is.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best Bruno kunnen zijn
Ja ik zie jou dat ook wel doenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best Bruno kunnen zijn
Tegen die tijd vind je backgammon veel leuker dan vrouwen, toetjes ook en natuurdocumentaires en kaarten, hele dagen staren naar rail away, zo zit de natuur (gelukkig) in elkaar.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Van die oudjes die elkaar opzoeken in een warm land die dan de hele dag backgamon spelen in het park. Maar stiekem de hele dag naar vrouwen loeren, dat lijkt me wel wat.
Je doet toch ook andere dingen dan alleen in je bos werkenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Mmm, dat lijkt allemaal leuk en relaxed als je eigenlijk een te druk en gehaast leventje hebt maar na vogelhuisje 50.000 zou ik wel de neiging krijgen om aan een handgranaat te likken.
Aawwwquote:Op maandag 13 februari 2023 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeuwenlang zomaar bestaan, als een oude eik, met slechts de herhaling van de voorgaande 700 seizoenen als afwisseling of een hond die tegen je aan pist, ik denk dat je dan wel een beetje weemoedig naar dat verliefde stelletje staart met troebele bomenogen dat hartjes in je stam aan het kerven is.
Backgammon en petanque?quote:Op maandag 13 februari 2023 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je doet toch ook andere dingen dan alleen in je bos werken
Ik betwijfel dat ik ooit de schoonheid van vrouwen minder ga waarderen.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd vind je backgammon veel leuker dan vrouwen, toetjes ook en natuurdocumentaires en kaarten, hele dagen staren naar rail away, zo zit de natuur (gelukkig) in elkaar.
Had hij dan met zijn kunstbeen op de bar moeten gaan dansen en alle vrouwen zonder tanden na moeten fluiten?quote:Op maandag 13 februari 2023 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik weet nog mijn oude buren toen we echt buiten de rand vh dorp woonden, altijd druk met de tuin en moestuin.
Dat was geen ontspanning, dat MOEST onderhouden worden. De laatste maanden van zijn leven nog met een kunstbeen achter die grasmaaier:
Uiteindelijk overleden, een nieuwe stel koopt die grond, met 3 dagen staat er geen steen meer en een paar maanden later een nieuwe villa met nieuwe tuin.
Waar was je dan mee bezig?
Nou ja bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 februari 2023 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had hij dan met zijn kunstbeen op de bar moeten gaan dansen en alle vrouwen zonder tanden na moeten fluiten?
Mijn tante was zo'n wilde merrie, altijd goed eruit gezien, leuke vlotte rijke en speelse feestkerel op de kop getikt, gezinnetje gesticht maar vooral minimaal vijf dagen in de week gefeest, gedanst, gelachen, gevreten, gevreeën en gezopen, tot ze een tikje verlepte en in een depressie raakte omdat ze geen sjans meer kreeg van het allerjongste mansvolk, gevolg zware depressie en uit het leven gestapt op haar 52e omdat het leven net wat minder bruisend driegde te geraken, simpele domme kut toch?quote:
Vrouwen in kansarm trainingspak zijn net zo aantrekkelijk als natte champignons.quote:
Dan klinkt tevreden zijn met vogelhuisjes checken in het bos zo slecht nog niet toch..quote:Op maandag 13 februari 2023 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn tante was zo'n wilde merrie, altijd goed eruit gezien, leuke vlotte rijke en speelse feestkerel op de kop getikt, gezinnetje gesticht maar vooral minimaal vijf dagen in de week gefeest, gedanst, gelachen, gevreten, gevreeën en gezopen, tot ze een tikje verlepte en in een depressie raakte omdat ze geen sjans meer kreeg van het allerjongste mansvolk, gevolg zware depressie en uit het leven gestapt op haar 52e omdat het leven net wat minder bruisend driegde te geraken, simpele domme kut toch?
Zo is het maar netquote:Op maandag 13 februari 2023 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan klinkt tevreden zijn met vogelhuisjes checken in het bos zo slecht nog niet toch..
Nou je moet wel vrede hebben met je ouderdom en de voordelen daarvan omarmen ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn tante was zo'n wilde merrie, altijd goed eruit gezien, leuke vlotte rijke en speelse feestkerel op de kop getikt, gezinnetje gesticht maar vooral minimaal vijf dagen in de week gefeest, gedanst, gelachen, gevreten, gevreeën en gezopen, tot ze een tikje verlepte en in een depressie raakte omdat ze geen sjans meer kreeg van het allerjongste mansvolk, gevolg zware depressie en uit het leven gestapt op haar 52e omdat het leven net wat minder bruisend driegde te geraken, simpele domme kut toch?
Eensquote:Op maandag 13 februari 2023 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen in kansarm trainingspak zijn net zo aantrekkelijk als natte champignons.
Ergens in het midden is het wel fijn en veilig en goed vertoeven, kun je af en toe links of rechts om het hoekje kijken en dan snel terug rennen naar je eigen plekje.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan klinkt tevreden zijn met vogelhuisjes checken in het bos zo slecht nog niet toch..
Wie weet is Bruno elke dag wel supergeiriteed dat ie ie hoerenhuisjes nu weer moet schoonmaken omdat die godvwrsomse vogels zoveel schijtenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet veel beter.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eens
Maar het gaat om de muziek
Klinkt lekkerquote:Op maandag 13 februari 2023 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eens
Maar het gaat om de muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |