Johannes Dale met startnummer 70, die vertrekt over een minuutje ongeveer.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten er nog semi-kanshebbers in het achterveld?
Dat is helaas niet zo heel verrassend.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:08 schreef Felagund het volgende:
Tarjei Bų er ook nog bij, wordt een Noors feestje zo.
Klopt, maar je mag een beetje hoop houden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is helaas niet zo heel verrassend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Voor een mooie 4e/5e plaats!quote:
Geen fan van, onder meer vanwege zijn dopingperikelenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een mooie 4e/5e plaats!
Is daar iets mis mee?
Ach ja, gisteren stond er wél iemand op het podium met een dopingverleden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen fan van, onder meer vanwege zijn dopingperikelen
Prima ski’s weerquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noorwegen 1, 2, 3, 4 en 6 dus?
Lampic waarschijnlijk ook niet. Wat betekent dat Bendika, als nummer 62, had mogen starten als biatlon normale regels had gehad. Maar nee, top-60 mag de achtervolging doen en reserves doen we niet aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Jacquelin en Vitozzi morgen, flopshow
Vooral zuur omdat dat zo'n effect heeft op de mass start.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lampic waarschijnlijk ook niet. Wat betekent dat Bendika, als nummer 62, had mogen starten als biatlon normale regels had gehad. Maar nee, top-60 mag de achtervolging doen en reserves doen we niet aan.
Naast het bestaan van de achtervolging als medaille-onderdeel is dat toch wel mijn grootste biatlonergernis, al jaren: geen reserves. Vittozzi meldt zich nu af, dan kun je de nummer 61 toch gewoon oproepen?
Jep. Ook voor een Mari Eder bijvoorbeeld, hoewel die met plek 69 wel minder kans had om met normale regels wél te mogen starten morgen. Maar bij de mannen ook: Fak, 63equote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral zuur omdat dat zo'n effect heeft op de mass start.
Persson ook.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hanna zit alvast op de bagagedrager
Ha, de mist in.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Hermann niet totaal de mist in gaat op de schietbaan wordt dit geen spannende wedstrijd.
Dit zie je heel vaak. Om een leuke achtervolging te krijgen moet of de beste biatlete de sprint verpest hebben of op de schietbaan de mist in gaan.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Hermann niet totaal de mist in gaat op de schietbaan wordt dit geen spannende wedstrijd.
Wel fijn dat Simon vrij matig was daar ja en nu vooralsnog foutloos.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit zie je heel vaak. Om een leuke achtervolging te krijgen moet of de beste biatlete de sprint verpest hebben of op de schietbaan de mist in gaan.
Wel vrij slecht zicht.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Wordt wel smerig slecht geschoten met zo weinig wind.
Dit is niet zo leukquote:
Zoiets denk ik toch wel ja. Beetje afhankelijk van hoe de top-25 in de World Cup het doet ook, die zijn immers sowieso geplaatst. Het liefst weinig atletes van buiten de top-25 die vóór Baiba eindigen in elk geval.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:54 schreef Faraday01 het volgende:
Wat gaat bendika ongeveer nodig hebben om de massastart te halen @:heywoodu? Top 15 in de individuele wedstrijd?
Dat zal niet heel veel verschil maken toch?quote:Op zondag 12 februari 2023 14:03 schreef heywoodu het volgende:
Hmm, blijkbaar zit het iets anders voor de massastart dan in de World Cup. De medaillewinnaars van de eerdere onderdelen, de top-15 van de World Cup en dan verder tot 30 aangevuld met de best presterende atleten op het WK.
Geen idee, is me veel te veel gedoe om dat uit te gaan rekenenquote:Op zondag 12 februari 2023 14:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zal niet heel veel verschil maken toch?
Dan zal die massastart alleen nog een leuke bonus zijnquote:Op zondag 12 februari 2023 14:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, is me veel te veel gedoe om dat uit te gaan rekenen![]()
Maar ik denk het niet nee. Als ze nou gewoon een medaille pakt op de individuele is het in elk geval goed
Zicht ook duidelijk beter lijkt het.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt goed geschoten, QFM niet meegerekend
Voorlopig maken vooral de Fransen veel fouten.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we hopen dat de Noren ergens wat foutjes maken voor de spanning
Zou het wat uitmaken?quote:
Zag er wat knullig uit.quote:
Als 'ie het maar niet tijdens de single mixed doet.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chute. User heywoodu vindt dit relatief leuk.
Dat eerste schot zwijnde ie al, waarom je dan alsnog als een gek losgaat snap ik niet.quote:
Ik weet niet of je dat zelf echt door hebt dat het schot op de rand zit?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat eerste schot zwijnde ie al, waarom je dan alsnog als een gek losgaat snap ik niet.
Als 'ie zichtbaar 'schade' op het randje toebrengt, dan heb je het wel door.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat zelf echt door hebt dat het schot op de rand zit?
Kan nog steeds aangezien Kuhn en Samuelsson ook 2 fout schotenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:00 schreef heywoodu het volgende:
1-2'tje en nog hebben de Noren een vrijwel zeker podium weggegeven
Edit: Oh nee.
Het podium is net zo divers als bij het veldrijdenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zowaar het brons niet voor de Noren.
Neuhquote:Op zondag 12 februari 2023 16:15 schreef Columbiafan het volgende:
Denken jullie dat JTB 7 keer goud pakt?
Denk eerlijk dat QFM het ook niet had gered zonder strafminuut tov Boe, Lagreid misschien netquote:
sAaIe sPoRtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Filet mignon ach
Nog een gouden medalje voor Thingnes. Eentonig
Eensch.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk eerlijk dat QFM het ook niet had gered zonder strafminuut tov Boe, Lagreid misschien net
Ruim zo te zien.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:15 schreef Columbiafan het volgende:
Denken jullie dat JTB 7 keer goud pakt?
Voor de spanning welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Had niks uitgemaakt voor het goud.
De Duitse commentatoren hadden het ook over een veranderende wind.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Jeetje. 75% mist minstens een schot.
Er wordt veel gemist dus voor een top 20 nog geen probleemquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:47 schreef heywoodu het volgende:
Baiba mist, zoals gebruikelijk, het allereerste schot. Daarna wel vier keer raak gelukkig, hup hup!
Tandrevold gaat ook lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Ivona Fialkova heeft na twee schietbeurten al één volledig doelwit van vijf schijven gevuld!
Gelukkig is Simon geen Boe.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Verliest wel stevig op de latten
Nu raak-mis-mis-raak-raak helpt nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er wordt veel gemist dus voor een top 20 nog geen probleem
Chloe zou nog kunnenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chevalier gaat niet winnen vandaag
Nu op 1 seconde.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Hermann langzaam gestart, voor wat het waard is.
Comola ook alquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:03 schreef Faraday01 het volgende:
Italiaansen gaan goed, zou het de zon zijn waardoor ze aan thuis denken
Schade schade Denise
En dan opgeven, met de coach praten, en toch maar verder, met tegenzin.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nu nog į Jacquelin op het geweer slaan.
Ja, die andere 19 waren een stuk beter.quote:
Gisteren gekeken? Laegreid en Fillon Mailet lagen daardoor uit de strijd om goud respectievelijk een medaillequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn er dit WK al vaker laatste schoten gemist?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gisteren gekeken? Laegreid en Fillon Mailet lagen daardoor uit de strijd om goud respectievelijk een medaille
Ik zie ook nog niet direct een bedreiging op dit moment?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Met Persson kan ik prima leven als Vittozzi het toch niet mag worden.
H. Öberg?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zie ook nog niet direct een bedreiging op dit moment?
Chloe Chevalier moet ook nog in de gaten gehouden worden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Zdouc schaart zich ook bij de foutlozen na twee schietbeurten.
Die lijkt me favoriet nu.quote:
Foutloze derde schietbeurt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Chloe Chevalier moet ook nog in de gaten gehouden worden.
En de tijd?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Comola komt door met 20/20, regie stopt het in de doofpot
Half minuutje achter Persson.quote:
Foutloos als je de twee missers niet telt inderdaadquote:
Had inderdaad verkeerde voor me. Shooting inquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Foutloos als je de twee missers niet telt inderdaad
Ik zou hem niet via Twitter informeren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Herbert over Darcie: "Die heeft als Australische, net als de Nieuw-Zeelander Campbell Wright, het bizarre voordeel dat ze twee volledige winters hebben, één in Europa en één thuis."
Ja, ok, in theorie wel. Maar Wright brengt het gros van zijn tijd tegenwoordig in de VS door (dat was Livigno) en Darcie zit zo'n beetje de hele zomer in Zweden
Ziet 'ie toch niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou hem niet via Twitter informeren.
Dat wisten we toch al voor aanvang?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Noorwegen wint.
JTB gaat nóóit meer verslagen worden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al voor aanvang?
Ze moeten wel met iets bijzonders komen om het vandaag te doen in ieder geval..quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
JTB gaat nóóit meer verslagen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:51 schreef heywoodu het volgende:
De bosautoriteiten hebben gesproken, hoera! Dit wordt een legendarische loterij
[ twitter ]Johannes Tinges BųsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:51 schreef heywoodu het volgende:
De bosautoriteiten hebben gesproken, hoera! Dit wordt een legendarische loterij
[ twitter ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit staat in het artikel, het is dus nog niet helemaal duidelijk of het doorgaat?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Lekker knokken met de Belgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Minuut achter voor Noorwegen, nog wel te doen op zich
Wel wat nuquote:
Nu bijna 1:30 achterquote:
Het blijft wel wat spannend ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |