Je aanzien is in mijn ogen ernstig gedaald.quote:
He, dat kon blijkbaar nogquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je aanzien is in mijn ogen ernstig gedaald.
Je denkt toch niet dat ik daarop ga klikken?quote:
Sinds de banken met negatieve rente werken blijkt dat idd te kunnen.quote:
Dit dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daarop ga klikken?
Nee. Ik haat remixen.quote:
De reden boeit niet verder voor mij hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds de banken met negatieve rente werken blijkt dat idd te kunnen.
Alleen vast niet de originele versiequote:
Daar is een hele mooie flashmob op gedaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen vast niet de originele versie
Deze?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is een hele mooie flashmob op gedaan.
Die idd.quote:
Die vind ik echt gaaf.quote:
Britain’s Got Talent was soms echt tof om te kijken. En dan krijg je ook zoiets in Nederland.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
En als flashmob is deze misschien nog wel beter
Ik kijk de hoogtepunten van BGT en AGT, die van NL begin ik al niet aanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Britain’s Got Talent was soms echt tof om te kijken. En dan krijg je ook zoiets in Nederland.
Iets met tranen en acute diarree krijgen.
Het schijnt morgen ook even al iets beter te voelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:34 schreef BasEnAad het volgende:
Nog ff februari overleven en dan is de kou voorbij. Maar het ziet er goed uit voor de komende 2 weken, geen vorst.
Ja, hangt er vanaf waar je woont natuurlijk. Hier in het oosten is het altijd extra koud, hele auto onder het ijs met een beetje vorstquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het schijnt morgen ook even al iets beter te voelen.
Al klagen ze hier nu al over komend weekend.
Klagen over het weer is net zoiets als klagen om het klagen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dis gewoon reclamequote:
Geklaag op niks afquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo is dat, godverdommequote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klagen over het weer is net zoiets als klagen om het klagen.
Banco Sabadell, maar hij blijft gaaf.quote:
Ik kan ook wel klagen dat jij hier aanwezig bent.quote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel klagen dat jij hier aanwezig bent.
Hier is het vaak ook wel kouderquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, hangt er vanaf waar je woont natuurlijk. Hier in het oosten is het altijd extra koud, hele auto onder het ijs met een beetje vorst
Ok dat mag je vinden ...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Banco Sabadell, maar hij blijft gaaf.
Mjah, ze hebben volgend weekend een feestje en het moet vooral droog zijn heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klagen over het weer is net zoiets als klagen om het klagen.
En ik ben nog niet eens begonnen.quote:
Fuck 'em?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geklaag op niks afFuck 'em
![]()
Alles goed verder, Marcusz?
Mooi!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fuck 'em?
T zijn er wel veel ineens hoor
Hier relaxt en met jou?
Mooi zoquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Alles goed, net thuus. Ff wat bloody mary's zuipen en een potje basket kijken zo
Volgens mij hadden ze er nog één gemaakt.Mislukte bankoverval. Ziekenwagen die uit de bocht vloog. Ramenwassers van hun ladder vielen etc..quote:
Space jam?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Nog leuk basketbal?
Ik heb net de perfecte pot gezien, ene Michael J. tegen de Monstars
Die jaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Space jam?
Ja, trade deadline (nog snel ff wat spelers die v team verwisselen) was afgelopen dagen nog wel verrassend en wat leuke transfers. Geinig is in de nba dat spelers geen reet in te brengen hebben bij een deal. Soms wel zuur, maar wel leuker zo dan dat het bij het voetbal gaat. En eerlijker want er mag niet ongelimiteerd gekocht worden door teams.
Sowieso mensenhandel, de nba: 82 wedstrijden ieder team, exclusief playoffs.. Is echt belachelijk. Soort slavenhandel idd. Wel dik betaaldquote:Op zondag 12 februari 2023 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja
Mwah, weet niet of dat geinig is, het neigt wel heel erg naar mensenhandel zo
De salarycap zouden ze in het voetbal ook moeten doen ja, dat zou inderdaad veel beter zijn.
Ik zit net even op de Spaanse Wiki te kijken, maar de prijzen voor 2023 staan er nog niet op. De Goyas dan.quote:
Die zijn ook nog maar net klaar ... Maar die had al eerder prijs volgens mij ... lausannequote:Op zondag 12 februari 2023 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zit net even op de Spaanse Wiki te kijken, maar de prijzen voor 2023 staan er nog niet op. De Goyas dan.
Jij hebt As Bestas vast al 3 keer gezien?quote:Op zondag 12 februari 2023 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn ook nog maar net klaar ... Maar die had al eerder prijs volgens mij ... lausanne
Nee nog niet dat ik weetquote:Op zondag 12 februari 2023 01:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij hebt As Bestos vast al 3 keer gezien?
zoiets ... komen wel vaker goeie dingen uit die regio..quote:Op zondag 12 februari 2023 01:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja ik lees nu het verhaal, ze worden niet welkom ontvangen.
Mag ik een vraag stellen, ik zoek iets...quote:Op zondag 12 februari 2023 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
zoiets ... komen wel vaker goeie dingen uit die regio..
Nee niet zo 1,2,3 ... er is veel op NFquote:Op zondag 12 februari 2023 02:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mag ik een vraag stellen, ik zoek iets...
Ik zag eens een Spaanse film op netflix, het ging over een paar jongeren die steeds meer ontspoorden. Waren 2 jongens en een meisje. Was veel drugs bij en op een gegeven moment gooiden ze iemand dood met een steen. Later bleek een jongen verliefd te zijn op die andere jongen. Ze spraken af samen zelfmoord te plegen, op het einde van de film. Uiteindelijk nam eentje die pillen niet in, en de ander wist dat, maar bleef de pillen doorslikken. Dat was zo ontzettend pijnlijk en zielig. Weet jij welke film ik bedoel?
Ik dacht dat die film Los Malos ofzoiets heette, maar ik vind het gewoon niet terugquote:Op zondag 12 februari 2023 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet zo 1,2,3 ... er is veel op NF
Staat ie niet meer in je Netflix geschiedenis ?quote:Op zondag 12 februari 2023 02:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik dacht dat die film Los Malos ofzoiets heette, maar ik vind het gewoon niet terug
Nee, ik zag die film bij iemand anders. Ik heb zelf geen netflix. Ik weet wel bijna zeker dat er mal of malos in de titel zat. Frustrerend dat ik het niet terug kan vinden.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat ie niet meer in je Netflix geschiedenis ?
Awwquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:16 schreef chufi het volgende:
Ah ... hoor net dat filmmaker Carlos Saura is overleden ... Keek altijd graag naar zn films
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carlos_Saura
En dit jaquote:
F&S / Ik zoek de titel van een serie/film deel 54quote:Op zondag 12 februari 2023 02:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mag ik een vraag stellen, ik zoek iets...
Ik zag eens een Spaanse film op netflix, het ging over een paar jongeren die steeds meer ontspoorden. Waren 2 jongens en een meisje. Was veel drugs bij en op een gegeven moment gooiden ze iemand dood met een steen. Later bleek een jongen verliefd te zijn op die andere jongen. Ze spraken af samen zelfmoord te plegen, op het einde van de film. Uiteindelijk nam eentje die pillen niet in, en de ander wist dat, maar bleef de pillen doorslikken. Dat was zo ontzettend pijnlijk en zielig. Weet jij welke film ik bedoel?
Wederom een pareltjequote:
Met veertjesquote:
quote:
Ik welquote:Op zondag 12 februari 2023 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Dat staat hier op samen met 2 pannen draadjesvlees.
Ik vind het niet te vreten.
Ik eet alleen pizza tonijn bij de pizzeria vandaan en bitterballen ben ik ook niet gek op. Dus ik sla over.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil?
[ afbeelding ]
Deisy staat natuurlijk vooraan, maar wie nog meer?
Kan lekker zijn. Je moet alles proberen.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil?
[ afbeelding ]
Neenquote:Op zondag 12 februari 2023 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil?
[ afbeelding ]
Ik krijg elke keer een beetje kots in mijn mond wanneer ik deze reclame ziequote:Op zondag 12 februari 2023 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg elke keer een beetje kots in mijn mond wanneer ik deze reclame zie
Straks zijn ze nog lekker ookquote:Op zondag 12 februari 2023 14:06 schreef maily het volgende:
[..]
Nou, misschien ééntje ....![]()
Met appelmoes.
Vooralsnog voel ik me niet geroepen om ze te kopen.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Of niet, maar dan weet je het in ieder geval.
Ik koop wel een pakje, stuur ik wel 1 naar je toe.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:12 schreef maily het volgende:
[..]
Vooralsnog voel ik me niet geroepen om ze te kopen.
Ik nietquote:Op zondag 12 februari 2023 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil?
[ afbeelding ]
Mjah, niet de saus die ik erop zou doen, maar he, als dat jouw smaak isquote:Op zondag 12 februari 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2023 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, niet de saus die ik erop zou doen, maar he, als dat jouw smaak is
Viezerikquote:Op zondag 12 februari 2023 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, niet de saus die ik erop zou doen, maar he, als dat jouw smaak is
Doe je hier dan wel een review?quote:Op zondag 12 februari 2023 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Zag ze net niet staan bij de AH, anders wie weet
Bij mijn super hebben ze wel de Salami , maar de Hawaii heb ik niet zien staanquote:Op zondag 12 februari 2023 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Zag ze net niet staan bij de AH, anders wie weet
quote:Op zondag 12 februari 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze er ooit komen, dit zijn nou niet de dingen die ik blijf onthouden, dan jaquote:
Ik wil je er heus aan herinnerenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze er ooit komen, dit zijn nou niet de dingen die ik blijf onthouden, dan ja
Precies, proefkonijnen hebben we nodigquote:
Voor dit soort etenswaren helemaalquote:Op zondag 12 februari 2023 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, proefkonijnen hebben we nodig
Ik denk dat het super chemisch smaaktquote:
@DerRabbitquote:Op zondag 12 februari 2023 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, proefkonijnen hebben we nodig
Ik ben even met vakantie naar de andere kant van de wereldquote:
Naar warmere oorden.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben even met vakantie naar de andere kant van de wereld
Neem een pizzabitterballetje van ons danquote:Op zondag 12 februari 2023 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben even met vakantie naar de andere kant van de wereld
Misschien is hij daarvoor gevlucht.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Neem een pizzabitterballetje van ons dan
Dat moet wel, bitterballen zijn lekker, maar daar moet je niet van dit soort debiele fratsen mee uithalenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het super chemisch smaakt
Ik heb ooit een sate kroketje van de Febo getest, heb ik nog steeds spijt vanquote:Op zondag 12 februari 2023 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet wel, bitterballen zijn lekker, maar daar moet je niet van dit soort debiele fratsen mee uithalen
Dat klopt gewoon niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ooit een sate kroketje van de Febo getest, heb ik nog steeds spijt van
Die kipkroketten zijn ook primaquote:Op zondag 12 februari 2023 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klopt gewoon niet.
Ik wil wel een uitzondering maken voor een goed garnalenkroketje
Kipkroketten? Die ken ik nietquote:Op zondag 12 februari 2023 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kipkroketten zijn ook prima
Maar ja....kippie
Die zijn safe om te proberenquote:
Ik ben nog nooit een kipkroket tegengekomen, maar als ik in de gelegenheid ben zal ik het eens proberen.quote:
De Jumbo heeft die, Kipsaté Kroketten.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een kipkroket tegengekomen, maar als ik in de gelegenheid ben zal ik het eens proberen.
Geen sate dusquote:Op zondag 12 februari 2023 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Jumbo heeft die, Kipsaté Kroketten.
Die zijn lekker nog 3 in de vriezer. Goulash kroketten ook en gewone kroketten.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Jumbo heeft die, Kipsaté Kroketten.
Ik ken ook geen kip krokettenquote:
Gewoon even langs de Febo gaanquote:
Bij de laidel te koop https://www.lidl.nl/p/speciaalkroketten/p6600500quote:Op zondag 12 februari 2023 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een kipkroket tegengekomen, maar als ik in de gelegenheid ben zal ik het eens proberen.
Oh die zit hier min of meer om de hoek en in die 4 jaar nog nooit geweest.quote:
Dat is ook kip/satéquote:Op zondag 12 februari 2023 17:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Bij de laidel te koop https://www.lidl.nl/p/speciaalkroketten/p6600500
Wat moet ik dan bij een kip kroket voorstellen?quote:
Ik gaw dus alleen langs voor die kipkroketten en de milkshakes. De rest mogen ze houden.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die zit hier min of meer om de hoek en in die 4 jaar nog nooit geweest.
Nou FEBO dusquote:Op zondag 12 februari 2023 17:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wat moet ik dan bij een kip kroket voorstellen?
Man3quote:
Ik heb weer 2,5 kilo friet piepers dus die maak ik liever zelf (van de week maar weer de boel voorbakken) Kroketten van de Jumbo zijn prima. FEBOquote:Op zondag 12 februari 2023 17:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gaw dus alleen langs voor die kipkroketten en de milkshakes. De rest mogen ze houden.
Die kipkroketten ook tegenwoordig overigens want die klojo's durven er 3 euro voor te vragen
Jaquote:Op zondag 12 februari 2023 17:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zit geloof ik nog wel 1 in Groningen
Nou ja dat is ook wel een stuk van de Ferdinand Bol afquote:Op zondag 12 februari 2023 17:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zit geloof ik nog wel 1 in Groningen
Dat is kipsatequote:Op zondag 12 februari 2023 17:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Bij de laidel te koop https://www.lidl.nl/p/speciaalkroketten/p6600500
Yes echt lang geleden dat ik daar wat gehaald heb..quote:
ZUCHT !!!!!!!quote:
een kroket met kip zonder pindasausquote:Op zondag 12 februari 2023 17:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wat moet ik dan bij een kip kroket voorstellen?
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dat is ook wel een stuk van de Ferdinand Bol afZe zijn ook in JAA en BB te vinden sinds jaren
Ananasquote:Op zondag 12 februari 2023 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je denkt wel veel aan ananas
Volgens pullup nietquote:Op zondag 12 februari 2023 17:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar zal ook vast wel smaken I think
Ananasquote:
Jaquote:Op zondag 12 februari 2023 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dat is ook wel een stuk van de Ferdinand Bol afZe zijn ook in JAA en BB te vinden sinds jaren
Binnenkort toch weer eens een goede curry met nananas makenquote:
Ik denk ook wel dat je het prima zonde red.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens pullup niet
Ik denk dat de kipkroket ervaring nog even op zich laat wachte, de dichstbijzijnde Febo zit in Den Haag
Contradictie in terminisquote:Op zondag 12 februari 2023 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort toch weer eens een goede curry met nananas maken
Hoe ver is dat bij jouw vandaan dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens pullup niet
Ik denk dat de kipkroket ervaring nog even op zich laat wachten, de dichstbijzijnde Febo zit in Den Haag
En dan is Rotterdam hier ook nog eens een minuut of 40 vandaan, maar op Rotterdam Zuid zat vroeger wel een Febo en ik denk in het centrum ook wel.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je het prima zonde red.![]()
Had er niet aan gedacht dat er natuurlijk geen Febo in Rotterdam zit
Ik moet altijd aan Georgina Verbaan denken. Waren een aantal dames waaronder zij die werden gevraagd wat ze het meest erotische fruit vonden. Eén zegt 'ananas' Georgina zegt daar op: "Maar dat doet toch zeer"quote:
Ow jaquote:Op zondag 12 februari 2023 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan is Rotterdam hier ook nog eens een minuut of 40 vandaan, maar op Rotterdam Zuid zat vroeger wel een Febo en ik denk in het centrum ook wel.
quote:
45-50 minuten met de auto ongeveer.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoe ver is dat bij jouw vandaan dan?
Zij is soms zo dom dat ze leuk isquote:Op zondag 12 februari 2023 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Georgina Verbaan denken. Waren een aantal dames waaronder zij die werden gevraagd wat ze het meest erotische fruit vonden. Eén zegt 'ananas' Georgina zegt daar op: "Maar dat doet toch zeer"
Verse ananas (ipv blik)quote:
Ah dat is wel een eindje jaquote:Op zondag 12 februari 2023 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
45-50 minuten met de auto ongeveer.
Ik mag haar ook wel.quote:
Dan is mijn idee van leuk dan wel anders.quote:
Helemaal voor een kroket, waarvan ik nog niet weet of ik hem lekker vindquote:
Jouw gevoel van humor zal dan ook anders zijn dan de mijne......en die van Souryquote:Op zondag 12 februari 2023 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is mijn idee van leuk dan wel anders.
Misschien bezorgen ze wel.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal voor een kroket, waarvan ik nog niet weet of ik hem lekker vind
Niet echt de moeite waard nee, of moet er al dagje uit van makenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal voor een kroket, waarvan ik nog niet weet of ik hem lekker vind
Dan eet ik liever iets lekkerdersquote:Op zondag 12 februari 2023 17:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niet echt de moeite waard nee, of moet er al dagje uit van maken
Kom ook maar eens naar Den Haag, dan maken we er gelijk een leuk dagje uit van.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niet echt de moeite waard nee, of moet er al dagje uit van maken
Voor mij is nog verder weg dan Deisquote:Op zondag 12 februari 2023 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom ook maar eens naar Den Haag, dan maken we er gelijk een leuk dagje uit van.
Denk het niet want Dees woont niet daar waar ze werktquote:Op zondag 12 februari 2023 17:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Voor mij is nog verder weg dan Deis
Deis rijdt maar om om jou op te halen.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze zei net 40/45 minquote:Op zondag 12 februari 2023 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het niet want Dees woont niet daar waar ze werkt
Dan is de kroket misschien wel extra lekkerquote:Op zondag 12 februari 2023 17:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zo gek is Deis ook weer nietquote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deis rijdt maar om om jou op te halen.
Dat ik er wel twee ga etenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is de kroket misschien wel extra lekker
Tuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deis rijdt maar om om jou op te halen.
Dat doe je wel voor mij.quote:
En ik dan lekker als derde wiel aan de wagen zekerquote:
Jij mag met mijn parkiet spelen.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dan lekker als derde wiel aan de wagen zeker
Dit klinkt een beetje dubieusquote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag met mijn parkiet spelen.
Dan heb je het veel meer in de gaten he, ik drink zo'n 1,5-2 liter water op een dag en met zo'n fles is dat prima in de gaten te houden.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef Loveable het volgende:
Drinken jullie eigenlijk water en hoeveel? Ik heb nu een drinkfles en merk dat ik nu wel meer water drink
Scheelt ook heen en weer lopen, als je een beker/glas hebt..quote:Op zondag 12 februari 2023 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je het veel meer in de gaten he, ik drink zo'n 1,5-2 liter water op een dag en met zo'n fles is dat prima in de gaten te houden.
Zal best schelen dat je weet hoeveel water je drinkt.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef Loveable het volgende:
Drinken jullie eigenlijk water en hoeveel? Ik heb nu een drinkfles en merk dat ik nu wel meer water drink
Oh nee drink niet overdreven veel hoor, heb nu voor de derde keer mijn fles gevuldquote:Op zondag 12 februari 2023 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Zal best schelen dat je weet hoeveel water je drinkt.
Maar niet overdrijven; je nieren moeten niet overwerken.
En je moet vaker plassen ... trek je dan ook elke keer de wc door?
Ik hou het niet bij maar aangezien ik geen frisdrank/sap drink en dus alleen water (behalve één kopje koffie en thee en wijnquote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef Loveable het volgende:
Water? Los je dan niet meteen op?quote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef Loveable het volgende:
Dan drink idd wel sneller meer, drink in t weekend wel fris/drank.. Door de weeks ranjaquote:Op zondag 12 februari 2023 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij maar aangezien ik geen frisdrank/sap drink en dus alleen water (behalve één kopje koffie en thee en wijn) Denk ik meer dan 2 liter per dag.
Nee ben niet van suiker héquote:Op zondag 12 februari 2023 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Water? Los je dan niet meteen op?
Nou 2 liter per dag is niet dat je nieren er van raar gaan doen hoor. Of je moet liters in één keer achterover klotsen. Dan is het meer dat je hersenen ontploffenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Zal best schelen dat je weet hoeveel water je drinkt.
Maar niet overdrijven; je nieren moeten niet overwerken.
En je moet vaker plassen ... trek je dan ook elke keer de wc door?
Ik vind sapjes juist vies. Ik heb wel eens cola in huis (voor visite) Als dat over is drink ik dat wel op koud!! Dat is soms erg lekker.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is toch lekker vooral als het koud water is
Lekker zeikenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou 2 liter per dag is niet dat je nieren er van raar gaan doen hoor. Of je moet liters in één keer achterover klotsen. Dan is het meer dat je hersenen ontploffen
Puur vergif voor jequote:Op zondag 12 februari 2023 18:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is toch lekker vooral als het koud water is
Cola en Sinas drink ik af en toe, maar dan neem ik blikjes of kleine flesjesquote:Op zondag 12 februari 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind sapjes juist vies. Ik heb wel eens cola in huis (voor visite) Als dat over is drink ik dat wel op koud!! Dat is soms erg lekker.
Misschien went dat wel, zo vaak moet ik niet zeiken van waterquote:
2 liter niet nee.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou 2 liter per dag is niet dat je nieren er van raar gaan doen hoor. Of je moet liters in één keer achterover klotsen. Dan is het meer dat je hersenen ontploffen
Er is toch niets lichaamseigen aan water?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is toch niets lichaamseigen aan water?
Steun liever de franse wijnboeren
Dat drink ik zelden eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2023 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is toch niets lichaamseigen aan water?
Steun liever de franse wijnboeren
Wijze les. Alles waar TE voor staat.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
2 liter niet nee.
Maar er zijn mensen geweest die gingen lijnen (lees overdrijven) en hun hongergevoel onderdrukten met veel te veel water.
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef Loveable het volgende:
Wit?quote:Op zondag 12 februari 2023 18:16 schreef maily het volgende:
https://www.vriendin.nl/nieuwtjes/wijn-overschot-frankrijk/
Wie helpt de Franse wijnboeren? Ze zitten in nood.
Ik offer me wel opquote:Op zondag 12 februari 2023 18:16 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Wijze les. Alles waar TE voor staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Hoevelaken linksaf.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:17 schreef maily het volgende:
[..]Nou die ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik lust nog wel een paar boeteiljesquote:Op zondag 12 februari 2023 18:16 schreef maily het volgende:
Ojaquote:Op zondag 12 februari 2023 18:13 schreef Loveable het volgende:
Ik ben dit spel aan t doen, gisteren was het nogal een lastig woord om te raden..
https://semantle.be/
Heb het na 34 hint ofz opgeven, maar woord was best simpelquote:
Ik snap nu wel beter hoe het werkt..quote:Op zondag 12 februari 2023 18:29 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb het na 34 hint ofz opgeven, maar woord was best simpel
Ja leuk was datquote:
Op zich wel een leuk spel, alleen irritant als naar tig hint het nog niet weetquote:
Oa, heel veel spelers die later grote bijdragen hadden op TV.quote:
Oh echt moet eens naar de cast kijken.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oa, heel veel spelers die later grote bijdragen hadden op TV.
quote:
Martin Brozius, Leen Jongewaard, Hans van Willigenburg, Marnix Kappers, Rudi Falkenhagen, Gerard Cox, Lex Goudsmit, Rita Corita, Hans Otjes, Wieteke van Dort, Willem Nijholt...quote:Op zondag 12 februari 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
Martin Brozius, John Lanting, Andrea Domburg![]()
Nooit geweten
Oh ohquote:
Nee toch?quote:Op zondag 12 februari 2023 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Martin Brozius, Leen Jongewaard, Hans van Willigenburg, Marnix Kappers, Rudi Falkenhagen, Gerard Cox, Lex Goudsmit, Rita Corita, Hans Otjes, Wieteke van Dort, Willem Nijholt...
Die is ook van Ren je rot toch?quote:Op zondag 12 februari 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
Martin Brozius, John Lanting, Andrea Domburg![]()
Nooit geweten
Jep.quote:
Jeetjequote:
Ik ook, Hamelen kan ik mij niet herinneren. Daar was ik nog te jong voor.quote:
Dat was ver daarvoor ... maar ook daar was ik al te oud voor .quote:Op zondag 12 februari 2023 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, Hamelen kan ik mij niet herinneren. Daar was ik nog te jong voor.
Oh dat vind ik zo'n raar figuurquote:Op zondag 12 februari 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
Dit blijft toch wel mijn held van vroeger....
[ afbeelding ]
Ik kom niet op zijn naam.quote:
Ik wou al zeggen, de presentator van TopPop.quote:
Toppop idd.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, de presentator van TopPop.
Ik weet nog wel maar al die namen die er in speelden weet ik uiteraard niet meer. Gerard Cox speelde ooit een 40 plus man die het deed met een 14 jarig meisje. (Marina de Graaf die btw 17 was die tijd) in de film "Het debuut" .quote:Op zondag 12 februari 2023 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, Hamelen kan ik mij niet herinneren. Daar was ik nog te jong voor.
Ze konden de weg niet vindenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
Hebben ze Hamelen eigenlijk ooit nog gevonden?
Toppop yeah!quote:Op zondag 12 februari 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Adje is van het padje. Rare snuiter.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie verhalen heeft die man...quote:Op zondag 12 februari 2023 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Adje is van het padje. Rare snuiter.
Zoveel dingen waar vroeger geen ophef over was en nu gelijk een drama zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nog wel maar al die namen die er in speelden weet ik uiteraard niet meer. Gerard Cox speelde ooit een 40 plus man die het deed met een 14 jarig meisje. (Marina de Graaf die btw 17 was die tijd) in de film "Het debuut" .
Zou nu echt niet meer kunnen.
Ja zeker wel. Hij is wat vaag geworden.quote:
Het is nog wel op YT te zien Kut kwaliteit maar toch.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoveel dingen waar vroeger geen ophef over was en nu gelijk een drama zijn.
Hij is van 1947.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Hij is wat vaag geworden.
Ja en wilde zijn zonnebril niet af doen in OP1quote:
Moet hij weten tochquote:Op zondag 12 februari 2023 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en wilde zijn zonnebril niet af doen in herstel OP1
Meh... Het was wat tenenkrommendquote:
Ik kan de foto niet plaatsen maar voila https://www.story.nl/show(...)2F%2Fwww.bing.com%2Fquote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan de foto niet plaatsen maar voila https://www.story.nl/show(...)2F%2Fwww.bing.com%2F
Ja die dus. Zo ga je niet een gesprek aan toch?quote:
Hij is altijd al wat excentriek geweest.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die dus. Zo ga je niet een gesprek aan toch?
Neequote:
Kan wel zijn. Kom dan maar niet. Ik heb die gast jaren geleden een keer zien lopen op een openbaar festival het was net een zwerver.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is altijd al wat excentriek geweest.
Ja dat dus die muziek was niet aan te horen, wat een baggerquote:Op zondag 12 februari 2023 19:44 schreef chufi het volgende:
Adje deed een tijdje in erotische brainstormsessie muziekjes of zo
Ik ben er nooit aan begonnenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus die muziek was niet aan te horen, wat een bagger
.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |