We hebben echt net een aflevering gehad die in het teken stond van een infected attack. Ik verschil duidelijk van mening met je.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is nu meer niet dan wel. Het hoeft er ook niet vol mee te zitten, maar zo nu en dan een aantal infected in een gebouw waar ze voorbij moeten sneaken of die ze uit moeten schakelen zou het voor mij meer afmaken.
In het soel vind ik dat een mooi element, achter iedere deur kan een infected zitten. Nu lijkt het alsof die er nauwelijks zijn.
Dat komt denk ik ook omdat de game niet een traditionele shooter is, het draait veel meer om de menselijke factor, emoties en het worstelen met verleden, de tijd van voor de infectie. Natuurlijk zitten er in de game wel flink wat 'achter elke deur zit een infected' scenes maar hier gold ook dat je in heel veel situaties beter af was door er stilletjes doorheen te sluipen ipv het grote gevecht aan te gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is nu meer niet dan wel. Het hoeft er ook niet vol mee te zitten, maar zo nu en dan een aantal infected in een gebouw waar ze voorbij moeten sneaken of die ze uit moeten schakelen zou het voor mij meer afmaken.
In het soel vind ik dat een mooi element, achter iedere deur kan een infected zitten. Nu lijkt het alsof die er nauwelijks zijn.
Was in het begin de moeite waard, maar na een paar seizoenen ben ik afgehaakt. Ik verwacht niet zoveel seizoenen voor TLoU. En dat is toch beter.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat.
Dan wordt het een The Walking Dead
Die heeft dat ook niet hoor... Elke aflevering infected.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat.
Not great, not terrible.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:45 schreef GGMM het volgende:
The Last of Us S01E06
8,1/10
@:sked @:scrummie @:maxi-mus @:caland
maar ze zijn toch nooit echt dood geweest tochquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat.
Dit heb ik ook wel een beetje. Vond Tommy echt heel cool in aflevering één, maar nu was het een beetje meh en we zien hem toch niet weer terug. Misschien pas in seizoen twee.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:35 schreef Maanvis het volgende:
Ik merk nu heel erg dat ik als er een nieuw personage komt dat ik me dan eigenlijk niet zo interesseer meer in dat nieuwe personage, aangezien hij/zij er gezien de 1e 6 afleveringen, toch steeds maar 1 aflevering in zit en dan dood gaat of ze gaan weg van die locatie
In aflevering 1 was hij in survival mode en deze ep in huis tuin en keuken / pussy whipped mode. Dus Das niet opmerkelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel een beetje. Vond Tommy echt heel cool in aflevering één, maar nu was het een beetje meh
Nee, maar wel heel saai als je pussy whipped bent.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
In aflevering 1 was hij in survival mode en deze ep in huis tuin en keuken / pussy whipped mode. Dus Das niet opmerkelijk
True. Hoewel hij in de laatste scène wel had besloten om Ellie te brengen deed hij dat overduidelijk met begrijpelijke tegenzin.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, maar wel heel saai als je pussy whipped bent.
ja ze moeten het misschien wat meer in elkaar over laten lopen? nu voelt het heel erg als ' nieuwe locatie , nieuwe peroon, nieuwe persoon dood of weg, zien we nooit meer, einde aflevering'quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel een beetje. Vond Tommy echt heel cool in aflevering één, maar nu was het een beetje meh en we zien hem toch niet weer terug. Misschien pas in seizoen twee.
Het topic is inderdaad compleet onleesbaar met al die vervelende gamespoilers.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:53 schreef So_Surreal het volgende:
Ik vind de spoilers hier echt super hinderlijk, vooral omdat meestal niet duidelijk is of het een game-spoiler is of een spoiler over de serie omdat er rekening gehouden wordt met mensen die de aflevering niet gezien hebben.
Wat mij betreft mag er inderdaad een apart [GAM] topic komen over de serie, want het topic leest voor geen meter en is niet leuk om te volgen als je de games niet gespeeld hebt en daarin ook niet gespoiled wilt worden.
Op Tweakers is het topic wat dat betreft een stuk beter te doen, ik hoop dat de mods hier iets in kunnen betekenen?
GoT-topic all over again.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:53 schreef So_Surreal het volgende:
Ik vind de spoilers hier echt super hinderlijk, vooral omdat meestal niet duidelijk is of het een game-spoiler is of een spoiler over de serie omdat er rekening gehouden wordt met mensen die de aflevering niet gezien hebben.
Wat mij betreft mag er inderdaad een apart [GAM] topic komen over de serie, want het topic leest voor geen meter en is niet leuk om te volgen als je de games niet gespeeld hebt en daarin ook niet gespoiled wilt worden.
Op Tweakers is het topic wat dat betreft een stuk beter te doen, ik hoop dat de mods hier iets in kunnen betekenen?
Een spoiler is bijna altijd game spoiler. Aangezien de rest niet in spoiler hoeft. Gewoon niet openen dus.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:53 schreef So_Surreal het volgende:
behalve dat er ook aantal zijn die dingen in een spoiler zetten die niks met de games te maken hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:00 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Een spoiler is bijna altijd game spoiler. Aangezien de rest niet in spoiler hoeft. Gewoon niet openen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |