Avond 1quote:25 artists will compete in San Remo! (22 "big" artists + 3 San Remo Giovani winners)
The covers' night will take place on Friday, February 10th!
During the first two nights the songs will be voted by the press.
During the third night the televote (50%) and the demoscopic jury (50%) will vote for the competing songs.
On Friday and on Saturday's #Sanremo2023 final all the juries will vote again (33% press, 33% demoscopic jury, 34% televote)
The San Remo2023 winner will represent Italy at Eurovision2023.
Assen en Isle of Man zijn de eerste die me te binnen schietenquote:
Topic volgooien met een 'vol' en dan geen TT hebben is wel een serieuze overtreding op FOK! hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Assen en Isle of Man zijn de eerste die me te binnen schieten
Ariete is ook eigenlijk dezelfde naam als Harry.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:19 schreef Cee het volgende:
Heeft ze nou zo'n hoedje als Harry Slinger vroeger in het rood op had?
Iets grotere uitvoering volgens mij.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:19 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik ben even naar boven verhuisd inmiddels, is die flatliner al klaar met zingen.
Ik geef de schuld aan de allora'squote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Topic volgooien met een 'vol' en dan geen TT hebben is wel een serieuze overtreding op FOK! hoor
Ja, wtf is dat. Dat liedje heeft nog wel iets lolligs, maar waarom zingt Il Duce der Fhrer hetquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:20 schreef Momo het volgende:
In Kroati wint dus een band die over tractoren zingt verkleed als een roze glitter Adolf Hitler![]()
Scendi da quel tettoooooquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:19 schreef Cee het volgende:
Willen we dit zien? Dat laatste vind ik wel te ver gaanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:20 schreef Momo het volgende:
In Kroati wint dus een band die over tractoren zingt verkleed als een roze glitter Adolf Hitler![]()
Je hebt een kaartje gekocht voor Eurovision in Concert, denk je het wel gaat zien. Al vermoed ik dat de EBU nog wel een mening hierover heeftquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Willen we dit zien? Dat laatste vind ik wel te ver gaan
Dit doet het imago van het Esf geen goedquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:20 schreef Momo het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Willen we dit zien? Dat laatste vind ik wel te ver gaan
SPOILER: Voor het geval datOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zetten ze daarom die zonnebril op??quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
Zucht, daar is de aandachtshoer weer.
Tettingquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILER: Voor het geval datOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]IK WIL HET NIET.SPOILER: Voor het geval datOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
[..]Qua snor valt het nog mee. Maar als het echt een reference is, dan hoop ik dat de EBU ingrijpt.SPOILER: Voor het geval datOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah bah, ik vind dat echt niet kunnen zeg. Die boeren moeten ook overal protesteren.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:20 schreef Momo het volgende:
Jawel, dit is de nazorg.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik haak af, want ik dit niet meer aan
Ik zal voor je invallen als de rest hun winnaar heeft gekozenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit heeft betere kwalitieit dat de rest van de landen deze avond.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ah meneer kinderkoortje. Dit ga ik potentieel haten.
Er is mij verteld dat dit heel lief is dus mijn persoonlijke mening hierover is helaas ongeldig.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:33 schreef NailQueen het volgende:
Altijd al een hekel gehad aan Kinderen voor kinderen.
Deze hoorde ik gisteren ook ergens in een van de covers, volgens mij, zij het in een betere versiequote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:42 schreef H_T het volgende:
Interessant nummer wel vanuit de Bitch Clubbe
Nee, er gaat nu een hele boze e-mail naar Rome.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij vond deze rencarnatie van Double Date niets?
Jef Alberts treurig op een kruk aan de bar in de achtergrond had hier niet misstaan nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:51 schreef NailQueen het volgende:
Leef alsof het je laatste dag is. Leef.
Na het nieuws van 12 uur komt er een dikke interval van een kwartier, dus Levante is naar voren gehaald, net voor de reclamequote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:54 schreef Strani het volgende:
Ze hebben weer iets omgegooid in het schema of niet?
Ja precies. Logisch wel dan inderdaad.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Na het nieuws van 12 uur komt er een dikke interval van een kwartier, dus Levante is naar voren gehaald, net voor de reclame
Ok ik sluit 00:15 aan dan, uitslag nu bezig in Maltaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Na het nieuws van 12 uur komt er een dikke interval van een kwartier, dus Levante is naar voren gehaald, net voor de reclame
Had je die nog niet aan?quote:
Ik neem aan dat je de verantwoordelijke voor het gerecht gaat slepen?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:58 schreef Em31 het volgende:
Ik moest onverwacht weg, waardoor ik Madame heb gemist #woest
En dat noemt zich een echte fan. Zelfs ik heb het gezien.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:58 schreef Em31 het volgende:
Dat het best lang duurt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:57 schreef Jason22 het volgende:
De eerste helft is alweer afgelopen, wat is jullie analyse?
De show duurt ook dit jaar weer belachelijk langquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:57 schreef Jason22 het volgende:
Rosa Chemical zou leuk zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:57 schreef Jason22 het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:00 schreef H_T het volgende:
Wat is dit voor buikspreekpop in een rode jurk?
Nog bezig, laatste set punten.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
The Busker heeft gewonnen? Dat zou geweldig zijn
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:00 schreef Fred_B het volgende:
Dit komt zo uit de Dikvoormekaarshow gewandeld?
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
Deze vrouw mag alleen na middernacht op tv toch?
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:00 schreef H_T het volgende:
Wat is dit voor buikspreekpop in een rode jurk?
Gelukkig is hier nooit een greintje oppervlakkigheid te bespeurenquote:
Je bent gewoon in slaap gevallen, geef het maar toe.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:58 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:01 schreef Strani het volgende:
Doet denken aan deze inmiddels overleden Spaanse Hertogin van Alba (ja, zelfde titel als die in de tachtigjarige oorlog).
[ afbeelding ]
Met die andere kroket?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, deze kan meteen met die andere mee naar het crematorium.
quote:
Ik doelde eigenlijk op die half overleden vent van eerder, maar vooruit.quote:
Ok dat was lekker eigenzinnig! Is er toch nog wat leuks vandaag.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:04 schreef Cee het volgende:
The Busker voor Malta. Is dat een leuk nummer?
KIJK EINDELIJK GOED NIEUWS DEZE AVOND!quote:Op zondag 12 februari 2023 00:04 schreef Cee het volgende:
The Busker voor Malta. Is dat een leuk nummer?
Nadat ze Den Briel kwijtraakte is het niet meer goedgekomen hquote:
Ze is 88, past beter bij Gino Paoli (waar ze ook mee samengewerkt heeft).quote:Op zondag 12 februari 2023 00:05 schreef Jason22 het volgende:
Wel een schattig koppel samen met Gianni!
Oh, hoe oud is Gianni dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is 88, past beter bij Gino Paolo (waar ze ook mee samengewerkt heeft).
Gestaan of gelegen?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:04 schreef Strani het volgende:
Ze heeft ooit naakt in de Italiaanse Playboy gestaan.
Het kan verkeren.
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. De meesten wachten tot na hun dood maar er zijn uitzonderingen.
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Je hoort die wangen ook gewoon vol met botox zitten
Zitten we nu de Masked Singer te kijken?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:06 schreef Fred_B het volgende:
Maar ik heb oprecht geen idee wie in dit pak zit. Catherine Keyl?
Klotsende wangetjes geeft zo'n nummer toch een nieuwe dynamiek.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Je hoort die wangen ook gewoon vol met botox zitten
Sta jij dan ook met je hakjes op het podium?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:09 schreef Strani het volgende:
Maar ja we lachen, maar op de ESF-meet van 2055 staat de helft van ons er natuurlijk ook zo bij.
Ik ben dan al lang en breed gecremeerd.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:09 schreef Strani het volgende:
Maar ja we lachen, maar op de ESF-meet van 2055 staat de helft van ons er natuurlijk ook zo bij.
Of nu al, wie weetquote:Op zondag 12 februari 2023 00:09 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben dan al lang en breed gecremeerd.
Zeker wetenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:10 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Sta jij dan ook met je hakjes op het podium?
Verdommequote:Op zondag 12 februari 2023 00:09 schreef H_T het volgende:
Dit optreden valt in Itali zo goed dat de eerste merchandise al op de markt is!
[ afbeelding ]
Dit is de reden Straniquote:Op zondag 12 februari 2023 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja over jou heb ik wel m'n twijfels, er moet een reden zijn waarom je zo geheimzinnig doet.
Na lang cremeren hoeft breed denk ik niet meer, maar ik ben ook niet helemaal op de hoogte van de moderne crematie-techniek hoor.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben dan al lang en breed gecremeerd.
Yes, een goed moment voor huiselijk geweld.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Pfoe, even tijd voor wat serieuze zaken
Ok hierbij moest ik wel hardop lachenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De rest van het boeket is vast gereserveerd voor op de kist
Tsssssk.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik vind je nog altijd even mooi
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De rest van het boeket is vast gereserveerd voor op de kist
Zo zou ik al die autotune wel omschrijven, jaquote:Op zondag 12 februari 2023 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes, een goed moment voor huiselijk geweld.
Geloof me, bij mij welquote:Op zondag 12 februari 2023 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Na lang cremeren hoeft breed denk ik niet meer, maar ik ben ook niet helemaal op de hoogte van de moderne crematie-techniek hoor.
Zou verticaal cremeren niet praktischer zijn? Kebabstijl, zeg maar?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Na lang cremeren hoeft breed denk ik niet meer, maar ik ben ook niet helemaal op de hoogte van de moderne crematie-techniek hoor.
Toch interessant dat dit niet eens je ergste opmerking van de avond is.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes, een goed moment voor huiselijk geweld.
Ik begin ook moe te worden. Ik ga zo vanuit bed verder kijken. Het nadeel daarvan is dat ik dan op een bepaald punt in slaap val.quote:
Hmm geen slecht idee en ook gezelliger voor de familie om gezamenlijk omheen te staan met een hapje en een drankje.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou verticaal cremeren niet praktischer zijn? Kebabstijl, zeg maar?
[ afbeelding ]
Nou er zijn opmerkingen gemaakt vanavond waar ik niet eens van zou durven dromen.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch interessant dat dit niet eens je ergste opmerking van de avond is.
Zolang dat punt gewoon in je bed is lijkt me dat geen probleem.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik begin ook moe te worden. Ik ga zo vanuit bed verder kijken. Het nadeel daarvan is dat ik dan op een bepaald punt in slaap val.
Op de traditionele kebabtijden zit je ook lekker in de daluren voor energiequote:Op zondag 12 februari 2023 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm geen slecht idee en ook gezelliger voor de familie om gezamenlijk omheen te staan met een hapje en een drankje.
Ik krijg buikpijnquote:Op zondag 12 februari 2023 00:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou verticaal cremeren niet praktischer zijn? Kebabstijl, zeg maar?
[ afbeelding ]
Precies en daarna gewoon weer terug naar de club. Veel leuker dan hoe we het nu doenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Op de traditionele kebabtijden zit je ook lekker in de daluren voor energie
Ik sluit dan ook meteen af. Ben gekke Enrico niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:19 schreef Em31 het volgende:
Het idee dat dit nog 3 uur duurt, ken toch niet mensen.
Wij zijn wel gek ja. Weltrustenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik sluit dan ook meteen af. Ben gekke Enrico niet.![]()
Veel plezier allen.
Een best goed en verstandig ideequote:Op zondag 12 februari 2023 00:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Veel plezier allen.
FIjne nacht Cirilico!quote:Op zondag 12 februari 2023 00:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Veel plezier allen.
Ja want covidquote:Op zondag 12 februari 2023 00:23 schreef NailQueen het volgende:
Trouwens, was het echt zo dat ze in 2021 ballonnen als publiek hadden? Random vraag. Ik weet het
Krijgen we uitleg?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ondertussen praat ik nu Kroatisch met iemand op Twitter. Onverwacht.
Dat zou je denken maar toch niet nee!quote:Op zondag 12 februari 2023 00:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Meer jouw datingleeftijdsrange dan de mijne dus!
Ik kan je een selectie van carnavalsnummers toesturenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Krijg je ook nog eens een lied waarvan je in een coma dreigt te raken
Ik heb al ladders zat!quote:Op zondag 12 februari 2023 00:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan je een selectie van carnavalsnummers toesturen
Soms ook 51 cent en ik heb nog niet gezien waar die extra cent voor nodig is. Misschien bellen vs. SMSquote:Op zondag 12 februari 2023 00:28 schreef Momo het volgende:
Trouwens grappig om te zien hier kost stemmen 50 cent. In Estland 1,90 euro, in Kroati 22 eurocent.
Dat laatste verklaart een hoop.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:28 schreef Momo het volgende:
Trouwens grappig om te zien hier kost stemmen 50 cent. In Estland 1,90 euro, in Kroati 22 eurocent.
In Estland krijgen ze uiteindelijk ook meer waar voor hun geld dan in Kroatiquote:Op zondag 12 februari 2023 00:28 schreef Momo het volgende:
Greys is toch 35?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:37 schreef Momo het volgende:
Als hier Ultimo wint is het trouwens geen super zaterdag maar pleuris zaterdag zondag
Zijn we dat allemaal niet nu?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:44 schreef Momo het volgende:
Daar zijn de 2 dronken Italiaanse oomen weer
Voor zover ik weet ben ik geen Italiaanquote:
Ja dusquote:Op zondag 12 februari 2023 00:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Soms ook 51 cent en ik heb nog niet gezien waar die extra cent voor nodig is. Misschien bellen vs. SMS
Dit is voor mij eigenlijk wel een goede reden om naar bed te gaan.quote:
Geen dag zonder #ophef in San Remo @Cyan9quote:Op zondag 12 februari 2023 00:55 schreef Nashipeer het volgende:
Dit gaat nu rond op Twitter. Geen idee of het een confrontatie is of meer een geintje tussen Fedez en Chiara
[ twitter ]
Ik heb nog geen goocheltruc met een random voetballer gezienquote:
Misschien kwart voor 3 al klaar !quote:Op zondag 12 februari 2023 00:56 schreef Jason22 het volgende:
6 minuten voor op schema! We gaan vroeg naar bed vanavond.
Qua lichaamstaal niet erg ernstig zou ik zeggen. En ze gebaart of hij mee kan komen maar niet op een Italiaans-boze manier.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:55 schreef Nashipeer het volgende:
Dit gaat nu rond op Twitter. Geen idee of het een confrontatie is of meer een geintje tussen Fedez en Chiara
[ twitter ]
Een dag zonderquote:Op zondag 12 februari 2023 00:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen dag zonder #ophef in San Remo @:Cyan9
Slaap lekker!quote:Op zondag 12 februari 2023 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is voor mij eigenlijk wel een goede reden om naar bed te gaan.
Het was gezellig. De muziek valt me een beetje tegen en het wordt er vast niet beter op. Veel plezier allemaal.
Haar hand in stop contactquote:Op zondag 12 februari 2023 01:12 schreef usagi414 het volgende:
Was er weer met water gegooid achter de schermen ? En dan nu naar Anna
Dat duurt iets tussen 15 minuten en 15 uurquote:Op zondag 12 februari 2023 01:13 schreef NailQueen het volgende:
Hierna nog 3 nummers mensen. Nog 3 nummers!
Soms vallen dingen niet uit te leggen.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet niet eens precies waarom, maar ik vind dit dus echt mooi.
Ik ook, ik weet niet hoe haar leven eruitziet buiten de camera's maar haar optreden lijkt een soort wanhoopskreet dat ze in haar lied en tekst heeft gestoptquote:Op zondag 12 februari 2023 01:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet niet eens precies waarom, maar ik vind dit dus echt mooi.
Rauwe emotie inderdaad, ik vind het heel intrigerend.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:17 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Ik ook, ik weet niet hoe haar leven eruitziet buiten de camera's maar haar optreden lijkt een soort wanhoopskreet dat ze in haar lied en tekst heeft gestopt
Op handen en knien naar de finish!quote:Op zondag 12 februari 2023 01:13 schreef NailQueen het volgende:
Hierna nog 3 nummers mensen. Nog 3 nummers!
Treden ze dan weer allemaal op?quote:Op zondag 12 februari 2023 01:28 schreef Greys het volgende:
Oh god VIJF in de superfinale dit keer ipv drie he? Dat was ik bijna alweer vergeten.![]()
Misschien alleen als de winnaar er totaal geen zin in heeft maar is er zo iemand berhaupt bij de favorieten?quote:Op zondag 12 februari 2023 01:28 schreef Momo het volgende:
Wie ook de winnaar wordt zou er een kans zijn dat ze toch iemand anders na ESF sturen? Ik weet dat het nu voor iedereen in contract staat, maar wat als de nummer 2 wel graag wil?
Wat vinden Ultimo en Mr.Rain? Lazza en Marco willen wel graag.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien alleen als de winnaar er totaal geen zin in heeft maar is er zo iemand berhaupt bij de favorieten?
volgens het draaiboek wel, terwijl we vorig jaar gewoon een korte recap kregen van 3 finalisten.quote:
Aan plaatje twee van de 3/3 tweet te zien wel aan die tijden daarin.quote:
Dat hadden ze toch ook na de reclame kunnen doen ?quote:Op zondag 12 februari 2023 01:33 schreef Cyan9 het volgende:
Toch raar dat de televote nu meteen sluit.
Voor meneer Rain wordt het sowieso lastig met z'n kudde koters.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat vinden Ultimo en Mr.Rain? Lazza en Marco willen wel graag.
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik geniet er van dat ik om 00.45 uur 's nachts nog naar de Italiaanse TV zit te kijken met lege chocoladeverpakkingen, halve doritos zak en een derde wijnglas![]()
Arme kinderen aan het werk in de nachtquote:Op zondag 12 februari 2023 01:37 schreef Nashipeer het volgende:
Jaa ben wel benieuwd hoe Mr Rain het gaat oplossen als hij nog steeds in de top5 zit
Toen vlak voor de bekendmaking vanuit het niets ineens nog zo'n Aldi-FloRida kwam optreden.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:37 schreef Momo het volgende:
Vond het ook wel wat hebben toen we paar jaar terug voor het laatst keken en rond deze tijd dachten dat we bijna klaar waren en die schema's er niet waren in het zicht
Dat was wel een grote chaos ja, toen ze krabpaal al in de hand hadden en er toch nog even wat reggaeton werd ingeslingerdquote:Op zondag 12 februari 2023 01:37 schreef Momo het volgende:
Vond het ook wel wat hebben toen we paar jaar terug voor het laatst keken en rond deze tijd dachten dat we bijna klaar waren en die schema's er niet waren in het zicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |