Te weinig gezichtstattoo's zeker...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga het heeeeeeel voorzichtig zeggen, maar ik vind hem dus niet zo aantrekkelijk. Dat jullie het toch even weten.
Ja ik vind er eigenlijk ook echt weinig aan, het roept niks op.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:25 schreef Fascination het volgende:
Mja, saai, clichématig nummer wel.
Hetzelfde. Geef mij maar een andere Italiaanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga het heeeeeeel voorzichtig zeggen, maar ik vind hem dus niet zo aantrekkelijk. Dat jullie het toch even weten.
Bij mij wel hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vind er eigenlijk ook echt weinig aan, het roept niks op.
Uiterlijk doet veel. Oké, ook wel goede zang.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit ook nog steeds niet zo boeiend.
Nou, het is wel een mooi liedje. Maar het voelt als iets waarvan een beetje Italiaanse tekstschrijver er wel meer van uit zijn mouw kan schudden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vind er eigenlijk ook echt weinig aan, het roept niks op.
Nee, maar hij heeft gewoon iets over zich wat me niet aanspreekt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Te weinig gezichtstattoo's zeker...
En zo'n nummer waarbij Italiaans verstaan wel dat extra geeft gok ik, dat was bij een Fai Rumore voor ons niet echt nodig.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, het is wel een mooi liedje. Maar het voelt als iets waarvan een beetje Italiaanse tekstschrijver er wel meer van uit zijn mouw kan schudden.
Jawel, ik ga in ergens in de bergen in een hutje zitten om een briljante grap te bedenken en kom pas weer terug als ik er eentje heb.quote:
Wij zitten hier, dus dat zou je mee kunnen laten wegen in je keuze.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:30 schreef H_T het volgende:
Ik ben thuis. Is het nog de moeite om in een ander land te gaan kijken of ben ik het beste af met onze Italiaanse amici?
Dat ken nog wel efkes dure dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, ik ga in ergens in de bergen in een hutje zitten om een briljante grap te bedenken en kom pas weer terug als ik er eentje heb.
Ja, dat ook wel waarschijnlijk. Nu zijn er genoeg Italianen in Europa om erop te stemmen, maar daar hebben wij weinig aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
En zo'n nummer waarbij Italiaans verstaan wel dat extra geeft gok ik, dat was bij een Fai Rumore voor ons niet echt nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |