Ik weet je te vinden.quote:
Ja, mobiel zonder abo is niet te doenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:50 schreef Samzz het volgende:
Ik klik echt overal en nergens, de reclame hier is even kut als altijd.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog net zo'n vleesliefhebber als altijd.
Die reclame is zo kutquote:
Truequote:
Maar echt... Dat gekut met die reclame mis ik echt nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, mobiel zonder abo is niet te doen
Serieus? Beter dan op de laptop vind ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, mobiel zonder abo is niet te doen
Casanova hè. Die houdt zijn zwarte boekje wel bij.quote:
Gelukkig heb ik nog een abo. Zal ook binnenkort wel weer voorbij zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Serieus? Beter dan op de laptop vind ik.
Mijn zwarte broekje ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casanova hè. Die houdt zijn zwarte boekje wel bij.
Mobiele interface op de telefoon. Heb je 0 reclame. Ook zonder abo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een abo. Zal ook binnenkort wel weer voorbij zijn.
Ik lette nooit zo op jouw broekjes.quote:
Gemiste kans, wel. Zo leuk, met een kantje en een strikje.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lette nooit zo op jouw broekjes.
Ik noteer het op mijn bucketlistquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gemiste kans, wel. Zo leuk, met een kantje en een strikje.
quote:
quote:
Met gianni flirten is echter het dichtste bij daten waar ik dit jaar ben geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zei je toch al: die kerel is niks voor jou.
Dm me het adres van je werk. Oh wacht.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind het op zich wel lief
Wat een verspilling van een prachtvrouw als jij. Je verdient meer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:01 schreef Tegan het volgende:
Met gianni flirten is echter het dichtste bij daten waar ik dit jaar ben geweest![]()
.
Het jaar is net begonnen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met gianni flirten is echter het dichtste bij daten waar ik dit jaar ben geweest![]()
.
Hier nu een fikse netwerkstoring. Niks werkt. Zelfs de mail via de telefoon bijwerken lukt nietquote:
Jeetje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoer nu een fikse netwerkstoring. Niks werkt. Zelfs de mail via de telefoon bijwerken lukt niet
Hier de hele dag al. Mijn werkdag zit er weer op. Mijn huis is opgeruimd en schoon. En nu moed verzamelen om buiten mijn glazen te gaan wassen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier nu een fikse netwerkstoring. Niks werkt. Zelfs de mail via de telefoon bijwerken lukt niet
Ag ik werd net buiten verrot gescholden toen ik met de honden aan het wandelen was dat ik beter zelfmoord kon plegen omdat ik zo dik ben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:01 schreef rival het volgende:
Ben je zo celibaat bezig, noemen ze je nog hoer
wutquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ag ik werd net buiten verrot gescholden toen ik met de honden aan het wandelen was dat ik beter zelfmoord kon plegen omdat ik zo dik ben.
Iedereen gaat hier zo langzamerhand ookmaar naar huis. Volstrekt onduidelijk wat er aan de hand is en hoelang dat gaat duren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier de hele dag al. Mijn werkdag zit er weer op. Mijn huis is opgeruimd en schoon. En nu moed verzamelen om buiten mijn glazen te gaan wassen.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ag ik werd net buiten verrot gescholden toen ik met de honden aan het wandelen was dat ik beter zelfmoord kon plegen omdat ik zo dik ben.
Nee, die eikels die jou uitschelden voegen totaal niks toe aan de wereld, zorgen alleen maar voor verdriet bij jou en voor negativiteit. Zij zijn overbodig.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat ik geen bestaansrecht heb is mij al lange tijd duidelijk.
Jawel, dat heb jij zeker welquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat ik geen bestaansrecht heb is mij al lange tijd duidelijk.
En dit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die eikels die jou uitschelden voegen totaal niks toe aan de wereld, zorgen alleen maar voor verdriet bij jou en voor negativiteit. Zij zijn overbodig.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef Senn88 het volgende:
De wereld en ik zijn geen vrienden. Ik doe er alles aan om onzichtbaar te zijn en meestal lukt dat goed. Maar iedere week kom ik wel in een situatie waar ik mij bijzonder onprettig voel. Dat geeft wel aan dat ik het probleem ben.
Nee, de wereld is hard en kut. Dat ligt aan de wereld, niet aan jou.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef Senn88 het volgende:
De wereld en ik zijn geen vrienden. Ik doe er alles aan om onzichtbaar te zijn en meestal lukt dat goed. Maar iedere week kom ik wel in een situatie waar ik mij bijzonder onprettig voel. Dat geeft wel aan dat ik het probleem ben.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:06 schreef Senn88 het volgende:
Sorry voor de sfeer verpesting. Ik ga toch de ramen maar wassen.
Als het probleem fabulous en cute zijn is, dan wel. Anders, ligt niet aan jou schatjequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een verspilling van een prachtvrouw als jij. Je verdient meer.
Dit naar meer flirten dan vorig jaar lijkt me wel een leuk planquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef Senn88 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |