SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee was ook ibuprofen. Waarom kan dat niet dan. De tandarts heeft het ook mee gegeven.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat je dat gisteren wel gebruikte? Anders morgen er naar op zoek gaan, en misschien weer naar de tandarts
Ohja kan wel, vind zelf paracetamol beter werken bij kiespijn. Maar je zou ze ook allebei kunnen nemen, dan versterken ze elkaarquote:Op maandag 13 februari 2023 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee was ook ibuprofen. Waarom kan dat niet dan. De tandarts heeft het ook mee gegeven.
Ja dat kan niet want heb geen paracetamolquote:Op maandag 13 februari 2023 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja kan wel, vind zelf paracetamol beter werken bij kiespijn. Maar je zou ze ook allebei kunnen nemen, dan versterken ze elkaar
Nee voor nu niet, maar voor morgen dan als het nog niet weg isquote:Op maandag 13 februari 2023 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat kan niet want heb geen paracetamol
Zo'n 4e pil zal wel niet zoveel effect hebben dan. Denk dat de pijn 30 min weg is geweestquote:Op maandag 13 februari 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee voor nu niet, maar voor morgen dan als het nog niet weg is
Ja hoiquote:
Nee dat is ook veel te veel, krijg je alleen maar last van je maag vanquote:Op maandag 13 februari 2023 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo'n 4e pil zal wel niet zoveel effect hebben dan. Denk dat de pijn 30 min weg is geweest
Nou oké. Lekker dan.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is ook veel te veel, krijg je alleen maar last van je maag van
Mja, wel kak dat je zoveel last hebt.quote:
Kopje Earl Grey dan maarquote:
We hebben net besproken dat het vrijdag regent en dat jij en Wattenschijfje pluutjes en een snorkel moeten dragenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben net besproken dat het vrijdag regent en dat jij en Wattenschijfje pluutjes en een snorkel moeten dragen
Welke paaseitjes heb jij?quote:
Aaawwwquote:Op maandag 13 februari 2023 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zal Wattenschijfje leuk vinden.
Zal van die rode regenlaarsjes voor haar kopen
Nog geen. Maar ik ga straks nog even naar AH. De witte eitjes met framboos cheesecake zijn heerlie de peerliequote:Op maandag 13 februari 2023 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke paaseitjes heb jij?
Ik ben 2x voorbij een schap met paaseitjes gelopen
Zijn ook mijn favoriet jammer van die kcalquote:Op maandag 13 februari 2023 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog geen. Maar ik ga straks nog even naar AH. De witte eitjes met framboos cheesecake zijn heerlie de peerlie
Dat was het vandaag sowieso al niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:45 schreef dud0r het volgende:
Zonder de zon is het geen T-shirt weer meer
APPELTAART MET SLAGROOMquote:Op maandag 13 februari 2023 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog geen. Maar ik ga straks nog even naar AH. De witte eitjes met framboos cheesecake zijn heerlie de peerlie
Dat wil ik vrijdag.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
APPELTAART MET SLAGROOM![]()
@:LTVDK
Hoop dat die een zakje koopt waarbij de folietjes aan de eitjes zijn vastgeplakt en die 5 minuten per eitje aan het kutten en vloeken is om het er af te krijgenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
APPELTAART MET SLAGROOM![]()
@:LTVDK
Ja, ik durf het je niet te beloven.quote:
Ook de beste wensen van LT.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop dat die een zakje koopt waarbij de folietjes aan de eitjes zijn vastgeplakt en die 5 minuten per eitje aan het kutten en vloeken is om het er af te krijgen
Ja moet die maar normaal praten hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook de beste wensen van LT.
Grmbl en ik zijn het niet met je uitspraak eensquote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was het vandaag sowieso al niet.
Ik doe een gokje, dat geen enkele SC-er hier, normaal kan pratenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet die maar normaal praten hoor
Vanwege het weer?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik durf het je niet te beloven.
Nou zegquote:Op maandag 13 februari 2023 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop dat die een zakje koopt waarbij de folietjes aan de eitjes zijn vastgeplakt en die 5 minuten per eitje aan het kutten en vloeken is om het er af te krijgen
In de pauze was het wel te warm voor een jas.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Grmbl en ik zijn het niet met je uitspraak eens
Uhh, nee, vanwege de onbekende voorraadbeheerkwaliteiten van de plaatselijke horecaquote:
Om post te bezorgen was het prima weer.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Grmbl en ik zijn het niet met je uitspraak eens
ligt er maar net aan wat je normaal noemtquote:Op maandag 13 februari 2023 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe een gokje, dat geen enkele SC-er hier, normaal kan praten
Ja, ik vertrouw Ria ook niet zoquote:Op maandag 13 februari 2023 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhh, nee, vanwege de onbekende voorraadbeheerkwaliteiten van de plaatselijke horeca
In het echt maak ik veel minder matige woordgrapjesquote:Op maandag 13 februari 2023 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nu onaardig om iets over Limburgs te zeggenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat je normaal noemt
Ja, normaal is ook maar het gemiddelde van raar.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat je normaal noemt
Ik ben het gewend..quote:Op maandag 13 februari 2023 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het nu onaardig om iets over Limburgs te zeggen
Alsof jij daar zo'n moeite mee hebt.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het nu onaardig om iets over Limburgs te zeggen
KruimelRIAquote:Op maandag 13 februari 2023 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vertrouw Ria ook niet zo
Gaat prima hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.. ik stelde je voor als een moppentapperquote:Op maandag 13 februari 2023 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het echt maak ik veel minder matige woordgrapjes
Stiekem ben ik niet zo gemeen hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof jij daar zo'n moeite mee hebt.
Soms wil ik te snel praten of mijn hoofd denkt dat het een goed idee is om verschillende woorden samen te voegen.quote:
quote:
Dat heb ik ook regelmatigquote:Op maandag 13 februari 2023 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms wil ik te snel praten of mijn hoofd denkt dat het een goed idee is om verschillende woorden samen te voegen.
Dat komt er dan best raar uit, maar over het algemeen lukt het praten wel
Nog een kies?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit iets tussen mijn kiezen![]()
![]()
Tandvleesquote:Op maandag 13 februari 2023 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit iets tussen mijn kiezen![]()
![]()
quote:
Bijdehandjes gegeten?quote:
Nee moet nog bedenken wat ik ga eten, vanmiddag al mijn avondmaaltje opgegetenquote:
Is dat dan van: oh, ik heb honger, laat ik mijn avondeten in de middag maar opeten?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee moet nog bedenken wat ik ga eten, vanmiddag al mijn avondmaaltje opgegeten
Nee meer een beetje verstandig, lang stuk gelopen en ook nog driekwartier met een onhandige zware doos van de progoedkoop gelopenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat dan van: oh, ik heb honger, laat ik mijn avondeten in de middag maar opeten?
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meer een beetje verstandig, lang stuk gelopen en ook nog driekwartier met een onhandige zware doos van de progoedkoop gelopen
Boterham dan.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee moet nog bedenken wat ik ga eten, vanmiddag al mijn avondmaaltje opgegeten
Appeltaart met slagroom.quote:
Nee, ik kwam er niet uit. Dat heb ik wel vaker als ik iets wil kopen. Zelfs als het om een paar sokken gaatquote:Op maandag 13 februari 2023 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Budapestenaar was het nog gelukt met de slowcooker eigenlijk?
Lidl heeft er nu eentje in de aanbieding
Whehe, soms herkenbaar en soms yolo kopennnnnquote:Op maandag 13 februari 2023 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er niet uit. Dat heb ik wel vaker als ik iets wil kopen. Zelfs als het om een paar sokken gaat
Denk even wat pitaatjes in het broodrooster mikkenquote:
Met ka.. oh wacht.. jij bent hetquote:Op maandag 13 februari 2023 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk even wat pitaatjes in het broodrooster mikken
Moet nu ook even op de budabankrekening letten. Dure maandenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe, soms herkenbaar en soms yolo kopennnnn
Ik heb laatst kibbensoep in de slowcooker gemaakt. Echt een ideaal apparaat
Wat eet je daar dan op?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk even wat pitaatjes in het broodrooster mikken
Taaie libiequote:Op maandag 13 februari 2023 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet nu ook even op de budabankrekening letten. Dure maanden
Denk wel dat 4E kan koken hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n slowcooker is toch voor huisvrouwen die niet kunnen koken?
quote:
Nee, mag nietquote:Op maandag 13 februari 2023 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet nu ook even op de budabankrekening letten. Dure maanden
Spareribssoepquote:Op maandag 13 februari 2023 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Kun je heel goed spare ribs 80 uur in koken.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Kaas met mayonaisequote:
Jesse?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben hier onze eigen Trudeau.
In Foqueville?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben hier onze eigen Trudeau.
Smeriequote:
Je hebt een cursus op het werk gehad, “omgaan met mensen”?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Wat ben ik toch zo blij dat jij er bent vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |