abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2023 @ 10:48:07 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208085280
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Het is nu meer niet dan wel. Het hoeft er ook niet vol mee te zitten, maar zo nu en dan een aantal infected in een gebouw waar ze voorbij moeten sneaken of die ze uit moeten schakelen zou het voor mij meer afmaken.
In het soel vind ik dat een mooi element, achter iedere deur kan een infected zitten. Nu lijkt het alsof die er nauwelijks zijn.
We hebben echt net een aflevering gehad die in het teken stond van een infected attack. Ik verschil duidelijk van mening met je.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_208085351
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Het is nu meer niet dan wel. Het hoeft er ook niet vol mee te zitten, maar zo nu en dan een aantal infected in een gebouw waar ze voorbij moeten sneaken of die ze uit moeten schakelen zou het voor mij meer afmaken.
In het soel vind ik dat een mooi element, achter iedere deur kan een infected zitten. Nu lijkt het alsof die er nauwelijks zijn.
Dat komt denk ik ook omdat de game niet een traditionele shooter is, het draait veel meer om de menselijke factor, emoties en het worstelen met verleden, de tijd van voor de infectie. Natuurlijk zitten er in de game wel flink wat 'achter elke deur zit een infected' scenes maar hier gold ook dat je in heel veel situaties beter af was door er stilletjes doorheen te sluipen ipv het grote gevecht aan te gaan.
Dat is wel goed vertaald naar de serie met dus het ontbreken van telkens weer dat soort situaties. Maar het zou denk ik wel goed zijn om misschien zo af en toe, ietsjes vaker, bv wat geluiden op de achtergrond te hebben, zodat je niet vergeet dat het nog steeds een wereld van infected is.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 11:12:34 #253
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_208085545
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:46 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja, dat.
Dan wordt het een The Walking Dead :r
Was in het begin de moeite waard, maar na een paar seizoenen ben ik afgehaakt. Ik verwacht niet zoveel seizoenen voor TLoU. En dat is toch beter. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_208085758
quote:

[..]
Ja, dat.
Die heeft dat ook niet hoor... Elke aflevering infected. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208085992
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:45 schreef GGMM het volgende:
The Last of Us S01E06

8,1/10

@:sked @:scrummie @:maxi-mus @:caland
Not great, not terrible.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 21 februari 2023 @ 12:26:07 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208086291
quote:

[..]
Ja, dat.
maar ze zijn toch nooit echt dood geweest toch
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 21 februari 2023 @ 12:27:26 #257
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208086313
https://www.goodhousekeep(...)_medium=social-media easter egg van de 1e besmetting die zichtbaar is in E1, en een uitleg dat Joel best ook een schimmelzombie had kunnen zijn als hij zijn panckaes en taart voor zijn verjaardag had gekregen

[ Bericht 0% gewijzigd door Maanvis op 21-02-2023 12:34:16 ]
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 21 februari 2023 @ 12:35:28 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208086421
Ik merk nu heel erg dat ik als er een nieuw personage komt dat ik me dan eigenlijk niet zo interesseer meer in dat nieuwe personage, aangezien hij/zij er gezien de 1e 6 afleveringen, toch steeds maar 1 aflevering in zit en dan dood gaat of ze gaan weg van die locatie
Een gedicht over Maanvis
pi_208087050
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 12:35 schreef Maanvis het volgende:
Ik merk nu heel erg dat ik als er een nieuw personage komt dat ik me dan eigenlijk niet zo interesseer meer in dat nieuwe personage, aangezien hij/zij er gezien de 1e 6 afleveringen, toch steeds maar 1 aflevering in zit en dan dood gaat of ze gaan weg van die locatie
Dit heb ik ook wel een beetje. Vond Tommy echt heel cool in aflevering één, maar nu was het een beetje meh en we zien hem toch niet weer terug. Misschien pas in seizoen twee.
pi_208087097
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit heb ik ook wel een beetje. Vond Tommy echt heel cool in aflevering één, maar nu was het een beetje meh
In aflevering 1 was hij in survival mode en deze ep in huis tuin en keuken / pussy whipped mode. Dus Das niet opmerkelijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208087110
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:34 schreef Slayage het volgende:

[..]
In aflevering 1 was hij in survival mode en deze ep in huis tuin en keuken / pussy whipped mode. Dus Das niet opmerkelijk
Nee, maar wel heel saai als je pussy whipped bent.
pi_208087149
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, maar wel heel saai als je pussy whipped bent.
True. Hoewel hij in de laatste scène wel had besloten om Ellie te brengen deed hij dat overduidelijk met begrijpelijke tegenzin.
-Rabia Al-Basri
pi_208090338
-Rabia Al-Basri
pi_208095312
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_208095382
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2023 00:01 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Je zou zeggen dat ze dat er wel even uit hadden kunnen poetsen.
  woensdag 22 februari 2023 @ 01:33:27 #266
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208095504
youtube video over de cordyceps of dat eccht kan enzo
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 22 februari 2023 @ 01:39:45 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208095510
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit heb ik ook wel een beetje. Vond Tommy echt heel cool in aflevering één, maar nu was het een beetje meh en we zien hem toch niet weer terug. Misschien pas in seizoen twee.
ja ze moeten het misschien wat meer in elkaar over laten lopen? nu voelt het heel erg als ' nieuwe locatie , nieuwe peroon, nieuwe persoon dood of weg, zien we nooit meer, einde aflevering'
Een gedicht over Maanvis
pi_208097366
Ik vind de spoilers hier echt super hinderlijk, vooral omdat meestal niet duidelijk is of het een game-spoiler is of een spoiler over de serie omdat er rekening gehouden wordt met mensen die de aflevering niet gezien hebben.

Wat mij betreft mag er inderdaad een apart [GAM] topic komen over de serie, want het topic leest voor geen meter en is niet leuk om te volgen als je de games niet gespeeld hebt en daarin ook niet gespoiled wilt worden.

Op Tweakers is het topic wat dat betreft een stuk beter te doen, ik hoop dat de mods hier iets in kunnen betekenen?
  woensdag 22 februari 2023 @ 11:08:27 #269
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_208098189
quote:
99s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:53 schreef So_Surreal het volgende:
Ik vind de spoilers hier echt super hinderlijk, vooral omdat meestal niet duidelijk is of het een game-spoiler is of een spoiler over de serie omdat er rekening gehouden wordt met mensen die de aflevering niet gezien hebben.

Wat mij betreft mag er inderdaad een apart [GAM] topic komen over de serie, want het topic leest voor geen meter en is niet leuk om te volgen als je de games niet gespeeld hebt en daarin ook niet gespoiled wilt worden.

Op Tweakers is het topic wat dat betreft een stuk beter te doen, ik hoop dat de mods hier iets in kunnen betekenen?
Het topic is inderdaad compleet onleesbaar met al die vervelende gamespoilers.
pi_208098299
quote:

GoT-topic all over again.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 11:33:59 #271
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_208098494
Dit is meer iets voor F&S / FAQ en FB
Laten we dit topic vooral voor de inhoud van de serie houden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_208099677
quote:

Een spoiler is bijna altijd game spoiler. Aangezien de rest niet in spoiler hoeft. Gewoon niet openen dus.
pi_208100288
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 13:00 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
Een spoiler is bijna altijd game spoiler. Aangezien de rest niet in spoiler hoeft. Gewoon niet openen dus.
behalve dat er ook aantal zijn die dingen in een spoiler zetten die niks met de games te maken hebben :P Ook al is dat niet nodig
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 22 februari 2023 @ 20:56:34 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208105170
ze maakt blijkbaar ook muziek
Een gedicht over Maanvis
pi_208105849
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')