Dat.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind een handbak fijner dan een slechte automaatbak, maar een goede automaatbak fijner dan een handbak. Ligt dus geheel aan het type auto dat je zoekt.
Die semi-automaten zijn echt de hel op aarde ja. Standaard een whiplash elke ritquote:Op zondag 12 februari 2023 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat.
Heb een tijd met Opel Astra H gereden, dat is een handbak met robotarm (dus geen echte automaat). Waardeloos ding.
Nu een Toyota Auris, dat is tenminste een echte automaat.
Auris met CVT? Dat vind ik zelf niet echt een fijne automaat.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat.
Heb een tijd met Opel Astra H gereden, dat is een handbak met robotarm (dus geen echte automaat). Waardeloos ding.
Nu een Toyota Auris, dat is tenminste een echte automaat.
Dan vind ik juist een handbak leuk 😋quote:Op zondag 12 februari 2023 16:46 schreef etuiedelapiel het volgende:
Automaat is alleen leuk als je een beetje power under the hood hebt.
Ik vind hem fantastisch. Super zuinig en stil.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:56 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Auris met CVT? Dat vind ik zelf niet echt een fijne automaat.
Ditquote:Op zondag 12 februari 2023 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vind hem fantastisch. Super zuinig en stil.
Wat men meestal vervelend vindt, is dat als je het gas intrapt, hij gelijk hoog in de toeren schiet en daar monotoon blijft gieren. Maar dan heb je ook vol vermogen tot je beschikking. Overigens geldt dat met name voor autorecensenten, omdat die nou eenmaal rijden als debielen. Als je normaal rijdt, heb je er geen last van en is het een bijzonder stille en comfortabele aandrijflijn.
Automaat.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:31 schreef Geitenkamp het volgende:
[poll=5138]
Ik moet een nieuw lease uitzoeken en twijfel tussen een automaat of handgeschakelde auto
Ik heb 1x automaat gereden en trapte toen de koppeling in wat de rem bleek te zijn, dan sta je echt snel stil zegmaar verder reed het wel lekker zeker in de file
Nu sta ik bijna nooit in de file maar toch
Wat adviseer jij mij?
Komt omdat iedereen met een cvt automaat verkeerd rijd .quote:Op zondag 12 februari 2023 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat men meestal vervelend vindt, is dat als je het gas intrapt, hij gelijk hoog in de toeren schiet en daar monotoon blijft gieren. Maar dan heb je ook vol vermogen tot je beschikking. Overigens geldt dat met name voor autorecensenten, omdat die nou eenmaal rijden als debielen. Als je normaal rijdt, heb je er geen last van en is het een bijzonder stille en comfortabele aandrijflijn.
Mijn ouders hebben een CVT. Het is inderdaad even wennen in het begin, vooral omdat je snelheid niet gekoppeld is aan je toeren, wat bij andere auto's wel altijd het geval is. Maar als je je daar overheen gezet hebt rijd het inderdaad gewoon goed.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mooi man.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:54 schreef Geitenkamp het volgende:
Ik ga woensdag een proefrit maken in een automaat, iedereen die daar aan heet geholpen enorm bedankt!
En je hand van de pook afblijven..quote:Op zondag 12 februari 2023 20:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Mooi man.
Zet je linker been helemaal links .
Of vouw deze achter je rechter been .
Dan kan je niet zomaar gebruiken om op de rem te trappen .
Zoek ook even tests van de betreffende auto/automaat combi. Je hebt goede en minder goede automaten, of er kan iets niet goed werken.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
En je hand van de pook afblijven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |