het is geen eerlijke vergelijking maar als je dan rakitic hem voorbij ziet hobbelen moet je wel even slikken jaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Veerman toonde gisteren ook wel aan dat ie flink tekort komt. Mijn God wat een armoede.
Ik zou in geen enkel geval advies vragen aan Kokcu. Maar echt nóóit, zeg maar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is geen eerlijke vergelijking maar als je dan rakitic hem voorbij ziet hobbelen moet je wel even slikken ja
misschien kan hij wat tips vragen aan kokcu over het kweken van power
dat zou ook een beetje gek zijn in jouw gevalquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou in geen enkel geval advies vragen aan Kokcu. Maar echt nóóit, zeg maar.
Misschien kan hij aan z'n Iman vragen hoe het met die aardbeving zit en of dat klopt met zijn gevoel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou in geen enkel geval advies vragen aan Kokcu. Maar echt nóóit, zeg maar.
Uiteraard verkoop ik 'm niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah joh, niet doen. Straks mis je een onvergetelijke comeback waar 'we' over 5 jaar nog over praten.
Groot talent, maar hij zou juist in deze fase van zijn nog zo korte carrière beter gedijen in een goed draaiend elftal.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Veerman toonde gisteren ook wel aan dat ie flink tekort komt. Mijn God wat een armoede.
Deze pot heeft alle ingrediënten in zich voor puntverlies inderdaad. Maar Twente moet je nog wel voor kunnen blijven.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
Zelfde liedje als in iedere uitwedstrijd. Laat het seizoen maar snel voorbij zijn. Meer dan een 5e plek zit er niet in.
Nu heb ik toch het idee dat je de andere clubs wat overschat.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
Zelfde liedje als in iedere uitwedstrijd. Laat het seizoen maar snel voorbij zijn. Meer dan een 5e plek zit er niet in.
Tja, Ajax en Feyenoord gaan nu toch echt wel uitlopen als je vandaag weer punten inlevert. Top 4 is wel realistisch.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu heb ik toch het idee dat je de andere clubs wat overschat.
Wat is het tegenovergestelde van het geluk van de kampioen?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ongelofelijk wel.Kans of 7 gemist op de winnende.
De pech van de nummer 4?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:27 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van het geluk van de kampioen?
Het is inderdaad niet veel hoor dit seizoen.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Onkunde, dit PSV is gewoon matig en Van Nistelrode bakt er weinig van
saibari scoort nog niet bij xg van 6.0quote:Op zondag 19 februari 2023 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG 0.65 vs 2.56. Eindstand: 2-2.
Haha binnen 3 dagen. De fiasco's tegen Groningen, Sparta, Fortuna en Emmen vergeten zeker?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:38 schreef hanns het volgende:
Binnen 3 dagen seizoen door het putje gespoeld. Ook knap..
Nou, dat lijkt me wat kort door de bocht chef.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:38 schreef hanns het volgende:
Binnen 3 dagen seizoen door het putje gespoeld. Ook knap..
Had er definitief bij moeten vermelden...bij deze dan.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haha binnen 3 dagen. De fiasco's tegen Groningen, Sparta, Fortuna en Emmen vergeten zeker?
Je wacht gewoon op de dag dat iemand tegen zo'n ESPN lul zegt dat ze maar beter lelijk kunnen verliezen zodat ze zich geen raad meer weten.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoorde net dat PSV vooral lelijk moet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |