APPELTAART MET SLAGROOMquote:Op maandag 13 februari 2023 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog geen. Maar ik ga straks nog even naar AH. De witte eitjes met framboos cheesecake zijn heerlie de peerlie
Dat wil ik vrijdag.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
APPELTAART MET SLAGROOM![]()
@:LTVDK
Hoop dat die een zakje koopt waarbij de folietjes aan de eitjes zijn vastgeplakt en die 5 minuten per eitje aan het kutten en vloeken is om het er af te krijgenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
APPELTAART MET SLAGROOM![]()
@:LTVDK
Ja, ik durf het je niet te beloven.quote:
Ook de beste wensen van LT.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop dat die een zakje koopt waarbij de folietjes aan de eitjes zijn vastgeplakt en die 5 minuten per eitje aan het kutten en vloeken is om het er af te krijgen
Ja moet die maar normaal praten hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook de beste wensen van LT.
Grmbl en ik zijn het niet met je uitspraak eensquote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was het vandaag sowieso al niet.
Ik doe een gokje, dat geen enkele SC-er hier, normaal kan pratenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet die maar normaal praten hoor
Vanwege het weer?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik durf het je niet te beloven.
Nou zegquote:Op maandag 13 februari 2023 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop dat die een zakje koopt waarbij de folietjes aan de eitjes zijn vastgeplakt en die 5 minuten per eitje aan het kutten en vloeken is om het er af te krijgen
In de pauze was het wel te warm voor een jas.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Grmbl en ik zijn het niet met je uitspraak eens
Uhh, nee, vanwege de onbekende voorraadbeheerkwaliteiten van de plaatselijke horecaquote:
Om post te bezorgen was het prima weer.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Grmbl en ik zijn het niet met je uitspraak eens
ligt er maar net aan wat je normaal noemtquote:Op maandag 13 februari 2023 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe een gokje, dat geen enkele SC-er hier, normaal kan praten
Ja, ik vertrouw Ria ook niet zoquote:Op maandag 13 februari 2023 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhh, nee, vanwege de onbekende voorraadbeheerkwaliteiten van de plaatselijke horeca
In het echt maak ik veel minder matige woordgrapjesquote:Op maandag 13 februari 2023 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nu onaardig om iets over Limburgs te zeggenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat je normaal noemt
Ja, normaal is ook maar het gemiddelde van raar.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat je normaal noemt
Ik ben het gewend..quote:Op maandag 13 februari 2023 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het nu onaardig om iets over Limburgs te zeggen
Alsof jij daar zo'n moeite mee hebt.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het nu onaardig om iets over Limburgs te zeggen
KruimelRIAquote:Op maandag 13 februari 2023 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vertrouw Ria ook niet zo
Gaat prima hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.. ik stelde je voor als een moppentapperquote:Op maandag 13 februari 2023 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het echt maak ik veel minder matige woordgrapjes
Stiekem ben ik niet zo gemeen hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof jij daar zo'n moeite mee hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |