Wat een mietjequote:Op maandag 13 februari 2023 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de D-tjes gaf ik er de brui aan (omdat we toen op een heel veld gingen spelen). Daarvoor was het toch gewoon een beetje freewheelen in de F-jes en E-tjes.
De rookpotten & pryo zijn al besteldquote:Op maandag 13 februari 2023 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker huisvrouwtje ben je toch ook.
Mokerduur voor dat volkquote:Op maandag 13 februari 2023 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. In ieder geval bij onze vereniging. Ik heb een VOG moeten aanvragen voordat ik trainer kon worden. Nou zegt dat ook niet alles maar er wordt in ieder geval een soort van drempel opgeworpen.
Dit ja, terwijl er juist in de jeugd nog wel progressie te boeken valt, de senioren valt geen eer meer aan te behalen.quote:
Voor bij een wedstrijd van kinderen? Oh oké.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De rookpotten & pryo zijn al besteld
Geweldig.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. In ieder geval bij onze vereniging. Ik heb een VOG moeten aanvragen voordat ik trainer kon worden. Nou zegt dat ook niet alles maar er wordt in ieder geval een soort van drempel opgeworpen.
De goede jeugd wordt over het algemeen toch al vrij vlot door betere clubs opgepikt waar ze dat nog wel enigszins serieus aanpakken. Alles daaronder is gewoon een kwestie van vrijwilligers sprokkelen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, terwijl er juist in de jeugd nog wel progressie te boeken valt, de senioren valt geen eer meer aan te behalen.
Eens wel. Je ziet het bij ons ook. Ik train de 11-2, van Jr. De trainer van de 11-1 is écht gedreven. Heel prestatiegericht. Dat zie je ook terug in de trainingen. Ik ben ook maar een vader 'die het doet omdat er geen enkele andere vrijwilliger opstaat'. Ik bekijk gewoon wat op youtube en train op wat ik denk en zie wat nodig is. Onze resultaten zijn gewoon goed. Maar dan heb je ook nog de 11-3 waar de mindere goden voetballen. Dat zie je ook terug in de training omdat ze daar ook een trainer hebben die het ook niet zoveel boeit.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, terwijl er juist in de jeugd nog wel progressie te boeken valt, de senioren valt geen eer meer aan te behalen.
Kun je kinderen trainen als je zelf nooit gevoetbald hebt?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Dat is ook wel het probleem van de gemiddelde amateurvereniging, het vinden van vrijwilligers. Soms krijg ik het gevoel dat ouders denken dat de voetbal een soort van BSO is.
Denk dat Sacchi je daar wel het antwoord op kan geven.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je kinderen trainen als je zelf nooit gevoetbald hebt?
Mourinho ook toch alleen waren dat geen kinderen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat Sacchi je daar wel het antwoord op kan geven.
Kan wel, maar die kinderen nemen je totaal niet serieus als je een oefening moet voordoen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je kinderen trainen als je zelf nooit gevoetbald hebt?
Ik doelde specifiek op kinderen en dan gewoon het gemiddelde kind dat er niks van kan.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat Sacchi je daar wel het antwoord op kan geven.
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan wel, maar die kinderen nemen je totaal niet serieus als je een oefening moet voordoen.
Maar daar is forum moderator @:onlogisch wel aan gewend dunkt mij.
We moeten ook niet doen alsof het hogere wiskunde is.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doelde specifiek op kinderen en dan gewoon het gemiddelde kind dat er niks van kan.En een gemiddelde vader zonder bijzonder inzicht. Die zal het ook wel tegenhouden om zich aan te melden.
Daarom weinig vrijwilligers.
En juist de kinderen die er weinig van kunnen zijn snel beter te maken wat ze ook weer plezier geeft waardoor ze blijven voetballen en niet afhaken, ik vind het bijzonder matig hoe daarmee omgegaan wordt.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doelde specifiek op kinderen en dan gewoon het gemiddelde kind dat er niks van kan.En een gemiddelde vader zonder bijzonder inzicht. Die zal het ook wel tegenhouden om zich aan te melden.
Daarom weinig vrijwilligers.
Dat viel mij ook al op. Leuk om te zien dat de SC eens niet dood is op een doorsnee maandagmiddag @tong80quote:
Bij ons is kantoorpand nu verplicht dicht op maandag.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Op maandag vertonen @:tong80 en ik altijd werkontwijkend gedrag
En laat ik de lessen van Wiel Coerver schieten.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Op maandag vertonen @:tong80 en ik altijd werkontwijkend gedrag
Wij Barney fans zijn dol op gesprekken op hoog niveau.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik lees iedere keer die comment van SdVfan die eronder staat en dan leer ik weer iets nieuws. @:johannes_vermeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |