Jammer dat je niet even de moeite hebt genomen om terug te lezen, dan zou je nooit tot deze DOMME conclusie zijn gekomen.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Walgelijk dat jij mee probeert te liften op klaas zijn succes.
Heitinga vindt van wel. Vind 'm op die positie ook prima.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook geen rechtsbuiten.
Ik ga er automatisch vanuit dat klaas dit al wist.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat je niet even de moeite hebt genomen om terug te lezen, dan zou je nooit tot deze DOMME conclusie zijn gekomen.
Natuurlijk wist Klaas dit al. Klaas = Harvard.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga er automatisch vanuit dat klaas dit al wist.
We kunnen alleen hopen van nietquote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd of Heitinga dit in de rust om weet te draaien.
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd of Heitinga dit in de rust om weet te draaien.
Alleen als hij ook een tweede gaat trekken.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
Gelijk een kaart trekken, dan is het snel afgelopen.
Ze kunnen een Mexicaanse international halenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:55 schreef bbuddybb het volgende:
Rensch is een groot drama.
Je moet ergens toch wel een betere back kunnen halen voor een spotprijsje, lijkt mij.
Probleem is dat ze altijd zo lang wachten met de 1e dat iedereen weet dat er geen 2e volgt..quote:Op zondag 12 februari 2023 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen als hij ook een tweede gaat trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |