abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zaterdag 25 februari 2023 @ 09:38:37 #181
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208136881
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 09:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat denk ik ook wel, ja. Grote kans dat dat een voorrondewedstrijd is ergens in juli. Mis je niet zoveel
Tenzij we het bekertje winnen zit dat er dik in
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 25 februari 2023 @ 09:39:32 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208136890
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tenzij we het bekertje winnen zit dat er dik in
Beker is EL direct?
pi_208136910
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Beker is EL direct?
EL groepsfase ja.
pi_208151088

1-2 verlies denk ik.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 26 februari 2023 @ 16:47:54 #185
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208155521
Erg benieuwd hoeveel kansen Bakayoko vandaag gaat verprutsen _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_208155702
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Is de laatste weken prima in vorm. Uitstekende voorzet ook weer dit.
pi_208155713
Stuk beter met die Savio erbij want de Jong blijft matig.
  zondag 26 februari 2023 @ 17:00:01 #188
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208155738
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 16:57 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Is de laatste weken prima in vorm. Uitstekende voorzet ook weer dit.
Dribbelen kan die wel, hij moet alleen nooit schieten want dat kunnen jij en ik beter.
  zondag 26 februari 2023 @ 17:16:15 #189
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_208155919
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Jonge talentjes afbranden gebeurt hier in dit topic wel heel snel. Gakpo en Wijnaldum zijn wel de bekendste voorbeelden maar ook Bergwijn en Malen (recht op de keeper).
Bakayoko heeft een bak talent en zou normaal gesproken dit seizoen niet in de basis starten. Maar door het vertrek van Gakpo en Madueke, blessures van Hazard en El Ghazi staat hij daar nu al. Geef zo’n jongen ff de kans om in een beroerd draaiend elftal z’n draai te vinden.
Kritiek is prima, maar uit het dan op een de Jong die het hele seizoen al bagger is en VER onder z’n kunnen speelt.
  zondag 26 februari 2023 @ 17:28:01 #190
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208156060
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:16 schreef tja77 het volgende:

[..]
Jonge talentjes afbranden gebeurt hier in dit topic wel heel snel. Gakpo en Wijnaldum zijn wel de bekendste voorbeelden maar ook Bergwijn en Malen (recht op de keeper).
Bakayoko heeft een bak talent en zou normaal gesproken dit seizoen niet in de basis starten. Maar door het vertrek van Gakpo en Madueke, blessures van Hazard en El Ghazi staat hij daar nu al. Geef zo’n jongen ff de kans om in een beroerd draaiend elftal z’n draai te vinden.
Kritiek is prima, maar uit het dan op een de Jong die het hele seizoen al bagger is en VER onder z’n kunnen speelt.
Malen is ook gewoon kut, die had 10 kansen nodig om er 1 in te schieten, hou op zeg. Dat heeft het Nederlands elftal bijvoorbeeld ook gewoon een kwartfinale EK gekost. Als je spits bent bij PSV moet dat gewoon beter.

Net als zo'n Saibari nu, die gozer heeft meer dan 1000 minuten gespeeld en geen 1 keer gescoord, kost je ook weer 2 punten tegen Utrecht vorige week. Dat soort nobodies hebben geen plaats bij PSV, we lopen allemaal terecht te zeiken op aankopen als Bruma en Baumgartl, maar als de pure middelmaat 20/21 en uit eigen jeugd komt, dan is branden we ze te snel af en moeten we ze de kans geven. In mijn ogen maakt het weinig uit hoe ze in PSV 1 zijn gekomen, maar als je middelmaat bent, moeten ze lekker ergens anders gaan ballen, eventueel op huur basis als de staff er nog echt potentie in ziet.

Bakayoko zie ik de bakken aan talent ook niet in eerlijk gezegd, hard rennen en een leuke dribbel, maar zowel zijn voorzet/pass als schot is ver beneden peil over het algemeen.
  zondag 26 februari 2023 @ 17:37:24 #191
342627 tja77
pi_208156186
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Malen is ook gewoon kut, die had 10 kansen nodig om er 1 in te schieten, hou op zeg. Dat heeft het Nederlands elftal bijvoorbeeld ook gewoon een kwartfinale EK gekost. Als je spits bent bij PSV moet dat gewoon beter.

Net als zo'n Saibari nu, die gozer heeft meer dan 1000 minuten gespeeld en geen 1 keer gescoord, kost je ook weer 2 punten tegen Utrecht vorige week. Dat soort nobodies hebben geen plaats bij PSV, we lopen allemaal terecht te zeiken op aankopen als Bruma en Baumgartl, maar als de pure middelmaat 20/21 en uit eigen jeugd komt, dan is branden we ze te snel af en moeten we ze de kans geven. In mijn ogen maakt het weinig uit hoe ze in PSV 1 zijn gekomen, maar als je middelmaat bent, moeten ze lekker ergens anders gaan ballen, eventueel op huur basis als de staff er nog echt potentie in ziet.

Bakayoko zie ik de bakken aan talent ook niet in eerlijk gezegd, hard rennen en een leuke dribbel, maar zowel zijn voorzet/pass als schot is ver beneden peil over het algemeen.
Malen 116 wedstrijden voor PSV, 55 doelpunten en 24 assists. Nee dat soort spelers zijn te min voor PSV. :')
Wist trouwens niet dat Malen spits was, ik dacht toch echt een flankspeler. Dat hij in de spits gezet werd is niet zijn schuld natuurlijk.
Waarom kom je op de proppen met Saibari? Die heb ik niet genoemd toch, net als die andere dure aankopen die je opnoemt. Die dure aankopen MOETEN er staan, en daar mag je zeker veel van verwachten. Zo’n joch als Bakayoko had eigenlijk een bankspeler moeten zijn dit seizoen. En mag nu in de basis aantreden, daar mag je niet veel van verwachten vind ik.
pi_208156388
De standaard tegengoal.
  zondag 26 februari 2023 @ 17:53:50 #193
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208156396
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:37 schreef tja77 het volgende:

[..]
Malen 116 wedstrijden voor PSV, 55 doelpunten en 24 assists. Nee dat soort spelers zijn te min voor PSV. :')
Wist trouwens niet dat Malen spits was, ik dacht toch echt een flankspeler. Dat hij in de spits gezet werd is niet zijn schuld natuurlijk.
Waarom kom je op de proppen met Saibari? Die heb ik niet genoemd toch, net als die andere dure aankopen die je opnoemt. Die dure aankopen MOETEN er staan, en daar mag je zeker veel van verwachten. Zo’n joch als Bakayoko had eigenlijk een bankspeler moeten zijn dit seizoen. En mag nu in de basis aantreden, daar mag je niet veel van verwachten vind ik.
Bij Arsenal: https://www.ed.nl/psv/don(...)or-de-goal~abae38df/
Bij PSV: https://www.ad.nl/nederla(...)ie-positie~a254971b/

Hij is spits, en hij is niet goed genoeg voor de spits positie bij een top club in Nederland, en al helemaal niet daar buiten, met zijn afrondings capaciteiten. Als je zelf roept vanaf je 18de dat je spits mag je daar echt wel op afgerekend worden, en is het ook zeker je eigen 'schuld' dat je daar speelt.

Waarom ik Saibari noem? Omdat jij aankomt met 'Jonge talentjes afbranden', en volgens mij hebben we er 2 die regelmatig spelen en vrij regelmatig (Bakayoko) tot vrijwel altijd (Saibari) door de mand vallen, dus ging ik er automatisch vanuit dat je meervoud op die 2 huidige spelers zou kunnen slaan. Ik ben het overigens wel met je eens dat die aankopen er moeten staan, maar ik vind het irrelevant of ze gekocht zijn of doorstromen uit de jeugd als ze niet renderen, als je niet goed genoeg bent moet je niet spelen. Dat het een stuk 'erger' is als een aankoop niet goed genoeg is staat buiten kijf natuurlijk.

Misschien verwacht ik inderdaad teveel van Bakayoko, en is dat niet geheel eerlijk. Maar tegen de lamme en de blinde in de Eredivisie vind ik ook vrij normaal dat je als vleugelspeler bij PSV, zelfs als talent, vaker bij doelpunten betrokken bent dan hij nu is. :)
pi_208156402
Verrassend weer. Zelf de 2-0 niet maken en 1-1.
  zondag 26 februari 2023 @ 17:54:32 #195
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208156404
Godsamme _O- Dat geklungel voorin weer en dan krijg je dit _O-
pi_208156532
Bakayoko on fire.
  zondag 26 februari 2023 @ 18:03:36 #197
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208156544
Gelukkig wil Bakayoko mijn ongelijk bewijzen.

;)
pi_208156635
Classic Ruud. Haalt ‘ie de veruit dreigendste speler eruit met Bakayoko. Voor een verdediger..
pi_208156774
Dat is een heerlijke goal.
  zondag 26 februari 2023 @ 18:20:39 #200
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208156778
Heerlijke goal _O_
pi_208156990
Saibari is ook wel echt niveau RKC he.
pi_208157041
Sterke pot van Bakayoko.
  Redactie Sport zondag 26 februari 2023 @ 19:28:10 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208157862
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 18:10 schreef tompsv18 het volgende:
Classic Ruud. Haalt ‘ie de veruit dreigendste speler eruit met Bakayoko. Voor een verdediger..
Maar Misidjan was nergens meer na die wissel. Aanvallend prima van Bakayoko dat wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 26 februari 2023 @ 20:34:01 #204
342627 tja77
pi_208158796
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Bij Arsenal: https://www.ed.nl/psv/don(...)or-de-goal~abae38df/
Bij PSV: https://www.ad.nl/nederla(...)ie-positie~a254971b/

Hij is spits, en hij is niet goed genoeg voor de spits positie bij een top club in Nederland, en al helemaal niet daar buiten, met zijn afrondings capaciteiten. Als je zelf roept vanaf je 18de dat je spits mag je daar echt wel op afgerekend worden, en is het ook zeker je eigen 'schuld' dat je daar speelt.

Waarom ik Saibari noem? Omdat jij aankomt met 'Jonge talentjes afbranden', en volgens mij hebben we er 2 die regelmatig spelen en vrij regelmatig (Bakayoko) tot vrijwel altijd (Saibari) door de mand vallen, dus ging ik er automatisch vanuit dat je meervoud op die 2 huidige spelers zou kunnen slaan. Ik ben het overigens wel met je eens dat die aankopen er moeten staan, maar ik vind het irrelevant of ze gekocht zijn of doorstromen uit de jeugd als ze niet renderen, als je niet goed genoeg bent moet je niet spelen. Dat het een stuk 'erger' is als een aankoop niet goed genoeg is staat buiten kijf natuurlijk.

Misschien verwacht ik inderdaad teveel van Bakayoko, en is dat niet geheel eerlijk. Maar tegen de lamme en de blinde in de Eredivisie vind ik ook vrij normaal dat je als vleugelspeler bij PSV, zelfs als talent, vaker bij doelpunten betrokken bent dan hij nu is. :)
Volgens transfermarkt:

https://www.transfermarkt.nl/donyell-malen/profil/spieler/326029
quote:
Favoriete positie:
Linksbuiten
Nevenpositie:
Centrumspits
Rechtsbuiten
Saibari en Bakayoko kun je toch niet op hetzelfde niveau inschalen? Bakayoko heeft veel meer talent, dat jij dat niet in hem ziet, wil niet zeggen dat hij dat niet heeft.

Die jongen deed het heel behoorlijk bij jong PSV in de KKD, en doet het nu best redelijk in het eerste. Ja hij is druistig maar hij kan een man voorbij en hij kan een assist geven. En nogmaals, dit is je backup speler die dankzij transfers en blessures er nu volledige wedstrijden MOET staan.
Haal je als club een dure speler, dan krijg je weer de klacht
quote:
ja maar die dure speler staat de ontwikkeling van de eigen jeugd in de weg
Fijn voor hem dat hij vandaag 2 keer belangrijk was.
  zondag 26 februari 2023 @ 20:45:21 #205
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208158975
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 20:34 schreef tja77 het volgende:

[..]
Volgens transfermarkt:

[..]
Saibari en Bakayoko kun je toch niet op hetzelfde niveau inschalen? Bakayoko heeft veel meer talent, dat jij dat niet in hem ziet, wil niet zeggen dat hij dat niet heeft.

Die jongen deed het heel behoorlijk bij jong PSV in de KKD, en doet het nu best redelijk in het eerste. Ja hij is druistig maar hij kan een man voorbij en hij kan een assist geven. En nogmaals, dit is je backup speler die dankzij transfers en blessures er nu volledige wedstrijden MOET staan.
[..]
Ik denk dat interviews met de speler waar het over gaat meer representatief zijn dan transfermarkt :P

Bakayoko heeft zeker meer talent dan Saibari, ik hoop van harte dat ik er compleet naast zit en dat hij zich uit een dip heeft gespeeld vandaag. Want vandaag was die meer dan prima.
pi_208159898
twitter

Bij dat team in Amerika waar psv mee samenwerkt hebben ze dezelfde coaches voor de verdedigers
  zondag 26 februari 2023 @ 22:15:09 #207
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_208159946
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 20:34 schreef tja77 het volgende:

[..]
Volgens transfermarkt:

[..]

[..]
Malen is gewoon een spits die doordat hij zo onrustig voor de goal is maar op de flank zetten.
pi_208160036
Prima goals. Waarbij die laatste wat meer glans verdient. Prima pass van Sangare maar wat Simons er daarna mee doet is buitengewoon knap. Met zijn hoofd meenemen, daarvan rechts met zijn hak, een keer rechts meenemen en daarna met links een stukje naar buiten zodat die verdediger er niet meer bij kan. Prima afgerond. Wat een speler is dat zeg.
pi_208160092
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Prima goals. Waarbij die laatste wat meer glans verdient. Prima pass van Sangare maar wat Simons er daarna mee doet is buitengewoon knap. Met zijn hoofd meenemen, daarvan rechts met zijn hak, een keer rechts meenemen en daarna met links een stukje naar buiten zodat die verdediger er niet meer bij kan. Prima afgerond. Wat een speler is dat zeg.
Staat hij open voor een nieuw contract zonder gekke PSG clausule?
pi_208160129
quote:
14s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Staat hij open voor een nieuw contract zonder gekke PSG clausule?
Ik denk dat we nog 11 wedstrijden eredivisie van hem mogen genieten want die zie ik niet blijven. Al zegt Rikgod Elfrinkgenot dat die er wel degelijk voor open staat.

Maar als PSG 15 miljoen wil vergokken aan Bakayoko, dan tellen ze die 12 voor Simons blind neer. En dan hem in het vooruitzicht stellen dat hij verhuurd gaat met de zekerheid van spelen. Of hem voor het dubbele verkopen. Nee, ik a het de kans zeer klein dat die blijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')