Cool.quote:
Waarschijnlijk de kneus die elke week moet rijden omdat Fatima en Mohammed dat weigeren.quote:
In de functie elders samen met Pieter Omtzigt in de bob.quote:
na een fusie kregen we bij ons een bestuur die vond dat alle jeugd zo hoog mogelijk moest spelenquote:Op maandag 13 februari 2023 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan ik prima hebben, het zijn vooral de bestuurdertjes die zich heel wat voelen omdat ze een lul met een functie zijn die enorm op mijn lachspieren werken. En de trainers.
Dat is idd de pest tegenwoordig.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de kneus die elke week moet rijden omdat Fatima en Mohammed dat weigeren.
Ik heb a) geen rijbewijs en b) er spelen geen buitenlanders bij ons.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de kneus die elke week moet rijden omdat Fatima en Mohammed dat weigeren.
Ik dacht dat er gereageerd werd op @onlogischquote:Op maandag 13 februari 2023 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb a) geen rijbewijs en b) er spelen geen buitenlanders bij ons.
Welke club? Hier proberen we het juist intern te houden. Zaterdag 10 van de eigen spelers in het eerste uit eigen jeugd.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
na een fusie kregen we bij ons een bestuur die vond dat alle jeugd zo hoog mogelijk moest spelen
dus kregen we van die KNVB-trainers
dat was echt pure aids voor bijna iedereen, want je krijgt dan natuurlijk ook de toppertjes niet (die gaan naar een BVO of een grote amateurclub)
Gewoon herpakken en doorgaan maat.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht dat er gereageerd werd op @:onlogisch
Daar gaat mijn grap
Neuk Soundos.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht dat er gereageerd werd op @:onlogisch
Daar gaat mijn grap
quote:Op maandag 13 februari 2023 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke club? Hier proberen we het juist intern te houden. Zaterdag 10 van de eigen spelers in het eerste uit eigen jeugd.
Goeie trainer is wel belangrijk, mijn zoons waarvan er eentje wel goed was en de ander minder kregen totaal verschillende begeleiding, voor die laatste was het al vroeg van zoek het maar uit, die ander in een selectie elftal hoefde alleen z'n schoenen mee te nemen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
na een fusie kregen we bij ons een bestuur die vond dat alle jeugd zo hoog mogelijk moest spelen
dus kregen we van die KNVB-trainers
dat was echt pure aids voor bijna iedereen, want je krijgt dan natuurlijk ook de toppertjes niet (die gaan naar een BVO of een grote amateurclub)
Misschien kan je een brief door de bus doen van alle kinderen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:07 schreef RamboDirk het volgende:
Alle jeugdtrainers zijn pedofielen.
Welke positie?quote:Op maandag 13 februari 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelf bakte ik er niet veel van. Ik kon wel een balletje trappen maar ik stopte ermee omdat ik totaal geen zin had om te trainen.
Ik vraag me tegelijk af of @RamboDirk nog in de pen is geklommen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan je een brief door de bus doen van alle kinderen.
Wat ik wel vreemd vind is dat er eisen gesteld worden qua diploma aan de hoofdtrainer van iedere k club maar voor de jeugd is er geen enkele drempel wat dat betreft.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:07 schreef RamboDirk het volgende:
Alle jeugdtrainers zijn pedofielen.
Elke beschikbare vader.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik wel vreemd vind is dat er eisen gesteld worden qua diploma aan de hoofdtrainer van iedere k club maar voor de jeugd is er geen enkele drempel wat dat betreft.
In de D-tjes gaf ik er de brui aan (omdat we toen op een heel veld gingen spelen). Daarvoor was het toch gewoon een beetje freewheelen in de F-jes en E-tjes.quote:
Lekker huisvrouwtje ben je toch ook.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag 4 maart rood omcirkelen in de agenda makker. Onlo jr. speelt dan zijn kampioenswedstrijd.
Nu al slapeloze nachten.
Dat is niet helemaal waar. In ieder geval bij onze vereniging. Ik heb een VOG moeten aanvragen voordat ik trainer kon worden. Nou zegt dat ook niet alles maar er wordt in ieder geval een soort van drempel opgeworpen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik wel vreemd vind is dat er eisen gesteld worden qua diploma aan de hoofdtrainer van iedere k club maar voor de jeugd is er geen enkele drempel wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |