Was jij een aanwezig kind?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, sommige kinderen zijn gewoon heel aanwezig.
imho.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi! Advies nodig
Ik ben sinds kort aan het daten en het gaat heel goed. Dit hele weekend bij haar geweest.
En dan nu valentijn en ik twijfel of het te vroeg is om iets te doen samen.
Ik heb wel een kaartje gekocht die ik anoniem in haar brievenbus ga doen. Denk door de tekst dat ze wel weet van wie. Goed idee? :s
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flink met je toverstaf aan het zwaaien?
Ja hier ook.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
M'n halve xbox vriendenlijst zit in Hogwarts![]()
Doen! Gaat echt wel gewaardeerd wordenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi! Advies nodig
Ik ben sinds kort aan het daten en het gaat heel goed. Dit hele weekend bij haar geweest.
Ik heb wel een kaartje gekocht die ik anoniem in haar brievenbus ga doen. Denk door de tekst dat ze wel weet van wie. Goed idee? :s
Zolang je je maar realiseert dat je daarmee voor de rest van je tijd met haar een norm stelt. Als je nu iets doet, verwacht ze het volgend jaar ook.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi! Advies nodig
Niet perse hoor.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je je maar realiseert dat je daarmee voor de rest van je tijd met haar een norm stelt. Als je nu iets doet, verwacht ze het volgend jaar ook.
Jij bent een niet-representatieve uitzondering.quote:
Altijd rondlopen met een disclaimer.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je je maar realiseert dat je daarmee voor de rest van je tijd met haar een norm stelt. Als je nu iets doet, verwacht ze het volgend jaar ook.
Of een disclaimer op de kaart dat aan deze geste geen rechten ontleend kunnen worden.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon op kaartje zetten dat het eenmalig iets is inderdaad
Neem aan dat jij morgen ook flink uitpakt.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een disclaimer op de kaart dat aan deze geste geen rechten ontleend kunnen worden.
True maar een keer per jaar moet geen probleem zijn zelf voor mij niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Merci!quote:Op maandag 13 februari 2023 13:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Doen! Gaat echt wel gewaardeerd worden
Gelukkig, dank je. Ik twijfel soms of ik te snel doorsla of te langzaam benquote:Op maandag 13 februari 2023 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
imho.
Ja goed idee. Als ze het hele weekend bij je was lijkt het mij niet te vroeg.
Groetjes
Moet die toekomst er wel zijn en de mogelijkheid is dat die er niet komt omdat je niet attent genoeg bentquote:Op maandag 13 februari 2023 13:27 schreef rival het volgende:
Maar wat dat eigenlijk wil zeggen is dat hoe slechter je het nu doet, hoe meer ze het waardeert als je het in de toekomst beter doet.|
Ik doe het gewoon liever op andere dagen.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:28 schreef Senn88 het volgende:
Dit is dus hoe het gesteld is met de romantiek anno 2023. Gelukkig staan er nog slechte valentijnsfilms op videoland.
Ik heb de cadeaus verspreid over de hele week.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:28 schreef Senn88 het volgende:
Dit is dus hoe het gesteld is met de romantiek anno 2023. Gelukkig staan er nog slechte valentijnsfilms op videoland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |