Ze is wel een knolquote:
Zover heb ik niet geluisterd netquote:
Jajaquote:Op zondag 12 februari 2023 20:16 schreef chufi het volgende:
Algebra was het voor het wiskunde heette
En meetkundequote:
Ik vind die wel tofquote:Op zondag 12 februari 2023 20:19 schreef Soury het volgende:
Ik was vandaag bij moeders die heeft een nieuwe bank sinds 2 weken. Er lagen wat mottige ouwe rode kussens op. ik heb wat nieuwe gekocht en stiekem op de bank gelegd. Het duurde een kwartier toen ze het in de gaten had![]()
[ link | afbeelding ] Maar ze was er blij mee
Ja de kleuren zijn ok met alles. Mocht ze ze niet willen gingen ze mee terugquote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 20:19 schreef Soury het volgende:
Ik was vandaag bij moeders die heeft een nieuwe bank sinds 2 weken. Er lagen wat mottige ouwe rode kussens op. ik heb wat nieuwe gekocht en stiekem op de bank gelegd. Het duurde een kwartier toen ze het in de gaten had![]()
[ link | afbeelding ] Maar ze was er blij mee
stiekempjes hou je best wel veel van je moeder..quote:Op zondag 12 februari 2023 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de kleuren zijn ok met alles. Mocht ze ze niet willen gingen ze mee terug
Het is en blijft een moeilijk mens.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
stiekempjes hou je best wel veel van je moeder..
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hamelenquote:Hamelen (Duits: Hameln) is een stad in de Duitse deelstaat Nedersaksen. Hamelen ligt aan de rivier de Wezer (Weser) vlak bij het Weserbergland en telt 57.276 inwoners.[1] Hamelen is de Kreisstadt van het Landkreis Hamelen-Pyrmont en is een Große selbständige Stadt.
90 jaar he? Niks aan het handje die gaat 130 wordenquote:
Net even gecheckt of Wiki me wijzer maakte of Hamelen teruggevonden werd in de serie maar helaasquote:Op zondag 12 februari 2023 20:31 schreef cafca het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hamelen
Nee héél eerlijk was ik door de kroketten discussie een beetje in de war. Maar geen zin om de frituur nu op te starten dus dit is een prima alternatiefquote:
Tja, ze hadden toen nog geen google natuurlijk...quote:Op zondag 12 februari 2023 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Net even gecheckt of Wiki me wijzer maakte of Hamelen teruggevonden werd in de serie maar helaas
Minder vet ookquote:Op zondag 12 februari 2023 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee héél eerlijk was ik door de kroketten discussie een beetje in de war. Maar geen zin om de frituur nu op te starten dus dit is een prima alternatief
Ja boeie vreten honger !!!quote:
Is die bovenste een toetjequote:Op zondag 12 februari 2023 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Perzik, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Ja ik kook daar wekelijks dus dat was pasta paprika vandaag. Dat is in de middagquote:Op zondag 12 februari 2023 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets gegeten bij je moeder dan ? Of is dat altijd voor tussen de middag ?
OK ja dan kun je nu wel honger krijgenquote:Op zondag 12 februari 2023 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kook daar wekelijks dus dat was pasta paprika vandaag. Dat is in de middag
We snappen dat je dat denkt maar dat is het niet.quote:
Nu weten we van wie jij het hebt.quote:
Ik ben nu wel nieuwsgierig. Ik kook meestal door de week vleesloos.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We snappen dat je dat denkt maar dat is het niet.
Dat is zeker waar. Ik denk ook dat de reden is dat ik voor kinderen pasquote:Op zondag 12 februari 2023 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu weten we van wie jij het hebt.
Jij houdt niet van kinderen?quote:Op zondag 12 februari 2023 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik denk ook dat de reden is dat ik voor kinderen pas
Ik kan blij worden van een nieuw schuursponsjequote:Op zondag 12 februari 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij houdt niet van kinderen?
Dat is mij nog niet opgevallen.
Ik zal er op de meet één voor je meenemen.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan blij worden van een nieuw schuursponsje
Wel een leuk kleurtje he? niet zo'n groenequote:Op zondag 12 februari 2023 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal er op de meet één voor je meenemen.
Ik heb een 20 pak van de Xenosquote:Op zondag 12 februari 2023 21:26 schreef chufi het volgende:
Je hebt van die setjes per 10 ... verschillende kleurtjes ook
Zolang we maar kunnen lachen, dat is belangrijk.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:26 schreef Soury het volgende:
Maar even serieus Eend het is allemaal niet zo belangrijk.
Juistquote:Op zondag 12 februari 2023 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang we maar kunnen lachen, dat is belangrijk.
Ja maar om naar de Xenos te gaan ben ik minstens 3Ī aan reiskosten kwijt ... en hier loop ik gewoon naar mn superquote:
Ja wereld problemen iddquote:Op zondag 12 februari 2023 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar om naar de Xenos te gaan ben ik minstens 3Ī aan reiskosten kwijt ... en hier loop ik gewoon naar mn super
Ik denk dat je twee cijfers bent vergetenquote:
Oh ja zn leeftijdquote:Op zondag 12 februari 2023 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat je twee cijfers bent vergeten![]()
Ik zoek nog een vega kokquote:Op zondag 12 februari 2023 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Perzik, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2023 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal er op de meet één voor je meenemen.
schuursponsje , niet groenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]wat moet er nu weer op mijn boodschappenlijstje
Een nieuwe lege vuilniszak is ook een feestje. Pieww!!!! Ik gooi dat in een gapend gatquote:Op zondag 12 februari 2023 21:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]wat moet er nu weer op mijn boodschappenlijstje
Hier zit een vrouw onvriendelijk grap inquote:Op zondag 12 februari 2023 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Een nieuwe lege vuilniszak is ook een feestje. Pieww!!!! Ik gooi dat in een gapend gat
Nee ik heb het over een vuilnis zakquote:Op zondag 12 februari 2023 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier zit een vrouw onvriendelijk grap in
Gaan je ineens verstandig doen?quote:
Wat jij een toetje noemt is rijst met perzikquote:Op zondag 12 februari 2023 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nu wel nieuwsgierig. Ik kook meestal door de week vleesloos.
Ik ken er wel eenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vega kok![]()
Eet smakelijk
Sinds jullie hier mij als proefkonijn willen gebruiken moet ik mijn populariteit wel een beetje omhoog krikkenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan je ineens verstandig doen?
Neem mee...zoek ook nog een tuinmanquote:
quote:
Heeft opa-nijn geen groene vingers?quote:Op zondag 12 februari 2023 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neem mee...zoek ook nog een tuinman
quote:Op zondag 12 februari 2023 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Een nieuwe lege vuilniszak is ook een feestje. Pieww!!!! Ik gooi dat in een gapend gat
Nee..die heeft andere kwaliteitenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft opa-nijn geen groene vingers?
Is dat iets van voetbal ?quote:Op zondag 12 februari 2023 21:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]die van mij zijn geel/groen
en ik heb niets met ado)
Ik ga nog even proberen de Superbowl mee te pakken, heb weddenschap lopen met collega's wie gaat winnenquote:
Wanneer is die?quote:Op zondag 12 februari 2023 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga nog even proberen de Superbowl mee te pakken, heb weddenschap lopen met collega's wie gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |