quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echte
Ga groot deel van mn lego weg doen denk ik
Ik alleen een blauwe envelopquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb vandaag helemaal niks ontvangen. Zelfs geen folders.
Vind wel leuk. Plus als het anoniem is kan het ook wel van een ander afkomen dan heb je je relatie voor niets laten stuk lopenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:02 schreef Tegan het volgende:
Vanmiddag werd er een anoniem bosje rozen bezorgd op kantoor voor een collega. Haha. Als een date mij dat ooit aandoet is dat einde relatie denk ik.
Ik houd werk en prive toch liever gescheiden. Ik deel alleen wat ik wil dat collega's weten van mijn priveleven. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind wel leuk. Plus als het anoniem is kan het ook wel van een ander afkomen dan heb je je relatie voor niets laten stuk lopen
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:02 schreef Tegan het volgende:
Vanmiddag werd er een anoniem bosje rozen bezorgd op kantoor voor een collega. Haha. Als een date mij dat ooit aandoet is dat einde relatie denk ik.
Mag in naturaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Denk niet dat ik er het bedrag voor wil neerleggen dat jij in je hoofd hebt.
Ik zei je toch al: die kerel is niks voor jou.quote:
Dat niet, maar ik vind het op zich wel liefquote:
quote:
Wel geenquote:Op maandag 13 februari 2023 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel zou zij er al hebben ondertussen?
Barbquote:
Af en toe. Vroeger was het beter is hier wel van toepassing, vind ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk dat jij hier ook nog actief bent.
The one and onlyquote:
Ah ja, nu ik oud ben vind ik vroegah ook steeds beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe. Vroeger was het beter is hier wel van toepassing, vind ik.
Sinds wanneer ben jij oud?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:32 schreef Samzz het volgende:
Ah ja, nu ik oud ben vind ik vroegah ook steeds beter.
8 februari jl.quote:
We doen alsof.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
8 februari jl..
Daarom ben ik er weer. Op FOK! ben je eeuwig jong.
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We doen alsof.
Inmiddels is er niemand meer op fok onder de dertig.
Gezellig. Gaan we ook weer nachtenlang appen, dm'en enzo net als vroegah. Dat was idd beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
8 februari jl..
Daarom ben ik er weer. Op FOK! ben je eeuwig jong.
Ik kan me leukere dingen bedenken met Samzzquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellig. Gaan we ook weer nachtenlang appen, dm'en enzo net als vroegah. Dat was idd beter.
Je word gemistquote:
Hoe zou Samzz eruit zien met een ijsmuts op?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me leukere dingen bedenken met Samzz
Toen ik nog jong wasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellig. Gaan we ook weer nachtenlang appen, dm'en enzo net als vroegah. Dat was idd beter.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me leukere dingen bedenken met Samzz
Met van die flapjes?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou Samzz eruit zien met een ijsmuts op?
Spontaan last van nostalgische gevoelens.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was.
[..]...
Hoewel de nachtellijke gesprekken met Air ook een hoop diepgang hadden
Nou, daar kan ik me wel een voorstelling bij makenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou Samzz eruit zien met een ijsmuts op?
Nee, met zo'n bolletje.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaahw, lief! Jij ook, Barb. Jij ook.
Ja, anders ik wel! Goede tijd, leuke tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spontaan last van nostalgische gevoelens.
quote:
Een Unox-muts? Ik heb liever andere worst.quote:
Subtiele manier om kenbaar te maken dat je ten minste een keer hierover hebt nagedacht... En ws. ging dat samen met bepaalde handelingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik me wel een voorstelling bij maken
Absoluutquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, anders ik wel! Goede tijd, leuke tijd.
I regret nothingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiele manier om kenbaar te maken dat je ten minste een keer hierover hebt nagedacht... En ws. ging dat samen met bepaalde handelingen.
Voor zo lang het duurtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
AbsoluutDaaron leuk dat je er weer bent
Nog net zo'n vleesliefhebber als altijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Unox-muts? Ik heb liever andere worst.
quote:
Ik weet je te vinden.quote:
Ja, mobiel zonder abo is niet te doenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:50 schreef Samzz het volgende:
Ik klik echt overal en nergens, de reclame hier is even kut als altijd.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog net zo'n vleesliefhebber als altijd.
Die reclame is zo kutquote:
Truequote:
Maar echt... Dat gekut met die reclame mis ik echt nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, mobiel zonder abo is niet te doen
Serieus? Beter dan op de laptop vind ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, mobiel zonder abo is niet te doen
Casanova hè. Die houdt zijn zwarte boekje wel bij.quote:
Gelukkig heb ik nog een abo. Zal ook binnenkort wel weer voorbij zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Serieus? Beter dan op de laptop vind ik.
Mijn zwarte broekje ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casanova hè. Die houdt zijn zwarte boekje wel bij.
Mobiele interface op de telefoon. Heb je 0 reclame. Ook zonder abo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een abo. Zal ook binnenkort wel weer voorbij zijn.
Ik lette nooit zo op jouw broekjes.quote:
Gemiste kans, wel. Zo leuk, met een kantje en een strikje.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lette nooit zo op jouw broekjes.
Ik noteer het op mijn bucketlistquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gemiste kans, wel. Zo leuk, met een kantje en een strikje.
quote:
quote:
Met gianni flirten is echter het dichtste bij daten waar ik dit jaar ben geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zei je toch al: die kerel is niks voor jou.
Dm me het adres van je werk. Oh wacht.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind het op zich wel lief
Wat een verspilling van een prachtvrouw als jij. Je verdient meer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:01 schreef Tegan het volgende:
Met gianni flirten is echter het dichtste bij daten waar ik dit jaar ben geweest![]()
.
Het jaar is net begonnen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met gianni flirten is echter het dichtste bij daten waar ik dit jaar ben geweest![]()
.
Hier nu een fikse netwerkstoring. Niks werkt. Zelfs de mail via de telefoon bijwerken lukt nietquote:
Jeetje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoer nu een fikse netwerkstoring. Niks werkt. Zelfs de mail via de telefoon bijwerken lukt niet
Hier de hele dag al. Mijn werkdag zit er weer op. Mijn huis is opgeruimd en schoon. En nu moed verzamelen om buiten mijn glazen te gaan wassen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier nu een fikse netwerkstoring. Niks werkt. Zelfs de mail via de telefoon bijwerken lukt niet
Ag ik werd net buiten verrot gescholden toen ik met de honden aan het wandelen was dat ik beter zelfmoord kon plegen omdat ik zo dik ben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:01 schreef rival het volgende:
Ben je zo celibaat bezig, noemen ze je nog hoer
wutquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ag ik werd net buiten verrot gescholden toen ik met de honden aan het wandelen was dat ik beter zelfmoord kon plegen omdat ik zo dik ben.
Iedereen gaat hier zo langzamerhand ookmaar naar huis. Volstrekt onduidelijk wat er aan de hand is en hoelang dat gaat duren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier de hele dag al. Mijn werkdag zit er weer op. Mijn huis is opgeruimd en schoon. En nu moed verzamelen om buiten mijn glazen te gaan wassen.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ag ik werd net buiten verrot gescholden toen ik met de honden aan het wandelen was dat ik beter zelfmoord kon plegen omdat ik zo dik ben.
Nee, die eikels die jou uitschelden voegen totaal niks toe aan de wereld, zorgen alleen maar voor verdriet bij jou en voor negativiteit. Zij zijn overbodig.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat ik geen bestaansrecht heb is mij al lange tijd duidelijk.
Jawel, dat heb jij zeker welquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat ik geen bestaansrecht heb is mij al lange tijd duidelijk.
En dit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die eikels die jou uitschelden voegen totaal niks toe aan de wereld, zorgen alleen maar voor verdriet bij jou en voor negativiteit. Zij zijn overbodig.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef Senn88 het volgende:
De wereld en ik zijn geen vrienden. Ik doe er alles aan om onzichtbaar te zijn en meestal lukt dat goed. Maar iedere week kom ik wel in een situatie waar ik mij bijzonder onprettig voel. Dat geeft wel aan dat ik het probleem ben.
Nee, de wereld is hard en kut. Dat ligt aan de wereld, niet aan jou.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef Senn88 het volgende:
De wereld en ik zijn geen vrienden. Ik doe er alles aan om onzichtbaar te zijn en meestal lukt dat goed. Maar iedere week kom ik wel in een situatie waar ik mij bijzonder onprettig voel. Dat geeft wel aan dat ik het probleem ben.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:06 schreef Senn88 het volgende:
Sorry voor de sfeer verpesting. Ik ga toch de ramen maar wassen.
Als het probleem fabulous en cute zijn is, dan wel. Anders, ligt niet aan jou schatjequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een verspilling van een prachtvrouw als jij. Je verdient meer.
Dit naar meer flirten dan vorig jaar lijkt me wel een leuk planquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:54 schreef Senn88 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |