quote:
Springsteen grijs gedraaid. Maar ook tegenovergestelde muziek. Alle markten thuis.quote:
Dank je voor het vragen allereerstquote:Op maandag 13 februari 2023 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin afgelopen?
Sterktequote:Op maandag 13 februari 2023 12:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dank je voor het vragen allereerst
Niet zo best helaas. Operatie is niet gelukt, ze weten nu wel exact welke ritmestoornis ze heeft maar hij zit aan de linkerkant van het hart (5% kans dat het daar zou zitten), daardoor konden ze er niet bijkomen want je kan alleen naar de rechterkant van het hart via de lies. Dus ze moet over een tijd nog een keer, onder narcose, en dan gaan ze een gaatje prikken in het hart (verbinding maken tussen rechter- en linkerkant van het hart), dan moet ze ook eerst antistollingsmedicatie gaan nemen om bloedproppen te voorkomen. Dus da's wel een wat ingrijpende/spannende operatie, maar het moet wel want anders komt ze nooit van haar ritmestoornis af natuurlijk
Nu heeft ze - bijna een week later - nog steeds heel veel pijn, dus ze heeft zware medicatie (5x oxycodon per dag, naproxen, en nog wat ander spul), slaapt 18 uur per dag, dus nog niet echt ideaal allemaal
sterkte maatquote:Op maandag 13 februari 2023 12:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet zo best helaas. Operatie is niet gelukt, ze weten nu wel exact welke ritmestoornis ze heeft maar hij zit aan de linkerkant van het hart (5% kans dat het daar zou zitten), daardoor konden ze er niet bijkomen want je kan alleen naar de rechterkant van het hart via de lies. Dus ze moet over een tijd nog een keer, onder narcose, en dan gaan ze een gaatje prikken in het hart (verbinding maken tussen rechter- en linkerkant van het hart), dan moet ze ook eerst antistollingsmedicatie gaan nemen om bloedproppen te voorkomen. Dus da's wel een wat ingrijpende/spannende operatie, maar het moet wel want anders komt ze nooit van haar ritmestoornis af natuurlijk
Nu heeft ze - bijna een week later - nog steeds heel veel pijn, dus ze heeft zware medicatie (5x oxycodon per dag, naproxen, en nog wat ander spul), slaapt 18 uur per dag, dus nog niet echt ideaal allemaal
Bedankt maat.quote:
Thanks Tongquote:Op maandag 13 februari 2023 12:26 schreef tong80 het volgende:
Kut Oriente. Zoals je weet ben ik zelf hartpatient, en het één en ander achter de rug. Ik ben goed geholpen. Kan nu weer redelijk normaal functioneren. In zoverre normaal bij mij van toepassing is. Ik duim voor je maat, brother, makker. Big hug.
Pics van je vriendin. (ik probeer het gewoon nog een keer)quote:Op maandag 13 februari 2023 12:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mogen we daar wat van zeggen?quote:Op maandag 13 februari 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik in een notendop makker.
Dat zeg jij. Die een ouevre heeft van ongepaste opmerkingen op FOK!quote:
oeuvrequote:Op maandag 13 februari 2023 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Die een ouevre heeft van ongepaste opmerkingen op FOK!
Oeuvre.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Die een ouevre heeft van ongepaste opmerkingen op FOK!
Sterkte makker.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoef ik niet lang voor te zoeken. De strontlucht is nooit uit de spuigaten verdwenen.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:tong80 zoekt forumgebruiker @:dombohetolifantje1 op
we maken ons zorgen over wat je allemaal verbergt onder die stapel actsquote:Op maandag 13 februari 2023 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kans is bijzonder klein dat ik me er iets van aantrek, maar jazeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |