quote:Op maandag 13 februari 2023 00:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen maar voor Rihanna
Bij iedere ingooi een commercial?quote:Op maandag 13 februari 2023 00:59 schreef raptorix het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we de eredivisie ook in dit format moeten spelen, hoe vet is dat
Zuivere speeltijd zou al een hoop schelenquote:Op maandag 13 februari 2023 00:59 schreef raptorix het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we de eredivisie ook in dit format moeten spelen, hoe vet is dat
Divisies en dan playoffs?quote:Op maandag 13 februari 2023 00:59 schreef raptorix het volgende:
Nee gewoon een finale om het kampioenschap tussen 1 en 2quote:Op maandag 13 februari 2023 00:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zuivere speeltijd zou al een hoop schelen
Weet niet waar jij kijkt. Maar je loopt voor op mij (gamepass)quote:
Dit gaat een lange wedstrijd worden zo. Straks hebben ze geen commercials meer overquote:
Met Helene Fischer als halftime show?quote:Op maandag 13 februari 2023 00:59 schreef raptorix het volgende:
Inhakend op dat, gaat FOK eindelijk eens niet op zwart tijdens de SB?quote:Op maandag 13 februari 2023 01:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit gaat een lange wedstrijd worden zo. Straks hebben ze geen commercials meer over
Yup! Geen downtime meerquote:Op maandag 13 februari 2023 01:03 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Inhakend op dat, gaat FOK eindelijk eens de niet op zwart tijdens de SB?
Ik kijk espn op open kanaal.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:02 schreef Attitude het volgende:
[..]
Jij bent sneller, mijn stream loopt iets achter zo te zien
Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om seconde of 20-30 te wachten met posten van scores en turnoversquote:
Pas op ik ben groot fan van Helene, nu ben ik ook een nicht dus das niet heel vreemdquote:Op maandag 13 februari 2023 01:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Met Helene Fischer als halftime show?
Ik ben voor. Echte playoffs voor de top 6quote:Op maandag 13 februari 2023 01:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee gewoon een finale om het kampioenschap tussen 1 en 2
WHAT!!!!!quote:
De voetbalfans niet iigquote:Op maandag 13 februari 2023 01:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pas op ik ben groot fan van Helene, nu ben ik ook een nicht dus das niet heel vreemd
Volgens mij was dit de eerste, alleen een twijfelachtige vanwege een gele tandbeschermerquote:Op maandag 13 februari 2023 01:07 schreef bambino het volgende:
First penalty helemaal vergeten. Dat was KC toch in 1e drive Philly
Ja , stonden in de neutral zonequote:Op maandag 13 februari 2023 01:07 schreef bambino het volgende:
First penalty helemaal vergeten. Dat was KC toch in 1e drive Philly
Nee was sowieso al eerder flag. Dacht KC in eerste drivequote:Op maandag 13 februari 2023 01:09 schreef RudyL het volgende:
[..]
Volgens mij was dit de eerste, alleen een twijfelachtige vanwege een gele tandbeschermer
Die was declined, telt die dan?quote:Op maandag 13 februari 2023 01:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee was sowieso al eerder flag. Dacht KC in eerste drive
Hebben de Belgjes niet zoiets?quote:Op maandag 13 februari 2023 01:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee gewoon een finale om het kampioenschap tussen 1 en 2
Ik verlaat het topic wel. Veel plezier verder. 👍quote:Op maandag 13 februari 2023 01:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om seconde of 20-30 te wachten met posten van scores en turnovers
Het was de eerste penalty. Dus ik denk t.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die was declined, telt die dan?
Dat was die offside op de goal line met de TD, maar dus declined.
Dat hoeft natuurlijk ook weer nietquote:Op maandag 13 februari 2023 01:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik verlaat het topic wel. Veel plezier verder. 👍
Nee zijn broer zij dat het een sukkel wasquote:Op maandag 13 februari 2023 01:14 schreef Evenstar het volgende:
Heeft niemand tegens de Eagles vertelt dat Kelce een goede speler is?
quote:Op maandag 13 februari 2023 01:16 schreef superniger het volgende:
Paalgod.
*gepost met 30 seconden vertraging
Zijquote:Op maandag 13 februari 2023 01:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee zijn broer zij dat het een sukkel was
Whoopsquote:
Ja. Afschuwelijkquote:Op maandag 13 februari 2023 01:18 schreef Tweek het volgende:
God wat vind ik die coach van de Eagles vervelend.
Buiten Me, Myself and I uit de jaren 80 hebben die geen hits gescoord?quote:Op maandag 13 februari 2023 01:20 schreef Attitude het volgende:
Beetje off topic, maar voor wie De La Soul kennen ( hip hop groep ) , ik lees net dat Trugoy the Dove overleden is.... aaii.. vind De La Soul lekker nummers maken
Buddy, Saturdays , Ring Ring Ringquote:
Zeer matigquote:Op maandag 13 februari 2023 01:28 schreef raptorix het volgende:
Ligt het aan mij, maar was dit matig verdedigt?
Oh er zijn meer mensen die dat hebbenquote:Op maandag 13 februari 2023 01:29 schreef Evenstar het volgende:
Ik gun het die Eagles coach niet, wat een kwal is dat zeg.
Pas 41, SB gehaald in zijn 2e seizoen, daar zijn we voorlopig nog niet van afquote:Op maandag 13 februari 2023 01:29 schreef Evenstar het volgende:
Ik gun het die Eagles coach niet, wat een kwal is dat zeg.
Net ook weer, dikke PI, refs missen en hij zit daar als een losgeslagen retard te fladderen.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:31 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Pas 41, SB gehaald in zijn 2e seizoen, daar zijn we voorlopig nog niet van af
Snap ook niet dat ze die hebben gemist. Was gewoon midden op het veld, zonder anderen in de buurt. Zo lastig is het niet.quote:
Je gaat een kroket cremeren?quote:Op maandag 13 februari 2023 01:34 schreef tjoptjop het volgende:
Tijd om de frituur maar even aan te zetten
ik kijk ook via gamepass en ik ververs het pagina af en toe en dan klopt het wweerquote:Op maandag 13 februari 2023 01:39 schreef bambino het volgende:
Nu lopen jullie allemaal voor![]()
Zag de reacties al voordat de play in gang was hehe
Dan kap ik ook maar met het vertragen van mijn post.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:39 schreef bambino het volgende:
Nu lopen jullie allemaal voor![]()
Zag de reacties al voordat de play in gang was hehe
bambino moet zijn gamepass verversen , dan heeft die maar 20 sec vertraging, nu is het langer.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan kap ik ook maar met het vertragen van mijn post.
Is er geen enkele ref die er bovenuit steekt om finales te leiden?quote:Op maandag 13 februari 2023 01:47 schreef Evenstar het volgende:
Dikke false start wat ze ook niet zien
Doen ze hele jaar alquote:Op maandag 13 februari 2023 01:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je moet het maar durven met 4th and 5
en dan tegen een gatenkaas defense als die van de Chiefs is het helemaal appeltje eitjequote:
Ik heb echt een pest hekel aan de Eagles, dus ik zie ze niet veel spelenquote:
Hoe die op 16-3 geëindigd zijn is me ook een raadselquote:Op maandag 13 februari 2023 01:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en dan tegen een gatenkaas defense als die van de Chiefs is het helemaal appeltje eitje
Prima offense, that is all.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoe die op 16-3 geëindigd zijn is me ook een raadsel
Omdat er soms dingen gebeuren tijdens een play. Dus dat is om aan te geven dat een ref iets gezien heeft. En ongeveer op welke plekquote:Op maandag 13 februari 2023 01:52 schreef Wicky15 het volgende:
Waarom flikkeren ze die vlaggetjes eigenlijk op het veld
Omdat het niet meteen duidelijk is voor wie de flag is, dus je laat vaak de play door gaan en kijkt naar af loop voor wie de penalties zijn. Soms voor beide teams en dan heffen ze elkaar op. Daarnaast telt de play gewoon als de flag voor je tegenstander is. Dus kan je soms wat leuks proberen omdat je weet dat je toch de penalty mee krijgt.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:52 schreef Wicky15 het volgende:
Waarom flikkeren ze die vlaggetjes eigenlijk op het veld
In tegenstelling tot veel eredivisie ploegen kunnen ze dan wel weer prima aanvallen.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:53 schreef tjoptjop het volgende:
Chiefs is een soort Eredivisie team,
ach wat boeit verdediging nou
Touche, het is geen lamme tegen de blinde iddquote:Op maandag 13 februari 2023 01:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
In tegenstelling tot veel eredivisie ploegen kunnen ze dan wel weer prima aanvallen.
quote:Op maandag 13 februari 2023 01:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Omdat er soms dingen gebeuren tijdens een play. Dus dat is om aan te geven dat een ref iets gezien heeft. En ongeveer op welke plek
Thxquote:Op maandag 13 februari 2023 01:54 schreef Tweek het volgende:
[..]
Omdat het niet meteen duidelijk is voor wie de flag is, dus je laat vaak de play door gaan en kijkt naar af loop voor wie de penalties zijn. Soms voor beide teams en dan heffen ze elkaar op. Daarnaast telt de play gewoon als de flag voor je tegenstander is. Dus kan je soms wat leuks proberen omdat je weet dat je toch de penalty mee krijgt.
Gevoelsmatig wel. Maar traditioneel gezien val ik doorgaans in slaap ergens eind 1e helft en word ik ergens in de 2e helft wakker.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:57 schreef tjoptjop het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het snel qua tijd?
Het is 1 van de snellere Super Bowls heb ik het idee.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:57 schreef tjoptjop het volgende:
Zeker, hadden seizoenskaarten. Niet het echte NFL niveau maar zeker vermakelijkquote:Op maandag 13 februari 2023 01:57 schreef raptorix het volgende:
Nog mensen die hier bij de Admirals keken? Ik vond het best tof
Weinig flags. Veel no huddles en Lange drives.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:57 schreef tjoptjop het volgende:
Nou over een kwartier kan je deze mening misschien weer herzien.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:57 schreef tjoptjop het volgende:
Veel Amerikaanser wordt het niet Mountain Dew en Chupa Chups sodaquote:Op maandag 13 februari 2023 01:58 schreef Viv het volgende:
Dit is zo vies chemisch en zoet dat het weer lekker wordt![]()
[ afbeelding ]
1x geweest met gratis kaartjes (wie nietquote:Op maandag 13 februari 2023 01:57 schreef raptorix het volgende:
Nog mensen die hier bij de Admirals keken? Ik vond het best tof
Die komt niet. Kan me niet voorstellen dat ze die reclame goedkeuren tijdens het belangrijkste sport evenement in usa.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:58 schreef Attitude het volgende:
ik zit nog te wachten op anti tesla reclame..
Kurt Warner had daar toch nog een paar wedstrijden gespeeld?quote:Op maandag 13 februari 2023 01:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zeker, hadden seizoenskaarten. Niet het echte NFL niveau maar zeker vermakelijk
oh ik dacht dat het doorging vandaar...quote:Op maandag 13 februari 2023 01:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Die komt niet. Kan me niet voorstellen dat ze die reclame goedkeuren tijdens het belangrijkste sport evenement in usa.
Die Ford reclames gaan tot nu toe allemaal over hun electrische versie dacht ik.quote:Op maandag 13 februari 2023 01:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Die komt niet. Kan me niet voorstellen dat ze die reclame goedkeuren tijdens het belangrijkste sport evenement in usa.
Het zou kunnen. Maar ik betwijfel het.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:00 schreef Attitude het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het doorging vandaar...
Ja, miste het hele Europese avontuur wel een beetje in die film. Vies zoetsappig amerikaans was hetquote:Op maandag 13 februari 2023 02:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Kurt Warner had daar toch nog een paar wedstrijden gespeeld?
De film op netflix over hem is wel weer lekker christelijk zeg.
Red Bullquote:Op maandag 13 februari 2023 02:05 schreef raptorix het volgende:
Twijfel tussen dubbele espresso of een biertje
Bier, het is nog geen 4:00quote:Op maandag 13 februari 2023 02:05 schreef raptorix het volgende:
Als Mahomes stuk is kunnen we net zo goed gelijk afvlaggenquote:Op maandag 13 februari 2023 02:05 schreef raptorix het volgende:
Nou heb ik zin om de fles Bailey's te openen.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:05 schreef raptorix het volgende:
Doen ze in België toch?quote:Op maandag 13 februari 2023 00:59 schreef raptorix het volgende:
Keek het alleen voor Chuck, maar inderdaad zoetsappige shit.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja, miste het hele Europese avontuur wel een beetje in die film. Vies zoetsappig amerikaans was het
Gewoon doenquote:Op maandag 13 februari 2023 02:06 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou heb ik zin om de fles Bailey's te openen.
Dan moet je snel zijn. Want de odds schieten zo de grond in.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:05 schreef Stiftjelinks het volgende:
Zet al mijn spaargeld nu op de Eagles
krijg zo in 1 x flash back hahaquote:Op maandag 13 februari 2023 02:06 schreef superniger het volgende:
Hij deed gewoon een Angle Lock
[ afbeelding ]
Volgens mij waren er alleen dit seizoen al twee voorbeelden waarom dat geen goed idee was. En 1 iemand die daardoor 1.4 miljoen verloor waar hij bij een gewonnen bet slechts 20k zou winnen.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:05 schreef Stiftjelinks het volgende:
Je overschat mijn saldoquote:Op maandag 13 februari 2023 02:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn. Want de odds schieten zo de grond in.
Dan levert 100k misschien 105k op. Is risico niet waard
Dat is wel gigantisch zuur. Maar dit is wel klaar.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Volgens mij waren er alleen dit seizoen al twee voorbeelden waarom dat geen goed idee was. En 1 iemand die daardoor 1.4 miljoen verloor waar hij bij een gewonnen bet slechts 20k zou winnen.
Zegt de term 28-3 je iets?quote:Op maandag 13 februari 2023 02:05 schreef Stiftjelinks het volgende:
1 minuut en 5 seconden gespeeld, 15 minuten verderquote:Op maandag 13 februari 2023 01:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou over een kwartier kan je deze mening misschien weer herzien.
Vorig jaar duurde die laatste 2 minuten ruim 10 minuten.
Nee de derde stap was nog binnen. Toen bewoog de bal nog iets. Tijdens het vallen had hij de bal soort van vast tegen de helm. En daarna bewoog de bal volledig vrij en raakte hij ook de grond.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:12 schreef raptorix het volgende:
Hij doet 4-5 stappen waar hij de bal goed vast heeft, lijkt mij onder controle toch?
Ja, echt een onsympathieke kwalquote:Op maandag 13 februari 2023 02:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
Alleen al vanwege die stomme grijns op die Eagles HC is dit een prima callWat een droeftoeter
Falcons waren nog veel dominanter dan de Eagles nu, Mahomes doet 2x een goede worp en het draait.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:13 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Ja die ken ik nog, maar een halve CB? Mocht deze nog terug komen?
Ok okquote:Op maandag 13 februari 2023 02:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee de derde stap was nog binnen. Toen bewoog de bal nog iets. Tijdens het vallen had hij de bal soort van vast tegen de helm. En daarna bewoog de bal volledig vrij en raakte hij ook de grond.
Nah, hij had de bal pas net op tijd controle voordat hij buiten het veld liep, maar tijdens zijn val liet hij de bal alsnog los. Als hij meteen controle had gehad was het anders geweest, maar de bal bewoog bijna de hele tijd.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:12 schreef raptorix het volgende:
Hij doet 4-5 stappen waar hij de bal goed vast heeft, lijkt mij onder controle toch?
Ben ik met je eens. Maar hoop dat hij hiertoe in staat isquote:Op maandag 13 februari 2023 02:14 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Falcons waren nog veel dominanter dan de Eagles nu, Mahomes doet 2x een goede worp en het draait.
quote:Op maandag 13 februari 2023 02:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
1 minuut en 5 seconden gespeeld, 15 minuten verder
Zolang ze Mahommes niet met een injury het veld op sturen is het nog lang niet het einde van het tijdperk Chiefs. En ik mag toch hopen dat alle teams geleerd hebben van RGIII.quote:
Ik vind Reid zo'n viezig mannetje, dat gelul over die cheeseburgers ook altijdquote:Op maandag 13 februari 2023 02:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, echt een onsympathieke kwal
En wat een groot contrast met die van de Chiefs
Ben wel benieuwd, geloof dat ze al jaren niet meer opgetreden heeft sinds ze miljardair is geworden.quote:
Dat is een combi die zich kan meten met de koffie en bier van @raptorixquote:Op maandag 13 februari 2023 02:18 schreef Attitude het volgende:
nou, ff broodje frikandel pakken en ik heb nog pepernoten liggen hier...
quote:Op maandag 13 februari 2023 02:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is een combi die zich kan meten met de koffie en bier van @:raptorix
Grammy 2018 volgens google, wow.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, geloof dat ze al jaren niet meer opgetreden heeft sinds ze miljardair is geworden.
Jlo 20 jaar over datum, Shakira kon nog wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:19 schreef Attitude het volgende:
rihanna heeft al 5 jaar niet opgetreden dacht ik.
die van vorig jaar is ook moeilijk te overtreffen....
Vorig jaar was Dr Drequote:Op maandag 13 februari 2023 02:21 schreef Breidniet het volgende:
Jlo 20 jaar over datum, Shakira kon nog wel.
Overtreffen? slecht was het niet maar geweldig was het niet te noemen.
Morgen zwaar examen dus doe het rustig aanquote:Op maandag 13 februari 2023 02:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik houd het traditioneel Amerikaans vandaag, bitterballen
Hahaquote:Op maandag 13 februari 2023 02:21 schreef Rnie het volgende:
Ik zag Paul McCartney. Is Kanye ook aanwezig?
Ik wacht nog steeds op een goede rock band in een open stadion. Maar dat zit er niet meer in.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:21 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Grammy 2018 volgens google, wow.
[..]
Jlo 20 jaar over datum, Shakira kon nog wel.
Overtreffen? slecht was het niet maar geweldig was het niet te noemen.
Toen was het Weekndquote:Op maandag 13 februari 2023 02:23 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Idd, dat was het jaar ervoor.
Dr Dre was zo slecht dat ik het al weer vergeten was
Och jezus, dat is alweer een jaar geleden, dat ie helemaal in het zwart wasquote:Op maandag 13 februari 2023 02:21 schreef Rnie het volgende:
Ik zag Paul McCartney. Is Kanye ook aanwezig?
NFL wil geen controversiële teksten, Dr Dre/Eminem was ook al gekuist.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een goede rock band in een open stadion. Maar dat zit er niet meer in.
Metallica met symphony zou gaaf zijn.
Verwacht eigenlijk best wat van Rihana als ze weer muziek gaat maken.
quote:Op maandag 13 februari 2023 02:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat is al weer even geleden
Die ken ik ook alleen maar van Youtube hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 02:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat was een decenium voor ik keek, Micheal Jackson was ook goed.
Het is vrij belabberd ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:29 schreef Evenstar het volgende:
Echt snap nooit hoe geluid zo bagger kan zijn bij zo'n mega productie.
Zo zonde idd, alsof je naar een AM radio'te aan het luisteren bentquote:Op maandag 13 februari 2023 02:29 schreef Evenstar het volgende:
Echt snap nooit hoe geluid zo bagger kan zijn bij zo'n mega productie.
Heb het even op moeten zoeken. 2007quote:Op maandag 13 februari 2023 02:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
Die ken ik ook alleen maar van Youtube hoor
en muziek is allemaal van te voren opgenomen dus hoe the fuck kan je dan niet beter regelenquote:Op maandag 13 februari 2023 02:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo zonde idd, alsof je naar een AM radio'te aan het luisteren bent
Heb je gezien hoe hij reageerde toen zn high ankle sprain ontstond? Ik denk dat Mr Mahones niet zomaar op een stoeltje gaat zitten vandaag.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:18 schreef Viv het volgende:
Denk dat het wel meevalt met die enkel, anders hadden ze 'm net wel met z'n poot omhoog op een stoel gezet en niet langs de kant laten staan (en over het veld laten rennen net).
Die anouncers knallen hier uit de speakers, maar de zang staat weer op een zacht pitje.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en muziek is allemaal van te voren opgenomen dus hoe the fuck kan je dan niet beter regelen
Rihana is dan ook in haar eentje een stuk rijker als die twee bij elkaar. Dit hoeft voor haar allemaal niet echt,quote:Op maandag 13 februari 2023 02:32 schreef Evenstar het volgende:
Beyonce owned de stage, Rihanna doet net alsof ze thuis voor de spiegel staat te oefenen
En ook een 128kbps mp3'tje oidquote:Op maandag 13 februari 2023 02:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die anouncers knallen hier uit de speakers, maar de zang staat weer op een zacht pitje.
What the fuck doet ze daar dan ....quote:Op maandag 13 februari 2023 02:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Rihana is dan ook in haar eentje een stuk rijker als die twee bij elkaar. Dit hoeft voor haar allemaal niet echt,
Ze hadeen Ozzy Ozborne bij de eerste wedstrijd vd pre season tusen Rams Chargers iirc. Dat was wel leuk om tw zien.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een goede rock band in een open stadion. Maar dat zit er niet meer in.
Metallica met symphony zou gaaf zijn.
Verwacht eigenlijk best wat van Rihana als ze weer muziek gaat maken.
ja wtf, het is niet zo dat ze er voor betaald wordt ofzoquote:Op maandag 13 februari 2023 02:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
What the fuck doet ze daar dan ....
Profetische woorden.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:32 schreef Evenstar het volgende:
Beyonce owned de stage, Rihanna doet net alsof ze thuis voor de spiegel staat te oefenen
Weer wat aandacht voor der lingerie merk creeëren. Jessica Alba is inmiddels miljardair met haar baby spullen, maar die blijft dan ook weg uit de spot lights. Helaas.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
What the fuck doet ze daar dan ....
Sterker nog, voorheen moesten artiesten betalen om daar op te treden. Geen idee hoe het tegenwoordig zitquote:Op maandag 13 februari 2023 02:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
ja wtf, het is niet zo dat ze er voor betaald wordt ofzo
Volgens mij krijg je er als artiest zelf niks voor maar is er wel een potje beschikbaar voor de show (aankleding, decor e.d.)quote:Op maandag 13 februari 2023 02:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Sterker nog, voorheen moesten artiesten betalen om daar op te treden. Geen idee hoe het tegenwoordig zit
Ik had er wel iets meer van verwacht. Vorig jaar was echt leuk bijv.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:37 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
Maar dit is zo matig, wtf Rihanna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |